quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Beregd het volgende:Mijn kotsverhaal is vrij beschamend, maar ik ben niet te benard om dit op het forum te plaatsen.
Stomdronken op een oudejaarsfuif (gala) ging ik naar het toilet. Ik zat daar te kakken, met de broek op de enkels, en plots moest ik tegelijk ook overgeven. Resultaat, een broek vol kots. Ik zat midden in een fuifzaal, kon geen kant uit. Dan maar rap alle kots zoveel mogelijk eruitgehaald met de handen, handen gewassen, broek terug aan en rap naar huis gefietst om te douchen. Ik weet wel dat iedereen me van toen af erg raar aankeek en me zoveel mogelijk trachtte te mijden.
Tijdens de introweek van mn HBO sliepen we op een boerderij, op de bovenzolder was een slaapzaal ingericht. Met je dronken kop de trap op lopen was weinig succes, totdat ik achter me mensen hoorde vloeken en tieren, kotst iemand achter me zo die wenteltrap vol... iedereen onder de kotsspetters
Op stap met vrienden in het altijd gezellige Tilburg. Vriend van me zou bij een meid blijven in plaats van op de gereserveerde banken. Uiteindelijk had die chick hem dus eruit getrapt en komt ie midden in de nacht dronken aan. Gaat liggen op de bank onder een dekentje... BLOERGH !!! Kotst zo over zichzelf heen. Gaat ie op zoek naar een plastic zak om verder te kotsen. Willen we de volgende ochtend vertrekken, zien we op het aanrecht een plastic zak staan... helemaal vol
En dan nu, moment supreme... Ik stappen, vrienden vonden Goldstrike wel een goed idee, ik niet, want ik voelde de bui al hangen. Omdat ik die troep nog nooit op had toch maar geprobeerd, paar shotjes verder kon ik alleen nog staande blijven door de koperen stang aan de bar vast te houden. Voor mij het teken om naar huis te gaan. Aangezien onze fietsen aan elkaar stonden neem ik een vriend mee die het slot eraf haalde en vervolgens weer naar binnen ging. Lazer ik dus om en lig ik 10 minuten tussen een zooi fietsen.
Kom ik overeind fiets ik door het mooie park (Breda) naar huis, voel ik een golf kots komen, holy shit... al fietsend kots ik over mn stuur en laat een spoor glimmende kots achter op het mooie asfalt. Vervolgens word ik bijna aangereden, rij ik tegen een glazen wand van een bushokje (verdomd stevig) en val ik thuis (aan de compleet andere kant van de weg) op een grasveld.
De volgende ochtend vind ik kleren vanaf de achterdeur, de trap op richting mijn slaapkamer, besmeurt onder gras en modder. Smiddags terug de stad in lagen er in het park allemaal glinsters

Stom, zonde van alle drank die je erin giet...