quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Geen idee. Ik denk dat het een combo is. Apple moet opschieten met background tasks toestaan (via push notifications), en fabrikanten als TomTom hebben gewoon geen interesse denk ik. Die verkopen liever GO's enzo.
Er waren geruchten dat Apple zelf met een TBT-navigatie pakket zou komen maar dat moet ik nog maar zien.
Ja, door TomTom. Ze hebben helemaal geen interesse in losse software verkopen. PND's zijn voor hun teh way to go. Ik geloof best dat er een of andere ontwikkelaar bij hun TT heeft laten draaien op de iPhone, maar ik geloof nooit dat ze dat uit gaan brengen. Daarnaast is de App Store (de enige manier om software legaal aan te bieden) veel te beperkt voor TT. Die nemen geen genoegen met zo'n lage winstmarge.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TomTom already has iPhone navigation software ready to roll
TomTom schijnt wel wat klaar te hebben liggen maar wordt nog door iets tegengehouden.
icoontje in blijven drukken en dan verschijnt er een kruisje bij en dat aanraken of je doet het via itunesquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Hoe verwijder ik een programma dat ik via appstore heb gedownload?
Ik vink 'm altijd uit in iTunes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Hoe verwijder ik een programma dat ik via appstore heb gedownload?
Koel, dan gaat alles rammelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
icoontje in blijven drukken en dan verschijnt er een kruisje bij en dat aanraken of je doet het via itunes
Gohquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Koel, dan gaat alles rammelen.
Nope.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zat dat loading ding er bij 2.1 ook al onder?
Nee maar ik werk wel dagelijks met lipo's/lions, en dat is nou net de accu die in jou iphonetje zitquote:
Whahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
De dagen worden trouwens steeds donkerder dus het iphone scherm ook? (door de ingebouwde sensor..)
Lijkt me niet lang meer duren. Volgens mij zijn alle recente firmware-updates (vanaf 1.1.2) binnen enkele dagen gekraakt. En een beta van 2.2 was al gekraakt door het dev-team.quote:
Vertelde je glazen bol dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Stinosss het volgende:
3G unlock zal ongeveer 2 weken uitkomen.
Waar tover je die 2 weken dan vandaan?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Stinosss het volgende:
Nope. iPhone Dev blog. Ze hoeven hun bevindingen alleen nog maar te implementeren in een software pakketje. Echt lang zal dat niet duren.
J., ik moet van Steve zeggen dat hij wel degelijk bij mij op bezoek is. Hij blijft echter niet hangen voor de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat
- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!
Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat
- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!
Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
Jep, is inmiddels wel bekend dat apple toch niets loslaat daaroverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
dat viel mij net ook al op iddquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef Stinosss het volgende:
Podcasts are now available for download in iTunes application (over Wi-Fi and cellular)
en zonder wifi alleen maar tot 10 mb :squote:Op zaterdag 22 november 2008 14:32 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.
Misschien omdat er ook een lek gedicht was omtrent dat gebied? (lag mij iets van bij?)quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniserenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:58 schreef Wunny het volgende:
Hoe zet ik apps op mijn iPhone?
Ik heb dus pacman gedownload en hij staat nu ook in iTunes bij progamma's alleen hoe krijg ik hem op me iPhone? Slepen werkt niet.
Iemand een idee?
Verlies ik dan niet mijn betaalde apps? Of iets?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |