Waar tover je die 2 weken dan vandaan?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Stinosss het volgende:
Nope. iPhone Dev blog. Ze hoeven hun bevindingen alleen nog maar te implementeren in een software pakketje. Echt lang zal dat niet duren.
J., ik moet van Steve zeggen dat hij wel degelijk bij mij op bezoek is. Hij blijft echter niet hangen voor de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat
- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!
Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat
- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!
Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
Jep, is inmiddels wel bekend dat apple toch niets loslaat daaroverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
dat viel mij net ook al op iddquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef Stinosss het volgende:
Podcasts are now available for download in iTunes application (over Wi-Fi and cellular)
en zonder wifi alleen maar tot 10 mb :squote:Op zaterdag 22 november 2008 14:32 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.
Misschien omdat er ook een lek gedicht was omtrent dat gebied? (lag mij iets van bij?)quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniserenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:58 schreef Wunny het volgende:
Hoe zet ik apps op mijn iPhone?
Ik heb dus pacman gedownload en hij staat nu ook in iTunes bij progamma's alleen hoe krijg ik hem op me iPhone? Slepen werkt niet.
Iemand een idee?
Verlies ik dan niet mijn betaalde apps? Of iets?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |