quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Nice!quote:
Ja ok normale data snap ikquote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Stinosss het volgende:
Jailbreak programmas wel kwijt. Je data (sms, fotos, emails, instellingen...) niet. die sync itunes naar een reservekopie.
Een jailbreak voor 2.2 zal er morgen nog niet direct zijn. Duurt vaak een dag of 2.
Gefeliciteeeeeeeeerd!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:52 schreef sunmoonstar het volgende:
(joepie, voor het eerst zelf een topic in deze reeks gestart... en het is nog gelukt ook)
Die niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok normale data snap ikMaar ik bedoel de data behorende bij een jailbreak prog?
Merk wel dat de batterij met de dag beter wordt. Heb 'm sinds half juli ergens en 't gaat steeds beter. Haal nu makkelijk 2 dagen bij regelmatig gebruik. En dan heb ik vaak nog een kwart over.quote:Op vrijdag 21 november 2008 05:30 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
Gebruik 'm nu een dag met WIFI constant aan. Zodra ik de gallerij op wandel, heb ik een verbinding met thuis. Batterij verbruik valt me mee. Nu na een dag normaal gebruik met GPS en WIFI aan pas 30% gezakt. En dan check ik regelmatig handmatig mail en zit regelmatig te joetjoepen/iPod.
Placeboquote:Op vrijdag 21 november 2008 05:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merk wel dat de batterij met de dag beter wordt. Heb 'm sinds half juli ergens en 't gaat steeds beter. Haal nu makkelijk 2 dagen bij regelmatig gebruik. En dan heb ik vaak nog een kwart over.
Heb jij mijn toestel ook?quote:
Hilarisch!quote:
Tis idd onmogelijk. Zeker na zo'n lange tijd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 05:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Merk wel dat de batterij met de dag beter wordt. Heb 'm sinds half juli ergens en 't gaat steeds beter. Haal nu makkelijk 2 dagen bij regelmatig gebruik. En dan heb ik vaak nog een kwart over.
quote:
Join the club.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja daar ging ik even de mist in met die navigatie. Ik denk dat is allang verkrijgbaar.
Geen idee. Ik denk dat het een combo is. Apple moet opschieten met background tasks toestaan (via push notifications), en fabrikanten als TomTom hebben gewoon geen interesse denk ik. Die verkopen liever GO's enzo.quote:
Van originele Appstore-games niet lijkt me.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:42 schreef vdvorst het volgende:
Zo belangrijk is 2.2 dus niet
Ach, moet toch wachten op jailbreak...
Ohja, ben je dan al je save-games bij programma's kwijt? Dan zou ik monkey ball opnieuw moeten spelen, arggg!
Ff iets om rekening mee te houden lijkt me voor eventuele unlockers. Ze hadden juist grote vorderingen gemaakt met de huidige baseband... En in deze 2.2 update zit dus een baseband update!quote:Sir, step away from the keyboard.
So, as anticipated our friends the misfits have recently released the long awaited 2.2 update. We can confirm that this update SHOULD NOT be applied if you want the chance of a soft-unlock in the near future.
Some facts -
The 2.2 firmware for 3G contains a baseband updater for the 3G iPhone
The 2.2 firmware for 2G (1st gen iPhones) doesn’t contain a baseband update and the baseband is still at 04.05.04
We believe that our Pwnage technique (and therefore the Jailbreak) isn’t affected, but PwnageTool and QuickPwn do not support this release as yet, so DO NOT install 2.2 using iTunes if you have third-party (non AppStore) applications that you want to use right now. PwnageTool and QuickPwn updates will be released as soon as possible, but the release of our updates to these tools is NOT iminent.
We are not working on the 2nd generation iPod touch at the moment, so we cannot comment on what the the 2.2 software update may do to this model
So, as always, if in any doubt delay the install of this firmware on any of your devices until we have investigated the release in more detail. Watch this space ;-)
Ze staat gewoon in iTunes jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van originele Appstore-games niet lijkt me.
App Store. Of jailbreaken en een illegale repo toevoegen in Cydia maar dat is foei.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Waar kan ik leuke spelletjes krijgen? Wat zijn aanraders?
Als je jailbreakt kun je in Cydia Backgrounder vinden. Daar schijn je apps als background-proces mee te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Ok thanks J. En ik vroeg me af. Als ik op de home knop druk worden proggies dan afgesloten of blijft alles draaien op de achtergrond?
Snelheid heb ik nog niet heel veel van gemerkt, persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:33 schreef portier het volgende:
Op dit moment aan het updaten. Schijnt dat de stabiliteit en snelheid weer wat beter zijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Geen idee. Ik denk dat het een combo is. Apple moet opschieten met background tasks toestaan (via push notifications), en fabrikanten als TomTom hebben gewoon geen interesse denk ik. Die verkopen liever GO's enzo.
Er waren geruchten dat Apple zelf met een TBT-navigatie pakket zou komen maar dat moet ik nog maar zien.
Ja, door TomTom. Ze hebben helemaal geen interesse in losse software verkopen. PND's zijn voor hun teh way to go. Ik geloof best dat er een of andere ontwikkelaar bij hun TT heeft laten draaien op de iPhone, maar ik geloof nooit dat ze dat uit gaan brengen. Daarnaast is de App Store (de enige manier om software legaal aan te bieden) veel te beperkt voor TT. Die nemen geen genoegen met zo'n lage winstmarge.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TomTom already has iPhone navigation software ready to roll
TomTom schijnt wel wat klaar te hebben liggen maar wordt nog door iets tegengehouden.
icoontje in blijven drukken en dan verschijnt er een kruisje bij en dat aanraken of je doet het via itunesquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Hoe verwijder ik een programma dat ik via appstore heb gedownload?
Ik vink 'm altijd uit in iTunes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Hoe verwijder ik een programma dat ik via appstore heb gedownload?
Koel, dan gaat alles rammelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
icoontje in blijven drukken en dan verschijnt er een kruisje bij en dat aanraken of je doet het via itunes
Gohquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Koel, dan gaat alles rammelen.
Nope.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zat dat loading ding er bij 2.1 ook al onder?
Nee maar ik werk wel dagelijks met lipo's/lions, en dat is nou net de accu die in jou iphonetje zitquote:
Whahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
De dagen worden trouwens steeds donkerder dus het iphone scherm ook? (door de ingebouwde sensor..)
Lijkt me niet lang meer duren. Volgens mij zijn alle recente firmware-updates (vanaf 1.1.2) binnen enkele dagen gekraakt. En een beta van 2.2 was al gekraakt door het dev-team.quote:
Vertelde je glazen bol dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Stinosss het volgende:
3G unlock zal ongeveer 2 weken uitkomen.
Waar tover je die 2 weken dan vandaan?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Stinosss het volgende:
Nope. iPhone Dev blog. Ze hoeven hun bevindingen alleen nog maar te implementeren in een software pakketje. Echt lang zal dat niet duren.
J., ik moet van Steve zeggen dat hij wel degelijk bij mij op bezoek is. Hij blijft echter niet hangen voor de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat
- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!
Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat
- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!
Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
Jep, is inmiddels wel bekend dat apple toch niets loslaat daaroverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
dat viel mij net ook al op iddquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef Stinosss het volgende:
Podcasts are now available for download in iTunes application (over Wi-Fi and cellular)
en zonder wifi alleen maar tot 10 mb :squote:Op zaterdag 22 november 2008 14:32 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.
Misschien omdat er ook een lek gedicht was omtrent dat gebied? (lag mij iets van bij?)quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniserenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:58 schreef Wunny het volgende:
Hoe zet ik apps op mijn iPhone?
Ik heb dus pacman gedownload en hij staat nu ook in iTunes bij progamma's alleen hoe krijg ik hem op me iPhone? Slepen werkt niet.
Iemand een idee?
Verlies ik dan niet mijn betaalde apps? Of iets?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniseren
Verstuurde SMS bedoel je? Nee, dat is niet te achterhalen.quote:Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef ThijsThijs het volgende:
Jawel, ik heb nu een applicatie van T-Mobile maar daar zie ik geen smsjes bij staan.
Hij is er.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor de jailbreak voor 2.2 wordt vrijgegeven![]()
Ik gok vanavond/vannacht of morgen![]()
Dan maar weer eens jailbreaken.
Updaten, jailbreaken. That's how it goes.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef soylent het volgende:
Matties. Weten jullie of je eerst moet upgraden naar 2.2 alvorens te jailbreaken, of dat het ook direct vanaf 2.1 kan?
http://www.mac-addict.fr/?p=784quote:- Thema's (achtergronden en iconen)
- Push notificaties voor applicaties
- Horizontale weergave voor e-mail en SMS
- Copy/paste!
quote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Merkie het volgende:
En een 10MP autofocus camera met xenon flash! Software updates zijn magisch.
Nja, de rest van eerdere updates klopte ook aardig.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zoveelste Nostradamus-gerucht...
Vooral copy/paste en landscape zou wel eens tijd worden. Dat had er standaard al in moeten zitten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef Biogarde het volgende:
Wat zou er in 2.3 zitten:
[..]
http://www.mac-addict.fr/?p=784
Die waren altijd gebaseerd op beta's en dus meer feiten.quote:Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nja, de rest van eerdere updates klopte ook aardig.
Er waren dingen zat die geroepen werden voor de beta's. Streetview en het uitzetten van de autocorrectie o.a.quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die waren altijd gebaseerd op beta's en dus meer feiten.
Geen idee meer, lees zoveel gerelateerde sites..quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Bron? Street View en het uitzetten van autocorrectie zijn juist dingen die uit beta's bleken volgens mij.
heb je de juiste agenda op syncen staan?quote:Op maandag 24 november 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk een verjaardagskalender in iPhone? Verjaardagen staan prima in iCal en op MobileMe, maar komen niet op de iPhone agenda.
quote:Op maandag 24 november 2008 08:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb je de juiste agenda op syncen staan?
Ik zie die aanbiedingen ook al staan idd.. Maar dat mag dus niet en zodra apple danwel t-mobile dit ziet worden er maatregelen genomen..quote:Op maandag 24 november 2008 08:13 schreef WebbySP het volgende:
Mag ik even een (misschien wel domme) vraag stellen ?
Ben eens aan het zoeken geweest naar een abbonnement icm. een iPhone 3G, en dacht eigenlijk dat alleen T-Mobile de iPhone "mocht" aanbieden in NL.
Nu zie ik ook een Hi abbonnement waarbij een "EU origineel simlockvrij toestel" wordt geleverd (8Gb). Ehm... : huh ? Is dat dan een echt simlockvrij toestel en kan ik daar bijv. een Vodafone kaartje in doen als ik dat zou willen ?
Wat ik liever heb is een abbonnement met alles uit 1 bundel (zoals T-Mobile Flex) + onbeperkt internet. Die combinatie zie ik eigenlijk nergens staan.
In ieder geval : ik dacht dus dat T-Mobile het alleenrecht had in NL, maar dat is (dus) niet zo ?
Fijn dat dat van tevoren ook duidelijk wasquote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Je kan trouwens ook de iphone met een flex halen icm Onbeperkt internet a 15 euro per maand..
Waar zie je die combi staan dan ? Of moet je daarvoor kontakt opnemen met T-Mobile en hebben ze dat nergens geadverteerd staan ?quote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie die aanbiedingen ook al staan idd.. Maar dat mag dus niet en zodra apple danwel t-mobile dit ziet worden er maatregelen genomen..
Je kan trouwens ook de iphone met een flex halen icm Onbeperkt internet a 15 euro per maand..
Als ik me niet vergis moet je de kalender 1x via de USB kabel syncen voor het via MobileMe ook werkt. Om 'm in de iPhone te zetten zeg maar. (en evt even checken of je in iTunes wel alle agenda's synchroniseert)quote:Op maandag 24 november 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk een verjaardagskalender in iPhone? Verjaardagen staan prima in iCal en op MobileMe, maar komen niet op de iPhone agenda.
Ik heb de indruk van wel, maar dat kan ook komen door de nieuwe install.quote:Op maandag 24 november 2008 08:01 schreef arneaux het volgende:
Is het adresboek ook sneller met 2.2?
Ja, dit is inclusief onbeperkt 3G internet en toegang tot de T-Mobile en KPN Hotspots. Zie ook http://www.t-mobile.nl/pe(...)ne/abonnementen.aspxquote:Op maandag 24 november 2008 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin wil een iPhone met abonnement van T-mobile. Moet ik nog ergens speciaal op letten?
Het is een tweejarig abonnement met 150 belminuten voor ¤ 29,95 p.m. s dit bijvoorbeeld inclusied onbeperkt Internet?
T-Mobile biedt de iPhone als prepaid aan; http://www.t-mobile.nl/pe(...)iphone/prepaid.aspx. Kan je er dus ook een abonnementje bij nemen. Bedenk je wel dat bij Web 'n Walk de snelheid na 2Gig wordt teruggeschroefd tot 384 / 64 Kb/s.quote:Op maandag 24 november 2008 09:32 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Waar zie je die combi staan dan ? Of moet je daarvoor kontakt opnemen met T-Mobile en hebben ze dat nergens geadverteerd staan ?
Effe updaten naar 2.2, QuickPwn 2.2.1 eroverheen en klaar!quote:Op maandag 24 november 2008 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
Is hij toch nu alweer gejailbreakt?Dan moet ik zo ook maar is even updaten!
Kun je ook je eigen firmware ding voor Windows maken? Ik zag dat je voor de Mac in dat tooltje meteen aan kan geven welke programma's je er alweer bij wilt installeren dan hoef je dat niet iedere keer handmatig te doen.. Is dit ook op één of andere manier mogelijk voor Windows dat iemand weet?quote:Op maandag 24 november 2008 10:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Effe updaten naar 2.2, QuickPwn 2.2.1 eroverheen en klaar!
Hm ok naja heb het nu nog maar even zonder gedaan maar dat is me een beetje teveel werk bij iedere update!quote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
not yet... Zul je moeten wachten tot er weer een Pwnage tool voor Windows is die dat kan, zoals bijvoorbeeld WinPwn...
Werkt ook met deze SIM. Stuur me ffe een maitlje.quote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Wytze het volgende:
Zou fijn zijn als het zou werken met ifoneguide sim
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Skv het volgende:
Nieuwe jailbreak is uit; hebben ze snel gedaan! Het grote nadeel eraan vind ik dat de batterij in maximaal 20 uur leeg is. Dat is dan ook een beetje mijn reden dat ik deze nu niet weer ga installeren. Qua functionaliteit is het echter wel geweldig.
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?quote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef Skv het volgende:
Nee. Enige apps die ik had geïnstalleerd waren SBsettings, Cydia, Installer, MakeItMine, Winterboard met een thema dat de achtergrond om de 5 minuten veranderde en ander lockscreen er op zette en een hele rits games.
Verder 'normaal gebruik'. Dus om het uur mn mail checken (push / fetch uit) en af en toe even een spelletje oid doen.. Helderheid van scherm op bijna het laagste.
Wat hij zegt...quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?
Nee; lees mijn post nog eens. Ik geef aan geen nieuwe jailbreak te installeren omdat door die jailbreak mn batterij zo snel leeg is. In mijn reactie 'ik had het met 2.1' doelde ik dat ik met 2.1 de jailbreak had, en daarmee toen mijn ervaringen heb opgedaan.quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?
Het gaat niet om je jailbreak maar wat je ermee doet.quote:Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee; lees mijn post nog eens. Ik geef aan geen nieuwe jailbreak te installeren omdat door die jailbreak mn batterij zo snel leeg is.
Toch heb ik het idee dat als ik 'm jailbreak, alleen Cydia installeer en Installous en daarmee games installeer en verder geen programma's op de achtergrond heb draaien, dat de batterij dan alsnog sneller leeg is. En het systeem is instabieler. Is dat dan ook echt zo?quote:Op maandag 24 november 2008 22:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Het gaat niet om je jailbreak maar wat je ermee doet.
Nee, doorgaans is dat niet echt zo. Ja..miss 10min korter, maar waar praten we dan over.quote:Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat als ik 'm jailbreak, alleen Cydia installeer en Installous en daarmee games installeer en verder geen programma's op de achtergrond heb draaien, dat de batterij dan alsnog sneller leeg is. En het systeem is instabieler. Is dat dan ook echt zo?
Dan nog een vraagje dat hier los van staat. Mijn 'onlangs afgespeeld'-playlist synct met mn iPhone.
Echter, die playlist bestaat inmiddels uit bijna 3 GB. Hoe kan ik er voor zorgen dat er maximaal 200 nummer is mijn 'onlangs-afgespeeld'-lijst komen te staan?
Op zijn vroegst in januari. Maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar goed, het zou kunnen dat we op MacWorld 2009 een 32GB model gepresenteerd krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Komen er binnenkort nieuwe modellen uit? www.macrumors.com geeft als advies om nu geen iPhone aan te schaffen.
Omdat het eerst niet goed werkte toch? Dat hij pas ophaalde als je hem uit standby haalde. Tenminste dat was bij mij..quote:
Men, ik zou graag een 32gig willen hebben. Komen ze nu mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zijn vroegst in januari. Maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar goed, het zou kunnen dat we op MacWorld 2009 een 32GB model gepresenteerd krijgen.
Hallo. Ik zeg dat het kán. Niet dat het zo IS.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Men, ik zou graag een 32gig willen hebben. Komen ze nu mee.
Ach, het zal net als de megapixel race zijn: "More is (vast) better!".quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:21 schreef TC03 het volgende:
Waarom zouden er mensen zijn die graag een 32 GB versie zien verschijnen? Snap ik niet hoor, daar heb je toch niks aan als huidige iPhone-bezitter.
Das waor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hallo. Ik zeg dat het kán. Niet dat het zo IS.
iPhones moeten geactiveerd worden via iTunes ja. Dus probeer het eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:50 schreef WebbySP het volgende:
GSM.nl gebeld : "ja, je moet de SIM erin doen, en dan de iPhone helemaal laden tot de accu vol is, en dan aansluiten op je PC via iTunes. Daarna uitzetten en weer aan en dan moet het goed zijn.
Klopt, ik krijg zo'n kabeltje te zien. Precies wat je beschrijft. Kan wel op beide simkaarten de simlockcode ingeven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:02 schreef Skv het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan?
WebbySP: als je je telefoon aanzet, krijg je dan zo'n logo van een USBkabel en een itunes-logo? Dan moet je 'm inderdaad nog aan je PC hangen. Als er gewoon geen verbinding wordt gemaakt met het netwerk en je verder wel in je telefoon kan dan zou je telefoon volgens mij gewoon geactiveerd moeten zijn..
Jep, zodra je 'm aan iTunes hebt gehangen en daarna je simcode ingeeft zal je een bericht moeten krijgen 'Toestel geactiveerd' of iets wat daarop lijkt. Vanaf dat moment moet je 'm gewoon kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg zo'n kabeltje te zien. Precies wat je beschrijft. Kan wel op beide simkaarten de simlockcode ingeven.
Ben wel een beetje geruster nu
Dat heeft niks met Apple te maken maar met jouw domheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef Cothen het volgende:
Kut Apple. Gisteravond 2.2 erop gezet. gelijk alle apps die ik gekocht weg.
Dan zeg je: je had toch een reservekoie kunnen maken.
Ja, had gekund, maar dat werkte dus niet, omdat mjn computer geen rechten zou hebben om de apps af te spelen.
Dus zal ik ze weer opnieuw moeten downloaden, met mijn iphone wel te verstaan, want als ik ze download met mijn computer gaat-ie weer over rechten zeuren.
Ik ben ook nog steeds heel erg tevreden na 2 weken gebruik. Beste toestel wat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb de 3G nu een week. Ik ben helemaal enthousiast. Wat een toestel.
Alleen nog navigatie en dan kan er geen toestel tegen op, op dit moment.
Niks E-mail, probeer de gratis App Shozu eens...quote:Op woensdag 26 november 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:
E-mail werkt inderdaad fantastisch. Ik gebruik het zo vaak.Ook handig i.c.m. Flickr. Ik maak een foto, e-mail het naar Flickr, en dit alles binnen luttele seconden. Als ik thuis ben staan mijn relevante foto's al online. Gewoon handig.
Zomaar?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme. Ik kreeg ene foutmelding met "kan niet updaten" door een fout ofzo.
Nu blijft m'n iPhone op het beeld met de USB kabel wijzend naar iTunes.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ook als ik 'm opstart zonder USB kabel heb ik dat beeld.
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:41 schreef rihago het volgende:
[..]
kwestie van even op de herstellenknop drukken in itunes
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
Ja, dt gebeurt automatisch, zou alleen niet weten hoe het terug te zetten.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.
Nee niet erg, kan bij lipo's gewoon. Geen probleem dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef ChRoNiC het volgende:
Overigens, is het slecht om je iPhone af en toe zonder dat hij bijna leeg is aan de lader te hebben? Bijvoorbeeld als je even wat nieuwe muziek erop zet of je agenda synchroniseert? Meestal laat ik hem tot 20% leeglopen en dan aan de lader tot hij helemaal vol is maar dat kan uiteraard niet altijd.
Google even op: DFU iPhonequote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
Ik krijg het niet voormekaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Skv het volgende:
Broekpaling,
Hang je telefoon aan je computer met de USB-kabel.
Hou de 'power' en 'home' button 10 seconden lang beide ingedrukt. Je iPhone zal nu resetten.
Laat, zodra de reset is begonnen, de powerknop los. Houd de home-knop ingedrukt!
Hou de homeknop nog 10 seconden vast. Als het goed is zegt je pc nu dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen en kan je restoren.
Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Stinosss het volgende:
Google even op: DFU iPhone
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstartenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:06 schreef Jarno het volgende:
Je hebt ook wel geluk gehad met firmware 2.2 crashed Safari nog amper. En dat is toch een veel gebruikte app denk ik, zeker als je zo'n ding net hebt. Overigens is Safari bij mij ook maar een paar keer gecrashed. 't Is zeker een fijn dingskie.
Grote foto's en/of veel JavaScript werkt ook niet zo bestquote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstarten
Waarom zou dat anders zijn dan op een computer?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:38 schreef Knoflook het volgende:
Ohja nog 1 vraagje; Is het verstandig om mijn bankzaken te doen via de iphone ? ( Kan het uberhaupt )
Als ik alleen maar mijnn saldo kan bekijken is dat ook goed, maar durf mijn wachtwoord en usersname niet in te voeren omdat ik niet weet of dat wel verstandig is op een telefoon.
Het punt is, als ik de iPhone start krijg ik vrijwel direct na het Apple logo het Itunes en USB plaatje te zien.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.
Irritantse is om de iPhone zover te krijgen dat ie ook gerestored kan woede. Alstie daar bokt dan heb je wel een uurtje priegelen voor de boeg
yup ik...quote:Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand hier die een 3G 2.1/2.2 heeft geïntegreerd met exchange 2003?
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Post van iPhone.
Hij werkt weer!
Moet je die reacties lezen op iphoneclubquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dev-Team laat weer van zich horen: Linux op de iPhone!
[ afbeelding ]
Mij dus ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Alstie eenmaal loopt dan gaat het wel maar om dat kreng zover te krijgen is echt irritant. Heeft mij toen een halve dag een priegelen gekost
Nou leg uit.quote:
Ik wou even op Youtube kijken wat het spel was.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
FieldRunners!
[ afbeelding ]
Gekocht in de iTunes-store voor $3,99. Erg leuk spel..
Dat filmpje na 10 sec. maar uitgezet..quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik wou even op Youtube kijken wat het spel was.
En toen kwam ik op dit filmpje.![]()
![]()
![]()
Maak dan geen filmpje...
geweldig, wil je nu een schouderklopje? bierflesje in je aars? wat opbouwende kritiek? misschien een crackertje?quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ik heb Fieldrunners ook maar heb er niet voor betaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schopjequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef Nebo het volgende:
Ik ga geen onnozel nieuw topicje openen voor de vraag die ik heb, dus ik stel hem maar hier in een iPhone topic. Ik startte gisteren iTunes op om wat nieuwe nummers op mijn iPod te zetten, en toen was mijn hele muziekbibliotheek verdwenen. Weet iemand hoe ik deze terug kan halen? Ik heb weinig zin om 1000 nummers opnieuw in te laden...
Lijkt dat even gewoon Advance Wars...quote:Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef Junkie het volgende:
De enige die ik ken is Agile Forces. Maar die is nog beta, en dus nog enkel beschikbaar voor gejailbreakte iPhones.
Ik heb mijn 3G niet gejailbreakt. Dus iemand hier zou hem maar moeten testen.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En voor Quake-achtige FPS moet je bij Cube zijn. (Gratis!)
Risico is er altijd maar er ik heb nu inmiddels al zoveel iphones gejailbreakt en nog geen een keen een brick gehad, zelfs niet toen mijn computer halverwege opnieuw opstarten vanwege de windows updatesquote:Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef WebbySP het volgende:
Vrijdag krijg ik m'n simlockvrije 3G 16Gb. Ik wil 'm dan gaan jailbreaken en voor zover ik kan zien op het WWW is er niet echt een risico dat je 'm kunt bricken, of wel ?
Oke, nouja, heb zelf regelmatig andere ROM's op mijn PDA's gezet en daar zit denk ik zelfs meer risico aan.quote:Op maandag 1 december 2008 17:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Risico is er altijd maar er ik heb nu inmiddels al zoveel iphones gejailbreakt en nog geen een keen een brick gehad, zelfs niet toen mijn computer halverwege opnieuw opstarten vanwege de windows updates
Gewoon QuickPwn gebruiken. Ik heb iTunes volgens mij altijd aan. Als het werkt dan werkt het en als het niet werkt dan werkt het niet, maar als het niet werkt is dat zonder gevolgen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Oke, nouja, heb zelf regelmatig andere ROM's op mijn PDA's gezet en daar zit denk ik zelfs meer risico aan.
Ik heb alleen meerdere handleidingen zien circuleren over jailbreaken icm. 2.2 Bij de ene zegt men dat je iTunes juist niet aan moet zetten en bij de andere weer wel.
Heb jij een (online) handleiding die voor jou feilloos werkt en die ik dan kan volgen ?
Que? Met welke app kun je voor echt geld pokeren dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef ChRoNiC het volgende:
Kon vannacht niet slapen omdat ik ziek was.., heb ik 2 uur zitten pokeren op mn iPhone. Wel flink wat $jes verdiend!
Waarschijnlijk bedoelt-ie gewoon de Hold 'Em app van Applequote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Que? Met welke app kun je voor echt geld pokeren dan?
Ik moet me er tegen die tijd dan maar es in gaan verdiepen. Het zag er op die youtube filpmjes nogal tricky uit zeg maar.quote:Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon QuickPwn gebruiken. Ik heb iTunes volgens mij altijd aan. Als het werkt dan werkt het en als het niet werkt dan werkt het niet, maar als het niet werkt is dat zonder gevolgen.
Live Poker denk ik.quote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef dottinator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt-ie gewoon de Hold 'Em app van Apple
yup...quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef WebbySP het volgende:
Even een vraagje, met hopelijk een simpel antwoord :
Hoe leeg je de iPhone, ik bedoel : heb een iPhone die ik wil verkopen en daarop staat inmiddels de agenda, contacts, ringtones, muziek, enz. Is er een mogelijkheid om het toestel, zonder dat je verbinding hebt met iTunes, te legen zodat hij min of meer naar de fabrieksinstellingen terug wordt gezet en de nieuwe gebruiker er zonder problemen mee aan de slag kan ?
Oeps : http://www.iphoneclub.nl/1000/tip-voer-een-iphone-reset-uit/
DVD rippen met DVD Decrypter (Mode: File) of MacTheRipper (Full disc extraction)quote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef rihago het volgende:
iemand al dvds op de iphone gezet?
zoja... waarmee?
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 2 december 2008 05:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
DVD rippen met DVD Decrypter (Mode: File) of MacTheRipper (Full disc extraction)
En dan encoderen met HandBrake.
iPod High-Rez preset samples:
Flirt : 01h26m57s = 1,00 GB (1.078.009.856 bytes) 640x352
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima tool
Morgen komt ie alquote:Op maandag 1 december 2008 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vrijdag krijg ik mijn iphone 3g 8gig
Dat ziet er heel erg hetzelfde uit als FaceBook app.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Er komt deze week een Hyves-app voor de iPhone uit. Genaamd: yPhone!
Joehoeeeee.. Klik
Blaaskaas (mocht je meelezen), check je PM even ajb!quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef Jarno het volgende:
Zijn er hier misschien mensen geinteresseerd in mijn Senacases Walletbook voor de 3G? Hij is gloednieuw, ik had 'm meebesteld met m'n Ultraslim Pouch maar hij ligt al tijden ongebruikt in de kast... Het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Kleur brown dus. Op de website van Senacases(.com) zie je meer plaatjes...
MovieMeter, maar die geeft alleen films weer, geen series e.d.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Jarno het volgende:
Zijn er ook native tv gids apps voor de iPhone waar je wat in NL aan hebt? Heb gisteren al een rondje App Store gedaan maar kon zo snel niks vinden. Ik heb nu de Veronica iPhone TV Gids op m'n homescreen als webapp staan, die is best aardig maar ik vroeg me af of ik iets over het hoofd zag...
Aan de telefoon wisten ze mij te vertellen dat het gemiddelde gebruik 75MB per maand is, dus mag je zo'n 750MB gebruiken. Lijkt me meer dan genoeg over 3G. Ik heb hem dan ook besteld icm Vodafone. Simlockvrije 16GB, 200 min / 400 sms, 31 nog iets per maand en 80 euro bijbetalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef mrbox het volgende:
Hoeveel data verbruiken jullie per maand ongeveer ? Wil namelijk een keuze maken of een vodafone (on)beperkt internet abo zou voldoen met een Iphone.
Klopt!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Skv het volgende:
TapDefense is een aanrader overigens: gratis Towerdefense game!
Hele Hyves is kut dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef Knoflook het volgende:
Die yphone van hyves is egt kut, je hebt er niks aan. Gewoon bladwijzer hyves. Zelfs dat is sneller. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |