Iemand die van dat over der huig gaat????quote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van mij bwoaaapte zo boven in de Super Mouse naar beneden. Ik zat lekker aan de andere kant en ik moest toch wel gieren en brullen
Was er nog wat te merken aan dat beest daarna?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Lastpost het volgende:
.................bleek de kots dus opgegeten te zijn door die hond, dát is pas handig.
Dat was het wel denk ik.
Ach op dat moment zelf was er genoeg op/aan te merken.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Was er nog wat te merken aan dat beest daarna?
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Nickenator het volgende:
Sindsdien ben ik niet meer over m'n nek gegaan, ik hou 't in.
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ik in de stront had gerold.
hompen kaas
QFT.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PouwelZ het volgende:
Hier dan mijn poep verhaal
Mijn vriendin (nu ex) had een eindexamen feest, dus PouwelZ werd meegevraagd en ging mee. Het was niet zo'n spannend feest dus ging ik maar flink zuipen en eten daar, om de nog enig nut te geven. Dus ik me helemaal volgevreten en volgezopen, vraagt m'n vriendin of we nog ff de stad in gaan. Mja ik was toch al zat dus mij interesseerde het niets. Afijn, wij de stad in gegaan (kon niet meer recht fietsen). Kom ik er in het cafe erachter dat ik nog maar 2,70euro over had. Dus ik zeg tegen die barman: Maak me us wat leuks voor 2,70. Die barman is even aan t denken, mixt wat en komt vervolgens met een whiskeyglas met een groengrijs drankje erin waar groene damp vanaf kwam (het kan zijn dat dit een niet 100% correcte observatie was, want t was donker en ik niet meer helder maar naar mijn idee was dit drankje al een paar jaar over datum). Mja ik drink een paar slokken, maar het smaakte voor geen meter en het zag er vatsig uit. Dus ik laat dat staan, en even later gaan we.
Thuis aangekomen kleed ik me uit en ga in bed liggen (naakt). Alles draaide en opeens voelde ik dat ik moest schijten. Dus ik ga rechtop in m'n bed zitten en de schijt begint gewoon te lopen (uber vloeibaar was t). Dus ik spring van schrik op, maar was toch net wat te dronken om echt goed te beseffen wat ik moest doen, dus ik ga op m'n (stoffen) stoel zitten, denkende dat dit het schijten zal stoppen. Maar nee de vloeibare stront bleef lopen en ik loop al schijtende naar de badkamer en maakte daar het klusje af. In al m'n zatheid heb ik nog met wc-papier heen en weer liggen lopen en het zo goed mogelijk proberen schoon te maken. Toen ik weer in bed lag rook ik nog ernstig de schijtlucht, dus ik pak m'n deken en ga beneden op de bank liggen.
De volgende ochtend komen m'n moeder beneden:
"En? Heb je een ongelukje gehad?"
"Hoezo?"
"Ja er zat poep op de deurklink van de badkamer"
"Dan moet je m'n kamer eens zien"
"Oh"
M'n moeder liet me verder slapen en toen ik uit m'n coma kwam hadden m'n vader en moeder alles netjes schoongemaaktDus ik hen natuurlijk hartelijk bedankt, zegt ze: "Och toen je klein was hebben we zo vaak je poep moeten opruimen."
Hulde aan mijn ouders
Ipecacquote:Op donderdag 11 december 2008 01:02 schreef Rosbief het volgende:
GVD wat een vermakelijk leesvoer, ik wil ook kunnen kotsen.
Als je het beter kan, laat je dan vooral niet tegenhouden!quote:
Ik kan er gewoon goed tegenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je het beter kan, laat je dan vooral niet tegenhouden!
Ook wel een mooie, al is het alleen de schrijfstijlquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
Paar weken geleden had ik een gruwelijk buikgriepje. Zo eentje, dat je 1 dag je ingewanden eruit kotst en diarreet, en dan een week moet recoveren. Iig - ik was maar bang voor 1 ding. Ik moest namelijk die fatale nacht zon beetje elk uur kotsen, en de diarree kwam zo ook ongeveer elk uur. Op een gegeven moment rende ik weer naar de badkamer om flink te kakken, maar, je raadt het al, ik moest tegelijkertijd kotsen. Dat was wel uitermate ranzig - zo'n kolom waterkak die als door een brandslang uit je reet komt zetten, tegelijkertijd met eenzelfde kolom troep uit je mond. Omdat ik niet tegelijkertijd in de wc kon kotsen en kakken, kotste ik in de badkuip. Saillant detail is dat mijn moeder bezorgd kwam kijken wat of er aan de hand was, zat ik daar, FFFFFFLLLLT BLUUUEEERGHHHH met mn pyjama op mn knieen en de deur niet op slot.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef error32 het volgende:
gisteravond beetje teveel gezopen, eindelijk met veel moeite thuis gekomen blijkt dat me ouders nog wakker zijn. dus me pa zovan "pak een pilsje en kom erbij zitten". ik had zoiets van ik doe alsof ik nie zat ben dus ik pak een pilsje en ga derbij zitten. biertje half op en ineens moest ik echt kotsen als de tiefus, dusja ik heb de hele woonkamer onder zitten kotsen terwijl m'n ouders derop stonden te kijken![]()
ik geloof dat ze me nu een stuk minder lief vinden dan eerst![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
Maar het meurde als de pleuris dus ik moest ook kokhalzen, en toen ging dat wijf nog zeiken op mij met ''JA DENK JE DAT IK HET LEUK VIND OM HET OP TE RUIMEN OFZO''.
Jeugdtrauma
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Kapitein_Oorkaas het volgende:
Gigantisch aan de schijt zijn, keihard naar de plee rennen en dan je broek met spoed omlaag trekken omdat de gier al bijna het textiel raakt en dan opeens een niesbui krijgen. Resultaat = stront aan de muur waar precies die klep hangt waarmee je door kunt trekken.
Ik las: "Terwijl er negers in de buurt waren"quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef ganzenherder het volgende:
terwijl er nergens eten in de buurt was.
moest lachen! wat smerig eigenlijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef ganzenherder het volgende:
Een vriend van me: Meneer had iets teveel whiskey achter elkaar gezopen, dus hij ging steeds naar de wc. Niks aan het handje. totdat meneer ineens volop zat te kauwen terwijl er nergens eten in de buurt was. Het bleek dus dat meneer rustig zijn kots weer op zat te eten dat in zijn mond was![]()
Geen volledig kotsverhaal maar toch:
Een andere vriend: Teveel shotjes gedronken, en dan snel met de trein mee terug. Toen hij van het station terugliep naar zijn fiets riep hij ineens iets in de trend van: 'wacht, ff snel schijten hoor'. Vervolgens trekt hij zijn broek doodleuk omlaag en schijt/diareet vervolgens de hele stationsmuur onder. Gelukkig hebben we de fotos nog![]()
En dan zo'n username!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:07 schreef de_huig het volgende:
nog eentje dan: Na een avondje carnaval, de volgende dag naar Ajax gegaan..Ik voelde me echt verschrikkelijk..niks gegeten, proberen bij te slapen in de trein..maar het werkte allemaal niet echt..En tot overmaat van ramp voerde de ME nog een fijne charge uit met paarden terwijl wij bij de ingang van de Arena stonden te wachten..![]()
Anywayz, we waren binnen en na een tijdje scoorde Ajax..dus ik probeerde zo goed en zo kwaad als het ging op te springen en te juichen, maar het juichen werd me even te veel..ik ging weer zitten, pakte het plastic tasje met de net gekochte Ajax DVD van onder het stoeltje van mn maat vandaan, snel DVD er uit (zo aardig was ik dan wel weer) en ik brok het hele tasje vol..Mn maat keek me vragend aanen ik hem met een blik van: tsja..en op dat moment kwam er nog een golfje kots opborrelen wat ik zeg maar half uit hoestte over de jas van de meneer die voor me zat..
hij had niks door gelukkig en dat heb ik zo maar gelaten..
quote:
Whahaquote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Toempf het volgende:
Een andere keer heb ik nog knetterlam in mijn bed liggen kotsen, daar werd ik gelukkig wakker van. Maarja, het was nogal koud die nacht, en slapen zonder dekbed is kut. Omdat ik zelf ook nogal onder de ranzigheid zat, besloot ik even te gaan douchen. Dus ik stap met al mijn vieze beddengoed in de douche, dan kon ik dat ook gelijk schoonmaken. Twee vliegen in een klap enzo. Maar ik ben dus weer in de douche in slaap gevallen, totdat mijn moeder me ontdekte. Ze heeft toen mijn bed verschoond en ik kon weer heerlijk slapen
Zoiets wil ik nou echt eens zien, maar dan als je kotst bovenaan en het valt dat je het zelf in je gezicht krijgt aan de onderkant, dat zou kut zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op de kermis in de super bowl:
[ afbeelding ]
zoiets dus,
Zie ik boven me, twee meisje zitten, waarvan er eentje zich niet zo lekker voelt en gaat kotsen. Die kots valt recht naar beneden, daar waar ik ongeveer zit, maar gelukkig draaide die toffe super bowl, en kregen de mensen naast mij de kots op zich.
Ja zo ken ik er nog wel 1 .quote:
Dat heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
...kotsen en schijten tegelijk...
Die van mij ging ook ongeveer zo.quote:
Deze is toch wel heel erg geniaal hoorquote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Wrinex het volgende:
Nu blijkt dus dat, toen ik mijn kots door de afvoer gooide, het op één of andere manier gedeeltelijk in het whirlpoolsysteem is gekomen. Het whirlpoolsysteem wat vrijwel nooit werd gebruikt. Dus toen mijn broer, met vriendin, in de badkuip plaatsnamen en besloten er een slinger aan te geven, werd een behoorlijke portie van mijn kots met de luchtbellen meegevoerd en het badwater ingeblazen. Het bad werd mooi oranje gekleurd, met kleine stukjes er door heen 'van onbekende herkomst'De geur kon ik van zolder af nog ruiken
Toch maar nooit verteld dat het mijn schuld was.
Goddamn, ik sterf zowatquote:Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Die van mij ging ook ongeveer zo.
meer uitlegquote:Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Addict1337 het volgende:
Het leek mij wel handig niet de bekleding vies te maken tijdens het rijden
[ afbeelding ]
Tering, ik heb er hier veel gelezen, maar jij bent de nr 1 op dit moment!quote:Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
[Zwaar beroerd verhaal]
De neusdruppels bleken achteraf 4 jaar over datum te zijn. Mensen kijk uit voor oude neusdruppels. Kijk in godsnaam uit.
Haha dat doet me echt denken aan deze klassieker:quote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah kotsverhalen, heb nog wel smerige maar de meest beschamende was de volgende:
Ik had een cadeau van mijn ouders gehad voor het slagen voor de HAVO. Omdat ik altijd al iets met vliegtuigen heb gehad mocht ik een keer in zo'n klein propellervliegtuig gaan vliegen. Nou helemaal zin in natuurlijk, ware het niet dat ik de avond daarvoor mijn eigen examenfeest had. Natuurlijk goed gedronken maar verder alles netjes gehouden.
Volgende dag wordt ik wakker, voel me niet 100% en heb ook helemaal geen zin in eten. Nouja eet toch wat en wij gaan 's middags naar het vliegveld en een half uur later zitten we in de lucht. Mijn vader en broer zaten achterin en ik samen met de piloot voor. Allemaal erg gaaf, maar elke keer als dat vliegtuigje draait of even in de turbulentie terecht komt voel ik mijn maag protesteren. Maar alles aardig goed gegaan tot de terugweg, we maken 1 lange bocht en ik voel het opeens naar boven komen. Ik roep nog snel voor een kotszak maar die lagen natuurlijk ergens moeilijk verstopt. Hoppa! Alles eruit! Ik hou m'n handen nog voor mijn mond maar het spuit gewoon door m'n vingers heen op het dashboard, instrumenten en voorruit! Die piloot kon er gelukkig om lachen maar mijn vader was echt pissig. Zeker omdat we nog een paar minuten opgesloten zaten met z'n 4'n in de stank. Toen we overigens eenmaal geland waren begon m'n moeder super hard te lachen toen ze ons aan zag komen met de ruit vol kots
Later alles netjes opgedaan en ik voelde me weer goed maar ik moet het nu nog elke verjaardag horen
Krijg je eens echte rum, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
mmm, Bacardi, lekker zou je denken. Helaas betrof het hier een of andere Jamaicaanse Rum (bruinkleurig).
"e:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PouwelZ het volgende:
De volgende ochtend komen m'n moeder beneden:
"En? Heb je een ongelukje gehad?"
"Hoezo?"
"Ja er zat poep op de deurklink van de badkamer"
"Dan moet je m'n kamer eens zien"
De absolute helden van dit topic!quote:Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:
Na take 2 kwam ik meer in een soort </care> modus terecht en ging ik in de wc zitten bedenken hoe ik het zou oplossen. Ik gooide eerst alle rollen wc papier op de grond en zoog daarmee het grote deel van de laag schijt op. Mijn vieze boxer trok ik uit en gooide ik in een hoekje.
De neusdruppels bleken achteraf 4 jaar over datum te zijn. Mensen kijk uit voor oude neusdruppels. Kijk in godsnaam uit.
Verdomme man, geweldige post.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
[...]
Oh. Mijn. God.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Smots het volgende:
Ik heb ook een keer een vrij ernstige migraine-aanval gehad die er zo hard inhakte dat het leek alsof ik een hersenbloeding had. Het was echt feest: ik kon bijna niet meer praten en mijn motoriek was compleet vernaggeld (ik kon niet eens meer staan).
Mijn geliefde was op dat moment niet thuis, maar zij heeft wel mijn huisarts gebeld en gezegd wat er aan de hand was. Binnen 10 minuten stond hij met een ambulance bij mij op de stoep. Omdat ik met geen mogelijkheid drie trappen af kon lopen heb ik mijn sleutels maar uit het raam naar beneden laten vallen. Huisarts zag meteen dat 't dikke stront was met me, dus ik werd op de brancard gegespt en meegenomen naar het OLVG. Daar aangekomen werd ik in de CAD-SCAN gemikt om te kijken of ik geen hersenbloeding had opgelopen. In een CAD-SCAN moet je helemaal stillliggen, dus je wordt met je hoofd in een soort beugel gelegd waar klittenband overheen gaat. Zo wordt voorkomen dat je gaat bewegen tijdens het maken van de foto. Op het moment dat ik dat apparaat in werd geschoven dacht ik: "IK MOET KOTSEN!", maar ik was niet bij zinnen genoeg om te roepen dat ik moest kotsen. Terwijl ik in dat apparaat lag voelde ik het omhoog komen, maar ik was bang dat ik in mijn eigen kots zou stikken. (Het kwam niet bij me op om die klittenband gewoon los te trekken en op mijn zij te gaan liggen) Dus... ik deed wat er als eerste in me opkwam: ik kots mijn wangen vol en vervolgens slik ik het stukje bij beetje weer in. Dat was niet lekker.
Koewammesje toch...quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:
Oke.... afgelopen woensdag, even indrinken. Schenk twee glazen gin voor mezelf in (twee volle frisdrankglazen), dacht dat het wel los zou lopen en hoogstens aangeschoten zou voelen.
Nou niet dus. Ik pleurde midden op de Kalverstraat in Amsterdam door mn benen, raakte bewusteloos en heb heel m'n maag leeggekotst. Ik was wanhopig, ik maakte echt heel harde beestachtige geluiden.
De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen bedje. Ik was op een taxi gezet door m'n vrienden. Zo lief
Jammer was wel dat ik m'n bed ook had gekotst en daar in de nacht lekker doorheen was gerold.
Ha-ha.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:11 schreef Overdrive het volgende:
Ik kots vrijwel elke week wel een keertje.
Iedere woensdag doe ik de boodschappen en kom dan meestal mijn ex-schoonmoeder tegen...
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef stoepjong het volgende:
De rondjes gingen ook om de y-as heen draaien zegt maar.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
Ooit op een zondagavond flink lam thuisgekomen. Had zowaar de busreis overleefd. Maar daarna ging het mis.. alles eruit gebraakt op straat . De volgende ochtend in de bus naar school . (bus vol geen zitplaatsen) ik hing aan zo'n hangertje zeg maar. Vond het al stinken in de bus..
Op de terugweg meurde het nog steeds. Bleek ik een gedeelte in de mouw van me jas had gekotst .. Lekker
quote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Steve-O het volgende:
Oja Zo hard over je nek gaan dat iedereen om je heen ook begint te kokhalzen en naar het toilet rent .
Je doet je naam weinig eer aan..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Chuck.Norris het volgende:
nou, ben niet echt een kotser.
De eerste keer dat ik echt weg ging naar een fuif, 14 ofzo, 8 biertjes ofzo
we stonden buiten in een groepje; vraagt er iemand, gaat het wel, je ziet zo bleek
ik: jaja, priiiimaaa
kdraai me om en begin over te geven in een ander groepje.. Niemand geraakt weliswaar
én een keertje op oudejaar
men moeder kwam me ophalen, ik zat echt te draaien in de auto
stoppen we voor een rood licht, vlug de deur open en kotsen buuurps
maaar ik had natuurlijk eerst mn voet al uit de auto gezet, gevolg
kots over mn schoeten
yummi
En ze had echt geen last van die brokken?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:24 schreef Kabolter het volgende:
Kotsen en binnen de minuut met een meisje zoenen was toch wel het goorste en fijnste moment samen.
Ze kon echt lekker zoen!
Heerlijk die tegenstrijd. Als ze nou beter had opgelet dan had ze het makkelijk kunnen zien. Was echt recht voor haar neus.
Ik heb zelf ook nooit last gehad van brokken. Volgens mij is de bedoeling van kotsen dat alles er heel snel uitvliegt.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef webbyplus het volgende:
[..]
En ze had echt geen last van die brokken?
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Beregd het volgende:
Mijn kotsverhaal is vrij beschamend, maar ik ben niet te benard om dit op het forum te plaatsen.
Stomdronken op een oudejaarsfuif (gala) ging ik naar het toilet. Ik zat daar te kakken, met de broek op de enkels, en plots moest ik tegelijk ook overgeven. Resultaat, een broek vol kots. Ik zat midden in een fuifzaal, kon geen kant uit. Dan maar rap alle kots zoveel mogelijk eruitgehaald met de handen, handen gewassen, broek terug aan en rap naar huis gefietst om te douchen. Ik weet wel dat iedereen me van toen af erg raar aankeek en me zoveel mogelijk trachtte te mijden.
heeey mijn metal-broeder, hoe is het ermee ?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:23 schreef Noorseviking het volgende:
Was vorig jaar met de bus vanuit Antwerpen naar Putte.
Zat een dikke ranzig vent midden in het gangpad van zijn belegde baguette te (vr)eten.
Op een gegeven moment hoor ik wat gekuch.. en ja hoor de hele vloer lag onder... het minder vaste vloeibare gedeelte van de smurrie stroomde langs de achterkant richting de voorkant van de bus.
De chauffeuse keek om en wees naar de man en riep : Jij blijft zitten!!!!![]()
De man keek met een grijns vol met kots op zijn kleding naar de vrouw.
Iedereen in de bus keek oplettend naar de man of hij wel zou blijven zitten.![]()
Op een gegeven moment stop de bus bij een halte waar natuurlijk andere passagiers af moeten..
De papzak probeert weg te komen probeert de chauffeuse de deuren dicht te doen..
Chauffeuse : Hierrr blijven JIJ!!![]()
Vieze vatsige gast : Maar ik heb niks gedaan!!!terwijl zijn shirt vol kots hangt..
Tot ieders verbazing wurmt de dikdak zich nog net door de deuren heen ..
De buschauffeuse vloekt erop los als ze hem ziet wegrennen...
En zo gaat de bus verder, tot de eindhalte waar de chauffeuse de troep van die teringlijer moest opruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |