Verdomme man, geweldige post.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Die van mij ging ook ongeveer zo.
[...]
Oh. Mijn. God.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Smots het volgende:
Ik heb ook een keer een vrij ernstige migraine-aanval gehad die er zo hard inhakte dat het leek alsof ik een hersenbloeding had. Het was echt feest: ik kon bijna niet meer praten en mijn motoriek was compleet vernaggeld (ik kon niet eens meer staan).
Mijn geliefde was op dat moment niet thuis, maar zij heeft wel mijn huisarts gebeld en gezegd wat er aan de hand was. Binnen 10 minuten stond hij met een ambulance bij mij op de stoep. Omdat ik met geen mogelijkheid drie trappen af kon lopen heb ik mijn sleutels maar uit het raam naar beneden laten vallen. Huisarts zag meteen dat 't dikke stront was met me, dus ik werd op de brancard gegespt en meegenomen naar het OLVG. Daar aangekomen werd ik in de CAD-SCAN gemikt om te kijken of ik geen hersenbloeding had opgelopen. In een CAD-SCAN moet je helemaal stillliggen, dus je wordt met je hoofd in een soort beugel gelegd waar klittenband overheen gaat. Zo wordt voorkomen dat je gaat bewegen tijdens het maken van de foto. Op het moment dat ik dat apparaat in werd geschoven dacht ik: "IK MOET KOTSEN!", maar ik was niet bij zinnen genoeg om te roepen dat ik moest kotsen. Terwijl ik in dat apparaat lag voelde ik het omhoog komen, maar ik was bang dat ik in mijn eigen kots zou stikken. (Het kwam niet bij me op om die klittenband gewoon los te trekken en op mijn zij te gaan liggen) Dus... ik deed wat er als eerste in me opkwam: ik kots mijn wangen vol en vervolgens slik ik het stukje bij beetje weer in. Dat was niet lekker.
Koewammesje toch...quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:
Oke.... afgelopen woensdag, even indrinken. Schenk twee glazen gin voor mezelf in (twee volle frisdrankglazen), dacht dat het wel los zou lopen en hoogstens aangeschoten zou voelen.
Nou niet dus. Ik pleurde midden op de Kalverstraat in Amsterdam door mn benen, raakte bewusteloos en heb heel m'n maag leeggekotst. Ik was wanhopig, ik maakte echt heel harde beestachtige geluiden.
De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen bedje. Ik was op een taxi gezet door m'n vrienden. Zo lief
Jammer was wel dat ik m'n bed ook had gekotst en daar in de nacht lekker doorheen was gerold.
Ha-ha.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:11 schreef Overdrive het volgende:
Ik kots vrijwel elke week wel een keertje.
Iedere woensdag doe ik de boodschappen en kom dan meestal mijn ex-schoonmoeder tegen...
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef stoepjong het volgende:
De rondjes gingen ook om de y-as heen draaien zegt maar.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
Ooit op een zondagavond flink lam thuisgekomen. Had zowaar de busreis overleefd. Maar daarna ging het mis.. alles eruit gebraakt op straat . De volgende ochtend in de bus naar school . (bus vol geen zitplaatsen) ik hing aan zo'n hangertje zeg maar. Vond het al stinken in de bus..
Op de terugweg meurde het nog steeds. Bleek ik een gedeelte in de mouw van me jas had gekotst .. Lekker
quote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Steve-O het volgende:
Oja Zo hard over je nek gaan dat iedereen om je heen ook begint te kokhalzen en naar het toilet rent .
Je doet je naam weinig eer aan..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Chuck.Norris het volgende:
nou, ben niet echt een kotser.
De eerste keer dat ik echt weg ging naar een fuif, 14 ofzo, 8 biertjes ofzo
we stonden buiten in een groepje; vraagt er iemand, gaat het wel, je ziet zo bleek
ik: jaja, priiiimaaa
kdraai me om en begin over te geven in een ander groepje.. Niemand geraakt weliswaar
én een keertje op oudejaar
men moeder kwam me ophalen, ik zat echt te draaien in de auto
stoppen we voor een rood licht, vlug de deur open en kotsen buuurps
maaar ik had natuurlijk eerst mn voet al uit de auto gezet, gevolg
kots over mn schoeten
yummi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |