Ik kan er gewoon goed tegenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je het beter kan, laat je dan vooral niet tegenhouden!
Ook wel een mooie, al is het alleen de schrijfstijlquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
Paar weken geleden had ik een gruwelijk buikgriepje. Zo eentje, dat je 1 dag je ingewanden eruit kotst en diarreet, en dan een week moet recoveren. Iig - ik was maar bang voor 1 ding. Ik moest namelijk die fatale nacht zon beetje elk uur kotsen, en de diarree kwam zo ook ongeveer elk uur. Op een gegeven moment rende ik weer naar de badkamer om flink te kakken, maar, je raadt het al, ik moest tegelijkertijd kotsen. Dat was wel uitermate ranzig - zo'n kolom waterkak die als door een brandslang uit je reet komt zetten, tegelijkertijd met eenzelfde kolom troep uit je mond. Omdat ik niet tegelijkertijd in de wc kon kotsen en kakken, kotste ik in de badkuip. Saillant detail is dat mijn moeder bezorgd kwam kijken wat of er aan de hand was, zat ik daar, FFFFFFLLLLT BLUUUEEERGHHHH met mn pyjama op mn knieen en de deur niet op slot.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef error32 het volgende:
gisteravond beetje teveel gezopen, eindelijk met veel moeite thuis gekomen blijkt dat me ouders nog wakker zijn. dus me pa zovan "pak een pilsje en kom erbij zitten". ik had zoiets van ik doe alsof ik nie zat ben dus ik pak een pilsje en ga derbij zitten. biertje half op en ineens moest ik echt kotsen als de tiefus, dusja ik heb de hele woonkamer onder zitten kotsen terwijl m'n ouders derop stonden te kijken![]()
ik geloof dat ze me nu een stuk minder lief vinden dan eerst![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
Maar het meurde als de pleuris dus ik moest ook kokhalzen, en toen ging dat wijf nog zeiken op mij met ''JA DENK JE DAT IK HET LEUK VIND OM HET OP TE RUIMEN OFZO''.
Jeugdtrauma
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Kapitein_Oorkaas het volgende:
Gigantisch aan de schijt zijn, keihard naar de plee rennen en dan je broek met spoed omlaag trekken omdat de gier al bijna het textiel raakt en dan opeens een niesbui krijgen. Resultaat = stront aan de muur waar precies die klep hangt waarmee je door kunt trekken.
Ik las: "Terwijl er negers in de buurt waren"quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef ganzenherder het volgende:
terwijl er nergens eten in de buurt was.
moest lachen! wat smerig eigenlijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:57 schreef ganzenherder het volgende:
Een vriend van me: Meneer had iets teveel whiskey achter elkaar gezopen, dus hij ging steeds naar de wc. Niks aan het handje. totdat meneer ineens volop zat te kauwen terwijl er nergens eten in de buurt was. Het bleek dus dat meneer rustig zijn kots weer op zat te eten dat in zijn mond was![]()
Geen volledig kotsverhaal maar toch:
Een andere vriend: Teveel shotjes gedronken, en dan snel met de trein mee terug. Toen hij van het station terugliep naar zijn fiets riep hij ineens iets in de trend van: 'wacht, ff snel schijten hoor'. Vervolgens trekt hij zijn broek doodleuk omlaag en schijt/diareet vervolgens de hele stationsmuur onder. Gelukkig hebben we de fotos nog![]()
En dan zo'n username!quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:07 schreef de_huig het volgende:
nog eentje dan: Na een avondje carnaval, de volgende dag naar Ajax gegaan..Ik voelde me echt verschrikkelijk..niks gegeten, proberen bij te slapen in de trein..maar het werkte allemaal niet echt..En tot overmaat van ramp voerde de ME nog een fijne charge uit met paarden terwijl wij bij de ingang van de Arena stonden te wachten..![]()
Anywayz, we waren binnen en na een tijdje scoorde Ajax..dus ik probeerde zo goed en zo kwaad als het ging op te springen en te juichen, maar het juichen werd me even te veel..ik ging weer zitten, pakte het plastic tasje met de net gekochte Ajax DVD van onder het stoeltje van mn maat vandaan, snel DVD er uit (zo aardig was ik dan wel weer) en ik brok het hele tasje vol..Mn maat keek me vragend aanen ik hem met een blik van: tsja..en op dat moment kwam er nog een golfje kots opborrelen wat ik zeg maar half uit hoestte over de jas van de meneer die voor me zat..
hij had niks door gelukkig en dat heb ik zo maar gelaten..
quote:
Whahaquote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef Toempf het volgende:
Een andere keer heb ik nog knetterlam in mijn bed liggen kotsen, daar werd ik gelukkig wakker van. Maarja, het was nogal koud die nacht, en slapen zonder dekbed is kut. Omdat ik zelf ook nogal onder de ranzigheid zat, besloot ik even te gaan douchen. Dus ik stap met al mijn vieze beddengoed in de douche, dan kon ik dat ook gelijk schoonmaken. Twee vliegen in een klap enzo. Maar ik ben dus weer in de douche in slaap gevallen, totdat mijn moeder me ontdekte. Ze heeft toen mijn bed verschoond en ik kon weer heerlijk slapen
Zoiets wil ik nou echt eens zien, maar dan als je kotst bovenaan en het valt dat je het zelf in je gezicht krijgt aan de onderkant, dat zou kut zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Op de kermis in de super bowl:
[ afbeelding ]
zoiets dus,
Zie ik boven me, twee meisje zitten, waarvan er eentje zich niet zo lekker voelt en gaat kotsen. Die kots valt recht naar beneden, daar waar ik ongeveer zit, maar gelukkig draaide die toffe super bowl, en kregen de mensen naast mij de kots op zich.
Ja zo ken ik er nog wel 1 .quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |