stemmen is van 20 t/m 25 december, dan zijn die weekbans wel weer afgelopen (mits geen gekloon)quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
doh al mijn potentiėle stemmers zijn gebannerd![]()
Goedzo, zo hoort hetquote:
jij doet al mee met die geit toch?quote:
Huhquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij doet al mee met die geit toch?
Grapje ik bedoelde dat ik alleen met deze mee wil doen alleen met dit plaatje = ander plaatjequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Een deel is nog geband, klonen misschien nog en het was tot eind decemberquote:Op maandag 15 december 2008 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
stemmen is van 20 t/m 25 december, dan zijn die weekbans wel weer afgelopen (mits geen gekloon)
Maak maar nieuwe (betere) vrienden op FOK!, ik zag dat je al in slank was begonnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een deel is nog geband, klonen misschien nog en het was tot eind december
Stacey zag ik vanochtend om 06:20 uur in de Op en ze is nog steeds in de Openingspost,quote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik mijn icoontje niet in de OP
en je doet mee?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:38 schreef Megumi het volgende:
Ik wil iedereen vrolijke feestdagen toewensen.
Dat dus, en ik doe al mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:38 schreef Megumi het volgende:
Ik wil iedereen vrolijke feestdagen toewensen.
ik zie de kerstvariant niet, dus post hem even als je wiltquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie de kerstvariant niet, dus post hem even als je wilt
Of kwam ik teveel in Op-Sint-Ava-Spraak en mag ik niet meedoen?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik wil met de ava die kleinzusje ontwierp ook meedoen?
Ik dacht dat ik je er al in had gezetquote:Op donderdag 18 december 2008 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Of kwam ik teveel in Op-Sint-Ava-Spraak en mag ik niet meedoen?
dat kan nog niet, in januari pas vanaf decemberquote:Op donderdag 18 december 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Doe die statistieken eens weer, van nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |