Hoe werkt het verderquote:Na het succes van de DE FEE SINT-ICOONTJES WEDSTRIJD willen we graag iedereen aansporen de FEE gedachte over het forum te verspreiden door het gebruik van een toffe kerst avatar. Dus maak met behulp van paint, photoshop of welk ander programma ook een mooie, grappige, creatieve of persoonlijke avatar en post je creatie in dit topic.
Wat kun je winnenquote:Op 20 december zullen alle in dit topic geposte icoontjes worden geplaatst in een apart stemtopic en kan iedereen drie icoontjes nomineren, van wie hij/zij vindt dat die de prijs verdient. Enige extra voorwaarde die we stellen is dat icoontjes zelf zijn gemaakt en niet klakkeloos van internet zijn gekopieerd.
Maar ik heb helemaal geen design skillsquote:
"Slippies: sloffen voor in de magnetron" (5 paar)
De winter komt er aan en dat brengt één van de vervelendste seizoenskwaaltjes met zich mee: voeten als ijsklompjes! Maar nu niet meer, want deze slippies doe je 90 seconden in de magnetron en je hebt urenlang warme voetjes! Ze zijn 100% gemaakt van lijnzaad en lavendel dus puur natuur, en zorgen dat je bloedcirculatie op peil blijft waardoor je niet meer ligt te bibberen in bed. Ook helpen de slippies bij pijnlijke voeten door reuma of artritis. Voor iedereen die bekend is met het fenomeen wintertenen: de redding is in zicht!
Slippies: magnetron-verwarmde sloffenIn 1 maat: 39-44 Kleur blauw Vulling lijnzaad en lavendel Slechts 90 seconden in de magnetron en urenlang heerlijk warme voeten Tegen wintertenen/pijn door reuma/artritis Niet te gebruiken bij diabetes Magnetron niet meegeleverd ![]()
Deze prijs is beschikbaar gesteld door iBOOD.com, internet's best online offer daily.
Succes met ontwerpen en stemmen!quote:Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #3 , daarvoor is dit topic er, daar zittenhele vriendelijke users
die graag je wensen vervullen en er een mooie avatar van maken
Okee.quote:
Dat is je bij de sintwedstrijd anders niet geluktquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:46 schreef Adelante het volgende:
nou in twee weken tijd zorgen we er wel voor dat iedereen van dit topic op de hoogte is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de sluitdatum zal ik wel weer een icon uitzoeken.
There is no love sincerer than the love of food.
Dan zou jij met je hysterische kutbritney waarschijnlijk op -100 komenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je ook negatieve stemmen krijgen
Aaaaaaaww, je snapt hem. Kudo's.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou jij met je hysterische kutbritney waarschijnlijk op -100 komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Zo dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Zou het door onze mijn sigspam komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovengenoemde band wordt bewust nog eens versterkt door de poster van du zoon; door de overduidelijke parallel met Jezus wordt kempi in feite zelf een soort van personificatie van kerst. Waar kerst voor anderen na 2 dagen wel weer voorbij is blijft Kempi het gehele jaar in de kerststemming; verwacht onmin cadeaus:
quote:Wanneer krijgen wij onze brick? Begrijp je wat ik bedoel? Ik wil mijn respect voor blacka man zijnde, voor wa' al die tijd wat ik heb geleden en voor al die, kijk hier, al die fucking struggles wat ik heb meegemaakt. Ik heb in jari gezeten, alles.quote:Kom op man 2 miljoen mensen kijken naar mij; onmin luisteraars, onmin fans en nog ga je me behandelen als een crimineel.quote:Ik leef niet brotha. Zie je niet hoe para ik ben? Ik leef niet jonge. Ik ben hosselaar, vriend. Normaal hoor ik te hosselen. Snap je? Maar nu kan ik niet hosselen: ik wil niet naar jilla, ik heb een hele fucking carriere voor me maar ze laten me gewoon soort van zitten; Van ja, ga maar broke zitten. Snap je? Dus mensen laten mij geen keus. Snap je? Niks is geregeld ik moet naar de fucking urban arwards ik weet niet eens hoe ik moet gaan, allemaal zulke shit. Vriend, ik kan daar wel uren over doortrekken en dan zeg jij die urban awards dit, dat.. Fuck die urban awards brotha! Ik ben de heetste rapper van heel fucking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend. Geef me dan op z'n minst fucking money of laat me m'n kankerdrugs op de straat pushen, vriend.Wat daarbij nog eens in voordeel van mijn avatar spreekt is originaliteit: ik gebruik geen van de clichébeelden waaraan bij kerst direct gedacht wordt: geen kerstmuts, geen sneeuwvlokken, geen kerststal, geen kerstster. Stuk voor stuk natuurlijk erg sfeervol maar wellicht ook een beetje achterhaald en oubollig. De beelden die ik gebruik hebben dit probleem niet maar staan qua duidelijkheid op vrijwel gelijk niveau. Bovendien is mijn beeldkeuze perfect in sync met huidige maatschappelijke trends. (Niemand spreekt immers meer van opknappen, dat heet inmiddels pimpen, een gouden of zilveren kettinkje heet tegenwoordig bling, etc.) Ook amnesty international is kerst. Deze organisatie houdt zich o.a. bezig met mensen die vastzitten. Kempi zit in jilla en herinnert ons dus niet alleen aan de leuke kanten van kerstmis maar ook aan alle mensen die kerst niet in gezelschap van vrienden en familie kunnen vieren.
Ik vind dat die ava totaal niets met kerst te maken heeft. Dat, en om van zo'n verkiezing nu een politiek thema te maken, vind ik niet geschikt. Maar als je mee mag doen, en als je wint (wat ik dus allebei niet hoop), moet je wel je pinovoeten aan kempi gevenquote:Op zondag 7 december 2008 08:08 schreef NotYou het volgende:
Ik wil ook graag meedoen.![]()
[ afbeelding ]
<knip, blablabla, knip>
quote:Op zondag 7 december 2008 08:08 schreef NotYou het volgende:
Ik wil ook graag meedoen.![]()
[ afbeelding ]het gaat ons om het uitdragen van de kerstsfeer op het forum, dus als je je kempi avatar laat voorzien van wat sneeuw een kerstman, kerstmuts, denneboom of andere kerstgerelateerde zichtbare items, mag je meedoen (vooralsnog niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:
Huh? Ik zie/heb dees?quote:Op zondag 7 december 2008 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen deze avatar van jou, Ireth, en ook daar kan ik niks kerstigs aan ontdekken
Ik heb webicons aan staan, maar zie dus je andere, hoe dat precies zit, weet ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Ik zie/heb dees?
[ afbeelding ]
(ff mijn instellingen nalopen? Snap er geen jota van! Hij staat als webicon? Kan dat het zijn? Voor het uploaden als usericon issie te groot krijg ik de melding?)
Ja.quote:Op zondag 7 december 2008 12:42 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nu al mijn usericons (waar dat 'meisjeplaatje' dus ook bij stond) verwijderd. Issie nu dan wel in sneeuwversie?
Het was veel simpeler geweest als je je icon gewoon in je post erbij had gezet.quote:Op zondag 7 december 2008 12:45 schreef Ireth het volgende:
Hehe!Zo lastig dat ik dat zelf niet kon controleren, omdat ik hem de hele tijd al zag
bij jou zie ik nl ook niet je kerst avatarquote:Op zondag 7 december 2008 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was veel simpeler geweest als je je icon gewoon in je post erbij had gezet.
Dan heb je dus webicons uitstaan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij jou zie ik nl ook niet je kerst avatar
Oplossing: zorgen dat je (tijdelijk) maar 1 icon hebt, die ziet iedereen dan automatisch, ongeacht layoutquote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je dus webicons uitstaan?
Nee, maar ik heb de optie "voorkeur voor usericons omkeren?" uitstaan en dus zie ik altijd eerst de uploadicons.quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je dus webicons uitstaan?
Mooi verhaal, maar dan zien mensen die webicons hebben uitstaan dus niks.quote:Op zondag 7 december 2008 14:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oplossing: zorgen dat je (tijdelijk) maar 1 icon hebt, die ziet iedereen dan automatisch, ongeacht layout
Daar kiezen ze zelf voor dan want dat staat standaard aan, dus zoveel zullen dat er vast niet zijnquote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar dan zien mensen die webicons hebben uitstaan dus niks.
Ze kiezen ervoor om mijn uploadicon te zien, en dan ga ik die natuurlijk niet weghalen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar kiezen ze zelf voor dan want dat staat standaard aan, dus zoveel zullen dat er vast niet zijn
Wat jij wiltquote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze kiezen ervoor om mijn uploadicon te zien, en dan ga ik die natuurlijk niet weghalen.
Ik denk toch echt dat het door onze sig-spam komt!quote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Adelante het volgende:
reeds 26 nominaties (in twee dagen al meer dan bij de sint wedstrijd)
Ik dacht toen ik de prijs las ook in een ander topic van; nee die hoef ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is Slippies trouwens een dom woord
"Hey liefje, kun je mn slippies meenemen naar beneden"
Ik vind 'm kerstig genoeg.quote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
Mag Hogfather ook meedoen? Of alleen Kerst?
Verdorie, heb ik me voor niks omgekleed . .quote:
is dit een verkapte nominatie, of?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik me voor niks omgekleed . .
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
is dit een verkapte nominatie, of?
Maar ik moet de stemmen tellen en dat moet onafhankelijk geschieden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat jij jezelf ook moet nomineren!
Eerst deed je dat niet omdat je niet mee wilde doen als FEEmod, maar Sjeen doet het ook al!
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
20 december
straks is heel FOK! genomineerd
de stemmen staan in het topic, dus iedereen kan het narekenen straksquote:Op woensdag 10 december 2008 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Aha, dus zo... Maar ik vertrouw je sowieso niet, of je meedoet of niet
Jitzzzze in de OP!quote:
doe je mee met die ui of met dombo?quote:
Nou dan kan je toch net zo goed ook meedoen?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
de stemmen staan in het topic, dus iedereen kan het narekenen straks
Ik heb Skaff-a genomineerd met die Ui uit m'n postquote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
doe je mee met die ui of met dombo?
Het is het idee dat iedereen zichzelf nomineert, want anders hadden we ook geen nominatietopic hoeven houden en had iedereen op iedereen kunnen stemmen en winnen er users die die prachtige blauwe slippers niet willen hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik heb Skaff-a genomineerd met die Ui uit m'n post
Mijzelfquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb geen ban![]()
Bij deze nomineer ik mijzlef dan maar
Mwoach, dat is te verhelpen hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb geen ban![]()
Bij deze nomineer ik mijzlef dan maar
post 'm dan even, want ik zie alleen je sint editiequote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Yeahinho het volgende:
ik wil meedoen (of iets van die strekking)
Neeheee, die van jou staat er al in, omdat ik 'm kan zienquote:Op donderdag 11 december 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
moet je hem ook nog posten? Zo ja, laat dan maar, kost moeite geen zin in.
Ik zie gewoon deze hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
post 'm dan even, want ik zie alleen je sint editie
je hebt hem in webicon balk staan toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie gewoon deze hoor.
[ afbeelding ]
Ja ik was al aan het zoeken (de host waar die staat ligt helemaal plat, ik denk dat er dus 'gewoon' een storing is...)quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
En die van Ireth is foetsie uit de OP en zie ik ook niet in haar plaatje, dus misschien ergens anders hosten?
Die zie ik dus ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie gewoon deze hoor.
[ afbeelding ]
Nou is hij heel mooi enzo, maar volgens mij gaat het hier enkel over kerstava'squote:Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwjaarsava gemaakt door BrandX
Die komt er ook zo aan, had deze alvast gepost op verzoek van BrandXquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou is hij heel mooi enzo, maar volgens mij gaat het hier enkel over kerstava's
Was het deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik was al aan het zoeken (de host waar die staat ligt helemaal plat, ik denk dat er dus 'gewoon' een storing is...)
Jahaa!!! Thanks! Via TinyPic doet ie ut nu wel (en blijft ie ut ook doen mag ik ff hopen!)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was het deze?
[ afbeelding ]
Er zijn nog twee ava's uit de OP die niet werken, beter even uppen bij tinyPic
je ava doet t weer (gratzzquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa!!! Thanks! Via TinyPic doet ie ut nu wel (en blijft ie ut ook doen mag ik ff hopen!)
Adelante, maggie er weer bij?
stemmen is van 20 t/m 25 december, dan zijn die weekbans wel weer afgelopen (mits geen gekloon)quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
doh al mijn potentiële stemmers zijn gebannerd![]()
Goedzo, zo hoort hetquote:
jij doet al mee met die geit toch?quote:
Huhquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij doet al mee met die geit toch?
Grapje ik bedoelde dat ik alleen met deze mee wil doen alleen met dit plaatje = ander plaatjequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Een deel is nog geband, klonen misschien nog en het was tot eind decemberquote:Op maandag 15 december 2008 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
stemmen is van 20 t/m 25 december, dan zijn die weekbans wel weer afgelopen (mits geen gekloon)
Maak maar nieuwe (betere) vrienden op FOK!, ik zag dat je al in slank was begonnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een deel is nog geband, klonen misschien nog en het was tot eind december
Stacey zag ik vanochtend om 06:20 uur in de Op en ze is nog steeds in de Openingspost,quote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik mijn icoontje niet in de OP
en je doet mee?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:38 schreef Megumi het volgende:
Ik wil iedereen vrolijke feestdagen toewensen.
Dat dus, en ik doe al mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:38 schreef Megumi het volgende:
Ik wil iedereen vrolijke feestdagen toewensen.
ik zie de kerstvariant niet, dus post hem even als je wiltquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie de kerstvariant niet, dus post hem even als je wilt
Of kwam ik teveel in Op-Sint-Ava-Spraak en mag ik niet meedoen?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik wil met de ava die kleinzusje ontwierp ook meedoen?
Ik dacht dat ik je er al in had gezetquote:Op donderdag 18 december 2008 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Of kwam ik teveel in Op-Sint-Ava-Spraak en mag ik niet meedoen?
dat kan nog niet, in januari pas vanaf decemberquote:Op donderdag 18 december 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Doe die statistieken eens weer, van nu
wil je hem even posten ik zie alleen die clown met rode neusquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil even mijn zeer subtiele kerstavatar nomineren
Dat is dus de subtiliteit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
wil je hem even posten ik zie alleen die clown met rode neus
Ohquote:
Het is een Rudolfclown, met een lichtgevende neusquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh![]()
nou ben ik ook niet de meest subtiele, dus slecht voorbeeld
maar ik zal hem straks in de OP zetten...
wat is daar kerstig aan dan? mis ik weer iets subtiels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik nomineer mijzelf. Kerstiger kan niet
Ja, maar de link met een konijn en kerst? oh wacht: flappie natuurlijkquote:
Heb je gezien dat het werkt, hoeveel mensen hadden we voor de sint wedstrijd? En hoeveel nu?quote:
Er kunnen toch makkelijk 3 naast elkaar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef Adelante het volgende:
ik vraag me af hoe ik een duidelijk overzicht kan maken van users en hun avatar, zodat mensen er makkelijk drie kunnen nomineren. bij die 18 avatars met de sintwedstrijd konden ze mooi onder elkaar staan in de OP, maar dat is met 70 van die dingen niet echt prettig scrollen![]()
Nee, ik bedoel in de OP, dat er één mooi groot overzicht is met de avatars en daaronder de betreffende username, zodat er straks op gestemd kan worden. Ik maak wel iets met paint en dan een prntscr daarvan voor in de OP van het stemtopic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er kunnen toch makkelijk 3 naast elkaar?
Met paint zie je ze toch niet bewegen gekkiequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in de OP, dat er één mooi groot overzicht is met de avatars en daaronder de betreffende username, zodat er straks op gestemd kan worden. Ik maak wel iets met paint en dan een prntscr daarvan voor in de OP van het stemtopic.
ohjah f*ckquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met paint zie je ze toch niet bewegen gekkie
Nou, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen lijkt mequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah f*ck
wat je hierboven laat zien kan, maar dan wordt het een zooitje met usernames van twee letters en usernames van 15 letters. En de naam onder de avatar is praktischer lijkt me, anders weet je niet meer of de naam nou bij links of rechts hoort...
Of je maakt een wiki !quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef Adelante het volgende:
ik vraag me af hoe ik een duidelijk overzicht kan maken van users en hun avatar, zodat mensen er makkelijk drie kunnen nomineren. bij die 18 avatars met de sintwedstrijd konden ze mooi onder elkaar staan in de OP, maar dat is met 70 van die dingen niet echt prettig scrollen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, nice job Adelante
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
ik kan niets met wikiquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of je maakt een wiki !
Er kunnen er zowiezo 8 op een rij.
Je kunt er 8 naast elkaar zetten en dan de 8 namen er onder, daarna de volgende rij.
Of je laat de namen weg, zodat users puur stemmen op de afbeelding ipv op de user
wiki hoeft niet ! Is alleen handigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan niets met wiki
en die tweede is ook nog wel een optie, dat mensen gewoon moeten stemmen door drie avatars weer te geven (hoewel dat niet helemaal gebruiksvriendelijk is, aangezien niet iedereen plaatjes kan plaatsen en wel een rijtje met usernames).
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
ja die spoiler stond er net niet, het is morgen pas stem-tijd hoor
Daar ben ik voor de kerst niet mee klaar hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt het ubertof doen. Maak een webpagina met daarop alle deelnemende icoontjes. Je klikt er drie aan en in een tekstveld onderaan wordt dan gelijk de bijbehorende opmaakcode geplaatst. Die kun je dan zo kopiëren en plakken in het stemtopic.
Ik zie alleen je Bugs (ook konijnquote:
officieel vannacht 0:00 uur, maar dan ben ik er niet, dus ergens morgenvroeg wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar mijn beta-versie is nog niet klaar.
Hoe laat is de deadline?
Zoiets dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar ben ik voor de kerst niet mee klaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ziet er heel tof en netjes uit, is het veel werk om dat voor 70 avatars te doen? ajb?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets dus
http://krisverbeke.kwikphp.com/contest/stem.html
Met automatische uitlijning enzo zodat het er netjes uitziet
Kan...maar als jij het zelf ook kanquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ziet er heel tof en netjes uit, is het veel werk om dat voor 70 avatars te doen? ajb?
het is ontzettend noobproofquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
ik zal er morgenvroeg eens naar kijken, heb alleen de ballen verstand van html en dan moet het ook og ergens gehost worden, dus ben bang dat dat even duurt, maar wie weet leer ik er van!
1 |
wat voor fout? het zou nu moeten werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ziet er netjes uit die link (zag ik toenstraks want nu krijg ik een foutmelding)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik meld me vast aan.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:41 schreef Adelante het volgende:
DIENSTMEDEDELING
NOMINEREN KAN VANAF HIER NIET MEER
nu ga ik eens kijken of er een fatsoenlijk en overzichtelijk stemtopic is te openen en of alle nominaties kloppen enzoKan even duren!
er is al een andere lieve usert geweest, die wat heeft gemaakt (http://www.downer.nl/stem.php), maar daar zaten ook nog wat opmerkingen bij, dus die loop ik even langs.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
wil je dat ene script nog gebruiken of niet? ik kan aan de hand van het overzicht wel een complete stempagina maken. maar ik weet niet welke user bij welk plaatje hoort. misschien wel beter ook, zo stem je enkel op het plaatje en niet op user
Zo er wordt opnieuw hulp geboden aan Adelante met een aanbod om een complete stempagina,quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
wil je dat ene script nog gebruiken of niet? ik kan aan de hand van het overzicht wel een complete stempagina maken. maar ik weet niet welke user bij welk plaatje hoort. misschien wel beter ook, zo stem je enkel op het plaatje en niet op user
downerquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
er is al een andere lieve usert geweest, die wat heeft gemaakt (http://www.downer.nl/stem.php), maar daar zaten ook nog wat opmerkingen bij, dus die loop ik even langs.Maar volgens mij is dat al een heel eind klaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:25 schreef Adelante het volgende:
Iedereen bedankt voor de hulp
en nu hopla heel FOK! aan het stemmen krijgen
bij mij post het scriptje een nummer?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien dat je deze nog wilt aanpassen (of dat downer het update op zijn host),
ik nu die door hem gemaakte lijst met namen aangepast zodat het script nu het plaatje post
http://krisverbeke.kwikphp.com/contest/stem.html
oude versie dan. de host is traag met refreshen van bestand, probeer het straks eens en kijk of je het wat vind zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij mij post het scriptje een nummer?
Meldtquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:41 schreef Adelante het volgende:
DIENSTMEDEDELING
NOMINEREN KAN VANAF HIER NIET MEER
nu ga ik eens kijken of er een fatsoenlijk en overzichtelijk stemtopic is te openen en of alle nominaties kloppen enzoKan even duren!
Sorry Whooz, je bent te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |