abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64867975
quote:
Op woensdag 17 december 2008 03:36 schreef seatsniffer het volgende:

[..]

Die van mij ging ook ongeveer zo.

[...]

Verdomme man, geweldige post.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64868277
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Smots het volgende:
Ik heb ook een keer een vrij ernstige migraine-aanval gehad die er zo hard inhakte dat het leek alsof ik een hersenbloeding had. Het was echt feest: ik kon bijna niet meer praten en mijn motoriek was compleet vernaggeld (ik kon niet eens meer staan).
Mijn geliefde was op dat moment niet thuis, maar zij heeft wel mijn huisarts gebeld en gezegd wat er aan de hand was. Binnen 10 minuten stond hij met een ambulance bij mij op de stoep. Omdat ik met geen mogelijkheid drie trappen af kon lopen heb ik mijn sleutels maar uit het raam naar beneden laten vallen. Huisarts zag meteen dat 't dikke stront was met me, dus ik werd op de brancard gegespt en meegenomen naar het OLVG. Daar aangekomen werd ik in de CAD-SCAN gemikt om te kijken of ik geen hersenbloeding had opgelopen. In een CAD-SCAN moet je helemaal stillliggen, dus je wordt met je hoofd in een soort beugel gelegd waar klittenband overheen gaat. Zo wordt voorkomen dat je gaat bewegen tijdens het maken van de foto. Op het moment dat ik dat apparaat in werd geschoven dacht ik: "IK MOET KOTSEN!", maar ik was niet bij zinnen genoeg om te roepen dat ik moest kotsen. Terwijl ik in dat apparaat lag voelde ik het omhoog komen, maar ik was bang dat ik in mijn eigen kots zou stikken. (Het kwam niet bij me op om die klittenband gewoon los te trekken en op mijn zij te gaan liggen) Dus... ik deed wat er als eerste in me opkwam: ik kots mijn wangen vol en vervolgens slik ik het stukje bij beetje weer in. Dat was niet lekker.
Oh. Mijn. God.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:57:48 #128
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_64868364
Zelf ook eentje uit de oude doos dan.

Jáááren geleden en voor de eerste keer echt 'uit'. Met de hele klas naar een discotheek ergens in de polder met een bus en die zou ons dan om 4 uur weer ophalen. Om half 2 ofzo voelde ik me niet zo goed en omdat de deur aanzienlijk dichterbij was dan de toiletten ,wilde ik heel even naar buiten. De uitsmijter gaf me echter de keuze: binnen blijven of buiten blijven. Eenmaal buiten kom je er niet meer in. Ik voelde me écht niet goed en moest helaas de discussie aangaan. Ik had immers een of ander zomertopje aan en buiten was het min duizend. Tevens waren al mijn klasgenoten nog binnen en de bus kwam pas over 2,5 uur. Of ik alsjeblieft heeeel eventjes naar buiten mocht, ik voel me namelijk niet zo goed. Dat mocht, maar dan kwam ik er toch echt niet meer in. Ik was bij 'Ja, maar' toen ik zo over de broek en schoenen van de uitsmijter heen kotste.

Toen kwam ik dus helemaal niet meer binnen..
pi_64868387
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:22 schreef Koewam het volgende:
Oke.... afgelopen woensdag, even indrinken. Schenk twee glazen gin voor mezelf in (twee volle frisdrankglazen), dacht dat het wel los zou lopen en hoogstens aangeschoten zou voelen.

Nou niet dus. Ik pleurde midden op de Kalverstraat in Amsterdam door mn benen, raakte bewusteloos en heb heel m'n maag leeggekotst. Ik was wanhopig, ik maakte echt heel harde beestachtige geluiden.

De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen bedje. Ik was op een taxi gezet door m'n vrienden. Zo lief

Jammer was wel dat ik m'n bed ook had gekotst en daar in de nacht lekker doorheen was gerold.

Koewammesje toch...
pi_64879204
Ik kots vrijwel elke week wel een keertje.
Iedere woensdag doe ik de boodschappen en kom dan meestal mijn ex-schoonmoeder tegen...
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_64879752
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:11 schreef Overdrive het volgende:
Ik kots vrijwel elke week wel een keertje.
Iedere woensdag doe ik de boodschappen en kom dan meestal mijn ex-schoonmoeder tegen...
Ha-ha.
pi_64886824
Ik voelde vanochtend dat ik misselijk werd en moest overgeven, ik was net bij de deur van de kamer toen het tegen het behang aanging onderweg richting toilet. Gelukkig had ik alleen nog maar thee gedronken

Het behang daarna schoongemaakt met een emmer sop en het is gelukkig goed schoon geworden en zie je er niks meer van
pi_64887603
Voor de fans:
barfield!

Das garfield met een 'probleempje'
  zondag 11 januari 2009 @ 20:46:41 #134
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_64927023
Vanmiddag heeft een van mijn kinderen zitten kotsen in de auto. Dusdanig, dat ik zojuist de kinderstoel tot het laatste onderdeel uit elkaar geschroefd heb om alle kotsresten er weer uit te krijgen...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:56:30 #135
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_64968177
Alleen een tvp plaatsen in dit overigens geweldige topic waardoor ik meermalen in een deuk heb gelegen is ook zowat, dus zal ik iets delen.

Deze is wel wat minder happy-de-peppy denk ik.. Het was 1 van de 3(?) x in mijn hele leven dat ik uberhaupt echt ziek was, maar hoe!

Ik was net terug van een verre reis en de eerste 2 dagen na aankomst voelde ik me prima. Maar kort daarna voelde ik me ineens steeds slechter en slechter.
Opeens, 's nachts overgeven en overgeven. Het ging maar door en door. Na 2x was echt alles er wel al uit, maar daar was mijn maag het blijkbaar niet mee eens. Uiteindelijk kwam er puur gal uit. Het deed gruwelijk pijn, dat samentrekken van je hele lichaam in een stuip urenlang achter elkaar. En dat ook nog om 03:00 in de morgen is echt dodelijk vermoeiend. Maar het was nog niet over. Het ging door totdat er gewoon alleen nog maagzuur naar boven kwam. Het brandde elke keer in mijn maag, mijn keel, mijn mond en mijn neus, ja dat was fun!

Uiteindelijk kwam het wat tot rust, maar ik had echt overal pijn en mijn stembanden waren zo aangetast dat ik dagen niet normaal kon praten.
Nooit achtergekomen wat het nou was. Was redelijk a-relaxed wel.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_64971555
Haha,

Prachtig topic.

Mijn verhaal valt in het niets

Toch maar even dan.

Aantal jaar geleden:
Eerste keer zuipen 15 ofzo schoolfeest, eerste keer 'legaal' bier kopen enzo, fles sterken drank in kluisje, je weet toch. 7 bier in een uurtje en wat zoete rommel later, feestje afgelopen om 23:00, en deze toekomstige alcolist op huis aan. Nou ja was behoorlijk vanaf, 180graden de verkeerde kant op geslaap fietst. Uitendelijk toch thuis aangekomen, ouders waren niet thuis en de deur openmaken was niet echt een realistische optie, kon het sleutelgat niet vinden laat staan mij sleutels. Afijn, viel van mijn fiets af, hoop lawaai, buren wakker, polshoogte nemen enzo. Heeft mijn buurvouw met opgeraapt en naar boven gesjouwd, halvewege de trap ging er toch even iets mis. De rondjes gingen ook om de y-as heen draaien zegt maar. Helaas met als resultaat dat mijn eerste biertjes vanuit mijn keelgat over de buurvrouw heen gingen.

En dan s 'ochtends wakker worden met zo'n bierspier ader op je hoofd en boze ouders, buurvouw vond het niet zo erg . Zo van kan iedereen overkomen
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:59:12 #137
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_64984527
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef stoepjong het volgende:
De rondjes gingen ook om de y-as heen draaien zegt maar.
pi_64988618
Niet van mezelf maar:

Ik was een keer op een feestje en een meisje daar was (kennelijk) nogal dronken, zon erg dat ze dus besloot haar maaginhoud te gaan legen op de WC. Ze rent de gang op en de nood was zo nodig dat ze deur opentrekt en gelijk begint met kotsen. om er vervolgens achter te komen dat ze de verkeerde deur had gepakt en heel de meterkast heeft volgekotst.
pi_65006137
Ooit op een zondagavond flink lam thuisgekomen. Had zowaar de busreis overleefd. Maar daarna ging het mis.. alles eruit gebraakt op straat . De volgende ochtend in de bus naar school . (bus vol geen zitplaatsen) ik hing aan zo'n hangertje zeg maar. Vond het al stinken in de bus ..
Op de terugweg meurde het nog steeds. Bleek ik een gedeelte in de mouw van me jas had gekotst .. Lekker
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_65007019
Heerlijke verhalen
pi_65007863
Ik had een keer een examenfuif en alles ging redelijk goed, totdat ik 's ochtends wakker werd met wel een heul misselijk gevoel
Als klap op de vuurpijl moest ik de hele tijd denken aan zo'n knurft op m'n werk die de dag ervoor kibbeling had gegeten dit was de druppel die mijn mond deed overlopen...
ik rende als een gek naar de badkamer (wc is beneden en dus te ver) en kots de hele wasbak onder ik hoorde mn broertje zich rot lachen
Anyway, ik dat: dat spoel je wel ff weg aber NEINNNN! verstopt... halfdronken als ik nog was ging ik terug in m'n bed liggen en toen ik 's middags rond 1 uur wakker werd en naar de badkamer ging, was alles opgeruimd

Ik ben mijn moeder (die dus serieus met dr handen die zooi heeft gezeten om de wasbak te ontstoppen) nog steeds heul dankbaar

[ Bericht 1% gewijzigd door Neo-Mullen op 13-01-2009 22:25:14 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:21:48 #142
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_65008916
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Soury het volgende:
Ooit op een zondagavond flink lam thuisgekomen. Had zowaar de busreis overleefd. Maar daarna ging het mis.. alles eruit gebraakt op straat . De volgende ochtend in de bus naar school . (bus vol geen zitplaatsen) ik hing aan zo'n hangertje zeg maar. Vond het al stinken in de bus ..
Op de terugweg meurde het nog steeds. Bleek ik een gedeelte in de mouw van me jas had gekotst .. Lekker
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:33:41 #143
186316 A-cooler
always noobs
pi_65009517
Jullie zullen dit misschien niet geloven hahahahaha. Ik zat in groep 8, het was middagpauze Flippos waren toen IN jwz. Dus ik wou mijn flippo pakken en het lag naast de voet van een jongen..... guess what happend... hij kotst zo op me achterkop terwijl ik bukkend de flippo wou pakken:((((( ranzig patatrestjes. Ik mocht wel naar huis om te douchen van de lerares
pi_65009693
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Steve-O het volgende:
Oja Zo hard over je nek gaan dat iedereen om je heen ook begint te kokhalzen en naar het toilet rent .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:51:10 #145
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_65010427
nou, ben niet echt een kotser.
De eerste keer dat ik echt weg ging naar een fuif, 14 ofzo, 8 biertjes ofzo
we stonden buiten in een groepje; vraagt er iemand, gaat het wel, je ziet zo bleek
ik: jaja, priiiimaaa
kdraai me om en begin over te geven in een ander groepje.. Niemand geraakt weliswaar

én een keertje op oudejaar
men moeder kwam me ophalen, ik zat echt te draaien in de auto
stoppen we voor een rood licht, vlug de deur open en kotsen buuurps
maaar ik had natuurlijk eerst mn voet al uit de auto gezet, gevolg
kots over mn schoeten
yummi
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:44:34 #146
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_65016404
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Chuck.Norris het volgende:
nou, ben niet echt een kotser.
De eerste keer dat ik echt weg ging naar een fuif, 14 ofzo, 8 biertjes ofzo
we stonden buiten in een groepje; vraagt er iemand, gaat het wel, je ziet zo bleek
ik: jaja, priiiimaaa
kdraai me om en begin over te geven in een ander groepje.. Niemand geraakt weliswaar

én een keertje op oudejaar
men moeder kwam me ophalen, ik zat echt te draaien in de auto
stoppen we voor een rood licht, vlug de deur open en kotsen buuurps
maaar ik had natuurlijk eerst mn voet al uit de auto gezet, gevolg
kots over mn schoeten
yummi
Je doet je naam weinig eer aan..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_65016471
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Je doet je naam weinig eer aan..
Chunk Norris.
pi_65017390
Ik een paar weken geleden. We waren ergens gaan eten bij kennissen, en ik voelde me al niet goed. Nu hadden al 4 van ons zessen buikgriep gehad dus ik wist al wat me te wachten stond. Reden we op zo'n verlaten kutweg terug naar huis, door een storm met 160 km/h fahren en ja hoor, ik voelde het komen, m'n hele maaginhoud. Ik kon al geen stop meer roepen, het enige dat ik deed is m'n raam open en m'n kop naar buiten steken. Je weet dan wel hoe dat gaat met die wind, die kots vliegt overal, inclusief mijn eigen gezicht en de auto. Maar opgelucht dat ik was
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_65061947
3 Jaar geleden inmiddels
Zitten een beetje te zuipen bij een maat van mij in de woonkamer, gewoon relaxed avondje dus..
maar voor ik het wist had ik toch al flink wat bieries gedronken en heel wat shotjes gehad!
Opzich merkte ik er vrij weinig van, ik was alleen een beetje moe geworden en ik dus half te slapen op die bank waar ik op zat! Maar toen kwam het hoor, mijn gal ging tekeer als een gek en ik wist dat ik het nog maar enkele seconde binnen kon houden. ik stond op om richting wc te rennen ligt er een hond in de weg! ik had dus echt geen idee wat ik moest doen want ik kon niet fatsoenlijk nadenken.. en toen was het al te laat en ik begon te kotsen.. hield mijn hand nog voor mijn mond, maar dat wou niet werken.. de kots vloog alle kanten op, over het parket, over de hond en over het kastje van de tv.. toen ben ik met het beetje kots dat
ik nog in mijn hand had richting gootsteen gerend en begon daar flink verder te kotsen.. en dan denk je hij heeft het ergste wel gehad.. maar nee hoor, die maat van mij heeft dus een zus die net binnen kwam en die begon te gillen als een gek! en ik kon geen woord meer uitbrengen. voor de rest weet ik nog vrij weinig
van die avond en kan me ook niet herinneren hoe ik thuis ben gekomen.
Die zus doet sinsdien alleen nogmaar kut tegen mij, niet dat het me zoveel uit maakt want ik kon het sowieso niet goed met dat wijf vinden.
Voele joekel!
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:12:27 #150
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65063058
hulde! aan de posters hier. Vanavond zal ik ook een paar schijt/kots verhalen posten
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')