quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ook als ik 'm opstart zonder USB kabel heb ik dat beeld.
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:41 schreef rihago het volgende:
[..]
kwestie van even op de herstellenknop drukken in itunes
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
Ja, dt gebeurt automatisch, zou alleen niet weten hoe het terug te zetten.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.
Nee niet erg, kan bij lipo's gewoon. Geen probleem dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef ChRoNiC het volgende:
Overigens, is het slecht om je iPhone af en toe zonder dat hij bijna leeg is aan de lader te hebben? Bijvoorbeeld als je even wat nieuwe muziek erop zet of je agenda synchroniseert? Meestal laat ik hem tot 20% leeglopen en dan aan de lader tot hij helemaal vol is maar dat kan uiteraard niet altijd.
Google even op: DFU iPhonequote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
Ik krijg het niet voormekaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Skv het volgende:
Broekpaling,
Hang je telefoon aan je computer met de USB-kabel.
Hou de 'power' en 'home' button 10 seconden lang beide ingedrukt. Je iPhone zal nu resetten.
Laat, zodra de reset is begonnen, de powerknop los. Houd de home-knop ingedrukt!
Hou de homeknop nog 10 seconden vast. Als het goed is zegt je pc nu dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen en kan je restoren.
Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Stinosss het volgende:
Google even op: DFU iPhone
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstartenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:06 schreef Jarno het volgende:
Je hebt ook wel geluk gehad met firmware 2.2 crashed Safari nog amper. En dat is toch een veel gebruikte app denk ik, zeker als je zo'n ding net hebt. Overigens is Safari bij mij ook maar een paar keer gecrashed. 't Is zeker een fijn dingskie.
Grote foto's en/of veel JavaScript werkt ook niet zo bestquote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |