Zo dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Zou het door onze mijn sigspam komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovengenoemde band wordt bewust nog eens versterkt door de poster van du zoon; door de overduidelijke parallel met Jezus wordt kempi in feite zelf een soort van personificatie van kerst. Waar kerst voor anderen na 2 dagen wel weer voorbij is blijft Kempi het gehele jaar in de kerststemming; verwacht onmin cadeaus:
quote:Wanneer krijgen wij onze brick? Begrijp je wat ik bedoel? Ik wil mijn respect voor blacka man zijnde, voor wa' al die tijd wat ik heb geleden en voor al die, kijk hier, al die fucking struggles wat ik heb meegemaakt. Ik heb in jari gezeten, alles.quote:Kom op man 2 miljoen mensen kijken naar mij; onmin luisteraars, onmin fans en nog ga je me behandelen als een crimineel.quote:Ik leef niet brotha. Zie je niet hoe para ik ben? Ik leef niet jonge. Ik ben hosselaar, vriend. Normaal hoor ik te hosselen. Snap je? Maar nu kan ik niet hosselen: ik wil niet naar jilla, ik heb een hele fucking carriere voor me maar ze laten me gewoon soort van zitten; Van ja, ga maar broke zitten. Snap je? Dus mensen laten mij geen keus. Snap je? Niks is geregeld ik moet naar de fucking urban arwards ik weet niet eens hoe ik moet gaan, allemaal zulke shit. Vriend, ik kan daar wel uren over doortrekken en dan zeg jij die urban awards dit, dat.. Fuck die urban awards brotha! Ik ben de heetste rapper van heel fucking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend. Geef me dan op z'n minst fucking money of laat me m'n kankerdrugs op de straat pushen, vriend.Wat daarbij nog eens in voordeel van mijn avatar spreekt is originaliteit: ik gebruik geen van de clichébeelden waaraan bij kerst direct gedacht wordt: geen kerstmuts, geen sneeuwvlokken, geen kerststal, geen kerstster. Stuk voor stuk natuurlijk erg sfeervol maar wellicht ook een beetje achterhaald en oubollig. De beelden die ik gebruik hebben dit probleem niet maar staan qua duidelijkheid op vrijwel gelijk niveau. Bovendien is mijn beeldkeuze perfect in sync met huidige maatschappelijke trends. (Niemand spreekt immers meer van opknappen, dat heet inmiddels pimpen, een gouden of zilveren kettinkje heet tegenwoordig bling, etc.) Ook amnesty international is kerst. Deze organisatie houdt zich o.a. bezig met mensen die vastzitten. Kempi zit in jilla en herinnert ons dus niet alleen aan de leuke kanten van kerstmis maar ook aan alle mensen die kerst niet in gezelschap van vrienden en familie kunnen vieren.
Ik vind dat die ava totaal niets met kerst te maken heeft. Dat, en om van zo'n verkiezing nu een politiek thema te maken, vind ik niet geschikt. Maar als je mee mag doen, en als je wint (wat ik dus allebei niet hoop), moet je wel je pinovoeten aan kempi gevenquote:Op zondag 7 december 2008 08:08 schreef NotYou het volgende:
Ik wil ook graag meedoen.![]()
[ afbeelding ]
<knip, blablabla, knip>
quote:Op zondag 7 december 2008 08:08 schreef NotYou het volgende:
Ik wil ook graag meedoen.![]()
[ afbeelding ]het gaat ons om het uitdragen van de kerstsfeer op het forum, dus als je je kempi avatar laat voorzien van wat sneeuw een kerstman, kerstmuts, denneboom of andere kerstgerelateerde zichtbare items, mag je meedoen (vooralsnog niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:
Huh? Ik zie/heb dees?quote:Op zondag 7 december 2008 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen deze avatar van jou, Ireth, en ook daar kan ik niks kerstigs aan ontdekken
Ik heb webicons aan staan, maar zie dus je andere, hoe dat precies zit, weet ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Ik zie/heb dees?
[ afbeelding ]
(ff mijn instellingen nalopen? Snap er geen jota van! Hij staat als webicon? Kan dat het zijn? Voor het uploaden als usericon issie te groot krijg ik de melding?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |