abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63926148
Ik moest een keer kotsen toen ik heel erg honger had....
Kwam goed uit
Si, Fly
pi_63926364
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:42 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Als je het beter kan, laat je dan vooral niet tegenhouden!
Ik kan er gewoon goed tegen Kotsen is voor zwakke mensen
pi_63926719
vroeger toen ik een jaartje of 6 was, ontzettend misselijk.
ik lag in bed, op mn rug en moest dus kotsen.
en ik was me er niet echt van bewust omdat ik nog half sliep.
ik heb toen de hele nacht liggen draaien en kotsen..geslapen in mn eigen kots, was geen pretje.

nog een verhaaltje van vroeger, ik lag in bed en was misselijk.
ik dacht slim te zijn en ging naar beneden waar mn ouders nog tv aan het kijken waren om te zeggen dat ik misselijk was. ik was onderaan de trap gekomen en bwoaaaap de hele gang vol en ik: maaam, ik heb overgegeven... en moeders het lekker opruimen
Signature:
Maximaal 4 regels
  donderdag 11 december 2008 @ 10:18:41 #54
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_63927012
Ik stond een keer met een vriend van me (Niels) en nog een andere gast (Ruben) in een café.
Niels dacht dat Ruben mijn vriend was en ik dacht dat Ruben de maat was van Niels. Eigenlijk vonden we Ruben alletwee maar een beetje een dildo. Niels en ik hadden die avond al eerder wat bier in ons gezicht aangebracht, dus we hadden 'm al redelijk hangen.
We stonden in een of ander studentikoos kutcafé in A'dam (volgens mij was het 'Nota Bene') en ik riep: "BIER?"
Niels wilde een biertje en Ruben zei: "Doe mij maar een Bailey's!"
Niels en ik keken elkaar even bedenkelijk aan, maar goed.. Bailey's it was. Wij die drankjes naar binnen gemikt en even later ging Ruben drankjes halen. Bier voor Niels en mij en Bailey's voor zichzelf. Kort daarna haalde Niels drankjes, maar omdat hij vond dat 't feest waarschijnlijk niet rap genoeg ging had hij ook nog tequila meegenomen.
Wij drieën doen dat duffe ritueel met die citroen en dat zout, waarbij ik bij mezelf dacht: "Gatver, wat is tequila toch vuig spul."
Op het moment dat Niels en ik ons glas bier wilden heffen om dat ook in ons gezicht te laten verdwijnen besluit Ruben om de feestvreugde te verhogen door ons op zijn maaginhoud te trakteren. Met een joviaal gebaar en een charmant geluid tovert hij een dikke straal Bailey's uit zijn snavel tevoorschijn. Niks aan de hand, zou je denken. Ware het niet dat hij me VOL over mijn voeten kotst. Voeten die op dat moment gehuld waren in kekke zomerse sandalen. Op het moment dat Ruben mijn voeten en tenen op de hoogte stelt van wat hij die avond allemaal heeft gegeten val ik letterlijk op de grond van het lachen. Niels kijkt me aan met een mengeling tussen afgrijzen (want: enorme stank) en onbegrip (want: ik lig dubbel)
Omdat hij zich zijn kloten uit zijn broek schaamr rent Ruben de WC in, maar waarschijnlijk ook om zijn bek uit te spoelen. Toen hij weer naar buiten kwam heeft hij zich duizend keer verontschuldigd en is daarna snel weggegaan. Ik heb gewoon mijn voeten en sandalen gewassen in het wasbakje van de WC's en ben de rest van de avond zo zat als een aap geworden met Niels. Mijn sandalen verdwenen de dag erna in de vuilnisbak.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_63927160
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:18 schreef Smots het volgende:
[Hier stond een heel verhaal]
Ook wel een mooie, al is het alleen de schrijfstijl
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 11 december 2008 @ 10:25:44 #56
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_63927210
Toen ik 12 was:
Ik lag in bed en pas misselijk, protseling voelde ik een kotsbui in me opkomen en ik rende ik richting de badkamer. Het was echter te laat en net voordat ik de deur van mijn kamer open kreeg kotste ik op de grond. Het ging met zo veel geweld dat het tegen de deur/muur aanspatte : D
Had gelukkig nog wel mijn moeder op tijd kunnen waarschuwen voordat ze me kamer binnen stapte
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  donderdag 11 december 2008 @ 10:28:54 #57
10785 Smots
pi_63927305
Ik heb ook een keer een vrij ernstige migraine-aanval gehad die er zo hard inhakte dat het leek alsof ik een hersenbloeding had. Het was echt feest: ik kon bijna niet meer praten en mijn motoriek was compleet vernaggeld (ik kon niet eens meer staan).
Mijn geliefde was op dat moment niet thuis, maar zij heeft wel mijn huisarts gebeld en gezegd wat er aan de hand was. Binnen 10 minuten stond hij met een ambulance bij mij op de stoep. Omdat ik met geen mogelijkheid drie trappen af kon lopen heb ik mijn sleutels maar uit het raam naar beneden laten vallen. Huisarts zag meteen dat 't dikke stront was met me, dus ik werd op de brancard gegespt en meegenomen naar het OLVG. Daar aangekomen werd ik in de CAD-SCAN gemikt om te kijken of ik geen hersenbloeding had opgelopen. In een CAD-SCAN moet je helemaal stillliggen, dus je wordt met je hoofd in een soort beugel gelegd waar klittenband overheen gaat. Zo wordt voorkomen dat je gaat bewegen tijdens het maken van de foto. Op het moment dat ik dat apparaat in werd geschoven dacht ik: "IK MOET KOTSEN!", maar ik was niet bij zinnen genoeg om te roepen dat ik moest kotsen. Terwijl ik in dat apparaat lag voelde ik het omhoog komen, maar ik was bang dat ik in mijn eigen kots zou stikken. (Het kwam niet bij me op om die klittenband gewoon los te trekken en op mijn zij te gaan liggen) Dus... ik deed wat er als eerste in me opkwam: ik kots mijn wangen vol en vervolgens slik ik het stukje bij beetje weer in. Dat was niet lekker.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:08:55 #58
10785 Smots
pi_63928283
pi_63928356
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Smots het volgende:
[knip]
lekker
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 11:36:36 #60
145738 superworm
is erbij
pi_63928920
Paar weken geleden had ik een gruwelijk buikgriepje. Zo eentje, dat je 1 dag je ingewanden eruit kotst en diarreet, en dan een week moet recoveren. Iig - ik was maar bang voor 1 ding. Ik moest namelijk die fatale nacht zon beetje elk uur kotsen, en de diarree kwam zo ook ongeveer elk uur. Op een gegeven moment rende ik weer naar de badkamer om flink te kakken, maar, je raadt het al, ik moest tegelijkertijd kotsen. Dat was wel uitermate ranzig - zo'n kolom waterkak die als door een brandslang uit je reet komt zetten, tegelijkertijd met eenzelfde kolom troep uit je mond. Omdat ik niet tegelijkertijd in de wc kon kotsen en kakken, kotste ik in de badkuip. Saillant detail is dat mijn moeder bezorgd kwam kijken wat of er aan de hand was, zat ik daar, FFFFFFLLLLT BLUUUEEERGHHHH met mn pyjama op mn knieen en de deur niet op slot.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_63929827
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef superworm het volgende:
Paar weken geleden had ik een gruwelijk buikgriepje. Zo eentje, dat je 1 dag je ingewanden eruit kotst en diarreet, en dan een week moet recoveren. Iig - ik was maar bang voor 1 ding. Ik moest namelijk die fatale nacht zon beetje elk uur kotsen, en de diarree kwam zo ook ongeveer elk uur. Op een gegeven moment rende ik weer naar de badkamer om flink te kakken, maar, je raadt het al, ik moest tegelijkertijd kotsen. Dat was wel uitermate ranzig - zo'n kolom waterkak die als door een brandslang uit je reet komt zetten, tegelijkertijd met eenzelfde kolom troep uit je mond. Omdat ik niet tegelijkertijd in de wc kon kotsen en kakken, kotste ik in de badkuip. Saillant detail is dat mijn moeder bezorgd kwam kijken wat of er aan de hand was, zat ik daar, FFFFFFLLLLT BLUUUEEERGHHHH met mn pyjama op mn knieen en de deur niet op slot.

Mooier had geweest als je het in de wasmand had gedaan Om het af te maken, NOG mooier, als er schone was in zit
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63933704
Dit topic doet me denken aan de 2e keer dat ik ooit drank op heb. Gingen met 4 mensen uit. Waarvan er 3 hadden besloten mij zat te voeren. Dus ik kreeg breezer/bier/whisky door elkaar. Nou dat ging dus niet lang goed. Sta ik op de dansvloer met iemand te praten voel ik het ineens opkomen waardoor ik dus ten eerste de dansvloer onder kots. Daarna besluit richting de plee te gaan en in de tussentijd dus het hele pad ernaartoe onder kots inclusief de wc-deur. Om uiteindelijk bij de plees te staan van. "Goh, dat was tof. Tijd om naar huis te gaan." M'n jas ophaal voordat de crew 't doorheeft (zelf-opruimen-beleid ) en maak dat ik buiten ben. Om buiten te sms'n naar m'n vrienden dat ze foto's van de zooi moeten maken en dan ook maar naar buiten moeten komen.

Zolang ik niet veel door elkaar drink gaat het verder wel. Dus heb verder heel weinig kotsverhalen.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:55:05 #63
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_63937131
nog eentje dan..we hadden een feest bij ons thuis, en er bleven vrij veel mensen slapen op mijn slaapkamertje..veel mensen lagen al op bed toen ik ook maar eens op mn kamer kwam (ik had het feest immers georganiseerd = tot het einde blijven)..

toen ben ik gaan slapen op een bedje dat nog vrij was (mijn eigen bed was al bezet door een of andere belhamel) en toen ben ik lekker gaan slapen...tot dusverre niks aan de hand, ware het niet dat ik straalbezopen was

na een uurtje of twee slapen werd ik wakker met een naar gevoel dus ik sta op en waggel richting badkamer, om daar eens lekker te brokken..en toen terug naar bed..dit heeft zich in de volgende paar uur een aantal keer herhaald. Helaas had mijn broertje (die op een andere kamer sliep) ongeveer tegelijkertijd hetzelfde nare maag-gevoel..maar hij had zn prutje in een emmer gedeponeerd en op de gang gezet..dat stond lekker te stinken en elke keer als ik daar langs kwam werd ik zo onpasselijk van die geur dat ik de wc met moeite haalde..(binnensmonds houden, bijna stikken en af en toe wat scheuten die langs je mondhoeken sijpelen, je kent het vast.

Nou goed..dat kan allemaal gebeuren...maar toen ik weer een beetje had geslapen en weer wakker werd stond mijn schoonzusje naast me met een vieze pyjama...ik had haar blijkbaar in mn slaap ondergekotst

ze is inmiddels mn exschoonzusje, maar niet door dit incident ze vindt me nog steeds aardig overigens
The only limit is your own imagination
pi_63937645
quote:
[b]Op woensdag 10 december 2008 17:48
Hulde aan mijn ouders
pi_63937904
Enige erge keer was de keer dat ik strontlazerus bij een vriend ging maffen.
Die kwam nog even met een heupflacon johnny walker aanzetten: "HIER NEEM EEN SLOKJE HAHAH !!!11!"

Ik neem 1 slok en kots daarna z'n hele prullebak onder, jammer dat dat ding stuk was en er een gat onderin zat
Zijn moeder heeft het opgeruimd, dat vind ik nog wel het ergste
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63940402
Blacklight en kots. Een slechte combinatie
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 11 december 2008 @ 19:13:06 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_63940526
Ik heb al meer dan 10 jaar niet gekotst, daarom maar een anekdote van toen ter tijd een vriend van me.

Was ergens op de middelbare school, allemaal rond de 16 jaar. Heel stoer enzo, tegen elkaar op zuipen op een verjaardag. Enfin, op een gegeven moment stapt een jongen via een schuifdeur de tuin in omdat hij zich misselijk begon te voelen. Hij strompelt de tuin in en pakt een klein dun boompje vast in de tuin. Omdat de jongen alle kanten op wankelt en het boompje zijn gewicht niet kan houden, zwaait het boompje dus alle kanten op. Op het moment dat die jongen begint met kotsen, valt hij naar achter, hij trekt dat boompje met hem mee en kotst zichzelf helemaal onder .

Dit natuurlijk terwijl iedereen vanuit de woonkamer meegenoot.
pi_63941137
Ik heb alleen maar saaie kotsverhalen
pi_63941610
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef error32 het volgende:
gisteravond beetje teveel gezopen, eindelijk met veel moeite thuis gekomen blijkt dat me ouders nog wakker zijn. dus me pa zovan "pak een pilsje en kom erbij zitten". ik had zoiets van ik doe alsof ik nie zat ben dus ik pak een pilsje en ga derbij zitten. biertje half op en ineens moest ik echt kotsen als de tiefus, dusja ik heb de hele woonkamer onder zitten kotsen terwijl m'n ouders derop stonden te kijken
ik geloof dat ze me nu een stuk minder lief vinden dan eerst
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_63946972
Ik was ‘ns op een ijskoude winteravond naar de kroeg geweest en toen wilden ze nog wat eten bij de snackbar ernaast. Had eigenlijk niet zoveel trek na al dat bier, maar ging toch maar mee en werkte met moeite een patatje shoarma weg. Ben ook niet zo’n type die dat dan halverwege weggooit.

Al een beetje misselijk snel betaald en die nacht snel naar huis met de brommer, kilometer of 15. Maar na een paar minuten voelde ik dat het verkeerd ging. Dus ik op volle snelheid rijdend in grote paniek met m’n linkerhand proberen het riempje los te krijgen, maar dat lukte zo snel niet met de handschoen nog om.

Het was te laat, ik probeerde het natuurlijk nog binnen te houden, maar dan komt het er 2x zo snel uit, ik kotste dus alles, m´n gezicht, de binnenkant van de helm en m´n sjaal eronder.

Voorzichtig kunnen stoppen, helm afgedaan op een verkeerde manier, want nu zat het vizier er helemaal onder. Met een handschoen het meeste eruit geschept.

En zo in die stank naar huis getuft, echt te ranzig. Het was gevaarlijk want die sjaal was nat en het vroor nogal… en het vizier besloeg steeds, dus dat maar zo af en toe omhoog gedaan.

Ik die helm de volgende dag geprobeerd schoon te maken en toen ’s maandags naar school gereden. Maar die stank zat er tot m’n ellende nog steeds, dus ik daar gelijk naar de wc gerend om m’n kop te wassen en wat toiletspray in het haar gespoten.

Gelukkig geen klachten gehoord. Dat zo een week volgehouden, toen toch maar een nieuwe helm gekocht.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:47:53 #71
197846 LollerSjaak
Wat? Ondertitel?
pi_63947014
Keertje op een vrijdagavond beetje te gezellig gemaakt in de kroeg terwijl ik de volgende dag moest werken Ik weet niet meer hoe ik ben thuisgekomen maar het schijnt dat ik als een gek ben weggereden van mn vrienden. Die nacht werd ik wakker en moest onmiddellijk kotsen Ik spurt uit mn nest en ik kan me herrinneren dat er in me kamer een beetje kots ontsnapt was, de rest had ik in de wc weten te mikken. Toen ik de volgende ochtend wakker werd schrok ik toch wel een beetje Er zat kots op de muur, op mn tv, op mn digitale ontvanger en op de vloer. Heb het toen als een gek lopen schoonmaken en ben naar mn werk gegaan. Mn ouders hebben het volgens mij niet eens doorgehad Die hele dag overigens wel ontzettend brak geweest met knallende hoofdpijn dan duurt zo'n ochtend werken lang
pi_63968115
Vroeger toen ik nog klein was ( ) moest ik zo overblijven op school, omdat mijn ouders werkten en ik dan alleen thuis zou zijn, en dat mocht niet.

Dus dan zit je daar met een viswijf en nog wat andere leerlingen in een lokaal, en dan moet je eerst 15 minuten je eten opvreten, en dan mag je buiten spelen

Maar een keertje zat ik zo naast een vriend van me mijn broodje op te eten, en hij zag er helemaal bleek uit en niet goed enzo, maarja hij was maar gewoon aan het eten. Maar toen op een gegeven moment moest hij dus ineens echt heel erg kotsen En het was echt waterachtige kots Dus zo zijn tafel helemaal onder en die van mij ook voor de helft

Dus die gast had alles uitgekotst en stond daar zo te kijken van '':{''.
En toen kwam die overblijfjufvrouw en die zei iets van ''Verdomme waarom doe je dat niet in de wc! '' en toen moest ze het opruimen

Maar het meurde als de pleuris dus ik moest ook kokhalzen, en toen ging dat wijf nog zeiken op mij met ''JA DENK JE DAT IK HET LEUK VIND OM HET OP TE RUIMEN OFZO ''.

Jeugdtrauma
pi_63968687
Oke.... afgelopen woensdag, even indrinken. Schenk twee glazen gin voor mezelf in (twee volle frisdrankglazen), dacht dat het wel los zou lopen en hoogstens aangeschoten zou voelen.

Nou niet dus. Ik pleurde midden op de Kalverstraat in Amsterdam door mn benen, raakte bewusteloos en heb heel m'n maag leeggekotst. Ik was wanhopig, ik maakte echt heel harde beestachtige geluiden.

De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen bedje. Ik was op een taxi gezet door m'n vrienden. Zo lief

Jammer was wel dat ik m'n bed ook had gekotst en daar in de nacht lekker doorheen was gerold.
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:38:36 #74
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_63969041
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:03 schreef RacerDKB het volgende:

Maar het meurde als de pleuris dus ik moest ook kokhalzen, en toen ging dat wijf nog zeiken op mij met ''JA DENK JE DAT IK HET LEUK VIND OM HET OP TE RUIMEN OFZO ''.

Jeugdtrauma
pi_63969082
Godverdomme
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')