Iemand die van dat over der huig gaat????quote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van mij bwoaaapte zo boven in de Super Mouse naar beneden. Ik zat lekker aan de andere kant en ik moest toch wel gieren en brullen
Was er nog wat te merken aan dat beest daarna?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Lastpost het volgende:
.................bleek de kots dus opgegeten te zijn door die hond, dát is pas handig.
Dat was het wel denk ik.
Ach op dat moment zelf was er genoeg op/aan te merken.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Was er nog wat te merken aan dat beest daarna?
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:56 schreef Nickenator het volgende:
Sindsdien ben ik niet meer over m'n nek gegaan, ik hou 't in.
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ik in de stront had gerold.
hompen kaas
QFT.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PouwelZ het volgende:
Hier dan mijn poep verhaal
Mijn vriendin (nu ex) had een eindexamen feest, dus PouwelZ werd meegevraagd en ging mee. Het was niet zo'n spannend feest dus ging ik maar flink zuipen en eten daar, om de nog enig nut te geven. Dus ik me helemaal volgevreten en volgezopen, vraagt m'n vriendin of we nog ff de stad in gaan. Mja ik was toch al zat dus mij interesseerde het niets. Afijn, wij de stad in gegaan (kon niet meer recht fietsen). Kom ik er in het cafe erachter dat ik nog maar 2,70euro over had. Dus ik zeg tegen die barman: Maak me us wat leuks voor 2,70. Die barman is even aan t denken, mixt wat en komt vervolgens met een whiskeyglas met een groengrijs drankje erin waar groene damp vanaf kwam (het kan zijn dat dit een niet 100% correcte observatie was, want t was donker en ik niet meer helder maar naar mijn idee was dit drankje al een paar jaar over datum). Mja ik drink een paar slokken, maar het smaakte voor geen meter en het zag er vatsig uit. Dus ik laat dat staan, en even later gaan we.
Thuis aangekomen kleed ik me uit en ga in bed liggen (naakt). Alles draaide en opeens voelde ik dat ik moest schijten. Dus ik ga rechtop in m'n bed zitten en de schijt begint gewoon te lopen (uber vloeibaar was t). Dus ik spring van schrik op, maar was toch net wat te dronken om echt goed te beseffen wat ik moest doen, dus ik ga op m'n (stoffen) stoel zitten, denkende dat dit het schijten zal stoppen. Maar nee de vloeibare stront bleef lopen en ik loop al schijtende naar de badkamer en maakte daar het klusje af. In al m'n zatheid heb ik nog met wc-papier heen en weer liggen lopen en het zo goed mogelijk proberen schoon te maken. Toen ik weer in bed lag rook ik nog ernstig de schijtlucht, dus ik pak m'n deken en ga beneden op de bank liggen.
De volgende ochtend komen m'n moeder beneden:
"En? Heb je een ongelukje gehad?"
"Hoezo?"
"Ja er zat poep op de deurklink van de badkamer"
"Dan moet je m'n kamer eens zien"
"Oh"
M'n moeder liet me verder slapen en toen ik uit m'n coma kwam hadden m'n vader en moeder alles netjes schoongemaaktDus ik hen natuurlijk hartelijk bedankt, zegt ze: "Och toen je klein was hebben we zo vaak je poep moeten opruimen."
Hulde aan mijn ouders
Ipecacquote:Op donderdag 11 december 2008 01:02 schreef Rosbief het volgende:
GVD wat een vermakelijk leesvoer, ik wil ook kunnen kotsen.
Als je het beter kan, laat je dan vooral niet tegenhouden!quote:
Ik kan er gewoon goed tegenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als je het beter kan, laat je dan vooral niet tegenhouden!
Ook wel een mooie, al is het alleen de schrijfstijlquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
Paar weken geleden had ik een gruwelijk buikgriepje. Zo eentje, dat je 1 dag je ingewanden eruit kotst en diarreet, en dan een week moet recoveren. Iig - ik was maar bang voor 1 ding. Ik moest namelijk die fatale nacht zon beetje elk uur kotsen, en de diarree kwam zo ook ongeveer elk uur. Op een gegeven moment rende ik weer naar de badkamer om flink te kakken, maar, je raadt het al, ik moest tegelijkertijd kotsen. Dat was wel uitermate ranzig - zo'n kolom waterkak die als door een brandslang uit je reet komt zetten, tegelijkertijd met eenzelfde kolom troep uit je mond. Omdat ik niet tegelijkertijd in de wc kon kotsen en kakken, kotste ik in de badkuip. Saillant detail is dat mijn moeder bezorgd kwam kijken wat of er aan de hand was, zat ik daar, FFFFFFLLLLT BLUUUEEERGHHHH met mn pyjama op mn knieen en de deur niet op slot.
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef error32 het volgende:
gisteravond beetje teveel gezopen, eindelijk met veel moeite thuis gekomen blijkt dat me ouders nog wakker zijn. dus me pa zovan "pak een pilsje en kom erbij zitten". ik had zoiets van ik doe alsof ik nie zat ben dus ik pak een pilsje en ga derbij zitten. biertje half op en ineens moest ik echt kotsen als de tiefus, dusja ik heb de hele woonkamer onder zitten kotsen terwijl m'n ouders derop stonden te kijken![]()
ik geloof dat ze me nu een stuk minder lief vinden dan eerst![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
Maar het meurde als de pleuris dus ik moest ook kokhalzen, en toen ging dat wijf nog zeiken op mij met ''JA DENK JE DAT IK HET LEUK VIND OM HET OP TE RUIMEN OFZO''.
Jeugdtrauma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |