Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Skv het volgende:
Nieuwe jailbreak is uit; hebben ze snel gedaan! Het grote nadeel eraan vind ik dat de batterij in maximaal 20 uur leeg is. Dat is dan ook een beetje mijn reden dat ik deze nu niet weer ga installeren. Qua functionaliteit is het echter wel geweldig.
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?quote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef Skv het volgende:
Nee. Enige apps die ik had geïnstalleerd waren SBsettings, Cydia, Installer, MakeItMine, Winterboard met een thema dat de achtergrond om de 5 minuten veranderde en ander lockscreen er op zette en een hele rits games.
Verder 'normaal gebruik'. Dus om het uur mn mail checken (push / fetch uit) en af en toe even een spelletje oid doen.. Helderheid van scherm op bijna het laagste.
Wat hij zegt...quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?
Nee; lees mijn post nog eens. Ik geef aan geen nieuwe jailbreak te installeren omdat door die jailbreak mn batterij zo snel leeg is. In mijn reactie 'ik had het met 2.1' doelde ik dat ik met 2.1 de jailbreak had, en daarmee toen mijn ervaringen heb opgedaan.quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?
Het gaat niet om je jailbreak maar wat je ermee doet.quote:Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee; lees mijn post nog eens. Ik geef aan geen nieuwe jailbreak te installeren omdat door die jailbreak mn batterij zo snel leeg is.
Toch heb ik het idee dat als ik 'm jailbreak, alleen Cydia installeer en Installous en daarmee games installeer en verder geen programma's op de achtergrond heb draaien, dat de batterij dan alsnog sneller leeg is. En het systeem is instabieler. Is dat dan ook echt zo?quote:Op maandag 24 november 2008 22:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Het gaat niet om je jailbreak maar wat je ermee doet.
Nee, doorgaans is dat niet echt zo. Ja..miss 10min korter, maar waar praten we dan over.quote:Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat als ik 'm jailbreak, alleen Cydia installeer en Installous en daarmee games installeer en verder geen programma's op de achtergrond heb draaien, dat de batterij dan alsnog sneller leeg is. En het systeem is instabieler. Is dat dan ook echt zo?
Dan nog een vraagje dat hier los van staat. Mijn 'onlangs afgespeeld'-playlist synct met mn iPhone.
Echter, die playlist bestaat inmiddels uit bijna 3 GB. Hoe kan ik er voor zorgen dat er maximaal 200 nummer is mijn 'onlangs-afgespeeld'-lijst komen te staan?
Op zijn vroegst in januari. Maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar goed, het zou kunnen dat we op MacWorld 2009 een 32GB model gepresenteerd krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Komen er binnenkort nieuwe modellen uit? www.macrumors.com geeft als advies om nu geen iPhone aan te schaffen.
Omdat het eerst niet goed werkte toch? Dat hij pas ophaalde als je hem uit standby haalde. Tenminste dat was bij mij..quote:
Men, ik zou graag een 32gig willen hebben. Komen ze nu mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zijn vroegst in januari. Maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar goed, het zou kunnen dat we op MacWorld 2009 een 32GB model gepresenteerd krijgen.
Hallo. Ik zeg dat het kán. Niet dat het zo IS.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Men, ik zou graag een 32gig willen hebben. Komen ze nu mee.
Ach, het zal net als de megapixel race zijn: "More is (vast) better!".quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:21 schreef TC03 het volgende:
Waarom zouden er mensen zijn die graag een 32 GB versie zien verschijnen? Snap ik niet hoor, daar heb je toch niks aan als huidige iPhone-bezitter.
Das waor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hallo. Ik zeg dat het kán. Niet dat het zo IS.
iPhones moeten geactiveerd worden via iTunes ja. Dus probeer het eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:50 schreef WebbySP het volgende:
GSM.nl gebeld : "ja, je moet de SIM erin doen, en dan de iPhone helemaal laden tot de accu vol is, en dan aansluiten op je PC via iTunes. Daarna uitzetten en weer aan en dan moet het goed zijn.
Klopt, ik krijg zo'n kabeltje te zien. Precies wat je beschrijft. Kan wel op beide simkaarten de simlockcode ingeven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:02 schreef Skv het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan?
WebbySP: als je je telefoon aanzet, krijg je dan zo'n logo van een USBkabel en een itunes-logo? Dan moet je 'm inderdaad nog aan je PC hangen. Als er gewoon geen verbinding wordt gemaakt met het netwerk en je verder wel in je telefoon kan dan zou je telefoon volgens mij gewoon geactiveerd moeten zijn..
Jep, zodra je 'm aan iTunes hebt gehangen en daarna je simcode ingeeft zal je een bericht moeten krijgen 'Toestel geactiveerd' of iets wat daarop lijkt. Vanaf dat moment moet je 'm gewoon kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg zo'n kabeltje te zien. Precies wat je beschrijft. Kan wel op beide simkaarten de simlockcode ingeven.
Ben wel een beetje geruster nu
Dat heeft niks met Apple te maken maar met jouw domheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef Cothen het volgende:
Kut Apple. Gisteravond 2.2 erop gezet. gelijk alle apps die ik gekocht weg.
Dan zeg je: je had toch een reservekoie kunnen maken.
Ja, had gekund, maar dat werkte dus niet, omdat mjn computer geen rechten zou hebben om de apps af te spelen.
Dus zal ik ze weer opnieuw moeten downloaden, met mijn iphone wel te verstaan, want als ik ze download met mijn computer gaat-ie weer over rechten zeuren.
Ik ben ook nog steeds heel erg tevreden na 2 weken gebruik. Beste toestel wat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb de 3G nu een week. Ik ben helemaal enthousiast. Wat een toestel.
Alleen nog navigatie en dan kan er geen toestel tegen op, op dit moment.
Niks E-mail, probeer de gratis App Shozu eens...quote:Op woensdag 26 november 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:
E-mail werkt inderdaad fantastisch. Ik gebruik het zo vaak.Ook handig i.c.m. Flickr. Ik maak een foto, e-mail het naar Flickr, en dit alles binnen luttele seconden. Als ik thuis ben staan mijn relevante foto's al online. Gewoon handig.
Zomaar?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme. Ik kreeg ene foutmelding met "kan niet updaten" door een fout ofzo.
Nu blijft m'n iPhone op het beeld met de USB kabel wijzend naar iTunes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |