Hou op!quote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef Muis006 het volgende:
A fipo? For me?
First of all I would like to thank my mom. You make everything possible!
I dedicate this fipo to Owen Hunt!
Roaaaaaaar!
Moet je je ook niks van aantrekken, van die fossielen die nog de oude lay-out gebruiken, is onze eigen schuldquote:Op maandag 8 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
@Merel: kan dat niet gefixed worden dan?Of wordt daar al aan gewerkt? Want hoe kan ik nou ruiken wie welke layout gebruikt en of je dus wel of niet een spoiler kunt plaatsen?
Psies en 't is ook niet dat iedereen dat weet behalve jij....ik kwam er net pas achter dat het aan de layout ligt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Moet je je ook niks van aantrekken, van die fossielen die nog de oude lay-out gebruiken, is onze eigen schuldMaak je niet zo druk mens!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle lekkere wijven met koude (doch slanke)
voeten, neem een toffe kerst avatar en nomineer
je voor de FOK! kerst avatar wedstrijd!
[/spam]
Ja ik vroeg me af of BJ ons kon vertellen of dat in het echt in het ziekenhuis ook altijd zo gaatquote:
Spam is toegestaan, mits hoog Owen Hunt-gehaltequote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/spam]
Vind je het echt veel?quote:
Greysie heb je al een schone onderbroek aan?quote:Op maandag 8 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het echt veel?
Ik kan me dat helemaal niet herinneren eigenlijk in dat seizoen, terwijl het nog niet al te lang geleden is. Geloof niet dat ik het overmatig aanwezig vond. De indruk werd misschien gewekt, maar echt veul the wild thing is er niet laten zien toch? Kan me ook niet voorstellen dat ik het geblocked heb uit mijn geheugen
Ik zie ze dwars door je sp..... Oh... wacht....quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hamster update Warning, große foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af of BJ ons kon vertellen of dat in het echt in het ziekenhuis ook altijd zo gaatIk hoop eigenlijk van niet, ik hoop dat de dokters die ooit mijn leven moeten redden zich gewoon daarop concentreren en niet te laat binnen komen rennen omdat ze hun broek nog moesten ophijsen ofzo.
Te laatquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Samenvatting vorig topic, scheelt teruglezen voor degenen die weer eens hopeloos achterlopen:
- De baas van DML is een kloothommel
- Kerstbomen zijn giftig voor hond en kat
- McArmy is freakin' hot
- Spoilers zijn RUK
Zo, next.
geen idee wie dat is, maar ik ben ook lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spam is toegestaan, mits hoog Owen Hunt-gehalte
Mijn neuroloog is geen McDreamy maar hij is wel gaafquote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Je wilt ook niet dat de arts al post-orgasmisch trillend een neurologische operatie op je uitvoert
Misschien moeten we maar gewoon in het Greys USA topic verder soppenquote:Op maandag 8 december 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie heb je al een schone onderbroek aan?
Anders wil Hunt het vast wel doen.
Helpt ie je meteen van je trauma af
Heb je rossig haar?quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee wie dat is, maar ik ben ook lekker
en kan ook zorgen voor warme voeten, maar
daar is dit topic niet voor.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het echt veel?
Ik kan me dat helemaal niet herinneren eigenlijk in dat seizoen, terwijl het nog niet al te lang geleden is. Geloof niet dat ik het overmatig aanwezig vond. De indruk werd misschien gewekt, maar echt veul the wild thing is er niet laten zien toch? Kan me ook niet voorstellen dat ik het geblocked heb uit mijn geheugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I could just spread him on a cracker!quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar gewoon in het Greys USA topic verder soppen
Grappig trouwens om de commentaren bij die Youtube filmpjes te lezen!![]()
He is sex on legs that man, flippin heck thats so hot!We zijn niet de enigen die er zo over denken
quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
en kan ook zorgen voor warme voeten, maar
daar is dit topic niet voor.
donkerbruine krullenquote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je rossig haar?
Een dierlijke uitstraling waar je "ROAARRR" tegen zegt?
Ben je bereid mij en Greys vol passie doch zachthandig tegen de muur te duwen en ons vol overgave te zoenen?
Bwahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kappen nou!quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je rossig haar?
Een dierlijke uitstraling waar je "ROAARRR" tegen zegt?
Ben je bereid mij en Greys vol passie doch zachthandig tegen de muur te duwen en ons vol overgave te zoenen?
Gelukkig een schone!quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, McDikkie hier moet zijn eigen schone onderbroekje aandoen.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn neuroloog is geen McDreamy maar hij is wel gaaf
Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?quote:Op maandag 8 december 2008 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Als Ade twee dames tegelijkertijd kan zoenen krijgt hij van mij een Twix Tomaat!
Zover zijn we nog niet!quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
donkerbruine krullen
en zoenen is voor vrouwen
even leuk, maar alleen als
ervolgt...
Yepquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
En, heeft-ie een vaste hand?
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.quote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb gemist wat de werkgever van DML voor kloothommeligs heeft gedaan?
En die hamster!!Ik wil ook weer een huisdier
En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Dat is Dr.Awesome. Een panda-goudhamster.quote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet lukken, maar die tomaat mag je houden? En waarom laat jij je rat zien in een topic vol vrouwen die praten over vrouwendingen?
Klopt, je zíet het inderdaad nooit echt. En dat hoeft ook niet wat mij betreft.quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
@Cinnamon: oh ja! Maar daar zag je op zich toch niet zoveel van?![]()
Bailey: He is a manwhore!
Pak dan alsjeblieft een instrument. Zo'n hekel aan van die bedelaars. Mensen met een gitaar of desnoods iemand die op een pan trommelt verdiend tenminste wat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Ik bedacht het me nét op tijdquote:Op maandag 8 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Oh Cinnamon, goed dat je het nog in een spoiler hebt gemikt (geen plaatjes?) want Co moet ook seizoen 4 nog zien (zucht
).
quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mij eruit gemieterd in mijn proeftijd.
Dus nu heb ik geen baan, geen geld, geen lootje en ben ik arm en blut en moet ik op straat gaan bedelen.
Ik zag een keer een reportage over een straatmuzikant/bedelaar. Zijn werkgebied was zo rond de Dam te Amsterdam. Mooi dattie elke nacht in het Okura sliep na er uiteraard ook een diner te hebben genuttigdquote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef neen het volgende:
Bah rotzakken
Bedelaars schijnen rond de 10 euro per uur te verdienen... belastingvrij!
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greysquote:
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per weekquote:
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrijquote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, lief van je, regio den haag.
ehehe... *insert een dokter phill spreuk over dat hij boos is dat hij niet meer kan profiteren en niet omdat hij het echt had willen kopen *quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geef hem een luciferdoosje met een X erop.
Kan ie vast waarderen!
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toequote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om toch aan geld te komen? Tssssk, greys
Jij bent ook al zo lief.quote:Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga wel eens even rondvragen. Kan niks garanderen natuurlijk, maar vragen staat vrij
Als je er een beetje goed in bent kunt je best meer vragen én ben je sneller klaar. Snel cashen is dat!quote:Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef Muis006 het volgende:
De enige vraag die ik kan bedenken is: sucky sucky 5 dollar?
Hij is gewoon jaloers op McArmy.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke klojo ben je toch af en toe
En zie je PM, zometeen.
Juist, zó bedoelde ik die vraag idd!quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, niet zo vaak als ik zou willen, maar ik kom nog wel aan de 1x per week![]()
Uhuh. En aangezien ik alleen woon moet ik het met mezelf gezellig zien te maken, dus dat doe ik zoquote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan ben je jarig ??
quote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En dan ben je jarig ??
Ware liefdequote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!
Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:
Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Mr.Muis!quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Goedzo Greysie! Wel mét dierlijke blik he!
Oh en ik wil even spammen want mijn mister is lief:
Mr.Muis zegt:
hoe laat zal ik morgen langskomen?
Mr.Muis zegt:
als je nog slaapt, zal ik dan een appel en een peer schillen voor je?
Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!quote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mr.Muis!
Da's BIJNA net zo fijn als....
Weet je, ik ga even een koude douche nemen denk ik
Ja! Ga snel bij een vriendin logeren nu het nog kanquote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
Wat dat betreft is alleen wonen echt kut. Als ik morgen beneden kom heb ik niet stiekem 's nachts slingers voor mezelf opgehangen en jezelf ontbijt op bed brengen is ook niet zo leuk als wanneer een ander 't doet. En als ik ooit van de trap val en m'n nek breekt is er ook niemand die het merkt. Dat zou wel jammer zijn.
Oke. Let op:quote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Merel het volgende:
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[/spam]
Nou weet je, dat is misschien niet zo'n goed idee, want ik ben nogal vergeetachtig en dan zijn jullie in paniek om niks! Als ik dood ben dan laat ik dat wel even weten, OK?quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Let op:
Als jij nou voortaan ELKE ochtend hier even meldt dat je niet van de trap bent gemieterd, dan sla ik alarm op het moment dat je je niet meldt. Deal?
quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je kan jezelf wel stiekem aan de slingers ophangen!
Hoiquote:Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Muis... Adelante is wel erg stil na mijn PM.
Zou hij er spontaan heaumeau van zijn geworden en nu zijn kamer aan het behangen zijn met McArmy plaatjes?
Maak de zak rood met groen met ijskristallen en zet je poes een kerstmuts op (haha) dan is ie perfect!quote:
Arghhhhh, nu moeten het ook nog SPECIALE spoilertags zijn!quote:Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef conleche het volgende:
Oké, ik ben dus meer dan een seizoen achter en ik wil niks lezen en ik lees nu toch van alles en er is een speciaal topic voor. Dus pleazzzzzzz. Die spoilertags helpen alleen maar als je ervoor zet Greys-spoiler, anders kan het ook over wat anders gaan.
1000000 maal dank!!!!
Sommige mensen moeten werken PF!!quote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als conleche zich gewoon een week opsluit met haar laptop en dan weer bij is`!!!!
quote:Op maandag 8 december 2008 22:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A! Het was de bedoeling dat ze strakjes allemaal op mij gingen stemmen. Nu gaan ze meedoen!
Ik ben een lousy mulitasker!!quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan heus wel furfen en greys kijken!
ik kende die hele man niet en dan google je en dan snap je vrouwen helemaal niet meer:quote:Op maandag 8 december 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Muis... Adelante is wel erg stil na mijn PM.
Zou hij er spontaan heaumeau van zijn geworden en nu zijn kamer aan het behangen zijn met McArmy plaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
Senks, ik heb de box voor kerst gevraagd! Dus daarna ben ik weer bij, tenminste bij de Nederlandse versie!
quote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kende die hele man niet en dan google je en dan snap je vrouwen helemaal niet meer:Bwahahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat FILMPJE in je PM nou maar. Dan snap je het wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, geen paniek. Dit gaat nergens over
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jahquote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed echt mijn best met spoilertags
Maar dat liep niet helemaal zoals gewenst
Maar je hebt seizoen 4 gevraagd voor Kerst?
Dan loop je ook al een paar eps. van seizoen 5 achter, want die worden momenteel al uitgezonden in Nederland
Beren én schaapjes. Gekkie.quote:Op maandag 8 december 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry A., ik geloof dat jij iets had met teddyberen, kan ik het zo goedmaken?
Ja jezus, jij hebt qua Greys dan helemaal een vlotheid van lik mijn youknowvestjequote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef Vivi het volgende:
Merel, van harte
Waarom antwoord niemand mij..ik ben een roepende puppel in de woestijn van vaginale droogheid.
En ik ben bij S1 van Greys
Maar, maar..je doet...*onaardig* ..?!?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus, jij hebt qua Greys dan helemaal een vlotheid van lik mijn youknowvestje
Greys is eeeeewwwwvil today manquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar, maar..je doet...*onaardig* ..?!?!
Schat, ik hou van je van hier tot aan het oneindigequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar, maar..je doet...*onaardig* ..?!?!
Ik moet steeds bijkomen van dat geslisquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Schat, ik hou van je van hier tot aan het oneindige
Je bent m'n Puppel!
Maar een vlotje ben je niet, qua Greys A. dan
SSHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Spoiler!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet steeds bijkomen van dat geslis.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
SSHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Spoiler!
Oh nee wacht, Co heeft Seizoen 1 wel gezien. Pfieuw!
Miss you![]()
quote:
Gelukkig had je 'm nog bewaard, da was anders een flink eind typen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:24 schreef Vivi het volgende:
[..]Nu heb ik hem nog een keer verzonden, ik dacht al dat mijn PM stuk was
.
Door mijn schaarse aanwezigheid wordt je alleen maar begeriger Cootje.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Door mijn schaarse afaanwezigheid wordt je alleen maar begeriger Cootje.
Overdrijven is ook een vak damequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien moet je het eens op een andere tijd dan 03:00 door de weeks proberen
Ik had al ge-edit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Das waar. Maar het is altijd hetzelfde dan ga ik er eindelijk voor liggen, gaat iedereen slapen!
Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou je uberhaupt nu al boeken voor de zomer SHE, zoals het de laatste tijd gaat?![]()
Oh wacht zomer is nu nog niet te boeken. Het is voor binnenkort zeker?
Op valentijnsdag?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is voor Januari. En ik heb besloten hem pas in Februari te vermoorden.
Kjk.... Hier heb ik wat aan....quote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Samenvatting vorig topic, scheelt teruglezen voor degenen die weer eens hopeloos achterlopen:
- De baas van DML is een kloothommel
- Kerstbomen zijn giftig voor hond en kat
- McArmy is freakin' hot
- Spoilers zijn RUK
Zo, next.
Doet me aan mijn ex-schoonvader denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef vamperotica het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.....
Ik was eik naar een mooie McBirthday....
Maar helaas.....
[ afbeelding ]
Oh wel OK hoor, het duurde even voordat ik wist wat er ook alweer speciaal was aan vandaagquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Merel, hoe was het wakker worden op je verjaardag in je uppie?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:
zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..
Eerder op bed gaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:15 schreef cyclechick het volgende:
Gefeliciteerd Merel!
zijn er nog meer mensen die ZOOO ontzettend veel moeite hebben om 's ochtends uit bed te komen? Ik lag er om half 12 in, maar toch moet ik echt alles op alles zetten om er dan om 08.15 uit te komen. Slaap de laatste weken gerust 9 of 10 u per nacht :/ Ben niet ziek, niet depressief, slaap ook goed door de nacht heen.. volgens mij komt het omdat het nog zo donker is ;s ochtends..
Ik ga vrijdag een nieuwe mp3 speler ophalen!! Jeej! 8 GB, creative Zen, nieuw en een jaar garantie
Dan heb je gewoon 10 uur nodig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:33 schreef cyclechick het volgende:
Van half 12 tot 8 lijkt me voldoende? Dat is 8.5u. Het maakt niet zoveel uit hoe laat ik ga slapen, als ik mezelf niet dwing om eruit te gaan, slaap ik gewoon gerust 10 uur...
Kijk, dat is nog eens met een gierende lach wakker worden!quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:28 schreef conleche het volgende:
O jullie waren er nog. Ik was van arremoei, maar DWDD gaan kijken!
De zon klinkt mij ook heel aantrekkelijk in de oren!! Maar ik geloof dat wij weer eens gaan wintersporten. We zijn al een jaar of 3 niet geweest. Ik wil ergens waar ze ook iets van een sauna en masseer gedoe bijhebben en dan zie ik het als volgt. 10 uur opstaan, ontbijtje met warme chocomel en stokbrood, dan 2 afdalingen. Lunch. Dan weer 1 afdaling. Vooruit 2 en dan hoppa die sauna in en boekjes lezen en zoenen met de skileraar achter een berg sneeuw! Dan wat borelen, happie eten en slapen
Ik ben vaak redelijk laat thuis van het sporten en dan kan ik niet gelijk slapen, maar moet ik altijd nog even 'tot rust komen'. Half 12 is redelijk vroeg voor me, maar ik mag van mezelf nu even niet later gaan slapen ivm opstaanproblemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon 10 uur nodig.
Waarom ga je niet een uurtje eerder je bed in? Dat maakt zo'n groot verschil!
Mag toch zodra de Sint weg is?quote:Op maandag 8 december 2008 22:27 schreef Merel het volgende:
En ik heb nog geen zin om de kerstboom op te zetten. Dat mag 10 december pas! En dan ook pas weghalen met Driekoningen hè!
Zeg stadsgenoot, zou je dan niet even een fotootje van jezelf plaatsen?quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
Slecht plan. Henna en haarverf gaan niet goed samen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:48 schreef kwakveense het volgende:
oeh dat groene komt van gebrek aan rood tinten.... missschien dat henna eroverheen helpt?
Waarom eet je dan niet gewoon pizza? Zelf maken met een dunne bodem, weinig magere kaas en verder veel groente en eventueel nog iets vettigs erop, omdat je daar schijnbaar behoefte aan hebt. En dan niet heel veel pizza eten, maar gewoon een stuk en daarbij een salade.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
D: Ik heb verschrikkelijk veel zin in pizza, maar misschien ben ik wel zo verstandig om een tabouleh te maken ofzo
misschien kan ik dan ook beter die doperwtjes daar doorheen doen en een tomaat als T nemen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk....
Ga naar Dahab! Srsly, das te gekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:02 schreef SHE het volgende:
Ik heb het weer gedaan hoor
ruzie
reden: vakantie boeken
Dus ik zo van; hey ik wil zon.
Hij zo van, hey, da's leuk.
Ik zo van; ok, eilat?
hij nee.
Ik
Hij, egypte!
Ik
Hij; kom op Sjors, is best leuk en dicht bij Eilat!
Dus ik ok, nou vooruit.
Ik zoeken, en zoeken en nog meer zoeken en steeds zeggen: kijk! da's leuk!
Elke 5 min
Dan weer een resort
Dan weer een hotel
Dan weer in het centrum van Sharm
Dan weer in de woestijn
Dan weer op een plateau
En nu, 6 uur later mag ik NIETS meer zeggen van 'm. Ik mag niet eens ' ehmmm ' zeggen. Gewoon helemaal niks!
Ik ga zo lekker alles uitprinten en die 10 kg aan papier zo op zijn bureau flikkeren , met smileys erop getekend. En alles wat IK leuk vind markeren. En zonnetjes erop tekenen.
Kloodtzak!!
Goede tip! Maar ik ga het toch maar opnieuw verven. Ik vind de kleur gewoon niet zo mooi en wil "nu" wat lichters. Deze kleur maakt me wat oud, zelfs mét roodpigmenten ben ik bang.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
@Tinkepink:
Ik geloof dat ketchup een groene zweem over 't haar kan opheffen! Google bevestigt dit...je kan 't altijd proberen!
Ehm.... *zoekt naar juiste reactie*.... jeuj?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Dus ik mag volgend jaar tot aan mijn schouder in een koe frotten!
Leuk! Ik kan ook lammeren! Bij een koe heb ik nog nooit geholpen. Dat lijkt me ook best zwaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Gefeliciteerd Merel!
Ik ga volgend jaar een kennis van mij helpen want zijn ooien en die van zijn buurman (hij woont in Devon) zijn zwanger. Dus ik mailen over lambing, krijg ik een mailtje terug: de koeien zijn ook zwanger![]()
Dus ik mag volgend jaar tot aan mijn schouder in een koe frotten!
Ik heb het echt nog nóóit gedaan maar het is voor de boeren daar ontzettend moeilijk om onbetaalde hulp te vinden. Dus ze zijn heel blij dat ik kom!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan ook lammeren! Bij een koe heb ik nog nooit geholpen. Dat lijkt me ook best zwaar.
Misschien doe ik het ook wel gewoon.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je dan niet gewoon pizza? Zelf maken met een dunne bodem, weinig magere kaas en verder veel groente en eventueel nog iets vettigs erop, omdat je daar schijnbaar behoefte aan hebt. En dan niet heel veel pizza eten, maar gewoon een stuk en daarbij een salade.
Ah, mooi dat ik je weer zie. Nog op zoek naar werk, neem ik aan? Een oud-huisgenoot van me loopt tegenwoordig stage bij een uitgeverij waar ze studenten Nederlands zoeken. Ik PM je even.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga naar Dahab! Srsly, das te gek.
En je zou dit jaar toch een tussenstop maken op Ibiza?
Nu onthoud ik ook al beloftes van andermans vriendjes..hoe irritant ben je dan, als vrouw.
Wat is er leuker aan Eilat dan aan Sharm el Sheik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is nu winter![]()
Hij heeft het beloofd voor mijn verjaardag.
Dahab leuker dan Sharm? Why? Dat is toch allemaal 1 grote zandbak?
Ik wil verdomme naar Eilat
Niet beter, wel ander: Curacao? Thailand?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
[...]
Of hebben jullie een beter idee voor winterzon?
Hoezoquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens met een gierende lach wakker worden!![]()
Thanks Co, you just made my day!
SHE, jouw post over de vakantie zou zo van PF kunnen zijn!
Mijn meneer zou overigens hetzelfde hebben gereageerd hoor. Zo van 'geef maar een gil als je er uit bent, maar ga me niet elke 3 minuten vragen om te kijken, want twee bladzijdes verder zie je weer wat anders'.
Dank u zeer. Het is aan het eind van de middag en daarna ga ik met vriendlief mee dus ik ben er morgen pas weer. Maar de uitslag duurt sowieso twee weken begreep ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef SHE het volgende:
Oh en wat ben ik een oppervlakkige trut, met mijn vakantie gezeik
Succes vandaag DML! Kom maar terug met een foefje die blinkt van trots!
Er was niets evols aan, tuttebolquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
HoezoIk Zou nooit zo evol zijn
toch?
Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet hadquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was niets evols aan, tuttebol
Ik bedoelde de manier van de 'ruzie' beschrijven. Ik zo van: en hij toen weer: enz.
DML succes nogmaals!
Maar hij kan bij het naar binnen loeren neem ik aan ter plekke ook al wat zeggen of hij iets afwijkends ziet? En dat de uitslag van de biopt dan over twee weken pas komt dat snap ik, maar ik neem aan dat hij er vandaag ook wel iets over te vertellen heeft, want met het oog viel er ook wel een en ander waar te nemen?
Tuurlijk heb ik dat gelezen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet had![]()
Ik zal kijken of ik met mijn telefoon vanavond nog even kan melden wat ie te zeggen had er over, oke?
Nou weet je, ik vind het vervelend om zomaar even binnen te komen vallen om m'n eigen nieuws te spuien zonder op anderen te reageren, maar ik heb geen zin / tijd meer om het topic bij te houden in dit tempoquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vikbabe, kom weer eens wat vaker langs!?
Pliez?
Vik wat een supernieuws! En dat ze over je gaan vergaderen hoeft niet altijd negatief te zijn: misschien is de meerderheid van de doktoren in het overleg wel voor implantatie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou weet je, ik vind het vervelend om zomaar even binnen te komen vallen om m'n eigen nieuws te spuien zonder op anderen te reageren, maar ik heb geen zin / tijd meer om het topic bij te houden in dit tempo. Dus ik verkeer een beetje in dubio
. Ik lurk af en toe nog wel hoor
.
En voor degenen die het interesseert (Vamp pmde me onlangs al): ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en technisch gezien zijn beide oortjes geschikt voor implantatie!. Maar ik ben nog wel een grensgeval. Ze gaan nog over me vergaderen
. Maar dit is iig goed nieuws, want nu weet ik iig dat ik geopereerd kán worden, of het nu begin volgend jaar al is of pas over een paar jaar (als m'n gehoor weer verslechterd is en ik geen grensgeval meer ben).
Succesquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep dat klopt. Je hebt echt gelezen wat ik hier van de week aan info neergezet had![]()
Ik zal kijken of ik met mijn telefoon vanavond nog even kan melden wat ie te zeggen had er over, oke?
Vergaderen is ook niet negatief, hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vik wat een supernieuws! En dat ze over je gaan vergaderen hoeft niet altijd negatief te zijn: misschien is de meerderheid van de doktoren in het overleg wel voor implantatie.
En het is inderdaad een hele geruststelling dat implanteren in de toekomstplannen zit: dan hoef je je in ieder geval niet druk te maken over doof worden.
Waarom dat beschaamde hoofd?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef k_i_m het volgende:
In de tas;
2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met frikandeau/sla/tonijn.
Beker milde yoghurt met ACAI/framboos
Verder nog geen plannen.
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vergaderen is ook niet negatief, hoor. Dat doen ze namelijk altijd. Dan leggen ze alle rapporten (ook van maatschappelijk werkster, psych onderzoek etc) bij elkaar en kijken ze of ik een geschikte kandidaat ben. Ik ben iig positiever dan een paar weken geleden. Toen zat de KNO-arts zo door te drammen over een hoorapparaat op rechts, maar ze is er nu van overtuigd dat dat geen optie is. Gelukkig. Het is de bedoeling dat ik op links mijn hoorapparaat blijf dragen zoals nu (als dat kan tenminste, niet iedereen vindt dat prettig), dus nu gaan ze bespreken in hoeverre een CI op rechts meerwaarde voor mij heeft
.
En wat de jobhunting betreft: ik heb van mijn arbeidscoach het advies gekregen om even te wachten met solliciteren tot ik weet of ik geopereerd word. Want als ik geopereerd word kan ik er geen baanzoekstress bij hebben en dan heb ik het nog niet eens over de revalidatieperiode. Dan ga ik wat meer vrijwilligerswerk doen denk ik, want de muren komen inmiddels op me af. Ik hoop wel dat het doorgaat, want het zou het perfecte moment zijn en dan hoef ik in de toekomst ook niet meer bang te zijn dat mijn leven ontregeld raakt door een aanval van plotsdoofheid. En nu ik hier nog woon kan Mark mooi met mij oefenen
.
Your wish is my commandquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
We gaan toch op wintersport
naar oostenrijk of zwitserland.
vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs
( sla mij!! )
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
We gaan toch op wintersport
naar oostenrijk of zwitserland.
vind ik stiekem toch leuker dan die veredelde zandbakken voor dat plebs
( sla mij!! )
Vitello Tonnato!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
omdat het eigenlijk tonijnsalade isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dat beschaamde hoofd?
Het klinkt allemaal superslank en -gezond! Wel een gekke combi, tonijn met fricandeau!
Tenminste, ik ken het niet. Is dat lekker samen?
Och jezus ja!quote:
De compagnon van Ollie woont 3 deuren verderop; die past altijd op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen![]()
) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
Ik verwacht ook niet dat ik binnen een maand of 2 op en top hoor hoor, maar die eerste maanden zijn natuurlijk wel het meest intensiefquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:23 schreef Muis006 het volgende:
Over de revalidatie: ik heb geen verstand van CI-implantaties, maar mijn revalidatie duurde wel een poos. Ik ben eerst 4 maanden doof geweest omdat de wond moest genezen, toen hebben ze me aangesloten en ik denk dat ik ongeveer een jaar heel intensief heb moeten oefenen. Daarna werden de ziekenhuisbezoeken iets minder en nu, 4 jaar later, moet ik ongeveer 1x per jaar op controle komen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
En voor degenen die het interesseert (Vamp pmde me onlangs al): ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en technisch gezien zijn beide oortjes geschikt voor implantatie!. Maar ik ben nog wel een grensgeval. Ze gaan nog over me vergaderen
. Maar dit is iig goed nieuws, want nu weet ik iig dat ik geopereerd kán worden, of het nu begin volgend jaar al is of pas over een paar jaar (als m'n gehoor weer verslechterd is en ik geen grensgeval meer ben).
Dat is voor ons ook best lastig geweest. Wij hadden 3 katten waarvan er 1 een moeilijk verleden had (inmiddels is die overledenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:41 schreef Greys het volgende:
SHE, wat doe jij eigenlijk met je katten als jullie op vakantie gaan?
Ik kan de Bink altijd wel ergens kwijt (daar zitten zelfs diverse mensen op te wachten, om op Bink te mogen passen![]()
) maar ik zou niet weten wat ik met Boor moest doen? Hoe doe jij dat?
Over het algemeen sneller dan bij iemand met een ABIquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat ik binnen een maand of 2 op en top hoor hoor, maar die eerste maanden zijn natuurlijk wel het meest intensief. Ik heb geen idee hoe lang het allemaal gaat duren bij mij. Dat is ook niet te voorspellen.
Had ook zo een scene uit mijn leven kunnen zijn. Mijn irritatiedrempel ligt héél laag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh en toen kwam ik thuis en wilde ik m'n zeiknatte jas uitdoen, zit de rits vast. Godverdegodverrrr(heb hem uiteindelijk over m'n hoofd uit kunnen trekken
)
Ik wou net vragen of het bij iedereen sneeuwt maar bij jullie dus wel....quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme, ik ben pissig, want ik ben zonet voor niks door de sneeuwstorm gefietst. Zou meedoen aan een onderzoek van Mark, maar ik kon het huis niet vinden (had m'n foon ook niet bij me) en na twee keer op en neer fietsen door de straat vond ik het wel weer leuk geweest. Ik verbeeldde me eerst dat ik pissig was op Mark, omdat hij geen goeie instructies geeft tav waar ik precies moet zijn, maar eigenlijk ben ik gewoon boos op mezelf, omdat ik nooit iets kan vinden
.
Oh en toen kwam ik thuis en wilde ik m'n zeiknatte jas uitdoen, zit de rits vast. Godverdegodverrrr(heb hem uiteindelijk over m'n hoofd uit kunnen trekken
)
Het is het lijstje van gisteren en je weet nog niet zeker wat je eetquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: eitje
T: cracker ossenworst met rode ui
T: cracker met homemade eiersalade
L: kippen/tomatensoep
T: wodka met 33 gram light chips
D: kipcarbonades uit de oven (met ui, knof, italiaanse kruiden) Erbij iets van de pastasaus met gestoofde witlof. bloemkool
toe: GEEN magnum. Ik neem wel koffie met een twéé blokjes chocolade.
T: weet nog niet, ik denk een mandarijntje sinaasappelchoco koekje van Taillefine(=belgisch voor vitalinea)
T:groot glas Optimel drank frambozen.
Calorieen: ± 1700
Waar haal jij je ossenworst? En hoe maak je die eiersalade? Dat laatste is vast heel makkelijk zeker? Gewoon ei en mayonaise? Of doe je er bijvoorbeeld nog augurk bij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: eitje
T: cracker ossenworst met rode ui
T: cracker met homemade eiersalade
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Had ook zo een scene uit mijn leven kunnen zijn. Mijn irritatiedrempel ligt héél laag.
Het slot van onze voordeur is vrij lastig open te krijgen. Pas was het koud buiten, kreeg ik mijn sleutel met moeite in het slot, deed ik de deur open, maar kreeg ik die klotesleutel er niet meer uit. Toen heb ik uit frustratie een been tegen de deur aan gezet en ben ik heel hard gaan trekken. Resultaat: sleutelhanger kapot.
Je hebt mij toch op MSN?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef Muis006 het volgende:
Heee hoo ladies & gents, wat is het hier stil!
Een vast bedrag om te sparen? Ik zie dat als een soort 'vaste lasten'. Ik weet dat het raar is om te sparen als mensen nog geld van je tegoed hebben, maar sparen moet dan ook een goede gewoonte worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
(huur, verzekeringen, gas.licht, water, telefoon, internet/kabel, ibg lening, bank lening, riool/gemeentelijke heffingen, inboedel en WA verzekering, contrubuties voor koren en projecten en tournees, zangles, onkosten/reparatiesparen.... dan heb ik alles toch wel??) HALP
eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
jeej voor vik dr elektrische oren optie!
ik heb amn leven nog nooit zo op een rijtje gehad mensen, het is om eng van te worden. waar in godsnaam mn geld eerst naar toeverdween weet ik niet, want ook als ik nu ruim inbegroot en geld opzij zet voor al mn terugkerende kosten zou ik toch echt veel over moeten houden. weird. waarschijnlijk gaf ik het gedachtenloos uit ofzo... dat, of ik vergeet een hele grote post....
(huur, verzekeringen, gas.licht, water, telefoon, internet/kabel, ibg lening, bank lening, riool/gemeentelijke heffingen, inboedel en WA verzekering, contrubuties voor koren en projecten en tournees, zangles, onkosten/reparatiesparen.... dan heb ik alles toch wel??) HALP
Ja halloquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef SHE het volgende:
O: volkorenspaghetti met spinazie en rauwe ham
T: activia vijg
T: yoghurt + banaan
L:tomatensoep
T: mandarijntjes
D: vissalade + zuurdesemstokbrood.
Oh wat erg! Ik zit me net op mijn werk te bedenken 'wat ik vanmiddag als ik vrij ben eens zal bakken of braden'quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.
Kennen jullie dat? Als je moet leren/werken en je hebt geen zin, het werk compenseren met iets anders? Ik moet hier eigenlijk nodig:
- mijn administratie doen (rekeningen versturen, aangifte belasting 2007, leveringscontract gas afsluiten, subsidies aanvragen etc).
- werken (ik moet nog 40 blz vertalen, bij voorkeur vandaag klaar)
- schoonmaken
Gevolg: er staan nu 2 kilo gulash, 1 kilo runderkaneelstoofpot en 1,5 kilo orientaalsekip op het fornuis te pruttelen
Zo herkenbaar! Ik moet nog een verslag afmaken maar in plaats daarvan ben ik aan het opruimenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.
Kennen jullie dat? Als je moet leren/werken en je hebt geen zin, het werk compenseren met iets anders? Ik moet hier eigenlijk nodig:
- mijn administratie doen (rekeningen versturen, aangifte belasting 2007, leveringscontract gas afsluiten, subsidies aanvragen etc).
- werken (ik moet nog 40 blz vertalen, bij voorkeur vandaag klaar)
- schoonmaken
Gevolg: er staan nu 2 kilo gulash, 1 kilo runderkaneelstoofpot en 1,5 kilo orientaalsekip op het fornuis te pruttelen
Hier, een ballonquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik wil even erkenning voor de enorm goede eetdag die ik gisteren had ONDANKS het nog vinden van chocolade en het hebben van een afgeladen ijskast
.
ik wil idd. pas echt gaan sparen als die lening weg is. de rente over mn spaargeld is nl. veel lager dan wat ik betaal over mn schulden... (ik heb mn eindejaarsuitkering nodig voor mn studieverblijf in amerika) maar in principe heb ik donderdag als t goed is mn problemen opgelost met de bank... de lening waar alles onder smaen komt is een eenmalige, met vaste looptijd, die korter kan worden als ik tussendoor aflos. dat wil ik ook doen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een vast bedrag om te sparen? Ik zie dat als een soort 'vaste lasten'. Ik weet dat het raar is om te sparen als mensen nog geld van je tegoed hebben, maar sparen moet dan ook een goede gewoonte worden.
Ik reserveer trouwens minstens een maandsalaris voor onverwachte uitgaven. Verder heb ik een spaarrekening bij Credit Europe Bank waar ik van mezelf absoluut niet aan mag komen. Ik ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
Kun je je eindejaarsuitkering trouwens niet aanwenden om je naaste familieleden af te betalen?
die staan in mn maandbudget:quote:eten, kleding en cadeautjes mis ik nog.
Ughquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
black wolf says: you deserve lotsa feathers, Kim Hanooki, little Godess of the thin moon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |