abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66069851
Vorig jaar 25-30 mei naar Berlijn geweest naar school. Hartstikke tof enzo en de donderdag gingen we uit met iedereen. Eerst om 6 uur al een terrasje gepakt en de nodige pullen bier weggewerkt gepaard met Nederlandse liedjes als 'Daar moet een piemel in' enzo. Nouja om 10 uur gingen we al naar die tent toe. En samen met een meisje werd ik die vrijdag (30e dus) 17 jaar. Dus iedereen bier voor me kopen enzo. En toen was ik te zat. Stond ik binnen te roken wat niet mocht, moest die uit, dus ik in mijn beste Duits een gesprek aangaan blijkbaar zei ik iets verkeerd en duwde hij die sigaret onder mijn oog, op mijn wimpers

Nu het probleem op de terugweg moesten we nog met de tram en ik zag de bui al hangen want die dingen rammelden als een idioot. Hele tramreis met een vuilniszak onder mijn bakkes gezeten. So far so good. Moest er dus een andere jongen opeens kotsen saillant detail: zijn tweelingbroer had al in de club over de bar heen gekotst waardoor we opeens in alle haast gingen ik iedereen kwijt maar dat is weer een ander verhaal. Afijn iemand pakt die vuilniszak voor hem en toen kotste hij dus. En toen ik dat hoorde zei ik schijnbaar: 'Jahé nu moet ik ook kotsen' en toen gooide ik dus alles eruit. mijn beste vriend allemaal kranten eronder houden die zat te kokhalzen van de geur enzo . En toen kwam het leukste want toen stapte er een vrouw in en ging midden in mijn kots staan, toen moest ik zo hard lachen dat ik weer moest kotsen

Ik heb nu al zin om weer naar Berlijn te gaan.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66070143
Kotsen en binnen de minuut met een meisje zoenen was toch wel het goorste en fijnste moment samen.
Ze kon echt lekker zoen!

Heerlijk die tegenstrijd. Als ze nou beter had opgelet dan had ze het makkelijk kunnen zien. Was echt recht voor haar neus.
pi_66074306
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:24 schreef Kabolter het volgende:
Kotsen en binnen de minuut met een meisje zoenen was toch wel het goorste en fijnste moment samen.
Ze kon echt lekker zoen!

Heerlijk die tegenstrijd. Als ze nou beter had opgelet dan had ze het makkelijk kunnen zien. Was echt recht voor haar neus.
En ze had echt geen last van die brokken?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  zondag 15 februari 2009 @ 01:57:50 #154
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_66074461
Na een avondje flink denken, flink dscussieren en flink drinken fietsen we met z'n drieen maar eens naar huis. Ik zat echt op het randje van wat ik kon tolereren, mijn maag was als het ware een on ontplofte bom uit wo2 waar iemand flink tegenaan zat te schoppem.

Anyways een vriend van me begint ineens te schreeuwen dat we niet achterom moeten kijken. Natuurlijk kijk ik achterom en omg er fiets echt een ontiegelijk lelijke vrouw achter ons, Vriend van mij begint de dikke dame uit te schelden. En opeens roept hij: "Jij bent zo lelijk dat ik er van moet kotsen!:

Ik begin te lachen en die vriend begint ineens te schreeuwen: "Godver ik moet echt van je kotsen!" en spuit daar de hele straat onder. Ik kon het niet meer inhouden en begon ook de straat te plamuren met half gekauwde borrelnootjes en bier,

Dit zal haar zelfvertrouwen veel goeds hebben gedaan... zo lelijk zijn dat twee man om je moeten kotsen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_66075516
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:48 schreef webbyplus het volgende:

[..]

En ze had echt geen last van die brokken?
Ik heb zelf ook nooit last gehad van brokken. Volgens mij is de bedoeling van kotsen dat alles er heel snel uitvliegt.

Natuurlijk wel last van slijm gehad. Maar dat is gewoon 1 keer goed slikken (spugen geeft zo'n bungeejump-effect), deze keer ging het goed, soms is je strot er wel eens te droog voor door dat achteruiteten.

Vraag me door dit topic echt af wanneer de laatste keer kotsen was.
  One tough cookie zondag 15 februari 2009 @ 04:41:47 #156
169210 liesje1979
pi_66075555
Tvp.
Ik heb er ook 1, maar geen zin om nu te vertellen.
  † In Memoriam † zondag 15 februari 2009 @ 10:10:36 #157
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_66076388
tvp
pi_66082347
In de zomervakantie voor het uitgaan, gingen mijn broer en ik eens lekker genieten van een fles wodka (grote fout). Samen met twee pakken sinaasappelsap die fles leeggemaakt, waarna we over gingen op bier. Ik ging daarna met vrienden uit en hadden tot 3 uur een heerlijke avond, waar ik veel tequila en goldstrike aangeboden kreeg en zelf veel jägermeister had gekocht (grotere fout). Normaal nuttigen we dan een heerlijke kebab, maar omdat een vriend de dag later op vakantie ging, gingen we maar meteen naar huis. Echter, we hadden honger! Daarom gingen we naar het tankstation die 24 uur per dag open is. Daar had ik met mijn dronken hoofd chips, een bifi worstje, en ongelukkigerwijs een slaatje die daar waarschijnlijk al een tijdje lag (grootste fout) gehaald. Na deze drie dingen in mijn strot te hebben gewerkt, ging ik naar huis en omdat ik nogal moe was dook ik direct het bed in.

Ik had gekotst, maar ik dacht dat het een droom was. Toen ik later wakker werd rook ik echter een straffe geur en toen ik naast mijn bed keek lag daar hetzelfde slaatje, maar dan weer uitgekotst en met grove stukjes bifi worst erin. Het ergste was dat dit gedeeltelijk op mijn schoolboeken kwam, en omdat mijn kledingkast vol was had ik 3 schone broeken naast mijn bed gegooid

Sindsdien nooit meer een slaatje aangeraakt, dat moet op zaterdagavond echt verboden worden
  zondag 15 februari 2009 @ 14:23:33 #159
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_66083555
Was vorig jaar met de bus vanuit Antwerpen naar Putte.

Zat een dikke ranzig vent midden in het gangpad van zijn belegde baguette te (vr)eten.

Op een gegeven moment hoor ik wat gekuch.. en ja hoor de hele vloer lag onder... het minder vaste vloeibare gedeelte van de smurrie stroomde langs de achterkant richting de voorkant van de bus.

De chauffeuse keek om en wees naar de man en riep : Jij blijft zitten!!!!

De man keek met een grijns vol met kots op zijn kleding naar de vrouw.

Iedereen in de bus keek oplettend naar de man of hij wel zou blijven zitten.

Op een gegeven moment stop de bus bij een halte waar natuurlijk andere passagiers af moeten..

De papzak probeert weg te komen probeert de chauffeuse de deuren dicht te doen..

Chauffeuse : Hierrr blijven JIJ!!

Vieze vatsige gast : Maar ik heb niks gedaan!!! terwijl zijn shirt vol kots hangt..

Tot ieders verbazing wurmt de dikdak zich nog net door de deuren heen ..

De buschauffeuse vloekt erop los als ze hem ziet wegrennen...

En zo gaat de bus verder, tot de eindhalte waar de chauffeuse de troep van die teringlijer moest opruimen.
pi_66117165
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Beregd het volgende:
Mijn kotsverhaal is vrij beschamend, maar ik ben niet te benard om dit op het forum te plaatsen.

Stomdronken op een oudejaarsfuif (gala) ging ik naar het toilet. Ik zat daar te kakken, met de broek op de enkels, en plots moest ik tegelijk ook overgeven. Resultaat, een broek vol kots. Ik zat midden in een fuifzaal, kon geen kant uit. Dan maar rap alle kots zoveel mogelijk eruitgehaald met de handen, handen gewassen, broek terug aan en rap naar huis gefietst om te douchen. Ik weet wel dat iedereen me van toen af erg raar aankeek en me zoveel mogelijk trachtte te mijden.

Tijdens de introweek van mn HBO sliepen we op een boerderij, op de bovenzolder was een slaapzaal ingericht. Met je dronken kop de trap op lopen was weinig succes, totdat ik achter me mensen hoorde vloeken en tieren, kotst iemand achter me zo die wenteltrap vol... iedereen onder de kotsspetters

Op stap met vrienden in het altijd gezellige Tilburg. Vriend van me zou bij een meid blijven in plaats van op de gereserveerde banken. Uiteindelijk had die chick hem dus eruit getrapt en komt ie midden in de nacht dronken aan. Gaat liggen op de bank onder een dekentje... BLOERGH !!! Kotst zo over zichzelf heen. Gaat ie op zoek naar een plastic zak om verder te kotsen. Willen we de volgende ochtend vertrekken, zien we op het aanrecht een plastic zak staan... helemaal vol

En dan nu, moment supreme... Ik stappen, vrienden vonden Goldstrike wel een goed idee, ik niet, want ik voelde de bui al hangen. Omdat ik die troep nog nooit op had toch maar geprobeerd, paar shotjes verder kon ik alleen nog staande blijven door de koperen stang aan de bar vast te houden. Voor mij het teken om naar huis te gaan. Aangezien onze fietsen aan elkaar stonden neem ik een vriend mee die het slot eraf haalde en vervolgens weer naar binnen ging. Lazer ik dus om en lig ik 10 minuten tussen een zooi fietsen.
Kom ik overeind fiets ik door het mooie park (Breda) naar huis, voel ik een golf kots komen, holy shit... al fietsend kots ik over mn stuur en laat een spoor glimmende kots achter op het mooie asfalt. Vervolgens word ik bijna aangereden, rij ik tegen een glazen wand van een bushokje (verdomd stevig) en val ik thuis (aan de compleet andere kant van de weg) op een grasveld.

De volgende ochtend vind ik kleren vanaf de achterdeur, de trap op richting mijn slaapkamer, besmeurt onder gras en modder. Smiddags terug de stad in lagen er in het park allemaal glinsters

Stom, zonde van alle drank die je erin giet...
  maandag 16 februari 2009 @ 14:20:09 #161
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_66118692
Mijn beste kots verhaal is zonder twijfel die van een vriend van me op wintersport. We hadden die avond circle of dead gespeeld met als 'prijs' een 5 liter ton rose van 3 eurom goedkope bocht dus! Die vriend van me was de hele avond al de lul en op een gegeven moment gaan we naar bed. Nog niets aan de hand. We sliepen in een 2 persoonsbed en midden in de nacht word ik wakker van een geluid wat ik niet kan plaatsen. Liep die vriend van me zichzelf en het bed onder te kotsen in zijn slaap! Dus ik vraag of het gaat, geen antwoord. Na het kotsen sliep hij gewoon verder in zijn eigen kots. Ik heb maar een matras gepakt en ben ik de kamer gaan slapen.

De volgende ochtend word hij wakker (wij kijken allemaal toe om zijn reactie te zien) hij tilt zijn hoofd op en merkt dat het kussen aan zijn hoofd plakt. Dan ruikt hij eens goed en kijkt hij om zich heen. Hij schrikt zich dood als hij merkt dat hij in zijn eigen kots ligt. Wij lagen natuurlijk dubbel van het lachen en hij denkt dat wij dat gedaan hebben!

Wij zijn die dag gaan skieen, hij bleef maar thuis om zijn beddegoed te wassen!
  maandag 16 februari 2009 @ 16:51:10 #162
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_66124728
Afgelopen jaar met kermis:
Ik kwam rond een uur of 2 aan, normaal zit ik altijd aan de mixdrankjes ( ), maar aangezien iedereen rondjes gaf, dacht ik, ik ga aan de bier. Ik bleef ook tot 12 uur savonds en z'n beetje non-stop gedronken. Dus ik stond daar met een paar kennissen en een vriendin van me. Voelde me al doodziek, misselijk, koud. Zegt die jongen "Ah, neem nog een biertje, het zal je goed doen, als je het koud heb moet je drinken!" Ik zo "nee heb echt genoeg gehad!" "maar je hebt het toch koud?" Dus ik daar even over nadenken. En toen dacht ik. God. Hij heeft gelijk moet er gewoon nog eentje nemen.
Nou dat heb ik geweten ook, na de eerste slok me vriendin mee getrokkenm, op een stoepje gaan zitten, benen wijd (ik denk, zo kots ik tenminste niet over mezelf heen). Ik was alleen wel zo beleefd om mijn handen voor mijn mond te houden (alsof ik aan het niezen was? ) en zat dus alsnog onder.

Vind het wel netjes als ik de verhalen van andere lees, maar het blijft een genante ervaring.
pi_66133905
Helaas heb ik niet echt van die prachtverhalen die hier soms op staan
graag verwijderen
  maandag 16 februari 2009 @ 22:22:27 #164
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66140176
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:23 schreef Noorseviking het volgende:
Was vorig jaar met de bus vanuit Antwerpen naar Putte.

Zat een dikke ranzig vent midden in het gangpad van zijn belegde baguette te (vr)eten.

Op een gegeven moment hoor ik wat gekuch.. en ja hoor de hele vloer lag onder... het minder vaste vloeibare gedeelte van de smurrie stroomde langs de achterkant richting de voorkant van de bus.

De chauffeuse keek om en wees naar de man en riep : Jij blijft zitten!!!!

De man keek met een grijns vol met kots op zijn kleding naar de vrouw.

Iedereen in de bus keek oplettend naar de man of hij wel zou blijven zitten.

Op een gegeven moment stop de bus bij een halte waar natuurlijk andere passagiers af moeten..

De papzak probeert weg te komen probeert de chauffeuse de deuren dicht te doen..

Chauffeuse : Hierrr blijven JIJ!!

Vieze vatsige gast : Maar ik heb niks gedaan!!! terwijl zijn shirt vol kots hangt..

Tot ieders verbazing wurmt de dikdak zich nog net door de deuren heen ..

De buschauffeuse vloekt erop los als ze hem ziet wegrennen...

En zo gaat de bus verder, tot de eindhalte waar de chauffeuse de troep van die teringlijer moest opruimen.
heeey mijn metal-broeder, hoe is het ermee ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')