quote:
Die van mij ging ook ongeveer zo.
Ik zat toen in de 5. klas en had de volgende ochtend een scheikunde toets. Ik was echt een nachtbraker - leren gebeurde ongeveer tussen 23:00 en 04:00. Ik was erg verkouden, mijn hoofd voelde zo vol, dus ik dacht, ik neem wel neusdruppels of zo. Dus ik zoeken naar neusdruppels in de badkamer, en vond ergens ver onderop een flesje. Dus ik druppel dat in mijn neus, maar mijn neus was eigenlijk helemaal niet zo verstopt, dus het merendeel schoot recht mijn keel in en ik slikte het door.
Terug naar bed, boeken gepakt, kop koffie en peuken erbij, en aan de gang. Toen ik klaar was wilde ik nog 3 uurtjes slaap halen, maar werd nog voor de wekker wakker, rond een uur of 05:00. Heel raar gevoel in mijn buik, vreselijke buikkramp, dat diarree-gevoel, maar dan über-diarree... dat je binnen 30 sec. een wc moet vinden. Dus ik spring mijn bed uit, ren de trap af naar onze wc.
Onze wc beneden was zo een kleine schijtkamer van 1 bij 1 meter of zo. Dus ik storm naar binnen, deur op slot, maar nog voordat ik mijn boxer op mijn enkels had voelde ik opeens mijn tong helemaal verkrampen en proefde allemaal slijm in mijn mond. Dus ik dacht, oh, het is geen diarree, moet gewoon kotsen. Dus ik buk voorover, boven de pot, en jahoor daar komt het.... BBWWWUUUEEERggHHH...
Jullie hebben vast allemaal weleens gekotst, op dat soort momenten laat je alle controle over je spieren los. En zo dus ook over je kringspier.
Sterker nog, je spant eigenlijk alles aan... en zo dus ook je poepspieren.
Je raadt het al... terwijl ik mijn volgende lading maaginhoud in de wc mik voel ik opeens een soort explosie uit mijn anus... echt... onvoorstelbaar. De extreem vloeibare diarree spoot zo door mijn boxer heen tegen de deur achter mij, en voordat ik dat besefte kwam weer de volgende lading kots en dus ook weer de volgende salvo schijt. En dit ging zo door, gevoelde 10 minuten lang.
Uiteindelijk was het voorbij... opgelucht ging ik rechtop staan, maar tegelijkertijd besefte ik dat ik gewoon met mijn blote voeten in een 1 cm hoge laag vloeibare poep stond. Daarbij was mijn boxer helemaal doordrenkt met datzelfde spul en lag er in de wc en omstreken een dikke brei kots.
Nou was mijn neus wel lekker vrij door de neusdruppels, dus de geur van het goedje bleef mij ook niet gespaard. Vol afgrijzen draaide mijn maag zich weer om en begon het verhaal overnieuw.
Na take 2 kwam ik meer in een soort </care> modus terecht en ging ik in de wc zitten bedenken hoe ik het zou oplossen. Ik gooide eerst alle rollen wc papier op de grond en zoog daarmee het grote deel van de laag schijt op. Mijn vieze boxer trok ik uit en gooide ik in een hoekje. Vervolgens de kots weggespoeld en mijn voeten afgespoeld in de wc.
Daarna zachtjes de wc deur open en naar de kamer van mijn stiefbroer, want daar werd onze was meestal gedroogd en was de kans op een schone boxer groot. Mijn stiefbroer sliep eigenlijk alleen in het weekend bij ons, maar zodra ik binnenstapte keek hij mij verbaasd uit zijn bed aan en vroeg wat ik in mijn blote tokus daar deed. Mijn moeder werd boven schijnbaar wakker van het gepraat en kwam ook de trap aflopen... vol paniek schreeuwde ik dat niemand zich naar de wc mocht begeven voor iedereens bestwil, gelukkig hield iedereen zich ook daaraan.
Toen ben ik maar gaan slapen, op school de toets gemaakt (uiteindelijk nog een voldoende eruit weten te slepen) en 's middags de wc geschrobd en het verhaal opgebiecht aan mijn moeder, die me die avond erop attendeerde dat er nog spetters op de wc-deur zaten en of ik dus nog wat grondiger te werk wilde gaan...
De neusdruppels bleken achteraf 4 jaar over datum te zijn. Mensen kijk uit voor oude neusdruppels. Kijk in godsnaam uit.