Lijkt dat even gewoon Advance Wars...quote:Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef Junkie het volgende:
De enige die ik ken is Agile Forces. Maar die is nog beta, en dus nog enkel beschikbaar voor gejailbreakte iPhones.
Ik heb mijn 3G niet gejailbreakt. Dus iemand hier zou hem maar moeten testen.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En voor Quake-achtige FPS moet je bij Cube zijn. (Gratis!)
Risico is er altijd maar er ik heb nu inmiddels al zoveel iphones gejailbreakt en nog geen een keen een brick gehad, zelfs niet toen mijn computer halverwege opnieuw opstarten vanwege de windows updatesquote:Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef WebbySP het volgende:
Vrijdag krijg ik m'n simlockvrije 3G 16Gb. Ik wil 'm dan gaan jailbreaken en voor zover ik kan zien op het WWW is er niet echt een risico dat je 'm kunt bricken, of wel ?
Oke, nouja, heb zelf regelmatig andere ROM's op mijn PDA's gezet en daar zit denk ik zelfs meer risico aan.quote:Op maandag 1 december 2008 17:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Risico is er altijd maar er ik heb nu inmiddels al zoveel iphones gejailbreakt en nog geen een keen een brick gehad, zelfs niet toen mijn computer halverwege opnieuw opstarten vanwege de windows updates
Gewoon QuickPwn gebruiken. Ik heb iTunes volgens mij altijd aan. Als het werkt dan werkt het en als het niet werkt dan werkt het niet, maar als het niet werkt is dat zonder gevolgen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Oke, nouja, heb zelf regelmatig andere ROM's op mijn PDA's gezet en daar zit denk ik zelfs meer risico aan.
Ik heb alleen meerdere handleidingen zien circuleren over jailbreaken icm. 2.2 Bij de ene zegt men dat je iTunes juist niet aan moet zetten en bij de andere weer wel.
Heb jij een (online) handleiding die voor jou feilloos werkt en die ik dan kan volgen ?
Que? Met welke app kun je voor echt geld pokeren dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef ChRoNiC het volgende:
Kon vannacht niet slapen omdat ik ziek was.., heb ik 2 uur zitten pokeren op mn iPhone. Wel flink wat $jes verdiend!
Waarschijnlijk bedoelt-ie gewoon de Hold 'Em app van Applequote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Que? Met welke app kun je voor echt geld pokeren dan?
Ik moet me er tegen die tijd dan maar es in gaan verdiepen. Het zag er op die youtube filpmjes nogal tricky uit zeg maar.quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon QuickPwn gebruiken. Ik heb iTunes volgens mij altijd aan. Als het werkt dan werkt het en als het niet werkt dan werkt het niet, maar als het niet werkt is dat zonder gevolgen.
Live Poker denk ik.quote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef dottinator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt-ie gewoon de Hold 'Em app van Apple
yup...quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef WebbySP het volgende:
Even een vraagje, met hopelijk een simpel antwoord :
Hoe leeg je de iPhone, ik bedoel : heb een iPhone die ik wil verkopen en daarop staat inmiddels de agenda, contacts, ringtones, muziek, enz. Is er een mogelijkheid om het toestel, zonder dat je verbinding hebt met iTunes, te legen zodat hij min of meer naar de fabrieksinstellingen terug wordt gezet en de nieuwe gebruiker er zonder problemen mee aan de slag kan ?
Oeps : http://www.iphoneclub.nl/1000/tip-voer-een-iphone-reset-uit/
DVD rippen met DVD Decrypter (Mode: File) of MacTheRipper (Full disc extraction)quote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef rihago het volgende:
iemand al dvds op de iphone gezet?
zoja... waarmee?
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 2 december 2008 05:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
DVD rippen met DVD Decrypter (Mode: File) of MacTheRipper (Full disc extraction)
En dan encoderen met HandBrake.
iPod High-Rez preset samples:
Flirt : 01h26m57s = 1,00 GB (1.078.009.856 bytes) 640x352
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima tool
Morgen komt ie alquote:Op maandag 1 december 2008 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vrijdag krijg ik mijn iphone 3g 8gig
Dat ziet er heel erg hetzelfde uit als FaceBook app.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Er komt deze week een Hyves-app voor de iPhone uit. Genaamd: yPhone!
Joehoeeeee.. Klik
Blaaskaas (mocht je meelezen), check je PM even ajb!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef Jarno het volgende:
Zijn er hier misschien mensen geinteresseerd in mijn Senacases Walletbook voor de 3G? Hij is gloednieuw, ik had 'm meebesteld met m'n Ultraslim Pouch maar hij ligt al tijden ongebruikt in de kast... Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Kleur brown dus. Op de website van Senacases(.com) zie je meer plaatjes...
MovieMeter, maar die geeft alleen films weer, geen series e.d.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Jarno het volgende:
Zijn er ook native tv gids apps voor de iPhone waar je wat in NL aan hebt? Heb gisteren al een rondje App Store gedaan maar kon zo snel niks vinden. Ik heb nu de Veronica iPhone TV Gids op m'n homescreen als webapp staan, die is best aardig maar ik vroeg me af of ik iets over het hoofd zag...
Aan de telefoon wisten ze mij te vertellen dat het gemiddelde gebruik 75MB per maand is, dus mag je zo'n 750MB gebruiken. Lijkt me meer dan genoeg over 3G. Ik heb hem dan ook besteld icm Vodafone. Simlockvrije 16GB, 200 min / 400 sms, 31 nog iets per maand en 80 euro bijbetalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef mrbox het volgende:
Hoeveel data verbruiken jullie per maand ongeveer ? Wil namelijk een keuze maken of een vodafone (on)beperkt internet abo zou voldoen met een Iphone.
Klopt!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Skv het volgende:
TapDefense is een aanrader overigens: gratis Towerdefense game!
Hele Hyves is kut dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef Knoflook het volgende:
Die yphone van hyves is egt kut, je hebt er niks aan. Gewoon bladwijzer hyves. Zelfs dat is sneller. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |