Ik zie gewoon deze hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
post 'm dan even, want ik zie alleen je sint editie
je hebt hem in webicon balk staan toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie gewoon deze hoor.
[ afbeelding ]
Ja ik was al aan het zoeken (de host waar die staat ligt helemaal plat, ik denk dat er dus 'gewoon' een storing is...)quote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
En die van Ireth is foetsie uit de OP en zie ik ook niet in haar plaatje, dus misschien ergens anders hosten?
Die zie ik dus ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie gewoon deze hoor.
[ afbeelding ]
Nou is hij heel mooi enzo, maar volgens mij gaat het hier enkel over kerstava'squote:Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwjaarsava gemaakt door BrandX
Die komt er ook zo aan, had deze alvast gepost op verzoek van BrandXquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou is hij heel mooi enzo, maar volgens mij gaat het hier enkel over kerstava's
Was het deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik was al aan het zoeken (de host waar die staat ligt helemaal plat, ik denk dat er dus 'gewoon' een storing is...)
Jahaa!!! Thanks! Via TinyPic doet ie ut nu wel (en blijft ie ut ook doen mag ik ff hopen!)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was het deze?
[ afbeelding ]
Er zijn nog twee ava's uit de OP die niet werken, beter even uppen bij tinyPic
je ava doet t weer (gratzzquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa!!! Thanks! Via TinyPic doet ie ut nu wel (en blijft ie ut ook doen mag ik ff hopen!)
Adelante, maggie er weer bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |