Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doen
Vrijwilligers?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Huldequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mijn abonnement bij Vodafone loopt ergens in maart 2009 af en ik wil graag een iPhone 3G
Maar ik wil eigenlijk wel verder met Vodafone en niet overstappen naar T-Mobile. Vodafone zelf kan geen iPhone leveren, maar men kan wel via webshops aan een iPhone 3G komen met een Vodafone abonnement. Kan ik met nummerbehoud een verlenging via een webshop aanvragen + nog wat toeters en bellen als onbeperkt mobiel internet?
Of is nummerbehoud niet mogelijk omdat het via een derde partij (webwinkel) gaat?
ik heb de 8gb voor 172 euro incl. 22,50 abo voor 18 euro en de eerste 12 mnd 2,50 voor i-netquote:Op donderdag 25 december 2008 20:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hoeveel betaalde je voor die iphone na verlenging van abbo?
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.
Zodra er goede software is wel jaquote:
Het is een italiaans toestel, ik had geen problemen met het upgraden naar de laatste firmwarequote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws!
En de iPhone 3G die 2Call levert, is het gewoon een legale (buitenlandse) simlockvrije toestel of gekraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |