wil je hem even posten ik zie alleen die clown met rode neusquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil even mijn zeer subtiele kerstavatar nomineren
Dat is dus de subtiliteit...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
wil je hem even posten ik zie alleen die clown met rode neus
Ohquote:
Het is een Rudolfclown, met een lichtgevende neusquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh![]()
nou ben ik ook niet de meest subtiele, dus slecht voorbeeld
maar ik zal hem straks in de OP zetten...
wat is daar kerstig aan dan? mis ik weer iets subtiels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik nomineer mijzelf. Kerstiger kan niet
Ja, maar de link met een konijn en kerst? oh wacht: flappie natuurlijkquote:
Heb je gezien dat het werkt, hoeveel mensen hadden we voor de sint wedstrijd? En hoeveel nu?quote:
Er kunnen toch makkelijk 3 naast elkaar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef Adelante het volgende:
ik vraag me af hoe ik een duidelijk overzicht kan maken van users en hun avatar, zodat mensen er makkelijk drie kunnen nomineren. bij die 18 avatars met de sintwedstrijd konden ze mooi onder elkaar staan in de OP, maar dat is met 70 van die dingen niet echt prettig scrollen![]()
Nee, ik bedoel in de OP, dat er één mooi groot overzicht is met de avatars en daaronder de betreffende username, zodat er straks op gestemd kan worden. Ik maak wel iets met paint en dan een prntscr daarvan voor in de OP van het stemtopic.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er kunnen toch makkelijk 3 naast elkaar?
Met paint zie je ze toch niet bewegen gekkiequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in de OP, dat er één mooi groot overzicht is met de avatars en daaronder de betreffende username, zodat er straks op gestemd kan worden. Ik maak wel iets met paint en dan een prntscr daarvan voor in de OP van het stemtopic.
ohjah f*ckquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met paint zie je ze toch niet bewegen gekkie
Nou, zo moeilijk is dat niet om te begrijpen lijkt mequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah f*ck
wat je hierboven laat zien kan, maar dan wordt het een zooitje met usernames van twee letters en usernames van 15 letters. En de naam onder de avatar is praktischer lijkt me, anders weet je niet meer of de naam nou bij links of rechts hoort...
Of je maakt een wiki !quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef Adelante het volgende:
ik vraag me af hoe ik een duidelijk overzicht kan maken van users en hun avatar, zodat mensen er makkelijk drie kunnen nomineren. bij die 18 avatars met de sintwedstrijd konden ze mooi onder elkaar staan in de OP, maar dat is met 70 van die dingen niet echt prettig scrollen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, nice job Adelante
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
ik kan niets met wikiquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of je maakt een wiki !
Er kunnen er zowiezo 8 op een rij.
Je kunt er 8 naast elkaar zetten en dan de 8 namen er onder, daarna de volgende rij.
Of je laat de namen weg, zodat users puur stemmen op de afbeelding ipv op de user
wiki hoeft niet ! Is alleen handigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan niets met wiki
en die tweede is ook nog wel een optie, dat mensen gewoon moeten stemmen door drie avatars weer te geven (hoewel dat niet helemaal gebruiksvriendelijk is, aangezien niet iedereen plaatjes kan plaatsen en wel een rijtje met usernames).
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef Adelante het volgende:
ja die spoiler stond er net niet, het is morgen pas stem-tijd hoor
Daar ben ik voor de kerst niet mee klaar hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt het ubertof doen. Maak een webpagina met daarop alle deelnemende icoontjes. Je klikt er drie aan en in een tekstveld onderaan wordt dan gelijk de bijbehorende opmaakcode geplaatst. Die kun je dan zo kopiëren en plakken in het stemtopic.
Ik zie alleen je Bugs (ook konijnquote:
officieel vannacht 0:00 uur, maar dan ben ik er niet, dus ergens morgenvroeg wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik wil ook meedoen, maar mijn beta-versie is nog niet klaar.
Hoe laat is de deadline?
Zoiets dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar ben ik voor de kerst niet mee klaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ziet er heel tof en netjes uit, is het veel werk om dat voor 70 avatars te doen? ajb?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoiets dus
http://krisverbeke.kwikphp.com/contest/stem.html
Met automatische uitlijning enzo zodat het er netjes uitziet
Kan...maar als jij het zelf ook kanquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ziet er heel tof en netjes uit, is het veel werk om dat voor 70 avatars te doen? ajb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |