quote:

nog geen seconde bij stil gestaan hahaha
maar vooruit..aan mijn naam verplicht nog maar een verhaaltje (?)
Ik kwam een keer thuis na het stappen, en zoals wel vaker is het liefste wat ik dan doe: kleren zsm uit en op bed storten om te gaan slapen..Zo ook deze keer..maar op het moment dat ik lag begon de wereld te draaien. Ik deed mn ogen dicht in de hoop dat het wel zou verdwijnen maar helaas pindakaas, het was weer doffe ellende en het werd erger.
Ik voelde dat mijn maag een oplossing voor mijn draaierigheid had..en mijn maags wil is wet zo is mij ondertussen wel duidelijk geworden. Helaas zat het er niet meer in om de wc te halen en die vol te spouwen, dus werd het optie B: De wastafel op mn kamer. Niks mis mee dacht ik op dat moment, gewoon de kraan goed laten lopen en dan spoelt het grootste deel wel weg..
Ik de kraan dus aangezeten toen de wasbak volstond heb ik de kraan dichtgedaan en ben ik in mn bed gaan liggen. eindelijk
Een paar uurtjes later werd ik wakker en moest ik pissen, dus dat gedaan (gewoon in de wc) en toen ik terug kwam keek ik even hoe het met mn wasbak gesteld was. Het water was weg, maar er zaten nog flink wat resten, dus die weer proberen weg te spoelen en weer gaan slapen.
weer een paar uur later werd ik wakker en keek ik hoe het ermee gesteld was. De wasbak stond nog tot de rand toe vol met een coacktail van water en kots en hij was zo verstopt als ik weet niet wat.
Het was vrijdagochtend, ik was brak, ik MOEST naar school en daarna zou ik naar huis (ouders) gaan..dus in het kader van het voorkomen van nare gevolgen heb ik toen de zwanenhals onder mn wasbak los gedraaid en helemaal schoon moeten peuteren.
Geloof me..het is geen pretje om met je brakke hoofd en blote vingers zo'n buis leeg te schrapen waar veel oranje-rode kleffe natte brokken zitten, samen met van die vieze plukjes haar die ik in de loop der jaren door mn wastafeltje gespoeld heb, maar blijkbaar zijn blijven hangen...

Het enige positieve wat ik er over kan zeggen is dat ik me tijdens het schoonmaken weer herinnerde dat ik na t stappen nog een broodje doner heb gegeten