Ja Ocarina is een betaalde app..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ocarina is toch een betaalde app?
Had hem bij iemand al in werking gezien, ik heb de volgende dingen maar alvast gedownload
nu.nl
hyves
buienradar
around me
Shazam![]()
Wifinder
Panolab
Night Stand![]()
En nog een paar leuke apps
En werkt Nimbuzz een beetje?
Zet je toch gewoon je alarm van je iPhone?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nightstand moet nog een alarm hebben (zoeen lekker snerpend geluid)
Idd werkt nimbuzz? Beter dan IM+?
Jawel, maar Nightstand pretendeert een reiswekker te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zet je toch gewoon je alarm van je iPhone?
Dat ziet er idd goed uit. Ik krijg ook amper fatsoenlijke foto's uit de iPhone. Vanavond eens downloaden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wow, ik heb het programma SteadyCam gedownload, echt super handig om geen bewogen foto's meer te maken.
Nemen we ook meequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Wow, ik heb het programma SteadyCam gedownload, echt super handig om geen bewogen foto's meer te maken.
Basis bij mij is iets anders:quote:Op maandag 8 december 2008 16:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hyves app -> Gratis
Ocarina..![]()
Photoswap -> Gratis
Nimbuzz (Is MSN e.d.) -> Gratis
En verder kun je zelf dingetjes uitzoeken
Yamipodquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat een schijtprogrmma is Itunes toch ook. Heb mijn muziek in aparte mapen. Per genre en per artiest/album etc. Heeft Itunes gewoon allemaal zelf mapjes aangemakt e.d. En nu heb ik mapjes met alleen een albumhoesje of video's. Wat een schijt kut programma is het ook. Is er gene alternatief die deze kutzooi niet doet?
Je kan natuurlijk ook gewoon het kopieeren & aanmaken van mappen in Itunes uitzettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Werkt die ook bij de Iphone? Volgens paar websites van niet namelijk.
iTunesquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat een schijtprogrmma is Itunes toch ook. Heb mijn muziek in aparte mapen. Per genre en per artiest/album etc. Heeft Itunes gewoon allemaal zelf mapjes aangemakt e.d. En nu heb ik mapjes met alleen een albumhoesje of video's. Wat een schijt kut programma is het ook. Is er gene alternatief die deze kutzooi niet doet?
Ik was zo stom om dat te doen. Wist ik veel dat ie dat ging doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon het kopieeren & aanmaken van mappen in Itunes uitzetten
Hm sinds ik Steadycam erop gezet heb loopt mijn iPhone niet meer naar behoren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Straks eens even kijken of/hoe dat werkt
Mijn iPhone liep net vast nadat ik een foto had gemaakt. Meteen eraf gegooid. Onbetrouwbare troep.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm sinds ik Steadycam erop gezet heb loopt mijn iPhone niet meer naar behoren.
Oeh, dat is natuurlijk geen goed nieuws. Verwijder de applicatie maar weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm sinds ik Steadycam erop gezet heb loopt mijn iPhone niet meer naar behoren.
Maar wat is dat RjDj Album dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef shroomer het volgende:
Waarom heeft niemand iStart genoemd bij de basisapplicaties, echt superhandig en heel compleet.
Speel op het moment:
Hero of Sparta
Dr. Awesome
1112(Uitgespeeld, eindelijk een adventure, komen nog 5 delen van uit.)
Ferrari GT: Evolution
Leuk: Tap Tap Dance, Flick Fishing, newtonica2, touchgrind, frenzic, brothers in arms.
Heel apart: RjDj Album.
Je kan die nummers ook gewoon even weggooien uit je iTunes bibliotheek en dan opnieuw openen. Klaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik was zo stom om dat te doen. Wist ik veel dat ie dat ging doen.
Nu moet ik een stuk of 100 nummers weer één voor één de locatie zoeken. Het slaat toch nergens op dat daar geen andere manier voor is? En als ik een nieuwe PC heb? Moet ik dan ook al die nummers apart gaan koppelen? Echt vind het nergens op slaan.
Als je het spel eenmaal doorhebt, is het makkelijk te halen.quote:
En tal van andere high-end mobiele telefoons geinspireerd door de iPhone.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:15 schreef sunmoonstar het volgende:
Zal dit bericht veel te maken hebben met de officiele verkoop van de iPhone in Nederland?
http://www.nu.nl/internet(...)mobiel-internet.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |