Verstuurde SMS bedoel je? Nee, dat is niet te achterhalen.quote:Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef ThijsThijs het volgende:
Jawel, ik heb nu een applicatie van T-Mobile maar daar zie ik geen smsjes bij staan.
Hij is er.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor de jailbreak voor 2.2 wordt vrijgegeven![]()
Ik gok vanavond/vannacht of morgen![]()
Dan maar weer eens jailbreaken.
Updaten, jailbreaken. That's how it goes.quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef soylent het volgende:
Matties. Weten jullie of je eerst moet upgraden naar 2.2 alvorens te jailbreaken, of dat het ook direct vanaf 2.1 kan?
http://www.mac-addict.fr/?p=784quote:- Thema's (achtergronden en iconen)
- Push notificaties voor applicaties
- Horizontale weergave voor e-mail en SMS
- Copy/paste!
quote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Merkie het volgende:
En een 10MP autofocus camera met xenon flash! Software updates zijn magisch.
Nja, de rest van eerdere updates klopte ook aardig.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zoveelste Nostradamus-gerucht...
Vooral copy/paste en landscape zou wel eens tijd worden. Dat had er standaard al in moeten zitten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef Biogarde het volgende:
Wat zou er in 2.3 zitten:
[..]
http://www.mac-addict.fr/?p=784
Die waren altijd gebaseerd op beta's en dus meer feiten.quote:Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nja, de rest van eerdere updates klopte ook aardig.
Er waren dingen zat die geroepen werden voor de beta's. Streetview en het uitzetten van de autocorrectie o.a.quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die waren altijd gebaseerd op beta's en dus meer feiten.
Geen idee meer, lees zoveel gerelateerde sites..quote:Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Bron? Street View en het uitzetten van autocorrectie zijn juist dingen die uit beta's bleken volgens mij.
heb je de juiste agenda op syncen staan?quote:Op maandag 24 november 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk een verjaardagskalender in iPhone? Verjaardagen staan prima in iCal en op MobileMe, maar komen niet op de iPhone agenda.
quote:Op maandag 24 november 2008 08:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb je de juiste agenda op syncen staan?
Ik zie die aanbiedingen ook al staan idd.. Maar dat mag dus niet en zodra apple danwel t-mobile dit ziet worden er maatregelen genomen..quote:Op maandag 24 november 2008 08:13 schreef WebbySP het volgende:
Mag ik even een (misschien wel domme) vraag stellen ?
Ben eens aan het zoeken geweest naar een abbonnement icm. een iPhone 3G, en dacht eigenlijk dat alleen T-Mobile de iPhone "mocht" aanbieden in NL.
Nu zie ik ook een Hi abbonnement waarbij een "EU origineel simlockvrij toestel" wordt geleverd (8Gb). Ehm... : huh ? Is dat dan een echt simlockvrij toestel en kan ik daar bijv. een Vodafone kaartje in doen als ik dat zou willen ?
Wat ik liever heb is een abbonnement met alles uit 1 bundel (zoals T-Mobile Flex) + onbeperkt internet. Die combinatie zie ik eigenlijk nergens staan.
In ieder geval : ik dacht dus dat T-Mobile het alleenrecht had in NL, maar dat is (dus) niet zo ?
Fijn dat dat van tevoren ook duidelijk wasquote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Je kan trouwens ook de iphone met een flex halen icm Onbeperkt internet a 15 euro per maand..
Waar zie je die combi staan dan ? Of moet je daarvoor kontakt opnemen met T-Mobile en hebben ze dat nergens geadverteerd staan ?quote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie die aanbiedingen ook al staan idd.. Maar dat mag dus niet en zodra apple danwel t-mobile dit ziet worden er maatregelen genomen..
Je kan trouwens ook de iphone met een flex halen icm Onbeperkt internet a 15 euro per maand..
Als ik me niet vergis moet je de kalender 1x via de USB kabel syncen voor het via MobileMe ook werkt. Om 'm in de iPhone te zetten zeg maar. (en evt even checken of je in iTunes wel alle agenda's synchroniseert)quote:Op maandag 24 november 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk een verjaardagskalender in iPhone? Verjaardagen staan prima in iCal en op MobileMe, maar komen niet op de iPhone agenda.
Ik heb de indruk van wel, maar dat kan ook komen door de nieuwe install.quote:Op maandag 24 november 2008 08:01 schreef arneaux het volgende:
Is het adresboek ook sneller met 2.2?
Ja, dit is inclusief onbeperkt 3G internet en toegang tot de T-Mobile en KPN Hotspots. Zie ook http://www.t-mobile.nl/pe(...)ne/abonnementen.aspxquote:Op maandag 24 november 2008 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin wil een iPhone met abonnement van T-mobile. Moet ik nog ergens speciaal op letten?
Het is een tweejarig abonnement met 150 belminuten voor ¤ 29,95 p.m. s dit bijvoorbeeld inclusied onbeperkt Internet?
T-Mobile biedt de iPhone als prepaid aan; http://www.t-mobile.nl/pe(...)iphone/prepaid.aspx. Kan je er dus ook een abonnementje bij nemen. Bedenk je wel dat bij Web 'n Walk de snelheid na 2Gig wordt teruggeschroefd tot 384 / 64 Kb/s.quote:Op maandag 24 november 2008 09:32 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Waar zie je die combi staan dan ? Of moet je daarvoor kontakt opnemen met T-Mobile en hebben ze dat nergens geadverteerd staan ?
Effe updaten naar 2.2, QuickPwn 2.2.1 eroverheen en klaar!quote:Op maandag 24 november 2008 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
Is hij toch nu alweer gejailbreakt?Dan moet ik zo ook maar is even updaten!
Kun je ook je eigen firmware ding voor Windows maken? Ik zag dat je voor de Mac in dat tooltje meteen aan kan geven welke programma's je er alweer bij wilt installeren dan hoef je dat niet iedere keer handmatig te doen.. Is dit ook op één of andere manier mogelijk voor Windows dat iemand weet?quote:Op maandag 24 november 2008 10:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Effe updaten naar 2.2, QuickPwn 2.2.1 eroverheen en klaar!
Hm ok naja heb het nu nog maar even zonder gedaan maar dat is me een beetje teveel werk bij iedere update!quote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
not yet... Zul je moeten wachten tot er weer een Pwnage tool voor Windows is die dat kan, zoals bijvoorbeeld WinPwn...
Werkt ook met deze SIM. Stuur me ffe een maitlje.quote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Wytze het volgende:
Zou fijn zijn als het zou werken met ifoneguide sim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |