quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ook als ik 'm opstart zonder USB kabel heb ik dat beeld.
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:41 schreef rihago het volgende:
[..]
kwestie van even op de herstellenknop drukken in itunes
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
Ja, dt gebeurt automatisch, zou alleen niet weten hoe het terug te zetten.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.
Nee niet erg, kan bij lipo's gewoon. Geen probleem dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef ChRoNiC het volgende:
Overigens, is het slecht om je iPhone af en toe zonder dat hij bijna leeg is aan de lader te hebben? Bijvoorbeeld als je even wat nieuwe muziek erop zet of je agenda synchroniseert? Meestal laat ik hem tot 20% leeglopen en dan aan de lader tot hij helemaal vol is maar dat kan uiteraard niet altijd.
Google even op: DFU iPhonequote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik zeker alles kwijt?Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
Ik krijg het niet voormekaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Skv het volgende:
Broekpaling,
Hang je telefoon aan je computer met de USB-kabel.
Hou de 'power' en 'home' button 10 seconden lang beide ingedrukt. Je iPhone zal nu resetten.
Laat, zodra de reset is begonnen, de powerknop los. Houd de home-knop ingedrukt!
Hou de homeknop nog 10 seconden vast. Als het goed is zegt je pc nu dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen en kan je restoren.
Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Stinosss het volgende:
Google even op: DFU iPhone
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstartenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:06 schreef Jarno het volgende:
Je hebt ook wel geluk gehad met firmware 2.2 crashed Safari nog amper. En dat is toch een veel gebruikte app denk ik, zeker als je zo'n ding net hebt. Overigens is Safari bij mij ook maar een paar keer gecrashed. 't Is zeker een fijn dingskie.
Grote foto's en/of veel JavaScript werkt ook niet zo bestquote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstarten
Waarom zou dat anders zijn dan op een computer?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:38 schreef Knoflook het volgende:
Ohja nog 1 vraagje; Is het verstandig om mijn bankzaken te doen via de iphone ? ( Kan het uberhaupt )
Als ik alleen maar mijnn saldo kan bekijken is dat ook goed, maar durf mijn wachtwoord en usersname niet in te voeren omdat ik niet weet of dat wel verstandig is op een telefoon.
Het punt is, als ik de iPhone start krijg ik vrijwel direct na het Apple logo het Itunes en USB plaatje te zien.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.
Irritantse is om de iPhone zover te krijgen dat ie ook gerestored kan woede. Alstie daar bokt dan heb je wel een uurtje priegelen voor de boeg
yup ik...quote:Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand hier die een 3G 2.1/2.2 heeft geïntegreerd met exchange 2003?
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Post van iPhone.
Hij werkt weer!
Moet je die reacties lezen op iphoneclubquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dev-Team laat weer van zich horen: Linux op de iPhone!
[ afbeelding ]
Mij dus ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Alstie eenmaal loopt dan gaat het wel maar om dat kreng zover te krijgen is echt irritant. Heeft mij toen een halve dag een priegelen gekost
Nou leg uit.quote:
Ik wou even op Youtube kijken wat het spel was.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
FieldRunners!
[ afbeelding ]
Gekocht in de iTunes-store voor $3,99. Erg leuk spel..
Dat filmpje na 10 sec. maar uitgezet..quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik wou even op Youtube kijken wat het spel was.
En toen kwam ik op dit filmpje.![]()
![]()
![]()
Maak dan geen filmpje...
geweldig, wil je nu een schouderklopje? bierflesje in je aars? wat opbouwende kritiek? misschien een crackertje?quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ik heb Fieldrunners ook maar heb er niet voor betaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schopjequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef Nebo het volgende:
Ik ga geen onnozel nieuw topicje openen voor de vraag die ik heb, dus ik stel hem maar hier in een iPhone topic. Ik startte gisteren iTunes op om wat nieuwe nummers op mijn iPod te zetten, en toen was mijn hele muziekbibliotheek verdwenen. Weet iemand hoe ik deze terug kan halen? Ik heb weinig zin om 1000 nummers opnieuw in te laden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |