quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt!
Heb hem laatst ook gedownload en ben er constant mee bezig!Maar wel achterlijk moeilijk zo rond level 30
Verder kom ik dan ook niet!
Neen, een soort gratis versie van Fieldrunners (tower defense).quote:
Waarom ga je niet gewoon naar een winkel toe?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maandag komt ie eindelijk![]()
Ze kwamen woensdag maar toen klopte het contract niet
Zal wel weer rond juli/augustus zijn. Ik denk echter dat je voor 200 euro kunt upgraden bij T-Mobile, als je je abo tijdens je lopende abo verlengd. In de VS kon dit wel met iPhone > iPhone 3G.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Is er al iets bekend over de opvolger en wanneer die uit gaat komen?
Wil wel een IPhone, maar ben bang dat ik nu al 'te laat' ben en dat ie al bijna verouderd is.Ik moet natuurlijk wel stoer worden gevonden.
Omdat ie zo een stuk goedkoper isquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar een winkel toe?
Je kunt met Total Commander hem als externe HD gebruiken. Maar het kan standaard niet omdat er geen HD inzit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens nog een vraagje, ik zit nu op firmware 2.1 als de nieuwe firmware 2.2 erop gooi ben ik dan al m'n muziek en Apps die op m'n iPod Touch kwijt? Zou vervelend zijn kan ik weer 20 GB aan media er opnieuw handmatig opzetten..
Verder, waarom is de functionaliteit er uitgehaald dat je je iPhone/iPod Touch als externe HD kan gebruiken? Nu moet ik dus Air Sharing of iets soortgelijks gebruiken om andere bestanden op m'n iPod te zetten.. met die oudere iPods kon je dat ding gewoon als externe HD benaderen..
Waarom is iedereen daar toch zo bang voor? Als je 10.5.5 installeert ben je toch ook niet alles kwijt? Of SP3.. Bovendien heb je als het goed is altijd nog je backup van iTunes waarmee je alles terug kan zetten als het fout gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens nog een vraagje, ik zit nu op firmware 2.1 als de nieuwe firmware 2.2 erop gooi ben ik dan al m'n muziek en Apps die op m'n iPod Touch kwijt? Zou vervelend zijn kan ik weer 20 GB aan media er opnieuw handmatig opzetten..
Dat is précies hetzelfde als www.bestskinsever.com, alleen kost BSE 8 euro. BSE heb ik voor mijn touch gebruikt en ook voor mijn 3G besteld nu, dat is echt geniaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds gister in het bezit van eeniPhone
. Wat een geniaal en mooi apparaat
.
Hoe heb ik ooit zonder gekund.
Nu wil ik hem graag zolang mogelijk mooi houden. Ik heb vandaag een hoesje gekocht maar ik wil eigenlijk deze kopen. Iemand ervaring mee? Ziet er namelijk ideaal uit.
portier bedoelt: 'nee, je bent niet alles kwijt'.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:46 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar toch zo bang voor? Als je 10.5.5 installeert ben je toch ook niet alles kwijt? Of SP3.. Bovendien heb je als het goed is altijd nog je backup van iTunes waarmee je alles terug kan zetten als het fout gaat.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
portier bedoelt: 'nee, je bent niet alles kwijt'.
Nou de Nokia N95 doet dat wel....quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:46 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar toch zo bang voor? Als je 10.5.5 installeert ben je toch ook niet alles kwijt? Of SP3.. Bovendien heb je als het goed is altijd nog je backup van iTunes waarmee je alles terug kan zetten als het fout gaat.
was het plan, ware het niet dat dat tyfusserige t-mobile niet meeging in mijn lost and stolen plannen....kuthoer achter de balie !quote:
Huh ?!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Tovaho het volgende:
[..]
was het plan, ware het niet dat dat tyfusserige t-mobile niet meeging in mijn lost and stolen plannen....kuthoer achter de balie !
Ik heb hem, werkt perfect. Alleen soms gaat ie achter een beetje los hangen....maar dat ligt denk ik aan mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds gister in het bezit van eeniPhone
. Wat een geniaal en mooi apparaat
.
Hoe heb ik ooit zonder gekund.
Nu wil ik hem graag zolang mogelijk mooi houden. Ik heb vandaag een hoesje gekocht maar ik wil eigenlijk deze kopen. Iemand ervaring mee? Ziet er namelijk ideaal uit.
Weet je zeker dat het niet softwarematig is? (Al een verse firmware eropgegooid bijvoorbeeld). iPodservice scheen wel goed te zijn las ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:47 schreef Flepke het volgende:
Pff, touchscreen van mijn iphone (2G) is er van de week mee gekapt, klote zooi, duur grapje, heb gvd serieuze afkickverschijnselen
![]()
Dan maar geen vuurwerk dit jaar![]()
Maar wat is er betrouwbaar en goedkoop?
Bij ipod-service is het 181,5 (inc heen en weer verzenden?)
iPhone scherm complete unit (touch-gedeelte en lcd) 159,00 + Inbouwkosten 22,50
Ik kan wel zaken vinder die het voor minder doen maar zijn die betrouwbaar?
Doet de lokale telefoon turk ook iphones?(2G!)
Jup, eerst natuurlijk harde reset, werkte niet toen gerestored werkte ook niet....quote:Op zondag 7 december 2008 00:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet softwarematig is? (Al een verse firmware eropgegooid bijvoorbeeld). iPodservice scheen wel goed te zijn las ik.
Onzin. Weet niet waarom jij telkens zo negatief bent omdat jij misschien een slechte ervaring hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 02:51 schreef Skv het volgende:
..en ben je je accuduur kwijt.
Mneh, ik heb liever Nimbuzz, vind dat fijner werken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:37 schreef Stinosss het volgende:
Nooit last van. Zijn er hier mensen die Palringo gebruiken?
Ik heb regelmatig dat mijn contact list niet wordt getoond.
Ik heb zelf ervaring met PDATech.nl. Hij doet ook iPhone 2G's. Wel ietwat duurder, 159 euro + 30 montagekosten. Als je omgeving Den Haag woont, kun je langsgaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:47 schreef Flepke het volgende:
Pff, touchscreen van mijn iphone (2G) is er van de week mee gekapt, klote zooi, duur grapje, heb gvd serieuze afkickverschijnselen
![]()
Zo weinig mogelijk uitgeven, je moet het namelijk van de rente hebben. En twee keer over de rente verhogen kopen, als je rond de 800 zit krijg je elke ronde praktisch 160 rente.quote:Op maandag 8 december 2008 08:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dude!
Waar haal je het goud vandaan!
Normaal gaat ie bij mij tussen de 32 en 48 uur mee, na jailbreak max 20.quote:Op maandag 8 december 2008 03:03 schreef AssyriskaFF het volgende:
Gaat hij dan extreem sneller leeg dan?
Hm ik ben gister tot lvl 38 gekomenquote:Op maandag 8 december 2008 09:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk uitgeven, je moet het namelijk van de rente hebben. En twee keer over de rente verhogen kopen, als je rond de 800 zit krijg je elke ronde praktisch 160 rente.
Het is me nog geen tweede keer gelukt overigens.
Kun je deze nergens anders bestellen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is précies hetzelfde als www.bestskinsever.com, alleen kost BSE 8 euro. BSE heb ik voor mijn touch gebruikt en ook voor mijn 3G besteld nu, dat is echt geniaal.
Het ding opnieuw opstarten wil wel eens helpen, Standby-knop even 10 sec. inhouden, Uitschakelen volgens de aanwijzing op het scherm, vervolgens weer aanzetten.quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Agiath het volgende:
Hallo.
Wij hebben sinds kort een iPod touch en aangezien deze bijna hetZelfde werkt als de iphone hier wat vragen
Sommige gedownloade applicaties werken opeens niet meer ...
Ze starten op ik zie het beginscherm maar daarna ga ik gelijk terug naar het home menu
Vraag het aan Danny..quote:Fokforum ziet er niet uit op dat ding. Helemaal oranjeis het niet mogelijk het forum normaal weer te geven ipv deze light versie?
Hyves app -> Gratisquote:Op maandag 8 december 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Vanaf donderdag/vrijdag zal ik ook een iPhone 3G in mijn bezit hebben, nog advies?
Dingen die ik moet aanschaffen?
Programma's die ik moet kopen?
Dingen die ik vooral niet moet doen?
Iemand nog een goedkoper adresje anders gaat hij morgen de deur uitquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:47 schreef Flepke het volgende:
![]()
Check je instellingen. Je kunt daar aangeven of je de template die jij normaal gesproken gebruikt, ook wil gebruik op je mobiel.quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Agiath het volgende:
Fokforum ziet er niet uit op dat ding. Helemaal oranjeis het niet mogelijk het forum normaal weer te geven ipv deze light versie?
Dat had ik toevallig net al gezien.quote:Op maandag 8 december 2008 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Check je instellingen. Je kunt daar aangeven of je de template die jij normaal gesproken gebruikt, ook wil gebruik op je mobiel.
Hm ook even ingesteld, maar vond tekst toch fijner en sneller werken.quote:Op maandag 8 december 2008 19:45 schreef Agiath het volgende:
Ej het werkt![]()
Ik heb nu de baggerlayout op mijn iPod touch
Ocarina is toch een betaalde app?quote:Op maandag 8 december 2008 16:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hyves app -> Gratis
Ocarina..![]()
Photosawp -> Gratis
Nimbuzz (Is MSN e.d.) -> Gratis
En verder kun je zelf dingetjes uitzoeken
Nightstand moet nog een alarm hebben (zoeen lekker snerpend geluidquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ocarina is toch een betaalde app?
Had hem bij iemand al in werking gezien, ik heb de volgende dingen maar alvast gedownload
nu.nl
hyves
buienradar
around me
Shazam![]()
Wifinder
Panolab
Night Stand![]()
En nog een paar leuke apps
En werkt Nimbuzz een beetje?
Dan ben ik meteen chagrijnig wakker. Maar Nightstand gebruikt toch gewoon de muziek van je iPhone?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nightstand moet nog een alarm hebben (zoeen lekker snerpend geluid)
Idd werkt nimbuzz? Beter dan IM+?
Je kunt toch helemaal geen alarm instellen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ben ik meteen chagrijnig wakker. Maar Nightstand gebruikt toch gewoon de muziek van je iPhone?
Ow shit nee, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt toch helemaal geen alarm instellen?
Ja Ocarina is een betaalde app..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ocarina is toch een betaalde app?
Had hem bij iemand al in werking gezien, ik heb de volgende dingen maar alvast gedownload
nu.nl
hyves
buienradar
around me
Shazam![]()
Wifinder
Panolab
Night Stand![]()
En nog een paar leuke apps
En werkt Nimbuzz een beetje?
Zet je toch gewoon je alarm van je iPhone?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nightstand moet nog een alarm hebben (zoeen lekker snerpend geluid)
Idd werkt nimbuzz? Beter dan IM+?
Jawel, maar Nightstand pretendeert een reiswekker te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zet je toch gewoon je alarm van je iPhone?
Dat ziet er idd goed uit. Ik krijg ook amper fatsoenlijke foto's uit de iPhone. Vanavond eens downloaden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wow, ik heb het programma SteadyCam gedownload, echt super handig om geen bewogen foto's meer te maken.
Nemen we ook meequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wow, ik heb het programma SteadyCam gedownload, echt super handig om geen bewogen foto's meer te maken.
Basis bij mij is iets anders:quote:Op maandag 8 december 2008 16:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hyves app -> Gratis
Ocarina..![]()
Photoswap -> Gratis
Nimbuzz (Is MSN e.d.) -> Gratis
En verder kun je zelf dingetjes uitzoeken
Yamipodquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat een schijtprogrmma is Itunes toch ook. Heb mijn muziek in aparte mapen. Per genre en per artiest/album etc. Heeft Itunes gewoon allemaal zelf mapjes aangemakt e.d. En nu heb ik mapjes met alleen een albumhoesje of video's. Wat een schijt kut programma is het ook. Is er gene alternatief die deze kutzooi niet doet?
Je kan natuurlijk ook gewoon het kopieeren & aanmaken van mappen in Itunes uitzettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Werkt die ook bij de Iphone? Volgens paar websites van niet namelijk.
iTunesquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat een schijtprogrmma is Itunes toch ook. Heb mijn muziek in aparte mapen. Per genre en per artiest/album etc. Heeft Itunes gewoon allemaal zelf mapjes aangemakt e.d. En nu heb ik mapjes met alleen een albumhoesje of video's. Wat een schijt kut programma is het ook. Is er gene alternatief die deze kutzooi niet doet?
Ik was zo stom om dat te doen. Wist ik veel dat ie dat ging doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon het kopieeren & aanmaken van mappen in Itunes uitzetten
Hm sinds ik Steadycam erop gezet heb loopt mijn iPhone niet meer naar behoren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Straks eens even kijken of/hoe dat werkt
Mijn iPhone liep net vast nadat ik een foto had gemaakt. Meteen eraf gegooid. Onbetrouwbare troep.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm sinds ik Steadycam erop gezet heb loopt mijn iPhone niet meer naar behoren.
Oeh, dat is natuurlijk geen goed nieuws. Verwijder de applicatie maar weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm sinds ik Steadycam erop gezet heb loopt mijn iPhone niet meer naar behoren.
Maar wat is dat RjDj Album dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef shroomer het volgende:
Waarom heeft niemand iStart genoemd bij de basisapplicaties, echt superhandig en heel compleet.
Speel op het moment:
Hero of Sparta
Dr. Awesome
1112(Uitgespeeld, eindelijk een adventure, komen nog 5 delen van uit.)
Ferrari GT: Evolution
Leuk: Tap Tap Dance, Flick Fishing, newtonica2, touchgrind, frenzic, brothers in arms.
Heel apart: RjDj Album.
Je kan die nummers ook gewoon even weggooien uit je iTunes bibliotheek en dan opnieuw openen. Klaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik was zo stom om dat te doen. Wist ik veel dat ie dat ging doen.
Nu moet ik een stuk of 100 nummers weer één voor één de locatie zoeken. Het slaat toch nergens op dat daar geen andere manier voor is? En als ik een nieuwe PC heb? Moet ik dan ook al die nummers apart gaan koppelen? Echt vind het nergens op slaan.
Als je het spel eenmaal doorhebt, is het makkelijk te halen.quote:
En tal van andere high-end mobiele telefoons geinspireerd door de iPhone.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Zal dit bericht veel te maken hebben met de officiele verkoop van de iPhone in Nederland?
http://www.nu.nl/internet(...)mobiel-internet.html
De gewone standaard klok-app die standaard op de iPhone staat. Werkt prima. Hoef persoonlijk niet zo nodig voor alles een speciaal app-je als het ook al standaard op de iPhone staat.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
Welke app gebruiken jullie als wekker ?
Gewoon de wekker van iPhonequote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
Welke app gebruiken jullie als wekker ?
Yep, heb vandaag de Easy EN medium uitgespeeld achter elkaar.. als je het doorhebt is het gauw klaarquote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het spel eenmaal doorhebt, is het makkelijk te halen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tussendoor per ongeluk een magic tower verkocht..
Best irritant in het begin omdat ik telkens rond de levels 30 - 31 doodging. Belangrijk is dat je eerst minimaal tweemaal de interest rate gaat researchen. Storm en earthquake heb je niet eens nodig,. Oh, en veel ice towers.
Netjes! En het internet heb je dan gewoon continu aan staan?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
Moet wel zeggen dat sinds de supdate ik 1,5 dag langer met een acculading doe.
Dat is inclusief interneppen, muziek luisteren naast het bellen en smsen.
Waar worden de liedjes en programma's dan opgeslagen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je kunt met Total Commander hem als externe HD gebruiken. Maar het kan standaard niet omdat er geen HD inzit.
Mits ze niet voelbaar zijn: ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Skv het volgende:
Godverdomme. Mijn 2e iPhone begint nu ook haarscheurtjes te krijgen.
Opsturen dan maar weer..
Weet iemand of het nog steeds zo is dat je dan een nieuwe krijgt?
En hoe doe ik dat precies?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef EvilMarc het volgende:
Blijft hij traag moet je gewoon apps gaan deïnstalleren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef Intocable het volgende:
De homeknop Op een app drukken en vasthouden totdat je apps gaan trillen. Bij elke app. staat een kruisje. Als je daar op drukt, krijg je de melding of je de app wilt verwijderen.
WiFi? Alleen als ik thuis ben, als ik weg ga zet ik WiFi uit. Onderweg gewoon via het T-mobile netwerk.quote:Op donderdag 11 december 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes! En het internet heb je dan gewoon continu aan staan?
Nee, sinds 2.0. Ziequote:Op zondag 14 december 2008 14:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ik krijg geen kruisjes te zien. Is dit iets dat sinds 2.2 is ingevoerd?
Wauw!quote:Op zondag 14 december 2008 14:42 schreef DaMook het volgende:
http://www.more-concepts.com/fashion/noel.php
De eerste case (de blauwe en zilveren) en screenprotector die ik wel wat vind hebben. Jammer dat ie niet voor de oude iphone is.
De blauwequote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke kleur?![]()
Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal schitterend.
Ik ben benieuwd hoe die bevalt zodra je hem binnen hebtquote:
Ja die kruisjes worden bij mij dus niet getoond. Heel raar.quote:
En als je nou de "instellingen" knop ingedrukt houdt?quote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja die kruisjes worden bij mij dus niet getoond. Heel raar.
Nee werkt ook niet. Ik vind het echt een heel raar verhaalquote:Op zondag 14 december 2008 22:22 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
En als je nou de "instellingen" knop ingedrukt houdt?
Doe eens opnieuw opstarten en dan nog een keer proberen. Het zou wel raar zijn als zo'n basale functie bij jou niet werkt.quote:Op zondag 14 december 2008 22:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Nee werkt ook niet. Ik vind het echt een heel raar verhaal
Ik heb mijn iPhone nog maar net, maar je kan toch ook alleen maar de dingen weghalen die je er zelf bij hebt gezet. Ik heb bijvoorbeeld een paar spelletjes erop staan, daar komt bij mij wel een kruisje te staan, maar bij die andere standaard-zaken inderdaad niet.quote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja die kruisjes worden bij mij dus niet getoond. Heel raar.
Dat dus!quote:Op maandag 15 december 2008 01:04 schreef -Lian- het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone nog maar net, maar je kan toch ook alleen maar de dingen weghalen die je er zelf bij hebt gezet. Ik heb bijvoorbeeld een paar spelletjes erop staan, daar komt bij mij wel een kruisje te staan, maar bij die andere standaard-zaken inderdaad niet.
Correct, de standaard apple software (Notities e.d.) kan je niet verwijderen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:04 schreef -Lian- het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone nog maar net, maar je kan toch ook alleen maar de dingen weghalen die je er zelf bij hebt gezet. Ik heb bijvoorbeeld een paar spelletjes erop staan, daar komt bij mij wel een kruisje te staan, maar bij die andere standaard-zaken inderdaad niet.
Cap op gebruik internet?quote:Op zondag 14 december 2008 20:25 schreef EvilMarc het volgende:
Iemand ervaring met het Vodafone super sim abonnement?
Dingen waar ik speciaal op moet letten voordat ik hier aan begin?
Ik heb een abbo afgesloten bij Vodafone. Alleen gaat het pas in maart in. Op internet zal wel een fair use policy zitten en nummerbehoud is altijd mogelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 08:08 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Cap op gebruik internet?
Nummerbehoud mogelijk ?
Gewoon elke nacht opladen geen probleem dan toch of op je werk/school aan de usb hangen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben een beetje bezorgd want de iphone gebruikt natuurlijk een veelvoud van wat door andere telefoons gemiddeld wordt gebruikt
Klopt en ik hoop het. Ik ga morgen even informeren in de winkel, eindelijkquote:Op maandag 15 december 2008 18:33 schreef portier het volgende:
Hij bedoelt het internetgebruik stelletje Einsteins. En ik neem aan dat dat aan de hand van de andere Super SIMS gaat.
Heb ik ook soms. Als ik iets heb van nu hoort de batterij hoort 2 streepjes minder te zijn, maar het niet aangeeft zet ik 'm even uit en weer aan. Dan doet 'ie 't weer.quote:Op maandag 15 december 2008 10:31 schreef donderopman het volgende:
mijn batterij indicator werkt niet altijd even goed. Hij staat dan de hele dag vol en dan 's avonds begint hij te klagen dat hij nog maar 20% heeft. Had al wel ff gegoolged en het schijnt wel eens voor te komen maar dan moet het na het opladen weer over zijn. En dat is het bij mij dus niet....
Heeft iemand hier verder nog last van? of laat ik mijn batterij verkeerd op?
Dat is het punt ook slimbo.quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Stinosss het volgende:
Wat heeft het voor zin om je iphone te rebooten? Je accuduur wordt er echt niet langer van hoor. Alleen je indicator veranderd.
Ja, keihard onbeperkt :pquote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef newyorkcity het volgende:
Dit was toch en vraag![]()
Nog een vraag dan maar....
Dat abonnement van T-mobile voor 30 euro per maand, zit daar ook internet bij in?
Thanx het gebeurd nu ook niet meerquote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is het punt ook slimbo.
Z'n batterij status doet het niet goed, en als de batterij opeens leeg is krijg je daar melding van.
Ik heb dat 2x keer eerder gehad. Als ik m'n telefoon opnieuw aan gezet had zag ik dat de batterij wel degelijk niet vol zat maar halverwege was.
quote:iPhone 3G finally unlocked by the Dev-Team!
Well this has been a long time coming. It seems that the iPhone Dev-Team has finally done the impossible -- they've gone and unlocked the iPhone 3G. The hack isn't out yet (the team says they're shooting for a December 31st release), and it requires that you've got a baseband of 2.11.07 or earlier, but when it drops, the crew seems fairly confident it will result in freedom from carrier oppression. The team is packaging the app -- formerly codenamed "yellowsn0w" -- into a user-friendly app a la PwnageTool and QuickPwn. Of course, you know how this cat and mouse game goes by now, so don't be surprised when Jobs and company come calling with an update that adds toast making to the official menu, but breaks your breaks all over again.
Ligt aan de kernel, is alweer op te lossen, zie dev team blogquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ert-iphone-dfu-mode/
Kort gezegd: 10.5.6 blokkeert Jailbreak functie...
Denk eens na...quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Stinosss het volgende:
Wat heeft het voor zin om je iphone te rebooten? Je accuduur wordt er echt niet langer van hoor. Alleen je indicator veranderd.
Hoezo komen er steeds meer achtergrond processenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denk eens na...
Als je je iphone een tijdje achter elkaar gebruikt komen er steeds meer achtergrond processen, als je reboot zijn deze dus weg waardoor je processor minder word belast en je batterij dus langer mee gaat.
Moeilijk om uit te leggen, laten we zeggen dat als jij een app afsluit hij dan niet echt helemaal afsluit maar een (klein) gedeelte van de app blijft draaien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef dottinator het volgende:
[..]
Hoezo komen er steeds meer achtergrond processen
Nou, dat is dus echt helemaal niet zo he. Mac OSX ,wat op de iPhone draait, heeft zelf een proces dat het geheugen cleared om de zoveel tijd. Het is geen Windows.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moeilijk om uit te leggen, laten we zeggen dat als jij een app afsluit hij dan niet echt helemaal afsluit maar een (klein) gedeelte van de app blijft draaien.
Het is eigenlijk netzo als dat je bij het opstarten van je computer maar een paar processen hebt draaien( taakbeheer>processen) en net voordat je de computer gaat afsluiten deze lijst veel langer is.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moeilijk om uit te leggen, laten we zeggen dat als jij een app afsluit hij dan niet echt helemaal afsluit maar een (klein) gedeelte van de app blijft draaien.
Het is eigenlijk netzo als dat je bij het opstarten van je computer maar een paar processen hebt draaien( taakbeheer>processen) en net voordat je de computer gaat afsluiten deze lijst veel langer is.
Das mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:37 schreef donderopman het volgende:
[..]
Thanx het gebeurd nu ook niet meer
Neen, ben bij de Developer Conference geweest voor de iPhone. Geen enkele App uit de App-store maakt gebruik van achtergrond processen, zodra het programma afgesloten is, wordt het geheugen vrij gegeven. Enkel de Apps van Apple zelf maken er gebruik van, denk aan de Mp3 functie als je je iPhone in standby zet (in Flight modus). Schijnt dat Tom Tom daarom nog niet met z'n software is gekomen omdat er volgens de App-store licentieregels je dus geen achtergrondprocessen mag draaien. Dat houdt dus enigzins sommige developers tegen, om voor de iPhone te ontwikkelen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor programmatjes, als het ipa bestanden zijn moet je nog iets extra's doen maar dat is hier niet zo uit te leggen aangezien dat hoogstwaarschijnlijk illegaal is.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef WebbySP het volgende:
Ehm, ik durf het bijna niet te vragen en het is ook echt een nOOb-vraagje :
heb m'n simlockvrije 16Gb 3G iPhone zojuist gejailbreaked en wil nu es wat programma's en spelletjes die ik op m'n HDD heb staan erop knallen.
Ben niet zo bekend met het principe hiervan : hoe gaat dat in z'n werk ? Heb ook een film omgezet naar iPhone formaat en wil die er ook op knallen....maar hoe ?
*schaam*
quote:Metal Gear komt naar de iPhone - update
Uitgeverij Konami heeft bevestigd dat er een versie van sluip-en-schiet-spel Metal Gear voor de iPhone in de maak is. De game is afgeleid van Metal Gear Solid 4 en verschijnt in het voorjaar van 2009.
Het Japanse tijdschrift Famitsu heeft weten te achterhalen dat het eveneens Japanse Konami werkt aan een game voor de iPhone rond de sluipende Solid Snake. Konami heeft de komst van het spel inmiddels bevestigd. 'Metal Gear Touch', zoals de game gaat heten, zal in het voorjaar van 2009 te koop zijn en borduurt voort op de verhaallijn van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, dat dit jaar verscheen voor de Playstation 3. Het spel zal uit acht stages bestaan, maar Konami is van plan er later meer ter download aan te bieden.
Metal Gear Touch Konami wilde nog niets concreets over de besturing van het spel zeggen, maar duidelijk is wel dat het spel met het touchscreen van de iPhone bediend zal worden. In het beeldmateriaal dat de uitgever heeft vrijgegeven, is een inzoomfunctie te zien die net zo werkt als de normale zoomfunctie van de iPhone. Verder kunnen spelers in de game bonuspunten verdienen, die ingeruild kunnen worden voor extraatjes zoals wallpapers. Volgens Famitsu gaat het om een realtime-spel en is de actie niet turn-based, zoals dat wel het geval was in Metal Gear Acid, dat in 2005 voor de Playstation Portable werd uitgebracht. Konami zinspeelde ruim een week geleden al op een nieuwe game in de Metal Gear-serie door een raadselachtige aanduiding op de website van de serie te plaatsen.
Update, 11:17 Konami heeft nog meer plannen met de iPhone. Naast Metal Gear Touch zal het ook Silent Hill naar de iPhone vertaald worden, in de vorm van Silent Hill: The Escape. Tenslotte zal Konami de oorspronkelijke versie van Frogger op de telefoon van Apple uitbrengen. Beide games verschijnen, net als Metal Gear Touch, in het voorjaar van 2009.
Ik zag het ja!quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neen, ben bij de Developer Conference geweest voor de iPhone. Geen enkele App uit de App-store maakt gebruik van achtergrond processen, zodra het programma afgesloten is, wordt het geheugen vrij gegeven. Enkel de Apps van Apple zelf maken er gebruik van, denk aan de Mp3 functie als je je iPhone in standby zet (in Flight modus). Schijnt dat Tom Tom daarom nog niet met z'n software is gekomen omdat er volgens de App-store licentieregels je dus geen achtergrondprocessen mag draaien. Dat houdt dus enigzins sommige developers tegen, om voor de iPhone te ontwikkelen...
Zelfs is het zo dat als een applicatie loopt, dat er in de tussentijd geheugen vrij en toegewezen moet worden. Er zit geen automatisch Garbage collectie op, omdat dat niet optimaal werkt, met het kleine beetje intern geheugen waar ie mee moet werken (en geloof dat is weinig). Dus geheugenoptimalisatie is een van de belangrijkste dingen bij het ontwikkelen van een applicatie op een iPhone. Zodra de applicatie teveel geheugen gebruikt wordt het door de OS X kernel met een demper door de kop geschoten en mag je opnieuw beginnen.
Gelukkig hebben ze daar Backtrack als tool voor waar je in real-time je geheugengebruik kan bekijken, om dingen te verbeteren..
Bij Apple houden ze er toch een andere filosofie op na dan Microsoft met Windows Mobile.
Echter de hardware is zowat hetzelfde, als andere fabrikanten gebruiken..
Jup. Heb hem en hij is leuk!!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Skv het volgende:
Sim City voor de iPhone is uit!
Woeiquote:
Ja, als je een OV hebt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat? Kan je studentenkorting krijgen?!
Ben ook erg blij met mijn T-mobile iPhone. Ik moest vandaag weer iPhone jailbreaken en unlocken voor iemand maar het is nog niet geluktquote:Op woensdag 17 december 2008 21:01 schreef DaMook het volgende:
Hmm simcity gekocht en die wil 2.2, toch maar updaten dan. Gedoe ook telkens, een officiele iphone zou makkelijker zijn.
Rolando die morgen uitkomt is pas vetquote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Thx man, die game is echt dé shit
FUCK, dat wist ik niet. Zou dat nu nog kunnen? heb al drie of vier maanden het i300 abonnement.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:13 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja, als je een OV hebt.
ik vroeg het eerst aan verkoper A en die zei dat het niet kon... gelukkig schoot verkoper B ertussen en die zei dat ik 20% studenten korting kreeg.
Ziet er cool uitquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef super-muffin het volgende:
Rolando die morgen uitkomt is pas vetgave video.
Ik ook niet. Net een maand i150. Morgen maar eens de klantenservice bellen. Kan ik meteen zeuren over de factuur die wel afgeschreven wordt, maar die ik nergens kan raadplegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
FUCK, dat wist ik niet. Zou dat nu nog kunnen? heb al drie of vier maanden het i300 abonnement.
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 18 december 2008 00:51 schreef NanKing het volgende:
Eerste post vanaf mijn kersverse iPhone 14.gif
Hij maakt tot nu mijn verwachtingen waarquote:Op donderdag 18 december 2008 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben jaloerswil die ook
En bevalt het ?
zGquote:
Nee, ik heb de baggerlayout ingesteld ik vind die oranje layout echt heel onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:01 schreef zarGon het volgende:
Je gebruikt de mobiele lay-out niet? Die werkt net even wat fijner, maar mist wel een paar functies.
Op hoeveel posts per pagina's heb jij ingesteld? Onoverzichtelijk, maar wel heel erg snel. En het went wel, uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
zG
[..]
Nee, ik heb de baggerlayout ingesteld ik vind die oranje layout echt heel onoverzichtelijk.
Dat unlocken updaten ed is tegenwoordig zo geebeurd, maar daarna alle programma;s weer op het plekje zetten waar ik ze wil (6,5 pagina's (exc cydia apps) met apps die door elkaar staan nu en wat minstens 15 minuten kost om alles weer te krijgen zoals ik wil) .quote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ben ook erg blij met mijn T-mobile iPhone. Ik moest vandaag weer iPhone jailbreaken en unlocken voor iemand maar het is nog niet gelukt
Kate, maar is ook betaald.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef Inspi het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik op mijn lockscreen te zien krijg of ik afspraken heb.
Heb intelliscreen al geprobeerd maar heb geen zin om te betalen ervoor.
had nog een andere app (naam is me ontschoten) en dat werkte ook niet.
Iemand een idee toevallig?
Hoop dat je nu ook krabbels kan verwijderen..quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is ook een nieuwe versie van Hyves te vinden in de updates.
Werkt steadycam nou een beetje?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Shazam, Photoswap, TapDefense, Wikipanion, NOS teletekst, NU applicatie, Hyves, Facebook, Cameraman ( find it spelletje), Steadycam, Remote, Buienradar, iReversi, WiFinder, Lux Touch (het spel Risk).
Ik kijk altijd in de App Store naar meest popularie e.d. om te kijken of er nog wat leuks is.
Luxtouch net gedownloadquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werkt steadycam nou een beetje?
En LuxTouch klinkt leuk
quote:iPhone-dief valt door de mand dankzij MobileMe
donderdag, 18 december 2008 (11:09) (meer info)
MobileMe iPhone-bezitter Rob is een van de weinige mensen die in de kroeg een succesverhaal over MobileMe kan vertellen. Rob’s iPhone werd gestolen in de stomerij en omdat hij er vanuit ging dat hij het toestel toch niet weer terug zou krijgen kocht hij meteen een nieuwe. Een dag later verschenen onbekende nieuwe contactpersonen in de iPhone. De dief bleek eigen namen en telefoonnummers van vrienden aan het adresboek te hebben toegevoegd en realiseerde zich niet dat de informatie via MobileMe met allerlei andere apparaten (waaronder de nieuwe iPhone) wordt gesynchroniseerd.
Na wat rondbellen achterhaalde Rob de naam en het telefoonnummer van de dief, zodat de politie alle informatie had om de iPhone terug te halen. De iPhone zelf staat nu te koop - samen met het verhaal - op eBay. En levert zo’n goed verhaal ook nog iets op? Er is momenteel één bieder die er $399 voor over heeft.
geen idee. de korting is alleen op de maandelijkse kosten, dus dat kan vast nog wel veranderd worden. scheelt toch bijna 6 euro per maand.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
FUCK, dat wist ik niet. Zou dat nu nog kunnen? heb al drie of vier maanden het i300 abonnement.
is het de kosten waard?quote:
Ik heb mijn iphone bij gsmtrack besteld begin deze maand. Het is een Italiaanse iphone.quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef voidmage het volgende:
weet iemand hoe het zit met een ipod halen bij gsmtrack.nl ?
Apple iPhone 3G 16GB Black. Voor de specificaties klik hier !
voor maar ¤ 49,00 !
Vodafone Basis 35,00 voor 24 maanden. Voor de specificaties klik hier !
Nu met Life-Time korting, dus elke maand voordeel
Geen aansluitkosten
Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een Vodafone Basis 35.00 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement ¤ 28,00 per maand plus het eerste jaar ¤ 2.50 per maand voor de BloX Zorgeloos Internet.
U betaalt dus slechts ¤ 30.50 per maand.
U krijgt van Vodafone iedere maand opnieuw 300 min of 600 sms en onbeperkt gebruik van mobiel internet.
U krijgt van GSMtrack.nl de Apple iPhone 3G 16GB in de kleur zwart of wit voor maar ¤ 49,00 !
Extra
U betaalt ¤ 9,50 verzendkosten.
klinkt heel goed,
zijn dit geimporteerde iphone's?
zit er garantie op en kan je ze verzekeren?
en iemand al hier zijn iphone gehaald?
okay en er zit gewoon garantie en engelse taal op?quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb mijn iphone bij gsmtrack besteld begin deze maand. Het is een Italiaanse iphone.
Je kunt de taal gewoon kiezen. Nederlands, Engels etc.quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef voidmage het volgende:
[..]
okay en er zit gewoon garantie en engelse taal op?
Ja, wilde ik ook doen, maar dacht misschien weet iemand het. 4 maanden van te voren is 24 december, en dan is het kerst.... Maar ik wil niet langer wachten!quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef NanKing het volgende:
Bel T-Mobile even op, je hebt kans dat ze je een leuke iPhone aanbieding doen. Mijn neefje zat ook een aantal bij orange (wat nu T-mobile is) en heeft een iPhone 16 GB met een abo van 30 euro p/m voor niets gehad.
Ik heb hetzelfde. Wil gaan verlengen bij t-mobile. Neem toch aan dat daar regelingen voor zijn? Of geven ze random een aanbieding als je erom vraagtquote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef NanKing het volgende:
Bel T-Mobile even op, je hebt kans dat ze je een leuke iPhone aanbieding doen. Mijn neefje zat ook een aantal bij orange (wat nu T-mobile is) en heeft een iPhone 16 GB met een abo van 30 euro p/m voor niets gehad.
gsm.nlquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef DuTank het volgende:
Wanneer kan ik hem bestellen bij Vodafone?
GSMTrack.nl is het goedkoopst.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef DuTank het volgende:
Wanneer kan ik hem bestellen bij Vodafone?
En Orange is geen T-mobile neem ik aan>?quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Foppema het volgende:
bij t-mobile winkel en telefoon is het 4 maanden...
bij bijvoorbeeld belcompany is het 3 maanden...
Dit geldt alleen bij verlengin van t-mobile naar t-mobile....
Ok, maar dat lukt zeker niet icm verlengen van mijn huidige abonnement?quote:Op maandag 22 december 2008 13:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
GSMTrack.nl is het goedkoopst.
wanneer moet je extra betalen ??quote:Op maandag 22 december 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik mag nu nog even geen gebruik maken van 3G omdat mijn oude abonnement nog niet is afgelopen. Heb wel al de iPhone meegekregen waarin ik mijn "oude" simkaart heb gestopt.
Even een blonde vraag, maar het is toch zo dat ik geen kosten betaal als ik gebruik maak van het WiFi-netwerk van thuis (of any other place)? Ik zou nu toch alleen moeten betalen (extra) als ik van GPRS gebruik maak?
Nou, het zit zo:quote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
wanneer moet je extra betalen ??
ja dat stuk snapte ik ook wel. geen idee of je iets moet betalen als je inlogt op wifi. lijkt me niet, omdat het iets anders is dan 3G.quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, het zit zo:
Ik heb nu bijna een jaar een Orange abonnement. Deze loopt in maart af. Ik wil echter de iPhone en ben dus vandaag naar de t-Mobile shop geweest. Dit kon: mijn Orangeabonnement loopt gewoon door tot maart maar tot die tijd moet ik wel gewoon mijn Orange simkaart gebruiken. En heb ik dus nog geen 3G.
In maart krijg ik mijn nieuwe simkaart. Dan gaat mijn t-Mobile iPhone abonnement in en heb ik dus de standaard 3G. Dan kan ik gebruik maken van het 3G internet. Tot die tijd moet ik dus, wil ik niet bij te hoeven betalen (hoop ik dus), gebruik maken van een WiFi-netwerk bij mij thuis. Zodoende heb ik toch snel internet.
Is het zo een beetje duidelijk?
Als je dataroaming uitzet dan ga je ook niet perongeluk via het niet-wifi netwerk surfen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, het zit zo:
Ik heb nu bijna een jaar een Orange abonnement. Deze loopt in maart af. Ik wil echter de iPhone en ben dus vandaag naar de t-Mobile shop geweest. Dit kon: mijn Orangeabonnement loopt gewoon door tot maart maar tot die tijd moet ik wel gewoon mijn Orange simkaart gebruiken. En heb ik dus nog geen 3G.
In maart krijg ik mijn nieuwe simkaart. Dan gaat mijn t-Mobile iPhone abonnement in en heb ik dus de standaard 3G. Dan kan ik gebruik maken van het 3G internet. Tot die tijd moet ik dus, wil ik niet bij te hoeven betalen (hoop ik dus), gebruik maken van een WiFi-netwerk bij mij thuis. Zodoende heb ik toch snel internet.
Is het zo een beetje duidelijk?
Ben ik ook heel benieuwd naar. Want als de iPhone straks vanaf januari of zo iets ook bij Vodafone te verkrijgen is, dan wacht ik nog even met wat nieuws halen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Agiath het volgende:
Is er al iets bekend over andere telecombedrijven die de iPhone gaan aanbieden.
KPN bijvoorbeeld?
wifi is gewoon gratis als je het bij je thuis gebruiktquote:Op maandag 22 december 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik mag nu nog even geen gebruik maken van 3G omdat mijn oude abonnement nog niet is afgelopen. Heb wel al de iPhone meegekregen waarin ik mijn "oude" simkaart heb gestopt.
Even een blonde vraag, maar het is toch zo dat ik geen kosten betaal als ik gebruik maak van het WiFi-netwerk van thuis (of any other place)? Ik zou nu toch alleen moeten betalen (extra) als ik van GPRS gebruik maak?
Sms'en naar betaalde nummers, infolijnen bellen etcquote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef bodylotion het volgende:
weet iemand waardoor je 'overige kosten' maakt bij t-mobile?
ik heb het nu op ¤0,08 staan
okquote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef Slein83 het volgende:
[..]
wifi is gewoon gratis als je het bij je thuis gebruikt
Als je geen extra kosten wilt maken moet je de dataroaming en 3g gewoon uitzetten. Dan gaat er geen ongemerkt dataverkeer en kom je niet voor hoge kosten te staan waar je niks vanaf weet.
Edit: volgende keer me browser refreshen lol
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.quote:Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sms'en naar betaalde nummers, infolijnen bellen etc
Als het 0,08 cent is dan is dat volgens mij precies de kosten van een sms. Dus misschien ben je al buiten je bundel aan het smsen?quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.
Wat boeit die 8 cent nouquote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.
Het gaat toch ook niet om die 8 cent... Ik heb nog 150 smsjes en heb ook geen servicenummers gebelt, dus ben benieuwd wat het is.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat boeit die 8 cent nou
Ik ga er meestal ok 6 euro overheen, over het algemeen is het idd bellen naar servicenummers.
Vind ik dus ookquote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ een mod en users:
Zou het misschien handig zijn om tóch een apart topic te maken voor iPhone applicaties (apps)? Dit is eerder gedaan en toen werd naar dit topic verwezen. Maar omdat er zoveel te vinden is en er dagelijks nieuwe bij komen, is een eigen topic misschien overzichtelijker? Nu is het zo ontzettend zoeken in deze topics!
Wil er graag een openen maar wil niet dat ie meteen wordt dichtgegooid
Lijkt me ook een goed plan, ik zie door het bomen het bos niet meer !quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ een mod en users:
Zou het misschien handig zijn om tóch een apart topic te maken voor iPhone applicaties (apps)? Dit is eerder gedaan en toen werd naar dit topic verwezen. Maar omdat er zoveel te vinden is en er dagelijks nieuwe bij komen, is een eigen topic misschien overzichtelijker? Nu is het zo ontzettend zoeken in deze topics!
Wil er graag een openen maar wil niet dat ie meteen wordt dichtgegooid
Samequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind ik dus ook
Gewoon een apart topic voor de apps
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:23 schreef NanKing het volgende:
Met een mooie OP die goed bijgehouden wordt. Dat lijkt mij ook wel wat.
Meer een apart topic voor handige iPhone apps.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef portier het volgende:
De eerste post in dit topic is van 5 december, toch niet nodig om 2 topics ervan te maken? Zo hard gaat het nou ook weer niet.
Een SMS kost geen 0,08 cent, dat is ¤ 0, 0008quote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als het 0,08 cent is dan is dat volgens mij precies de kosten van een sms. Dus misschien ben je al buiten je bundel aan het smsen?
en ik ben nog steeds benieuwd waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een SMS kost geen 0,08 cent, dat is ¤ 0, 0008
Dat is wel heel erg goedkoop.
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doen
Vrijwilligers?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Huldequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mijn abonnement bij Vodafone loopt ergens in maart 2009 af en ik wil graag een iPhone 3G
Maar ik wil eigenlijk wel verder met Vodafone en niet overstappen naar T-Mobile. Vodafone zelf kan geen iPhone leveren, maar men kan wel via webshops aan een iPhone 3G komen met een Vodafone abonnement. Kan ik met nummerbehoud een verlenging via een webshop aanvragen + nog wat toeters en bellen als onbeperkt mobiel internet?
Of is nummerbehoud niet mogelijk omdat het via een derde partij (webwinkel) gaat?
ik heb de 8gb voor 172 euro incl. 22,50 abo voor 18 euro en de eerste 12 mnd 2,50 voor i-netquote:Op donderdag 25 december 2008 20:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hoeveel betaalde je voor die iphone na verlenging van abbo?
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.
Zodra er goede software is wel jaquote:
Het is een italiaans toestel, ik had geen problemen met het upgraden naar de laatste firmwarequote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws!
En de iPhone 3G die 2Call levert, is het gewoon een legale (buitenlandse) simlockvrije toestel of gekraakt?
Jup, XGps, cydia.xwaves.net. Dat programma heeft alleen nog geen gesproken navigatie. Komt er wel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |