Ja.quote:Op zondag 7 december 2008 12:42 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nu al mijn usericons (waar dat 'meisjeplaatje' dus ook bij stond) verwijderd. Issie nu dan wel in sneeuwversie?
Het was veel simpeler geweest als je je icon gewoon in je post erbij had gezet.quote:Op zondag 7 december 2008 12:45 schreef Ireth het volgende:
Hehe!Zo lastig dat ik dat zelf niet kon controleren, omdat ik hem de hele tijd al zag
bij jou zie ik nl ook niet je kerst avatarquote:Op zondag 7 december 2008 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was veel simpeler geweest als je je icon gewoon in je post erbij had gezet.
Dan heb je dus webicons uitstaan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij jou zie ik nl ook niet je kerst avatar
Oplossing: zorgen dat je (tijdelijk) maar 1 icon hebt, die ziet iedereen dan automatisch, ongeacht layoutquote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je dus webicons uitstaan?
Nee, maar ik heb de optie "voorkeur voor usericons omkeren?" uitstaan en dus zie ik altijd eerst de uploadicons.quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je dus webicons uitstaan?
Mooi verhaal, maar dan zien mensen die webicons hebben uitstaan dus niks.quote:Op zondag 7 december 2008 14:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oplossing: zorgen dat je (tijdelijk) maar 1 icon hebt, die ziet iedereen dan automatisch, ongeacht layout
Daar kiezen ze zelf voor dan want dat staat standaard aan, dus zoveel zullen dat er vast niet zijnquote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar dan zien mensen die webicons hebben uitstaan dus niks.
Ze kiezen ervoor om mijn uploadicon te zien, en dan ga ik die natuurlijk niet weghalen.quote:Op zondag 7 december 2008 14:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar kiezen ze zelf voor dan want dat staat standaard aan, dus zoveel zullen dat er vast niet zijn
Wat jij wiltquote:Op zondag 7 december 2008 14:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze kiezen ervoor om mijn uploadicon te zien, en dan ga ik die natuurlijk niet weghalen.
Ik denk toch echt dat het door onze sig-spam komt!quote:Op zondag 7 december 2008 21:28 schreef Adelante het volgende:
reeds 26 nominaties (in twee dagen al meer dan bij de sint wedstrijd)
Ik dacht toen ik de prijs las ook in een ander topic van; nee die hoef ik niet.quote:Op maandag 8 december 2008 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is Slippies trouwens een dom woord
"Hey liefje, kun je mn slippies meenemen naar beneden"
Ik vind 'm kerstig genoeg.quote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
Mag Hogfather ook meedoen? Of alleen Kerst?
Verdorie, heb ik me voor niks omgekleed . .quote:
is dit een verkapte nominatie, of?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik me voor niks omgekleed . .
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
is dit een verkapte nominatie, of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |