Verdorie, heb ik me voor niks omgekleed . .quote:
is dit een verkapte nominatie, of?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik me voor niks omgekleed . .
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
is dit een verkapte nominatie, of?
Maar ik moet de stemmen tellen en dat moet onafhankelijk geschieden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat jij jezelf ook moet nomineren!
Eerst deed je dat niet omdat je niet mee wilde doen als FEEmod, maar Sjeen doet het ook al!
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
20 december
straks is heel FOK! genomineerd
de stemmen staan in het topic, dus iedereen kan het narekenen straksquote:Op woensdag 10 december 2008 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Aha, dus zo... Maar ik vertrouw je sowieso niet, of je meedoet of niet
Jitzzzze in de OP!quote:
doe je mee met die ui of met dombo?quote:
Nou dan kan je toch net zo goed ook meedoen?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
de stemmen staan in het topic, dus iedereen kan het narekenen straks
Ik heb Skaff-a genomineerd met die Ui uit m'n postquote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
doe je mee met die ui of met dombo?
Het is het idee dat iedereen zichzelf nomineert, want anders hadden we ook geen nominatietopic hoeven houden en had iedereen op iedereen kunnen stemmen en winnen er users die die prachtige blauwe slippers niet willen hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik heb Skaff-a genomineerd met die Ui uit m'n post
Mijzelfquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb geen ban![]()
Bij deze nomineer ik mijzlef dan maar
Mwoach, dat is te verhelpen hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb geen ban![]()
Bij deze nomineer ik mijzlef dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |