Maar zo heel slecht ging het toch niet met je?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nu trouwens bijna jankenSerieus. Keek even door mijn foto's heen en kwam foto's van mij van februari tegen
Je hoeft er maar één te kennen en hij luistert naar de naam Kevin McKiddquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen heeft blijkbaar fases gehad van mannen 'leuk vinden'ik nie
ben ook nooit ergens fan van geweest ofzo. Vond bands leuk vanwege de muziek, niet vanwege de looks en kon nooit (ok, nog steeds niet echt) meepraten. Kende Ewan McGegor niet voordat ik The Long Way Down ging kijken en weet nog steeds van 90% van de geplaatste mannen niet wie ze zijn
nee, hier kan ik niet over meepraten
Jawelquote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef Miss_S het volgende:
Maar zo heel slecht ging het toch niet met je?
Wat is er zo erg aan die foto's?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nu trouwens bijna jankenSerieus. Keek even door mijn foto's heen en kwam foto's van mij van februari tegen
Gewoon in een porseleinen schaal, en dan op de fancy schmancy aardappel rooster stand. ( op mijn oven zit dus zo'n stand, daar doe ik ook rauwe aardappels in en dat komt er dan gepoft uit. )quote:Op donderdag 11 december 2008 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
She, hoe maak jij rosti in de oven?
Owquote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JawelDe kleren die ik op de foto's die ik net bekeek aanhad pas ik niet meer
Mijn oven is helaas niet zo fancy.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:04 schreef SHE het volgende:
Gewoon in een porseleinen schaal, en dan op de fancy schmancy aardappel rooster stand. ( op mijn oven zit dus zo'n stand, daar doe ik ook rauwe aardappels in en dat komt er dan gepoft uit. )
Rosti wordt dan helemaal crispyzonder vet!
Romertopf gaat niet werken.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn oven is helaas niet zo fancy.
Maar ik heb wel een römertopf, dus ik ga daar eens wat meer mee experimenteren.![]()
Wordt dan wel niet crispy maar vast wel lekker.
Ik ben weer single dus ik kan weer lekker gaan sportenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:10 schreef SHE het volgende:
En Isa, janken na een half pak koekjes is natuurlijk bijzonder onfraai.
What's up? Ik dacht dat jij alweer eeuwen back on track was. Het is toch niet die vent van je he die je dik maakt?
Dat is gemeen bolletje. En rancuneus.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou mijn beste vriendinnetje kan voor de 200ste keer niet mee door een inlever moment. Misschien moet ik ook vaker nee zeggen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben weer single dus ik kan weer lekker gaan sportenEr moet minstens 6 kg af in een maand
Omdat ze het zelf ineens niet meer wil of omdat haar moeder d'r in elkaar geslagen heeft?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:09 schreef SHE het volgende:
En de piepmuis chick gaat niet in de seks shop werken
SHE 1
Seks shop fanaten 0
Muhahahahahaha
Roddelen!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben weer single dus ik kan weer lekker gaan sportenEr moet minstens 6 kg af in een maand
Gemeen?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is gemeen bolletje. En rancuneus.
Ik ben vandaag in de zonnestudio aan het werk; kom lekker zonnen!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef Vivi het volgende:
Pfff, wat zal ik vandaag gaan doen...
Ah, ik dacht dat je nee ging zeggen omdat je vriendinnetje ook vaak nee zei.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gemeen?
Nee ik bedoel ik heb gezegd dat ik vanavond naar een feest ga, zaterdag naar een diner en gezegd dat ik misschien daarna nog naar een feestje ga, volgende donderdag naar dat feest, vrijdag naar ballet en daarna naar nog een feest.
Ik bedoel, beetje druk, misschien moet IK vaker nee zeggen. Zij zegt meestal feesten/geplande dingen af omdat ze graag wil afstuderen en haar werk niet af heeft weten te krijgen.
Ik zou dus vaker nee moeten zeggen tegen leuke dingen en meer prioriteiten moeten stellen. Dat is niet gemeen?
Ik vroeg mij gister toevallig af of ik aangenomen zou worden in een zonnestudioquote:Op donderdag 11 december 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in de zonnestudio aan het werk; kom lekker zonnen!
( oudegracht, onder mijn huis )
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Roddelen!
Op wie heeft DH zijn pijlen nu gericht?
En kappen met koekjes eten!. Misschien moet je ook vaker hier posten, met eetlijstjes. Lekker confronterend.
Hoezo kon je niet lekker sporten toen je niet single was dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige laptop, zonde om niet te gebruiken. Maar die moet ik nog afbetalen. (Hier neem deze laptop voor je studie, mag je het lenen, okéquote:Op donderdag 11 december 2008 11:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je nee ging zeggen omdat je vriendinnetje ook vaak nee zei.
En ja, je moet vaker nee zeggen tegen sociale acitiviteiten als je de rest verprutst.
En je computorz vaker uitzetten.
Nee de ski leraren waren niets, hij gaat achter de barvrouwen aan!!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb geen idee, misschien straks de skilerares op vakantie
En de koekjes had ik op verjaardag (2 weken terug alweer!) gekregen en nu pas op. Dus nou eh....ik had ze moeten weggooien
Maar ik wil gewoon weer wat beter in mijn vel zitten voor ik ga skiën in januari en heb dan nog een maand. Dan moet het met mijn conditie ook weer beter gaan: dus sportschool morgen en weer hardlopen
Als ik een meisje aan neem, dan kijk ik ook niet of ze bruin is hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gister toevallig af of ik aangenomen zou worden in een zonnestudio(Met als nadeel van mij: ik ben niet echt bruin, eerder wit. Dat zou geen goede reclame zijn lijkt mij?) Of maakt het niet zo veel uit..
Gewoon een simpele electrische over.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef SHE het volgende:
Heb je hetelucht oven oder was?
Oh, wat lief, maar ik heb mini ook he..da's niet zo gezellig voor hemquote:Op donderdag 11 december 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in de zonnestudio aan het werk; kom lekker zonnen!
( oudegracht, onder mijn huis )
Ja und? Ik ben hartstikke gezellig.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, wat lief, maar ik heb mini ook he..da's niet zo gezellig voor hem.
Dan ga ik kijken of ik bijvoorbeeld elke dinsdagavond/middag in een zonnestudio kan werken. Is vast en stabiel en ik wil vaak onder de zonnebank en dat kost geld. Twee vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Als ik een meisje aan neem, dan kijk ik ook niet of ze bruin is hoor
Ze mogen hier gratis zonnen als ze werken ( en diploma gehaald hebben ) dus bruin worden ze vanzelf wel.
Wij zoeken nog meisjes; kan ik eindelijk ook iets anders doen![]()
Moet je wel naar Utrecht komen
Ik heb geen idee, want mijn oven stelt zelf tijd en temp. in.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gewoon een simpele electrische over.
Morgenavond eet ik alleen, dus ga ik eens wat proberen.
Hoe warm en hoe lang moet het in een fancy oven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |