abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64019681
Oja Zo hard over je nek gaan dat iedereen om je heen ook begint te kokhalzen en naar het toilet rent .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_64020243
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
...kotsen en schijten tegelijk...
Dat heb ik ook gehad.

Ik was ziek geworden op m'n werk, en had al last van diarree en ik was heel erg misselijk. Dus ik fiets naar huis toe, zo goed als het ging. Ik kom thuis, ga naar de wc, en heb toen ook gekotst en gescheten tegelijkertijd. Alleen aangezien ik op de wc was, moest de wasbak het ontgelden.

Ook een tijdje geleden, hadden we pokeravond met een aantal vrienden. Flink aan het bier gezeten, na een tijdje gingen mensen nog naar de shoarmatent, en kwamen terug met eten. Ik had wat frietjes naar binnen gewerkt, en toen we wat uurtjes later naar huis gingen, moest ik schijten. Dus ik ging lekker schijten, maar toen merkte ik dat mijn maag irritant deed, en ik moest kotsen. Alleen blijkbaar had ik m'n frietjes niet goed gekauwd, want die kwamen er behoorlijk heel uit. Dus ik die frietjes door de afvoer douwen, maar toen zat de afvoer verstopt. Toen heb ik met mijn dronken hoofd een teiltje gepakt, de zwanenhals losgemaakt, afvoer ontstopt en alles weer gefixt, schoongemaakt en opgedweild. Dat m'n ouders er niet wakker van zijn geworden is nog steeds een raadsel.

Bij het eindexamenfeest van mijn ex-vriendin heb ik de hele avond bier en cola berenburg gedronken, en toen we thuiskwamen en ik in bed lag ging alles wel heel erg draaien. Zo erg dat ik er door over m'n nek ging, en m'n kots zag er gitzwart uit, dat was best bizar.

Laatste verhaal: Ik was een jaar of 17, toen had ik met een klasgenoot afgesproken om naar een naburig dorp te gaan naar een bepaalde kroeg. Daarvoor ging ik indrinken (:')), en ik had bij de Konmar een fles Passie gehaald, en die binnen een kwartier naar binnen gewerkt, omdat ik anders te laat bij die vriend zou zijn. We moesten ongeveer een half uurtje fietsen naar het dorp, en ik merkte nog weinig van de drank. We kwamen daar binnen, daar was het lekker warm (het was winter), en we gingen aan het bier. Het enige dat ik nog weet is dat ik op het podium gedanst heb, na een tijdje naar huis gefietst ben, om halverwege ergens te stoppen om mijn maaginhoud te lozen.
pi_64020463
Het leek mij wel handig niet de bekleding vies te maken tijdens het rijden
If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed.
Humanitarianism is the expression of stupidity and cowardice.
  maandag 15 december 2008 @ 04:45:25 #104
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_64022687
Wat kotst iedereen snel, ik heb het tegenovergestelde, ik word wel misselijk, maar kotsen gebeurt niet.
Asjemenou
pi_64044846
Dat is niet het tegenovergestelde Tichelaar
If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed.
Humanitarianism is the expression of stupidity and cowardice.
pi_64076591
leuk topic!

zelf kots ik ik niet snel, ooit wel eens een oranje plas bij een cafe voor de deur gedeponeerd na het wegdrinken van een fles met 1 of ander ranzig mixdrankje, maar echt extreme gevallen heb ik niet echt meegemaakt, op het "normale" kotsen van andere mensen na, behalve een flinke uitschieter van iemand anders:

situatie: jongen en meisje vinden elkaar leuk, zitten samen op een bank een beetje te kleffen, drinken wat biertjes. Gaat allemaal prima, tot het meisje na wat bier te veel het een goed idee vind om plotseling haar maaginhoud te legen terwijl de jongen nog naast haar zit en ze kotst zichzelf, een stuk van de bank en de grond finaal onder. De jongen springt in een reflex op en weet het nog net te ontwijken, schreeuwt iets van "gadverdamme wat ben jij smerig!" naar haar en loopt weg.
Het meisje blijft zitten, gaat huilen en begint een beetje te pulken aan de kotsbrokjes die over haar broek waren verspreid ze bleef nog even zitten daarna, maar toen drong het tot haar door dat ze beter naar huis kon gaan

en een verhaal van iemand anders gehoord, door de vele jaren vast niet meer 100% correct maar ik zie het zo voor me: tijdens flinke drukte in dezelfde kroeg als bovenstaand verhaal: een meisje die zo laveloos was dat ze d'r (witte!) broek volscheet, zittend op een kruk.
Doordat de tent zo vol was had aan het begin niemand iets door, op 1 jongen na, die stapte op haar af, legde zijn arm op haar schouder en begon een nutteloos gesprek met haar terwijl hij dus met flink wat kracht haar op de barkruk duwde het meisje schijnt een tijdje later afgevoerd te zijn door een woedende vader, met een witte broek met een bruinig zitvlak

en als laatste, ook een beetje offtopic en eigelijk iets waar je bij moet zijn, persoon X staat plaatjes te draaien en gratis bier te drinken achter de bar en na veel te veel bier besluit hij zijn lul uit z'n broek te halen en over de koelkast heen te zeiken waar de Hoegaarden instaat. Iedereen valt stil en kijkt vol verbazing naar persoon X die zijn lul weer opbergt, waarna persoon Y, zittend voor de bar, zijn hand opsteekt en heel droog zegt "He X! Mag ik van jou een pislauwe Hoeg?"
pi_64078150
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
verhaal met kots en poep
Die van mij ging ook ongeveer zo.

Ik zat toen in de 5. klas en had de volgende ochtend een scheikunde toets. Ik was echt een nachtbraker - leren gebeurde ongeveer tussen 23:00 en 04:00. Ik was erg verkouden, mijn hoofd voelde zo vol, dus ik dacht, ik neem wel neusdruppels of zo. Dus ik zoeken naar neusdruppels in de badkamer, en vond ergens ver onderop een flesje. Dus ik druppel dat in mijn neus, maar mijn neus was eigenlijk helemaal niet zo verstopt, dus het merendeel schoot recht mijn keel in en ik slikte het door.

Terug naar bed, boeken gepakt, kop koffie en peuken erbij, en aan de gang. Toen ik klaar was wilde ik nog 3 uurtjes slaap halen, maar werd nog voor de wekker wakker, rond een uur of 05:00. Heel raar gevoel in mijn buik, vreselijke buikkramp, dat diarree-gevoel, maar dan über-diarree... dat je binnen 30 sec. een wc moet vinden. Dus ik spring mijn bed uit, ren de trap af naar onze wc.

Onze wc beneden was zo een kleine schijtkamer van 1 bij 1 meter of zo. Dus ik storm naar binnen, deur op slot, maar nog voordat ik mijn boxer op mijn enkels had voelde ik opeens mijn tong helemaal verkrampen en proefde allemaal slijm in mijn mond. Dus ik dacht, oh, het is geen diarree, moet gewoon kotsen. Dus ik buk voorover, boven de pot, en jahoor daar komt het.... BBWWWUUUEEERggHHH...

Jullie hebben vast allemaal weleens gekotst, op dat soort momenten laat je alle controle over je spieren los. En zo dus ook over je kringspier.
Sterker nog, je spant eigenlijk alles aan... en zo dus ook je poepspieren.

Je raadt het al... terwijl ik mijn volgende lading maaginhoud in de wc mik voel ik opeens een soort explosie uit mijn anus... echt... onvoorstelbaar. De extreem vloeibare diarree spoot zo door mijn boxer heen tegen de deur achter mij, en voordat ik dat besefte kwam weer de volgende lading kots en dus ook weer de volgende salvo schijt. En dit ging zo door, gevoelde 10 minuten lang.

Uiteindelijk was het voorbij... opgelucht ging ik rechtop staan, maar tegelijkertijd besefte ik dat ik gewoon met mijn blote voeten in een 1 cm hoge laag vloeibare poep stond. Daarbij was mijn boxer helemaal doordrenkt met datzelfde spul en lag er in de wc en omstreken een dikke brei kots.

Nou was mijn neus wel lekker vrij door de neusdruppels, dus de geur van het goedje bleef mij ook niet gespaard. Vol afgrijzen draaide mijn maag zich weer om en begon het verhaal overnieuw.

Na take 2 kwam ik meer in een soort </care> modus terecht en ging ik in de wc zitten bedenken hoe ik het zou oplossen. Ik gooide eerst alle rollen wc papier op de grond en zoog daarmee het grote deel van de laag schijt op. Mijn vieze boxer trok ik uit en gooide ik in een hoekje. Vervolgens de kots weggespoeld en mijn voeten afgespoeld in de wc.

Daarna zachtjes de wc deur open en naar de kamer van mijn stiefbroer, want daar werd onze was meestal gedroogd en was de kans op een schone boxer groot. Mijn stiefbroer sliep eigenlijk alleen in het weekend bij ons, maar zodra ik binnenstapte keek hij mij verbaasd uit zijn bed aan en vroeg wat ik in mijn blote tokus daar deed. Mijn moeder werd boven schijnbaar wakker van het gepraat en kwam ook de trap aflopen... vol paniek schreeuwde ik dat niemand zich naar de wc mocht begeven voor iedereens bestwil, gelukkig hield iedereen zich ook daaraan.

Toen ben ik maar gaan slapen, op school de toets gemaakt (uiteindelijk nog een voldoende eruit weten te slepen) en 's middags de wc geschrobd en het verhaal opgebiecht aan mijn moeder, die me die avond erop attendeerde dat er nog spetters op de wc-deur zaten en of ik dus nog wat grondiger te werk wilde gaan...

De neusdruppels bleken achteraf 4 jaar over datum te zijn. Mensen kijk uit voor oude neusdruppels. Kijk in godsnaam uit.
pi_64078208
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Wrinex het volgende:
Nu blijkt dus dat, toen ik mijn kots door de afvoer gooide, het op één of andere manier gedeeltelijk in het whirlpoolsysteem is gekomen. Het whirlpoolsysteem wat vrijwel nooit werd gebruikt. Dus toen mijn broer, met vriendin, in de badkuip plaatsnamen en besloten er een slinger aan te geven, werd een behoorlijke portie van mijn kots met de luchtbellen meegevoerd en het badwater ingeblazen. Het bad werd mooi oranje gekleurd, met kleine stukjes er door heen 'van onbekende herkomst' De geur kon ik van zolder af nog ruiken

Toch maar nooit verteld dat het mijn schuld was.
Deze is toch wel heel erg geniaal hoor
pi_64079418
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:38 schreef Bluurgh het volgende:
leuk topic!

--4 mooie verhalen--
Je doet je username eer aan!

Geweldig topic!
Bin froh I de schwiitz z'si.
pi_64085634
quote:
Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:

[..]

Goddamn, ik sterf zowat
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 17 december 2008 @ 13:18:17 #111
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_64086078
quote:
Op maandag 15 december 2008 00:28 schreef Addict1337 het volgende:
Het leek mij wel handig niet de bekleding vies te maken tijdens het rijden
[ afbeelding ]
meer uitleg
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 17 december 2008 @ 13:26:21 #112
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64086348
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Goddamn, ik sterf zowat
Gelukkig had hij de deur dicht!
Ok stelletje hokboeren
pi_64086921
Wat een verhaal, seatsniffer!
The distance between insanity and genius is measured only by success.
  woensdag 17 december 2008 @ 14:09:54 #114
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64087819
quote:

[..]

[Zwaar beroerd verhaal]

De neusdruppels bleken achteraf 4 jaar over datum te zijn. Mensen kijk uit voor oude neusdruppels. Kijk in godsnaam uit.
Tering, ik heb er hier veel gelezen, maar jij bent de nr 1 op dit moment!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 17 december 2008 @ 14:45:04 #115
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_64088969
Ah kotsverhalen, heb nog wel smerige maar de meest beschamende was de volgende:

Ik had een cadeau van mijn ouders gehad voor het slagen voor de HAVO. Omdat ik altijd al iets met vliegtuigen heb gehad mocht ik een keer in zo'n klein propellervliegtuig gaan vliegen. Nou helemaal zin in natuurlijk, ware het niet dat ik de avond daarvoor mijn eigen examenfeest had. Natuurlijk goed gedronken maar verder alles netjes gehouden.

Volgende dag wordt ik wakker, voel me niet 100% en heb ook helemaal geen zin in eten. Nouja eet toch wat en wij gaan 's middags naar het vliegveld en een half uur later zitten we in de lucht. Mijn vader en broer zaten achterin en ik samen met de piloot voor. Allemaal erg gaaf, maar elke keer als dat vliegtuigje draait of even in de turbulentie terecht komt voel ik mijn maag protesteren. Maar alles aardig goed gegaan tot de terugweg, we maken 1 lange bocht en ik voel het opeens naar boven komen. Ik roep nog snel voor een kotszak maar die lagen natuurlijk ergens moeilijk verstopt. Hoppa! Alles eruit! Ik hou m'n handen nog voor mijn mond maar het spuit gewoon door m'n vingers heen op het dashboard, instrumenten en voorruit! Die piloot kon er gelukkig om lachen maar mijn vader was echt pissig. Zeker omdat we nog een paar minuten opgesloten zaten met z'n 4'n in de stank . Toen we overigens eenmaal geland waren begon m'n moeder super hard te lachen toen ze ons aan zag komen met de ruit vol kots

Later alles netjes opgedaan en ik voelde me weer goed maar ik moet het nu nog elke verjaardag horen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_64089637
Briljante verhalen hier, ik krijg hier af en toe vreemde blikken van collega's als ik weer krom lig van het lachen
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_64094832
Hehehe, leuke kotsverhalen

Ik heb er ook een.

Was op een BBQ bij een maatje van me, toen was ik op een gegeven moment beetje van de wereld door de drank, maar ik functioneerde nog redelijk. In zoverre dat ik dingen terug kon zeggen tegen mensen die tegen mij aan ouwehoerde.

Op een gegeven moment ging er een jointje rond, maar een "speciale" zeg maar, ik weet nu nog niet wat er in zat, maar goed.

Ik nam een flinke hijs van dat ding en vrijwel direct werd mijn evenwichtorgaan uitgeschakeld, maar ik zat nog en kon nog praten. Totdat er op een gegeven moment 2 dames binnenkwamen op het feest en zich voorstelde...

Ze stelde zich aan mij voor en ik zei : "Hallo, ik ben.... " en toen was ik ineens vol aan het kotsen hehehe, zulks een voorstelronde

Achteraf bleek dat ik over het tasje en de portomonnee had gekost van een meisje dat naast mij zat.. toen heb ik in mijn gevoel van schaamte getracht mij te begeven naar mijn brommer, dat ging niet geheel vlekkeloos, al kotsend en omvallend in het perkje van zijn moeder zat ik op een gegeven moment op de brommer.... en viel dus weer om... toen hebben ze mij daar rechtop tegen de muur gezet en ben ik in slaap gevallen, ben later naar huis gebracht en heb de volgende dag mijn brommer opgehaald en mijn excuses aangeboden

pi_64096914
Ik kan me nog een feestje herinneren dat ik samen met mijn (toen vriendin, nu) vrouw en schoonouders had. Na 20 pils liepen we naar het huis van mijn schoonouders alwaar ik op bed plofte. Het begon in mijn hoofd rond te draaien en ik spurtte met grote gang naar de badkamer. BEZET! Mijn schoonmoeder zat op de WC. Al kotsend over de vloerbedekking van de overloop, besloot mijn schoonmoeder dan toch de deur open te doen zodat ik in de badkamer kon kotsen.

Daarbij kotste ik over mijn schoonmoeder heen, in de gootsteen, en tenslotte ook nog in het toilet.
Grote pech, want het WC raakte verstopt.

De volgende ochtend werd ik met lichtelijke hoofdpijn wakker, liep ik naar de toilet, en zag ik mijn schoonvader tot aan zijn oksel in de verstopte WC graaien om hem te maken.

Nu, zo'n 8 jaar later, kunnen we er allemaal nog hartelijk over lachen
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_64713624
vroegâh had ik een hoogslaper... vroegâh maakte ik dus mijn privé kotswaterval... whehe mijn moeder alles opruimen ... vroegâh....
graag verwijderen
pi_64720789
Jaren terug, je kent het wel, avondje met vrienden, potje Kolonisten, biertje(s) erbij.
Daarna cola met rum. Cola met rum, mmm, Bacardi, lekker zou je denken. Helaas betrof het hier een of andere Jamaicaanse Rum (bruinkleurig). Longdrinkglazen half om half gingen erin als ware het water.

Van de rest van die avond weet ik niks meer behalve wat ik van de vriend bij wie ik bleef crashen heb gehoord. Ik zou, rechtopzittend in bed, gezegd hebben dat het niet goed ging, dat het einde kwam en vervolgens zijn kamer met lekker tapijtvloertje voorzien hebben van een nieuwe laag puur-genieten.
Ik ben toen op de fiets gezet *schijnbaar?* en toch nog thuis gekomen. Thuis op de bank "gevonden" door mijn pa die me in bed heeft gestopt.

The shame de dag er na
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:13:11 #121
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_64864532
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah kotsverhalen, heb nog wel smerige maar de meest beschamende was de volgende:

Ik had een cadeau van mijn ouders gehad voor het slagen voor de HAVO. Omdat ik altijd al iets met vliegtuigen heb gehad mocht ik een keer in zo'n klein propellervliegtuig gaan vliegen. Nou helemaal zin in natuurlijk, ware het niet dat ik de avond daarvoor mijn eigen examenfeest had. Natuurlijk goed gedronken maar verder alles netjes gehouden.

Volgende dag wordt ik wakker, voel me niet 100% en heb ook helemaal geen zin in eten. Nouja eet toch wat en wij gaan 's middags naar het vliegveld en een half uur later zitten we in de lucht. Mijn vader en broer zaten achterin en ik samen met de piloot voor. Allemaal erg gaaf, maar elke keer als dat vliegtuigje draait of even in de turbulentie terecht komt voel ik mijn maag protesteren. Maar alles aardig goed gegaan tot de terugweg, we maken 1 lange bocht en ik voel het opeens naar boven komen. Ik roep nog snel voor een kotszak maar die lagen natuurlijk ergens moeilijk verstopt. Hoppa! Alles eruit! Ik hou m'n handen nog voor mijn mond maar het spuit gewoon door m'n vingers heen op het dashboard, instrumenten en voorruit! Die piloot kon er gelukkig om lachen maar mijn vader was echt pissig. Zeker omdat we nog een paar minuten opgesloten zaten met z'n 4'n in de stank . Toen we overigens eenmaal geland waren begon m'n moeder super hard te lachen toen ze ons aan zag komen met de ruit vol kots

Later alles netjes opgedaan en ik voelde me weer goed maar ik moet het nu nog elke verjaardag horen
Haha dat doet me echt denken aan deze klassieker:

Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:00:28 #122
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64866222
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
mmm, Bacardi, lekker zou je denken. Helaas betrof het hier een of andere Jamaicaanse Rum (bruinkleurig).
Krijg je eens echte rum, is het weer niet goed
Ok stelletje hokboeren
pi_64866618
In de vakantie gebeurd.

Ik was gaan interrailen met vrienden, heel europa door met de trein. Halvewege de vakantie, na al twee weken elke avond behoorlijk dronken het nachleven van verschillende Europese hoofdsteden onveilig gemaakt te hebben, werd ik behoorlijk kut wakker in Istanbul.

We zouden die avond een lange reis voor de boeg hebben naar Belgrado. Ik kon die dag echt niets eten, niks ging door me keel heen, en ik was al niet lekker geworden (diaree) door een vreemd broodje doner daar

Maargoed toch maar naar de mac gegaan ( ) om iets binnen te krijgen, en eigenlijk ging het al weer beter .

Goed die trein in, ik voel me toch niet helemaal fit dus besluit maar gelijk te gaan slapen. Na een half uurtje begon het. Ik naar de WC en kots echt alles eruit, het probleem was dat er geen pot was maar een gat in de grond.

Zoiets dus.

Goed ik kots dus alles onder daar, 10% kwam in het gat. En toen moesten we nog 31 (!) uur (De trein stond namelijk ook nog eens 10 uur stil in Sofia, ik klaag nooit meer over de NS )

Wat een kutrit was dat, mijn vrienden zaten ook allemaal aan de dunne, en er was na 2 uur al geen plee-papier meer te vinden. Ik moest in totaal wel 15x kotsen die nacht, en bij elke kotspartij hoorde ook weer lekker borrelend kontwater . Die hurkwc's mochten na 4 uur wel onder quarantaine gezet worden

Gelukkig ging kon ik daarna vaak bij de eerste klas terecht die wel gewoon plee-papier had en een normale plee.
Maar wat een ranzigheid Ik ben nog nooit zo blij geweest met een douche daarna. Gelukkig voelde ik me de rest van de vakantie wel beter, al heb ik de diarree wel 3 weken gehouden
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:36:33 #124
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_64867452
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PouwelZ het volgende:

De volgende ochtend komen m'n moeder beneden:
"En? Heb je een ongelukje gehad?"
"Hoezo?"
"Ja er zat poep op de deurklink van de badkamer"
"Dan moet je m'n kamer eens zien"

&
quote:

Na take 2 kwam ik meer in een soort </care> modus terecht en ging ik in de wc zitten bedenken hoe ik het zou oplossen. Ik gooide eerst alle rollen wc papier op de grond en zoog daarmee het grote deel van de laag schijt op. Mijn vieze boxer trok ik uit en gooide ik in een hoekje.

De absolute helden van dit topic!
pi_64867590
Ik heb een kotsfobie. Dit topic zal mij nachtmerries bezorgen.

Mijn laatste kotservaring was ook de naarste en sindsdien heb ik nooit meer gekotst. Het is meer dan vijftien jaar geleden.

Hele wastafel volgekotst met nauwelijks verteerde rösti en dat liep natuurlijk helemaal niet weg. Uiteindelijk heeft mijn moeder dat opgeruimd want ik kan daar echt niet tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')