abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63388789

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
pi_63388906
FiPo!
2.2 morgen?
  donderdag 20 november 2008 @ 22:41:12 #3
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_63389016
Jup. Komt morgen uit.
pi_63389165
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Stinosss het volgende:
Jup. Komt morgen uit.
Nice!
Nou zit ik best goed in de techniek he? En heb m'n phone ook wel gejailbreakt. Maar begrijp ik het nou goed dat als ik zometeen update ik al mn (jailbreak) programma's (incl. data) kwijt ben en weer opnieuw mag beginnen?
  donderdag 20 november 2008 @ 22:45:50 #5
170462 Stinosss
pi_63389201
Jailbreak programmas wel kwijt. Je data (sms, fotos, emails, instellingen...) niet. die sync itunes naar een reservekopie.

Een jailbreak voor 2.2 zal er morgen nog niet direct zijn. Duurt vaak een dag of 2.
pi_63389310
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Stinosss het volgende:
Jailbreak programmas wel kwijt. Je data (sms, fotos, emails, instellingen...) niet. die sync itunes naar een reservekopie.

Een jailbreak voor 2.2 zal er morgen nog niet direct zijn. Duurt vaak een dag of 2.
Ja ok normale data snap ik Maar ik bedoel de data behorende bij een jailbreak prog?
pi_63389441
(joepie, voor het eerst zelf een topic in deze reeks gestart... en het is nog gelukt ook )
pi_63389518
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:52 schreef sunmoonstar het volgende:
(joepie, voor het eerst zelf een topic in deze reeks gestart... en het is nog gelukt ook )
Gefeliciteeeeeeeeerd!
  donderdag 20 november 2008 @ 22:57:21 #9
170462 Stinosss
pi_63389625
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ja ok normale data snap ik Maar ik bedoel de data behorende bij een jailbreak prog?
Die niet.
pi_63393462
Eindelijk nog 1 dag .
pi_63393955
Wat zijn de voordelen van 2.2?
google is your friend
  vrijdag 21 november 2008 @ 05:30:20 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63394584
TVP.

Gebruik 'm nu een dag met WIFI constant aan. Zodra ik de gallerij op wandel, heb ik een verbinding met thuis. Batterij verbruik valt me mee. Nu na een dag normaal gebruik met GPS en WIFI aan pas 30% gezakt. En dan check ik regelmatig handmatig mail en zit regelmatig te joetjoepen/iPod.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_63394596
Kom maar op, 2.2.
  vrijdag 21 november 2008 @ 05:40:01 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63394600
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 05:30 schreef Biogarde het volgende:
TVP.

Gebruik 'm nu een dag met WIFI constant aan. Zodra ik de gallerij op wandel, heb ik een verbinding met thuis. Batterij verbruik valt me mee. Nu na een dag normaal gebruik met GPS en WIFI aan pas 30% gezakt. En dan check ik regelmatig handmatig mail en zit regelmatig te joetjoepen/iPod.
Merk wel dat de batterij met de dag beter wordt. Heb 'm sinds half juli ergens en 't gaat steeds beter. Haal nu makkelijk 2 dagen bij regelmatig gebruik. En dan heb ik vaak nog een kwart over.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 21 november 2008 @ 05:48:12 #15
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_63394624
tvp
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_63394685
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 05:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Merk wel dat de batterij met de dag beter wordt. Heb 'm sinds half juli ergens en 't gaat steeds beter. Haal nu makkelijk 2 dagen bij regelmatig gebruik. En dan heb ik vaak nog een kwart over.
Placebo
c'est impossible!
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 21 november 2008 @ 06:41:54 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63394688
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 06:40 schreef Flepke het volgende:

[..]

Placebo
c'est impossible!
Heb jij mijn toestel ook?
  vrijdag 21 november 2008 @ 06:56:48 #18
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_63394736
als ik over 2 weken een nieuwe iPhone koop (eindelijk mag ik lost and found-verlengen) moet ik dan nog wel 2.2 upgraden, of zou die upgrade dan al 'opzitten'?
  vrijdag 21 november 2008 @ 06:57:53 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63394741
2.2 is nu te downloaden.
  vrijdag 21 november 2008 @ 07:11:50 #20
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_63394809
tvp
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
  vrijdag 21 november 2008 @ 07:22:26 #21
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63394859
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 07:11 schreef C.Mongler het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Hilarisch!
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:23:04 #22
170462 Stinosss
pi_63395262
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 05:40 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Tis idd onmogelijk. Zeker na zo'n lange tijd.
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:37:42 #23
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63395450
Ik wacht met jullie mee.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:39:42 #24
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63395487
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 07:11 schreef C.Mongler het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
.
pi_63395596
2.2 is uit voor de mensen die doodgaan van het wachten voor deze superbelangrijke update!!!! _!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:59:53 #26
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_63395822
tvp
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:01:03 #27
170462 Stinosss
pi_63395842
firmware 2.2:

Enhancements to Maps
- Google Street View
- public transit and walking diretions
- display address of dropped pins
- share location via email
Enhancements to Mail
- resolved isolated issues with scheduled fetching of email
- improved formatting of wide HTML email
Improved stability and performance of Safari
Podcasts are now available for download in iTunes application (over Wi-Fi and cellular)
Decrease in call set-up failures and call drops
Improved sound quality of visual voicemail messages
Pressing the Home button from any Home screen takes you to the first Home screen
Preferences to turn on/off auto-correction in Keyboard settings
pi_63395961
Nou wooptiedoo, op naar 2.3 en hopelijk zijn de geruchten voor turn-by-turn navigatie waar.
2.2 Vind ik een beetje een nono update eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:17:39 #29
2964 Armageddon
pi_63396167
Ja daar ging ik even de mist in met die navigatie. Ik denk dat is allang verkrijgbaar.
pi_63396253
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja daar ging ik even de mist in met die navigatie. Ik denk dat is allang verkrijgbaar.
Join the club.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:29:26 #31
2964 Armageddon
pi_63396415
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Join the club.
Wie houd dat tegen?
pi_63396582
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:29 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Wie houd dat tegen?
Geen idee. Ik denk dat het een combo is. Apple moet opschieten met background tasks toestaan (via push notifications), en fabrikanten als TomTom hebben gewoon geen interesse denk ik. Die verkopen liever GO's enzo.

Er waren geruchten dat Apple zelf met een TBT-navigatie pakket zou komen maar dat moet ik nog maar zien.
pi_63396710
Zo belangrijk is 2.2 dus niet
Ach, moet toch wachten op jailbreak...

Ohja, ben je dan al je save-games bij programma's kwijt? Dan zou ik monkey ball opnieuw moeten spelen, arggg!
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_63396727
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:42 schreef vdvorst het volgende:
Zo belangrijk is 2.2 dus niet
Ach, moet toch wachten op jailbreak...

Ohja, ben je dan al je save-games bij programma's kwijt? Dan zou ik monkey ball opnieuw moeten spelen, arggg!
Van originele Appstore-games niet lijkt me.
pi_63396865
bericht van het dev team !
quote:
Sir, step away from the keyboard.
So, as anticipated our friends the misfits have recently released the long awaited 2.2 update. We can confirm that this update SHOULD NOT be applied if you want the chance of a soft-unlock in the near future.

Some facts -

The 2.2 firmware for 3G contains a baseband updater for the 3G iPhone
The 2.2 firmware for 2G (1st gen iPhones) doesn’t contain a baseband update and the baseband is still at 04.05.04
We believe that our Pwnage technique (and therefore the Jailbreak) isn’t affected, but PwnageTool and QuickPwn do not support this release as yet, so DO NOT install 2.2 using iTunes if you have third-party (non AppStore) applications that you want to use right now. PwnageTool and QuickPwn updates will be released as soon as possible, but the release of our updates to these tools is NOT iminent.
We are not working on the 2nd generation iPod touch at the moment, so we cannot comment on what the the 2.2 software update may do to this model
So, as always, if in any doubt delay the install of this firmware on any of your devices until we have investigated the release in more detail. Watch this space ;-)
Ff iets om rekening mee te houden lijkt me voor eventuele unlockers. Ze hadden juist grote vorderingen gemaakt met de huidige baseband... En in deze 2.2 update zit dus een baseband update!
pi_63396924
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Van originele Appstore-games niet lijkt me.
Ze staat gewoon in iTunes ja
Moet het eigenlijk wel zeker weten

Maar ach, jailbreak kan toch nog niet.. dus wacht nog even af
pi_63397011
Nou 2.2, hiep hoi. Zo maar even updaten voor het idee .
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:57:43 #38
2964 Armageddon
pi_63397025
Waar kan ik leuke spelletjes krijgen? Wat zijn aanraders?
pi_63397054
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Waar kan ik leuke spelletjes krijgen? Wat zijn aanraders?
App Store. Of jailbreaken en een illegale repo toevoegen in Cydia maar dat is foei. .

Vector Ball is leuk. En Slots. En Aurora Feint.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:05:11 #40
2964 Armageddon
pi_63397194
Ok thanks J. En ik vroeg me af. Als ik op de home knop druk worden proggies dan afgesloten of blijft alles draaien op de achtergrond?
pi_63397247
Afgesloten,

Het enige wat kan blijven draaien is de ipod. Verder niets
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:08:08 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_63397260
2.2 geinstalleerd, ben alleen al blij dat die auto correctie bij sms er nu af is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63397360
Die heb ik al niet meer sinds ik bitesms ben gaan gebruiken.
Dan weet ik tenminste hoeveel tekens ik heb, en voornamelijk: LANDSCAPE. geweldig typen is dat
pi_63397414
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef Armageddon het volgende:
Ok thanks J. En ik vroeg me af. Als ik op de home knop druk worden proggies dan afgesloten of blijft alles draaien op de achtergrond?
Als je jailbreakt kun je in Cydia Backgrounder vinden. Daar schijn je apps als background-proces mee te kunnen draaien.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:17:05 #45
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_63397504
Ik wacht maar af
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:18:20 #46
2964 Armageddon
pi_63397542
Fijne apple vrienden
pi_63397573
Zo, de 3G zit op 2.2. Nu ga ik ook maar 's de first-gen naar 2.2 helpen.
Calmer than you are
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:33:33 #48
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_63398005
Op dit moment aan het updaten. Schijnt dat de stabiliteit en snelheid weer wat beter zijn.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_63398241
Nou, dat openbaar vervoer in googlemaps is ook amper beschikbaar voor Amsterdam.
Calmer than you are
pi_63398243
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:33 schreef portier het volgende:
Op dit moment aan het updaten. Schijnt dat de stabiliteit en snelheid weer wat beter zijn.
Snelheid heb ik nog niet heel veel van gemerkt, persoonlijk.
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:02:52 #51
2964 Armageddon
pi_63398762
Heb die aansteker gedownload. Wel geinig.
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:18:39 #52
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_63399158
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Geen idee. Ik denk dat het een combo is. Apple moet opschieten met background tasks toestaan (via push notifications), en fabrikanten als TomTom hebben gewoon geen interesse denk ik. Die verkopen liever GO's enzo.

Er waren geruchten dat Apple zelf met een TBT-navigatie pakket zou komen maar dat moet ik nog maar zien.

TomTom already has iPhone navigation software ready to roll

TomTom schijnt wel wat klaar te hebben liggen maar wordt nog door iets tegengehouden.
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:28:25 #53
2964 Armageddon
pi_63399454
Hoe verwijder ik een programma dat ik via appstore heb gedownload?
pi_63399472
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:18 schreef Junkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
TomTom already has iPhone navigation software ready to roll

TomTom schijnt wel wat klaar te hebben liggen maar wordt nog door iets tegengehouden.
Ja, door TomTom. Ze hebben helemaal geen interesse in losse software verkopen. PND's zijn voor hun teh way to go. Ik geloof best dat er een of andere ontwikkelaar bij hun TT heeft laten draaien op de iPhone, maar ik geloof nooit dat ze dat uit gaan brengen. Daarnaast is de App Store (de enige manier om software legaal aan te bieden) veel te beperkt voor TT. Die nemen geen genoegen met zo'n lage winstmarge.
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:31:22 #55
3185 Adelante
To let it go now
pi_63399532
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
icoontje in blijven drukken en dan verschijnt er een kruisje bij en dat aanraken of je doet het via itunes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63399582
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Ik vink 'm altijd uit in iTunes.
pi_63400071
Jaaaa, eindelijk!
PS4 online: micro_nl
pi_63400683

Zat dat loading ding er bij 2.1 ook al onder?
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:14:27 #59
2964 Armageddon
pi_63400898
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

icoontje in blijven drukken en dan verschijnt er een kruisje bij en dat aanraken of je doet het via itunes
Koel, dan gaat alles rammelen.
pi_63401051
*downloading*
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:20:08 #61
170462 Stinosss
pi_63401074
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Koel, dan gaat alles rammelen.
Goh
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:21:08 #62
170462 Stinosss
pi_63401104
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zat dat loading ding er bij 2.1 ook al onder?
Nope.
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:28:05 #63
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63401243
Maar eens gaan uitzoeken hoe ik toch kan skypen met 3G. ben wel benieuwd.
pi_63401739
Godver, mijn bereik is al een paar keer uitgevallen.
pi_63402076
Schijnen ook auto-brightness problemen te zijn met 2.2
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:08:28 #66
170462 Stinosss
pi_63404069
Waaruit maak je dat op?
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:21:43 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63404486
Tijd voor QuickPwn .
2000 light years from home
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:27:23 #68
170462 Stinosss
pi_63404655
Kun je 2.2 al jailbreaken dan?
pi_63404958
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 06:41 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Heb jij mijn toestel ook?
Nee maar ik werk wel dagelijks met lipo's/lions, en dat is nou net de accu die in jou iphonetje zit
Waarschijnlijk had je eerst bluetooth/wifi/edge/3G (heb je wel de 3G? ) aan of heb je nu gewoon iets met de brightness gedaan.
De dagen worden trouwens steeds donkerder dus het iphone scherm ook? (door de ingebouwde sensor.. )
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:49:59 #70
170462 Stinosss
pi_63405309
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

De dagen worden trouwens steeds donkerder dus het iphone scherm ook? (door de ingebouwde sensor.. )
Whaha . Lol .
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:50:47 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63405330
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Stinosss het volgende:
Kun je 2.2 al jailbreaken dan?
Lijkt me niet lang meer duren. Volgens mij zijn alle recente firmware-updates (vanaf 1.1.2) binnen enkele dagen gekraakt. En een beta van 2.2 was al gekraakt door het dev-team.
pi_63405396
Idd. Apple lijkt niet echt meer op te treden tegen het jailbreaken. De 3G simlock is nog steeds wel belangrijk voor ze, zo te zien.
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:58:44 #73
170462 Stinosss
pi_63405550
3G unlock zal ongeveer 2 weken uitkomen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:33:58 #74
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63406627
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Stinosss het volgende:
3G unlock zal ongeveer 2 weken uitkomen.
Vertelde je glazen bol dat?
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:35:35 #75
170462 Stinosss
pi_63406682
Nope. iPhone Dev blog. Ze hoeven hun bevindingen alleen nog maar te implementeren in een software pakketje. Echt lang zal dat niet duren.
pi_63406719
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat

- navigatie in 2.3 zit, die echt voor de kerst uitkomt!
- dat in januari de 32gb iphone uitkomt!
- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!

Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
pi_63406738
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Stinosss het volgende:
Nope. iPhone Dev blog. Ze hoeven hun bevindingen alleen nog maar te implementeren in een software pakketje. Echt lang zal dat niet duren.
Waar tover je die 2 weken dan vandaan?!
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:40:23 #78
2964 Armageddon
pi_63406829
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen J. Echt te erg gewoon.
pi_63406911
Voorlopig heeft Apple met 2.2. de baseband ge-update en wellicht de deur dichtgesmeten voor het dev team. Sterker nog, proxy-sims lijken ook niet meer te werken met 2.2. Dus ik vind 2 weken wel lichtjes optimistisch.
pi_63406954
wat irrie

als ik nu de dancedepartment podcast afspeel... en op Home druk... dan stopt hij weer..

Hij ziet hem nu ook als video trouwens....
In de ban van de mods.
pi_63407073
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik word ook wel een beetje moe van al die Nostradamussen als het de iPhone betreft. Er is altijd wel iemand die echt zeker weet dat

- dat steve jobs hun persoonlijk vertelt heeft dat de iphone 3.0 firmware volgende week uitkomt!

Kap er nou eens mee mensen. Doe niet alsof je bij Apple werkt nadat je een vaag gerucht ergens hebt gelezen.
J., ik moet van Steve zeggen dat hij wel degelijk bij mij op bezoek is. Hij blijft echter niet hangen voor de vrijdagmiddagborrel.
Calmer than you are
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:54:21 #82
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63407261
Iemand hier ook van de app store op de iPhone zelf die traag is of geen updates kan vinden terwijl er 5 updates in mijn geval klaarstaan? Ook klapt Youtube er om de haverklap uit en speelt nog maar enkele filmpjes af. Bij het afspelen van veel filmpjes krijg ik de melding dat het bestandstype niet wordt ondersteunt.

OMG, bugs all over the place. Google MAPS is er net al een paar keer uitgeklapt en soms lopen applicaties compleet vast

vrijdag 21 november 2008 @ 22:54:14 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63418660
quote:

Helemaal mee eens. Al die Jack van Gelder klonen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63419908
Ik ben van plan om morgen een iPhone te komen alleen twijfel ik tussen de 8 of de 16GB variant.
Ik wil met deze iPhone ook m'n iPod vervangen waar ik hooguit 5 a 6GB aan muziek op heb staan.
Zijn de andere applicaties nog ruimtevretend (bv. monkeyball)? of kan ik me wel met een 8GB versie uit de voeten?

En waar kan ik hem het best kopen?
Gewoon in de T-Mobile shop of elders? (of maakt dit niet uit?)

[ Bericht 15% gewijzigd door ThijsThijs op 21-11-2008 23:54:33 ]
google is your friend
pi_63425512
16GB, absoluut.
Ik heb nu al ruim 1GB aan games. Daarbij nog 500mb foto's, iets van 700mb gereserveerd voor vanalles.
En bij een 8GB heb je maar 7.14GB ongeveer om mee te beginnen!

Monkeyball is een 60-100mb ongeveer. De meeste grote spellen wel.
Ik heb dus maar een 4gb voor muziek over. Dan kun je er dus al niet alles op zetten
pi_63425546
quote:

Jep, is inmiddels wel bekend dat apple toch niets loslaat daarover
Is dus allemaal raden...

In januari komt een 32 en 64gb versie, met 10mp camera en flits, en open software! vanaf 100 euro natuurlijk, simlockvrij
pi_63426503
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
Calmer than you are
pi_63426977
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd...na de 2.2. update hoefde ik niet mijn sim-pincode in te toetsen na het opstarten. Die moest ik handmatig weer aanvinken onder 'instellingen.
dat viel mij net ook al op idd
In de ban van de mods.
pi_63428685
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef Stinosss het volgende:
Podcasts are now available for download in iTunes application (over Wi-Fi and cellular)
Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_63429364
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:32 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Nice! Vond het al zo belachelijk dat dat niet kon.
en zonder wifi alleen maar tot 10 mb :s

wat is dat voor onzin... ze zijn bijna allemaal groter die ik luister.
In de ban van de mods.
pi_63430712
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien omdat er ook een lek gedicht was omtrent dat gebied? (lag mij iets van bij?)
pi_63438431
Hoe zet ik apps op mijn iPhone?
Ik heb dus pacman gedownload en hij staat nu ook in iTunes bij progamma's alleen hoe krijg ik hem op me iPhone? Slepen werkt niet.
Iemand een idee?
pi_63438449
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:58 schreef Wunny het volgende:
Hoe zet ik apps op mijn iPhone?
Ik heb dus pacman gedownload en hij staat nu ook in iTunes bij progamma's alleen hoe krijg ik hem op me iPhone? Slepen werkt niet.
Iemand een idee?
Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniseren
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:06:39 #95
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63438557
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor de jailbreak voor 2.2 wordt vrijgegeven

Ik gok vanavond/vannacht of morgen

Dan maar weer eens jailbreaken.
pi_63439188
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:59 schreef znarch het volgende:

[..]

Gewoon je telefoon aansluiten en synchroniseren
Verlies ik dan niet mijn betaalde apps? Of iets?
Hij zet dan alleen de apps erop die in iTunes staan?
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:45:59 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63439217
QuickPwn, where art thou .
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:08:28 #98
3185 Adelante
To let it go now
pi_63439561
Kan die google bar weg in safari
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:36:24 #99
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63439943
Nee.
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:43:29 #100
3185 Adelante
To let it go now
pi_63440022
kut 2.2, ik kan niet wachten op 2.3
pi_63440179
Enige tijd geleden zag ik iemand met een app waarmee het dataverkeer zichtbaar konden worden gemaakt (hoeveelheid gedownload, hoeveelheid geupload). Kan iemand me de naam van deze app geven?

En is het mogelijk om fok goed weer te geven in de safari browser?
Ik krijg nu allemaal blauwe tekst met een witte achtergrond.
google is your friend
  zondag 23 november 2008 @ 00:07:15 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63440346
Dataverkeer kan je zien bij Settings > General > Usage (zal wel iets van Instellingen > Algemeen > Gebruik zijn in het Nederlands).
pi_63440673
Oke kan ik ook nog ergens mij bel/sms verkeer zien?
google is your friend
  zondag 23 november 2008 @ 00:33:38 #104
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63440738
Heb je je überhaupt wel ingelezen?
pi_63440774
Jawel, ik heb nu een applicatie van T-Mobile maar daar zie ik geen smsjes bij staan.
google is your friend
  zondag 23 november 2008 @ 00:39:41 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63440852
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef ThijsThijs het volgende:
Jawel, ik heb nu een applicatie van T-Mobile maar daar zie ik geen smsjes bij staan.
Verstuurde SMS bedoel je? Nee, dat is niet te achterhalen.
pi_63441001
Maar is er geen zelf geschreven app die dat bijhoudt, lijkt me dat dit wel mogelijk is toch?
google is your friend
  zondag 23 november 2008 @ 01:00:34 #108
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63441176
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Biogarde het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor de jailbreak voor 2.2 wordt vrijgegeven

Ik gok vanavond/vannacht of morgen

Dan maar weer eens jailbreaken.
Hij is er.

http://www.iphoneclub.nl/(...)l-22-en-quickpwn-22/
  zondag 23 november 2008 @ 03:15:15 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63442454
Nice . Effe aan de slag .
  zondag 23 november 2008 @ 19:01:52 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63456609
Matties. Weten jullie of je eerst moet upgraden naar 2.2 alvorens te jailbreaken, of dat het ook direct vanaf 2.1 kan?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63456910
Reboot loop

Al de 2e keer sinds de introductie dat ik dat kut-ding moet restoren. De 1st gen was echt stabieler
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 23 november 2008 @ 19:32:02 #112
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63457366
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef soylent het volgende:
Matties. Weten jullie of je eerst moet upgraden naar 2.2 alvorens te jailbreaken, of dat het ook direct vanaf 2.1 kan?
Updaten, jailbreaken. That's how it goes.
  zondag 23 november 2008 @ 19:40:10 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63457585
Dankie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63457966
Eerlijk is eerlijk, de restore functie werkt wel super Tis vervelend dat ik alle applicaties opnieuw moet installeren maar tot aan de smsjes van vanmiddag aan toe staat alles er weer perfect in
  zondag 23 november 2008 @ 20:43:13 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63459373
Wat zou er in 2.3 zitten:
quote:
- Thema's (achtergronden en iconen)
- Push notificaties voor applicaties
- Horizontale weergave voor e-mail en SMS
- Copy/paste!
http://www.mac-addict.fr/?p=784
  zondag 23 november 2008 @ 20:47:08 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63459508
En een 10MP autofocus camera met xenon flash! Software updates zijn magisch.
  zondag 23 november 2008 @ 20:47:46 #117
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63459532
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Merkie het volgende:
En een 10MP autofocus camera met xenon flash! Software updates zijn magisch.
  zondag 23 november 2008 @ 20:51:11 #118
16082 Wytze
...Confidential
pi_63459651
Zou fijn zijn als het zou werken met ifoneguide sim
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_63460145
tvp
  zondag 23 november 2008 @ 21:10:04 #120
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63460390
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het zoveelste Nostradamus-gerucht...
  zondag 23 november 2008 @ 21:30:27 #121
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63461112
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het zoveelste Nostradamus-gerucht...
Nja, de rest van eerdere updates klopte ook aardig.
pi_63461388
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef Biogarde het volgende:
Wat zou er in 2.3 zitten:
[..]

http://www.mac-addict.fr/?p=784
Vooral copy/paste en landscape zou wel eens tijd worden. Dat had er standaard al in moeten zitten.
  zondag 23 november 2008 @ 21:41:48 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63461477
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nja, de rest van eerdere updates klopte ook aardig.
Die waren altijd gebaseerd op beta's en dus meer feiten.
  zondag 23 november 2008 @ 21:53:55 #124
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63461917
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die waren altijd gebaseerd op beta's en dus meer feiten.
Er waren dingen zat die geroepen werden voor de beta's. Streetview en het uitzetten van de autocorrectie o.a.
  zondag 23 november 2008 @ 21:56:39 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63462034
Bron? Street View en het uitzetten van autocorrectie zijn juist dingen die uit beta's bleken volgens mij.
  zondag 23 november 2008 @ 22:14:55 #126
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63462722
Morgen ook een Iphone Dus even een TVP
Klap eens in je handjes.
  zondag 23 november 2008 @ 22:29:31 #127
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63463268
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Bron? Street View en het uitzetten van autocorrectie zijn juist dingen die uit beta's bleken volgens mij.
Geen idee meer, lees zoveel gerelateerde sites..
pi_63468416
TVP

Nu met 2.2 + Jailbreak!
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_63469443
Hoe krijg ik eigenlijk een verjaardagskalender in iPhone? Verjaardagen staan prima in iCal en op MobileMe, maar komen niet op de iPhone agenda.
Calmer than you are
  maandag 24 november 2008 @ 08:01:19 #130
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63469465
Is het adresboek ook sneller met 2.2?
pi_63469559
Mag ik even een (misschien wel domme) vraag stellen ?

Ben eens aan het zoeken geweest naar een abbonnement icm. een iPhone 3G, en dacht eigenlijk dat alleen T-Mobile de iPhone "mocht" aanbieden in NL.
Nu zie ik ook een Hi abbonnement waarbij een "EU origineel simlockvrij toestel" wordt geleverd (8Gb). Ehm... : huh ? Is dat dan een echt simlockvrij toestel en kan ik daar bijv. een Vodafone kaartje in doen als ik dat zou willen ?

Wat ik liever heb is een abbonnement met alles uit 1 bundel (zoals T-Mobile Flex) + onbeperkt internet. Die combinatie zie ik eigenlijk nergens staan.

In ieder geval : ik dacht dus dat T-Mobile het alleenrecht had in NL, maar dat is (dus) niet zo ?
pi_63469595
quote:
Op maandag 24 november 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk een verjaardagskalender in iPhone? Verjaardagen staan prima in iCal en op MobileMe, maar komen niet op de iPhone agenda.
heb je de juiste agenda op syncen staan?
pi_63469897
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

heb je de juiste agenda op syncen staan?

En in iCal heb ik via 'Abonnementen' de verjaardagskalender via Adresboek wel zichtbaar. Maar wellicht moet ik nog een optie aanvinken?
Calmer than you are
  maandag 24 november 2008 @ 08:47:24 #134
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_63469926
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:13 schreef WebbySP het volgende:
Mag ik even een (misschien wel domme) vraag stellen ?

Ben eens aan het zoeken geweest naar een abbonnement icm. een iPhone 3G, en dacht eigenlijk dat alleen T-Mobile de iPhone "mocht" aanbieden in NL.
Nu zie ik ook een Hi abbonnement waarbij een "EU origineel simlockvrij toestel" wordt geleverd (8Gb). Ehm... : huh ? Is dat dan een echt simlockvrij toestel en kan ik daar bijv. een Vodafone kaartje in doen als ik dat zou willen ?

Wat ik liever heb is een abbonnement met alles uit 1 bundel (zoals T-Mobile Flex) + onbeperkt internet. Die combinatie zie ik eigenlijk nergens staan.

In ieder geval : ik dacht dus dat T-Mobile het alleenrecht had in NL, maar dat is (dus) niet zo ?
Ik zie die aanbiedingen ook al staan idd.. Maar dat mag dus niet en zodra apple danwel t-mobile dit ziet worden er maatregelen genomen..

Je kan trouwens ook de iphone met een flex halen icm Onbeperkt internet a 15 euro per maand..
pi_63470143
Mijn vriendin wil een iPhone met abonnement van T-mobile. Moet ik nog ergens speciaal op letten?
Het is een tweejarig abonnement met 150 belminuten voor ¤ 29,95 p.m. s dit bijvoorbeeld inclusied onbeperkt Internet?

[ Bericht 39% gewijzigd door Strolie75 op 24-11-2008 09:29:02 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63470222
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Je kan trouwens ook de iphone met een flex halen icm Onbeperkt internet a 15 euro per maand..
Fijn dat dat van tevoren ook duidelijk was Met Flex neem je je tegoed onbeperkt mee en nu maar een maand
  maandag 24 november 2008 @ 09:14:27 #137
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63470265
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:52 schreef Foppema het volgende:
TVP

Nu met 2.2 + Jailbreak!
Idem!
pi_63470389
Is hij toch nu alweer gejailbreakt? Dan moet ik zo ook maar is even updaten!
pi_63470604
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik zie die aanbiedingen ook al staan idd.. Maar dat mag dus niet en zodra apple danwel t-mobile dit ziet worden er maatregelen genomen..

Waar zie je die combi staan dan ? Of moet je daarvoor kontakt opnemen met T-Mobile en hebben ze dat nergens geadverteerd staan ?
  maandag 24 november 2008 @ 10:17:02 #140
20641 portier
pi_63471505
quote:
Op maandag 24 november 2008 07:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als ik me niet vergis moet je de kalender 1x via de USB kabel syncen voor het via MobileMe ook werkt. Om 'm in de iPhone te zetten zeg maar. (en evt even checken of je in iTunes wel alle agenda's synchroniseert)
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:01 schreef arneaux het volgende:
Is het adresboek ook sneller met 2.2?
Ik heb de indruk van wel, maar dat kan ook komen door de nieuwe install.
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin wil een iPhone met abonnement van T-mobile. Moet ik nog ergens speciaal op letten?
Het is een tweejarig abonnement met 150 belminuten voor ¤ 29,95 p.m. s dit bijvoorbeeld inclusied onbeperkt Internet?
Ja, dit is inclusief onbeperkt 3G internet en toegang tot de T-Mobile en KPN Hotspots. Zie ook http://www.t-mobile.nl/pe(...)ne/abonnementen.aspx
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:32 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Waar zie je die combi staan dan ? Of moet je daarvoor kontakt opnemen met T-Mobile en hebben ze dat nergens geadverteerd staan ?
T-Mobile biedt de iPhone als prepaid aan; http://www.t-mobile.nl/pe(...)iphone/prepaid.aspx. Kan je er dus ook een abonnementje bij nemen. Bedenk je wel dat bij Web 'n Walk de snelheid na 2Gig wordt teruggeschroefd tot 384 / 64 Kb/s.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_63471615
tvp 2.2
  maandag 24 november 2008 @ 10:28:39 #142
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63471774
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
Is hij toch nu alweer gejailbreakt? Dan moet ik zo ook maar is even updaten!
Effe updaten naar 2.2, QuickPwn 2.2.1 eroverheen en klaar!
pi_63472254
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:28 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Effe updaten naar 2.2, QuickPwn 2.2.1 eroverheen en klaar!
Kun je ook je eigen firmware ding voor Windows maken? Ik zag dat je voor de Mac in dat tooltje meteen aan kan geven welke programma's je er alweer bij wilt installeren dan hoef je dat niet iedere keer handmatig te doen.. Is dit ook op één of andere manier mogelijk voor Windows dat iemand weet?
  maandag 24 november 2008 @ 12:51:42 #144
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63475474
not yet... Zul je moeten wachten tot er weer een Pwnage tool voor Windows is die dat kan, zoals bijvoorbeeld WinPwn...
pi_63476856
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
not yet... Zul je moeten wachten tot er weer een Pwnage tool voor Windows is die dat kan, zoals bijvoorbeeld WinPwn...
Hm ok naja heb het nu nog maar even zonder gedaan maar dat is me een beetje teveel werk bij iedere update!
  maandag 24 november 2008 @ 14:53:36 #146
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63478629
Ik heb zojuist een Iphone gekocht met bijhorende abbo.
Ik heb hem geactiveerd via itunes, ben nu 2.2 aan het downloaden/installen.

Maar alles doet het op m'n wifi netwerk etc. Maar ik heb GEEN internet zonder te connecten met m'n router..
why oh why ? iemand

BVD
Klap eens in je handjes.
  maandag 24 november 2008 @ 15:22:32 #147
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63479352
uhmmm lama... Stom van me. Alleen is mn inet super traag:S
Klap eens in je handjes.
  maandag 24 november 2008 @ 17:40:07 #148
51286 w00h00
Digital man!
pi_63483387
tvp
pi_63484952
Nieuwe jailbreak is uit; hebben ze snel gedaan! Het grote nadeel eraan vind ik dat de batterij in maximaal 20 uur leeg is. Dat is dan ook een beetje mijn reden dat ik deze nu niet weer ga installeren. Qua functionaliteit is het echter wel geweldig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 24 november 2008 @ 20:31:52 #150
170462 Stinosss
pi_63488307
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Wytze het volgende:
Zou fijn zijn als het zou werken met ifoneguide sim
Werkt ook met deze SIM. Stuur me ffe een maitlje.
  maandag 24 november 2008 @ 20:34:15 #151
170462 Stinosss
pi_63488376
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:42 schreef Skv het volgende:
Nieuwe jailbreak is uit; hebben ze snel gedaan! Het grote nadeel eraan vind ik dat de batterij in maximaal 20 uur leeg is. Dat is dan ook een beetje mijn reden dat ik deze nu niet weer ga installeren. Qua functionaliteit is het echter wel geweldig.
Hoe kom je daar nou weer bij ? 20uur ?
pi_63489136
Nou, eh,..

Ervaring?
  maandag 24 november 2008 @ 21:05:49 #153
170462 Stinosss
pi_63489436
Ja hoe? Ben je met 3G aant tetheren ofzo?
pi_63489561
Nee. Enige apps die ik had geïnstalleerd waren SBsettings, Cydia, Installer, MakeItMine, Winterboard met een thema dat de achtergrond om de 5 minuten veranderde en ander lockscreen er op zette en een hele rits games.
Verder 'normaal gebruik'. Dus om het uur mn mail checken (push / fetch uit) en af en toe even een spelletje oid doen.. Helderheid van scherm op bijna het laagste.
  maandag 24 november 2008 @ 21:43:16 #155
170462 Stinosss
pi_63490593
Nja..hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel je met je iPhone doet.

De accuduur ligt in ieder geval niet aan FW 2.2.
pi_63491567
Ik had het met 2.1. Anyway, nu weer gewone software, werkt prima!
pi_63492101
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef Skv het volgende:
Nee. Enige apps die ik had geïnstalleerd waren SBsettings, Cydia, Installer, MakeItMine, Winterboard met een thema dat de achtergrond om de 5 minuten veranderde en ander lockscreen er op zette en een hele rits games.
Verder 'normaal gebruik'. Dus om het uur mn mail checken (push / fetch uit) en af en toe even een spelletje oid doen.. Helderheid van scherm op bijna het laagste.
Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?
  maandag 24 november 2008 @ 22:29:23 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63492170
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dus.. Je hebt een hele shitload aan gejailbreakte programma's die constant op de achtergrond draaien die Apple niet geauthoriseerd heeft en je geeft firmware 2.1 de schuld dat je batterij snel leeg is?
Wat hij zegt...

Processen op de achtergrond laten draaien, of bijvoorbeeld dmv cron, nakt je batterijduur.
pi_63492501
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Nee; lees mijn post nog eens. Ik geef aan geen nieuwe jailbreak te installeren omdat door die jailbreak mn batterij zo snel leeg is. In mijn reactie 'ik had het met 2.1' doelde ik dat ik met 2.1 de jailbreak had, en daarmee toen mijn ervaringen heb opgedaan.
  maandag 24 november 2008 @ 22:39:45 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63492532
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee; lees mijn post nog eens. Ik geef aan geen nieuwe jailbreak te installeren omdat door die jailbreak mn batterij zo snel leeg is.
Het gaat niet om je jailbreak maar wat je ermee doet.
pi_63492647
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:39 schreef soylent het volgende:

[..]

Het gaat niet om je jailbreak maar wat je ermee doet.
Toch heb ik het idee dat als ik 'm jailbreak, alleen Cydia installeer en Installous en daarmee games installeer en verder geen programma's op de achtergrond heb draaien, dat de batterij dan alsnog sneller leeg is. En het systeem is instabieler. Is dat dan ook echt zo?

Dan nog een vraagje dat hier los van staat. Mijn 'onlangs afgespeeld'-playlist synct met mn iPhone.
Echter, die playlist bestaat inmiddels uit bijna 3 GB. Hoe kan ik er voor zorgen dat er maximaal 200 nummer is mijn 'onlangs-afgespeeld'-lijst komen te staan?
  maandag 24 november 2008 @ 22:58:51 #162
170462 Stinosss
pi_63493131
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Toch heb ik het idee dat als ik 'm jailbreak, alleen Cydia installeer en Installous en daarmee games installeer en verder geen programma's op de achtergrond heb draaien, dat de batterij dan alsnog sneller leeg is. En het systeem is instabieler. Is dat dan ook echt zo?

Dan nog een vraagje dat hier los van staat. Mijn 'onlangs afgespeeld'-playlist synct met mn iPhone.
Echter, die playlist bestaat inmiddels uit bijna 3 GB. Hoe kan ik er voor zorgen dat er maximaal 200 nummer is mijn 'onlangs-afgespeeld'-lijst komen te staan?
Nee, doorgaans is dat niet echt zo. Ja..miss 10min korter, maar waar praten we dan over.
pi_63493725
Ik vind ook dat hij veel sneller leeg is nu ik weer een jailbreak heb. Heb hem na de update een aantal dagen zonder jailbreak gehad en toen ging hij echt beduidend langer mee....
Nu max 20 uur, dus net geen dag, dus iedere avond aan de lader. Zelf overdag als je er even fanatiek mee bezig bent.
Zonder jailbreak had ik hem 1 dag en 5 uur standby en 5 uur gebruikt....dat red ik nu nooit meer....
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
  maandag 24 november 2008 @ 23:55:26 #164
170462 Stinosss
pi_63494665
En daarnaast ,iedereen heeft savonds toch een lader in de buurt. Ik heb er een naast mijn pc en een bij mijn nachtkastje dus niet zeuren .
pi_63497126
Bij mij op 2.1 en 2.2 ook net geen volledige dag. Zonder jailbreak maar gewoon intensief gebruik van e-mail en bellen.

Maar ja ik benut hem ook ten volle.
pi_63499394
Kut Apple. Gisteravond 2.2 erop gezet. gelijk alle apps die ik gekocht weg.

Dan zeg je: je had toch een reservekoie kunnen maken.
Ja, had gekund, maar dat werkte dus niet, omdat mjn computer geen rechten zou hebben om de apps af te spelen.

Dus zal ik ze weer opnieuw moeten downloaden, met mijn iphone wel te verstaan, want als ik ze download met mijn computer gaat-ie weer over rechten zeuren.
So we just called him Fred too
pi_63499442
Ik heb van het weekend MobileMe de nek om gedraaid (ga niet verlengen) en heb dus ook geen push-mail meer op de iPhone, dat scheelt echt BAKKEN accutijd zeg! .
pi_63501683
Werkt het fetchen van email eigenlijk weer zoals het hoort?
pi_63501718
Ehhhh. Ja? Hoezo?
pi_63501729
Komen er binnenkort nieuwe modellen uit? www.macrumors.com geeft als advies om nu geen iPhone aan te schaffen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63501880
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Komen er binnenkort nieuwe modellen uit? www.macrumors.com geeft als advies om nu geen iPhone aan te schaffen.
Op zijn vroegst in januari. Maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar goed, het zou kunnen dat we op MacWorld 2009 een 32GB model gepresenteerd krijgen.
pi_63501912
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:35 schreef Jarno het volgende:
Ehhhh. Ja? Hoezo?
Omdat het eerst niet goed werkte toch? Dat hij pas ophaalde als je hem uit standby haalde. Tenminste dat was bij mij..
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:07:50 #173
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63507843
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Op zijn vroegst in januari. Maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar goed, het zou kunnen dat we op MacWorld 2009 een 32GB model gepresenteerd krijgen.
Men, ik zou graag een 32gig willen hebben. Komen ze nu mee.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63507896
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Men, ik zou graag een 32gig willen hebben. Komen ze nu mee.
Hallo. Ik zeg dat het kán. Niet dat het zo IS.
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:21:25 #175
53267 TC03
pi_63508172
Waarom zouden er mensen zijn die graag een 32 GB versie zien verschijnen? Snap ik niet hoor, daar heb je toch niks aan als huidige iPhone-bezitter.
pi_63508209
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:21 schreef TC03 het volgende:
Waarom zouden er mensen zijn die graag een 32 GB versie zien verschijnen? Snap ik niet hoor, daar heb je toch niks aan als huidige iPhone-bezitter.
Ach, het zal net als de megapixel race zijn: "More is (vast) better!".
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:23:46 #177
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63508243
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hallo. Ik zeg dat het kán. Niet dat het zo IS.
Das waor.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63509019
Jongens, even een vraagje :

ik heb zojuist een iPhone gekocht voor m'n broer. De iPhone komt bij GSM.nl vandaan en zou simlock-vrij moeten zijn. Dit staat ook op hun faktuur die ik gekregen heb van de mensen waarvan ik 'm gekocht heb.
Het toestel is spiksplinternieuw, niets mee uitgehaald en nrs kloppen met de faktuur.

Nu heb ik ter plekke mijn Vodafone kaartje erin gedaan : niets....alleen emergency calls mogelijk.
KPN kaartje erin (zowel van mezelf als van klant) : niets.....alleen emergency calls.

GSM.nl gebeld : "ja, je moet de SIM erin doen, en dan de iPhone helemaal laden tot de accu vol is, en dan aansluiten op je PC via iTunes. Daarna uitzetten en weer aan en dan moet het goed zijn.

Nu ben ik voorlopig nog niet thuis en iTunes installeren op m'n werklaptop gaat niet, maar weet iemand of dit wel klopt ? Ik heb ooit wel eens iets gelezen over dat het mbv. iTunes moet lukken, maar heb m'n twijfels.

Duurt dus nog wel ff voordat ik thuis ben, misschien kan iemand mij geruststellen ?
pi_63509248
Is het een 2G of een 3G?
pi_63509255
Dat verhaal van GSM.nl aan de telefoon klinkt overigens zeer onwaarschijnlijk.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:00:56 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63509370
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:50 schreef WebbySP het volgende:
GSM.nl gebeld : "ja, je moet de SIM erin doen, en dan de iPhone helemaal laden tot de accu vol is, en dan aansluiten op je PC via iTunes. Daarna uitzetten en weer aan en dan moet het goed zijn.
iPhones moeten geactiveerd worden via iTunes ja. Dus probeer het eens.
pi_63509426
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan?
WebbySP: als je je telefoon aanzet, krijg je dan zo'n logo van een USBkabel en een itunes-logo? Dan moet je 'm inderdaad nog aan je PC hangen. Als er gewoon geen verbinding wordt gemaakt met het netwerk en je verder wel in je telefoon kan dan zou je telefoon volgens mij gewoon geactiveerd moeten zijn..
pi_63509451
Het is een 3G, 16Gb
pi_63509476
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:02 schreef Skv het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan?
WebbySP: als je je telefoon aanzet, krijg je dan zo'n logo van een USBkabel en een itunes-logo? Dan moet je 'm inderdaad nog aan je PC hangen. Als er gewoon geen verbinding wordt gemaakt met het netwerk en je verder wel in je telefoon kan dan zou je telefoon volgens mij gewoon geactiveerd moeten zijn..
Klopt, ik krijg zo'n kabeltje te zien. Precies wat je beschrijft. Kan wel op beide simkaarten de simlockcode ingeven.

Ben wel een beetje geruster nu
pi_63509532
Ik zou het ook eens proberen. Wellicht staat die iPone op de whitelist van Apple en wordt hij via iTunes unlocked.
pi_63509842
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Klopt, ik krijg zo'n kabeltje te zien. Precies wat je beschrijft. Kan wel op beide simkaarten de simlockcode ingeven.

Ben wel een beetje geruster nu
Jep, zodra je 'm aan iTunes hebt gehangen en daarna je simcode ingeeft zal je een bericht moeten krijgen 'Toestel geactiveerd' of iets wat daarop lijkt. Vanaf dat moment moet je 'm gewoon kunnen gebruiken!
Dat '100% opladen' is gewoon onzin, nergens voor nodig.
pi_63510281
Dat van het laden vond ik persoonlijk ook een l*lverhaal, maarja, ben nog niet bekend met iPhone-troubles
pi_63511013
Hier staat nog meer.
pi_63521521
Thanx.

Helemaal gelukt

Update naar 2.2 gedaan, en werkt prima !

Nu maar es gaan kijken hoe dat jailbreaken in z'n werk gaat. Lijkt me toch wel mooi als ik wat leuke progjes erop kan zetten.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:47:32 #190
170462 Stinosss
pi_63522689
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef Cothen het volgende:
Kut Apple. Gisteravond 2.2 erop gezet. gelijk alle apps die ik gekocht weg.

Dan zeg je: je had toch een reservekoie kunnen maken.
Ja, had gekund, maar dat werkte dus niet, omdat mjn computer geen rechten zou hebben om de apps af te spelen.

Dus zal ik ze weer opnieuw moeten downloaden, met mijn iphone wel te verstaan, want als ik ze download met mijn computer gaat-ie weer over rechten zeuren.
Dat heeft niks met Apple te maken maar met jouw domheid.

Apple registreert gekochte/gratis apps aan je iTunes account.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:25:59 #191
2964 Armageddon
pi_63523921
Ik heb de 3G nu een week. Ik ben helemaal enthousiast. Wat een toestel.

Alleen nog navigatie en dan kan er geen toestel tegen op, op dit moment.
pi_63525592
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb de 3G nu een week. Ik ben helemaal enthousiast. Wat een toestel.

Alleen nog navigatie en dan kan er geen toestel tegen op, op dit moment.
Ik ben ook nog steeds heel erg tevreden na 2 weken gebruik. Beste toestel wat ik ooit heb gehad.

Grote pluspunten:
- E-Mail vind ik extreem relaxt (GMail)
- Maps gebruik ik onverwacht veel onderweg
- Internet toch ook wel
- Stocks applicatie
- iPod

Damn dit lijstje slaat nergens op, ik gebruik dus eigenlijk gewoon alles veel.
  woensdag 26 november 2008 @ 01:28:52 #193
53267 TC03
pi_63526170
E-mail werkt inderdaad fantastisch. Ik gebruik het zo vaak. Ook handig i.c.m. Flickr. Ik maak een foto, e-mail het naar Flickr, en dit alles binnen luttele seconden. Als ik thuis ben staan mijn relevante foto's al online. Gewoon handig.
  Redactie Games woensdag 26 november 2008 @ 01:52:16 #194
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63526347
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:28 schreef TC03 het volgende:
E-mail werkt inderdaad fantastisch. Ik gebruik het zo vaak. Ook handig i.c.m. Flickr. Ik maak een foto, e-mail het naar Flickr, en dit alles binnen luttele seconden. Als ik thuis ben staan mijn relevante foto's al online. Gewoon handig.
Niks E-mail, probeer de gratis App Shozu eens...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_63529711
Overigens, is het slecht om je iPhone af en toe zonder dat hij bijna leeg is aan de lader te hebben? Bijvoorbeeld als je even wat nieuwe muziek erop zet of je agenda synchroniseert? Meestal laat ik hem tot 20% leeglopen en dan aan de lader tot hij helemaal vol is maar dat kan uiteraard niet altijd.
  woensdag 26 november 2008 @ 12:50:53 #196
20641 portier
pi_63533782
Bah, ze hebben de RTM Webapp ook alleen voor Pro users gemaakt. Stelletje uitbuiters .
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 26 november 2008 @ 14:21:19 #197
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63536393
Verdomme. Ik kreeg ene foutmelding met "kan niet updaten" door een fout ofzo.
Nu blijft m'n iPhone op het beeld met de USB kabel wijzend naar iTunes.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 26 november 2008 @ 14:23:03 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63536439
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme. Ik kreeg ene foutmelding met "kan niet updaten" door een fout ofzo.
Nu blijft m'n iPhone op het beeld met de USB kabel wijzend naar iTunes.
Zomaar?
pi_63536723
Wanneer zal die Hyves-app komen waar ook al tijden over gesproken wordt?
  woensdag 26 november 2008 @ 14:33:39 #200
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63536742
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:23 schreef soylent het volgende:

[..]

Zomaar?
Ja, ook als ik 'm opstart zonder USB kabel heb ik dat beeld.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63536918
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ja, ook als ik 'm opstart zonder USB kabel heb ik dat beeld.

kwestie van even op de herstellenknop drukken in itunes
In de ban van de mods.
  woensdag 26 november 2008 @ 14:48:16 #202
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63537057
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:41 schreef rihago het volgende:

[..]

kwestie van even op de herstellenknop drukken in itunes
Maar dan ben ik zeker alles kwijt? Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Ik zal eerst de pc even herstarten.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63537119
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Maar dan ben ik zeker alles kwijt? Punt is dat iTunes de Iphone ook niet meer ziet verschijnen.
Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.
  woensdag 26 november 2008 @ 14:55:04 #204
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63537220
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef Intocable het volgende:

[..]

Je hebt je iPhone niet geback-upped? ( Meestal gebeurd dit wanneer je deze synct met iTunes.
Ja, dt gebeurt automatisch, zou alleen niet weten hoe het terug te zetten.

Een reboot doet ook niks. iTunes vind de iPhone niet, en in schifjbeheer vind ik ook geen opslagschijf.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 26 november 2008 @ 14:55:32 #205
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63537233
Oftwel ik moet de iPhone naar fabrieksinstellingen zetten?
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 26 november 2008 @ 15:13:29 #206
170462 Stinosss
pi_63537712
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef ChRoNiC het volgende:
Overigens, is het slecht om je iPhone af en toe zonder dat hij bijna leeg is aan de lader te hebben? Bijvoorbeeld als je even wat nieuwe muziek erop zet of je agenda synchroniseert? Meestal laat ik hem tot 20% leeglopen en dan aan de lader tot hij helemaal vol is maar dat kan uiteraard niet altijd.
Nee niet erg, kan bij lipo's gewoon. Geen probleem dus.
  woensdag 26 november 2008 @ 15:14:53 #207
170462 Stinosss
pi_63537746
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Google even op: DFU iPhone
pi_63539625
Broekpaling,

Hang je telefoon aan je computer met de USB-kabel.
Hou de 'power' en 'home' button 10 seconden lang beide ingedrukt. Je iPhone zal nu resetten.
Laat, zodra de reset is begonnen, de powerknop los. Houd de home-knop ingedrukt!
Hou de homeknop nog 10 seconden vast. Als het goed is zegt je pc nu dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen en kan je restoren.
  woensdag 26 november 2008 @ 16:26:35 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63539714
Makkelijker is de homeknop ingedrukt houden terwijl je de iPhone start .
  woensdag 26 november 2008 @ 17:00:35 #210
20641 portier
pi_63540681
Jarno, heb jij al een beetje zitten devven voor de iPhone? En zo ja, hoe is de learning curve? Ik ben nu de SDK aan het downloaden, wil ook wat brouwen .
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 26 november 2008 @ 17:17:28 #211
170462 Stinosss
pi_63541073
Als je al een beetje bedreven bent in C moet het lukken.
Mocht je interesse hebben in een PDF van het iPhone developers cookbook kun je me PM'en.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:21:33 #212
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63545234
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Skv het volgende:
Broekpaling,

Hang je telefoon aan je computer met de USB-kabel.
Hou de 'power' en 'home' button 10 seconden lang beide ingedrukt. Je iPhone zal nu resetten.
Laat, zodra de reset is begonnen, de powerknop los. Houd de home-knop ingedrukt!
Hou de homeknop nog 10 seconden vast. Als het goed is zegt je pc nu dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen en kan je restoren.
Ik krijg het niet voormekaar.
Zag rechtsonder heel even dat er driver voor een dfu device geïnstalleerd zijn en that's it.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 26 november 2008 @ 20:22:32 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63545272
iPhone uitzetten, homeknop ingedrukt houden en dan het kabeltje er in doen?
  woensdag 26 november 2008 @ 20:38:23 #214
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63545744
Nope, vervelend dit.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63550928
Kon je voor 2.2 ook al het scherm 180 graden laten draaien?
  woensdag 26 november 2008 @ 23:07:58 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63551207
Ja.
  woensdag 26 november 2008 @ 23:09:11 #217
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63551254
Ik heb echt schik met mijn iPhone ! Ben dan ook 100% tevreden. En dan te bedenken dat ik nog zoveel niet weet!
En die apstore werkt ook verslavend, nog exclusieve aanraders??
Klap eens in je handjes.
pi_63551262
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef Merkie het volgende:
Ja.
Ow, ok.
Heb het nu pas ontdekt
pi_63551650
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Stinosss het volgende:
Google even op: DFU iPhone
Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.

Irritantse is om de iPhone zover te krijgen dat ie ook gerestored kan woede. Alstie daar bokt dan heb je wel een uurtje priegelen voor de boeg
  donderdag 27 november 2008 @ 00:06:33 #220
2964 Armageddon
pi_63552746
Ik zie dat Apple toch af en toe ook wel wat rare dingen heeft of is het de user die er niet mee kan omgaan?

Ik heb zelf nog geen rare dingen gehad moet ik zeggen. Bij Nokia N95 (symbian) en windows mobile apparaten nog wel eens een vastloper maar bij de Iphone nog geen één probleem gehad.
pi_63556531
Je hebt ook wel geluk gehad met firmware 2.2 crashed Safari nog amper. En dat is toch een veel gebruikte app denk ik, zeker als je zo'n ding net hebt. Overigens is Safari bij mij ook maar een paar keer gecrashed. 't Is zeker een fijn dingskie.
pi_63557127
Kon vannacht niet slapen omdat ik ziek was.., heb ik 2 uur zitten pokeren op mn iPhone . Wel flink wat $jes verdiend!
  donderdag 27 november 2008 @ 09:51:52 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_63558216
quote:
Op donderdag 27 november 2008 08:06 schreef Jarno het volgende:
Je hebt ook wel geluk gehad met firmware 2.2 crashed Safari nog amper. En dat is toch een veel gebruikte app denk ik, zeker als je zo'n ding net hebt. Overigens is Safari bij mij ook maar een paar keer gecrashed. 't Is zeker een fijn dingskie.
Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstarten
  donderdag 27 november 2008 @ 10:48:38 #224
170462 Stinosss
pi_63559824
Hier nog nergens last van gehad.

Weet iemand wat meer over de geupdate baseband firmware? Verbeteringen e.d.?
pi_63559901
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met name bij het laden van grotere foto's wil Safari bij mij nog wel eens vastlopen, als in programma beeindigen en dan moet ik het weer opnieuw opstarten
Grote foto's en/of veel JavaScript werkt ook niet zo best
pi_63560034
--edit, dit had in het apple sc topic gemoeten

[ Bericht 76% gewijzigd door Jarno op 27-11-2008 11:07:28 ]
pi_63560920
(beetje late) tvp
  donderdag 27 november 2008 @ 12:38:02 #228
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63562579
Ohja nog 1 vraagje; Is het verstandig om mijn bankzaken te doen via de iphone ? ( Kan het uberhaupt )

Als ik alleen maar mijnn saldo kan bekijken is dat ook goed, maar durf mijn wachtwoord en usersname niet in te voeren omdat ik niet weet of dat wel verstandig is op een telefoon.
Klap eens in je handjes.
pi_63562635
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:38 schreef Knoflook het volgende:
Ohja nog 1 vraagje; Is het verstandig om mijn bankzaken te doen via de iphone ? ( Kan het uberhaupt )

Als ik alleen maar mijnn saldo kan bekijken is dat ook goed, maar durf mijn wachtwoord en usersname niet in te voeren omdat ik niet weet of dat wel verstandig is op een telefoon.
Waarom zou dat anders zijn dan op een computer?
De verbinding gaat nog steeds naar het internet en is nog steeds beveiligd.
Ik denk dat je onveiliger bent op je PC dan op je telefoon i.v.m. spyware/virussen e.d.
  donderdag 27 november 2008 @ 14:17:15 #230
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63565354
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Tis ff een hoop gekut maar het werkt wel en als je gewoon met enige regelmaat met iTunes hebt geconnect dan raak je na een restoren bijna niets kwijt.

Irritantse is om de iPhone zover te krijgen dat ie ook gerestored kan woede. Alstie daar bokt dan heb je wel een uurtje priegelen voor de boeg
Het punt is, als ik de iPhone start krijg ik vrijwel direct na het Apple logo het Itunes en USB plaatje te zien.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 27 november 2008 @ 17:06:22 #231
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63569882
Ik ben aan het herstellen.
iTunes moest als administrator uitgevoerd worden.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 27 november 2008 @ 18:15:39 #232
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63571438
Post van iPhone.
Hij werkt weer!
0 topics op naam. 14.gif
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 november 2008 @ 20:09:14 #233
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63574647
Iemand hier die een 3G 2.1/2.2 heeft geïntegreerd met exchange 2003?
pi_63588330
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand hier die een 3G 2.1/2.2 heeft geïntegreerd met exchange 2003?
yup ik...
In de ban van de mods.
pi_63610578
Ik verplaatst wel eens bestanden op mijn pc. Maar dan moet ik als ik mijn iphone synchroniseer elk nummer weer koppelen naar het bestand op mijn pc. Kan dat niet tegelijk? Want ik verplaats alleen de map. Ik vind dit heel irritant elke keer. Kan het ook makkelijker?
pi_63614663
Tvp
pi_63614737
Ik ga geen onnozel nieuw topicje openen voor de vraag die ik heb, dus ik stel hem maar hier in een iPhone topic. Ik startte gisteren iTunes op om wat nieuwe nummers op mijn iPod te zetten, en toen was mijn hele muziekbibliotheek verdwenen. Weet iemand hoe ik deze terug kan halen? Ik heb weinig zin om 1000 nummers opnieuw in te laden...
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:12:48 #238
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_63615869
Dev-Team laat weer van zich horen: Linux op de iPhone!

pi_63616062
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Post van iPhone.
Hij werkt weer!

Alstie eenmaal loopt dan gaat het wel maar om dat kreng zover te krijgen is echt irritant. Heeft mij toen een halve dag een priegelen gekost
pi_63616391
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Dev-Team laat weer van zich horen: Linux op de iPhone!

[ afbeelding ]
Moet je die reacties lezen op iphoneclub
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:09:47 #241
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_63622518
Ik heb een week of 2 geleden mn computer moeten formatteren. Is er een mogelijkheid dat mijn iPhone (3G) de nummers die op de iPhone staat automatisch terugzet in iTunes. Anders moet ik alle albums + illustraties weer gaan uitzoeken.
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:34:27 #242
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63622932
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Alstie eenmaal loopt dan gaat het wel maar om dat kreng zover te krijgen is echt irritant. Heeft mij toen een halve dag een priegelen gekost
Mij dus ook.
Maar hij loopt nu weer heerlijk soepel. Stuk sneller na de update!
0 topics op naam. 14.gif
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 november 2008 @ 20:58:59 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63626269
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef rihago het volgende:

[..]

yup ik...
Nou leg uit.
Met wifi connect ie met exchange, zie ik de mail ook, maar zodra mijn wifi verbinding weg is staat er geen mail meer op de iphone. Betekent dat dat wanneer ik de VPN tunnel heb dat hij dan continue via VPN verbinding moet houden met exchange??
  Redactie Games zaterdag 29 november 2008 @ 22:44:21 #244
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63629063
FieldRunners!

Gisteren (Black Friday) gekocht in de iTunes-store voor $3,99. Erg leuk spel..

[ Bericht 44% gewijzigd door Mr.Noodle op 29-11-2008 23:42:00 ]
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:16:50 #245
11697 Junkie
pi_63629942
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
FieldRunners!
[ afbeelding ]

Gekocht in de iTunes-store voor $3,99. Erg leuk spel..
Ik wou even op Youtube kijken wat het spel was.
En toen kwam ik op dit filmpje.

Maak dan geen filmpje...
  Redactie Games zaterdag 29 november 2008 @ 23:28:14 #246
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63630275
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef Junkie het volgende:

[..]

Ik wou even op Youtube kijken wat het spel was.
En toen kwam ik op dit filmpje.

Maak dan geen filmpje...
Dat filmpje na 10 sec. maar uitgezet..

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Noodle op 29-11-2008 23:42:19 ]
  zondag 30 november 2008 @ 01:22:14 #247
53267 TC03
pi_63633367
Ik heb Fieldrunners ook maar heb er niet voor betaald
pi_63638109
quote:
Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ik heb Fieldrunners ook maar heb er niet voor betaald
geweldig, wil je nu een schouderklopje? bierflesje in je aars? wat opbouwende kritiek? misschien een crackertje?
  zondag 30 november 2008 @ 10:11:37 #249
164959 krimpenrik
Telefoonfreak
pi_63639479
Ik heb nu een 3G en 2G op 2.2 en nu lijkt me touchscreen aan de rechterkant wat minder te werken. Misschien toeval maar hebben jullie er ook last van?

Vooral bij Toetsenbord de ltter 'L' En gewoon de backspace. In me homescreen last van bij icon "instellingen" (op de normale plaats) Moet soms aantal keer extra aantikken in dat gebied.

meer mensen last van?
pi_63639781
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef Nebo het volgende:
Ik ga geen onnozel nieuw topicje openen voor de vraag die ik heb, dus ik stel hem maar hier in een iPhone topic. Ik startte gisteren iTunes op om wat nieuwe nummers op mijn iPod te zetten, en toen was mijn hele muziekbibliotheek verdwenen. Weet iemand hoe ik deze terug kan halen? Ik heb weinig zin om 1000 nummers opnieuw in te laden...
Schopje
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_63640131
quote:
Op zondag 30 november 2008 10:53 schreef Nebo het volgende:

[..]

Schopje
iPodRip
Calmer than you are
  zondag 30 november 2008 @ 16:31:06 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63646104
Wat zijn nou eigenlijk leuke spellen? Het enige leuke spel wat ik heb is Fieldrunners, en dat is nog best wel eenvoudig qua opzet eigenlijk. Verder zie ik bijna alleen maar simpele puzzelspellletjes in de App Store, zoals schaken, dammen, 4-op-een-rij, Sudoku, etc. Een echt uitdagend spel is er niet, want spellen als Super Monkey Ball en Crash Nitro Kart zijn alleen maar tech demo's. Heel leuk dat je een spelletje kan spelen door de iPhone te bewegen, maar het is super onhandig omdat je schermpje constant meebeweegt. Daarnaast is het bijna onmogelijk het geluid niet te dempen omdat je hand bijna altijd voor de speaker zit .

Ik zou wel graag leuke strategische spellen willen spelen. Heel vroeger op de Gameboy Advance had ik het prachtige Advance Wars . Een turn-based RTS die heel gemakkelijk met een touchscreen te spelen zou zijn. Was erg uitgebreid en uitdagend. Waarom is zoiets er niet voor de iPhone? Zonder goede spellen kan je de iPhone of iPod Touch niet als gameplatform naarzetten, iets wat Apple wel pretendeert.
  zondag 30 november 2008 @ 16:41:51 #253
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_63646334
CSI:Miami is wel een leuk spel en 1112 is ook wel leuk. Als je van dat soort spellen houd.

Monkeyball is ook een tof spel.

Brainchellenge en X-Plane vind ik ook wel leuk om te doen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 30 november 2008 @ 19:56:47 #254
167165 Blaaskaas
Blaast kaas :7
pi_63650378
En Lux Touch is ook vet!
  zondag 30 november 2008 @ 21:44:00 #255
11697 Junkie
pi_63653483
De enige die ik ken is Agile Forces. Maar die is nog beta, en dus nog enkel beschikbaar voor gejailbreakte iPhones.
Ik heb mijn 3G niet gejailbreakt. Dus iemand hier zou hem maar moeten testen.

En voor Quake-achtige FPS moet je bij Cube zijn. (Gratis!)
  Redactie Games zondag 30 november 2008 @ 21:47:02 #256
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_63653585
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef Junkie het volgende:
De enige die ik ken is Agile Forces. Maar die is nog beta, en dus nog enkel beschikbaar voor gejailbreakte iPhones.
Ik heb mijn 3G niet gejailbreakt. Dus iemand hier zou hem maar moeten testen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

En voor Quake-achtige FPS moet je bij Cube zijn. (Gratis!)
Lijkt dat even gewoon Advance Wars...
  zondag 30 november 2008 @ 22:37:00 #257
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63655229
Maar hoe installeer je hem, is al een half jaar niks meer aan gedaan volgens mij.
  maandag 1 december 2008 @ 14:43:51 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_63668357
Vrijdag krijg ik mijn iphone 3g 8gig
pi_63669396
Hoe zit dat met je iPhone als modem gebruiken. Het mag niet van T-mobile maar kunnen ze dit controleren oid?
pi_63670988
Vrijdag krijg ik m'n simlockvrije 3G 16Gb. Ik wil 'm dan gaan jailbreaken en voor zover ik kan zien op het WWW is er niet echt een risico dat je 'm kunt bricken, of wel ?
pi_63673375
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:13 schreef WebbySP het volgende:
Vrijdag krijg ik m'n simlockvrije 3G 16Gb. Ik wil 'm dan gaan jailbreaken en voor zover ik kan zien op het WWW is er niet echt een risico dat je 'm kunt bricken, of wel ?
Risico is er altijd maar er ik heb nu inmiddels al zoveel iphones gejailbreakt en nog geen een keen een brick gehad, zelfs niet toen mijn computer halverwege opnieuw opstarten vanwege de windows updates
pi_63674814
Mijn accuduur zonder 3G is erg goed overigens.
De eerste 36 uur hiervan heb ik 3G uitgehad, omdat ik in het buitenland zat. Zaterdagochtend om 7 uur uit het stopcontact getrokken, zojuist de 10%-melding gehad, hij is dus nog niet eens helemaal leeg.

pi_63676611
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:35 schreef Flepke het volgende:

[..]

Risico is er altijd maar er ik heb nu inmiddels al zoveel iphones gejailbreakt en nog geen een keen een brick gehad, zelfs niet toen mijn computer halverwege opnieuw opstarten vanwege de windows updates
Oke, nouja, heb zelf regelmatig andere ROM's op mijn PDA's gezet en daar zit denk ik zelfs meer risico aan.

Ik heb alleen meerdere handleidingen zien circuleren over jailbreaken icm. 2.2 Bij de ene zegt men dat je iTunes juist niet aan moet zetten en bij de andere weer wel.
Heb jij een (online) handleiding die voor jou feilloos werkt en die ik dan kan volgen ?
pi_63677489
iemand al dvds op de iphone gezet?

zoja... waarmee?
In de ban van de mods.
  maandag 1 december 2008 @ 20:25:28 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63677564
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Oke, nouja, heb zelf regelmatig andere ROM's op mijn PDA's gezet en daar zit denk ik zelfs meer risico aan.

Ik heb alleen meerdere handleidingen zien circuleren over jailbreaken icm. 2.2 Bij de ene zegt men dat je iTunes juist niet aan moet zetten en bij de andere weer wel.
Heb jij een (online) handleiding die voor jou feilloos werkt en die ik dan kan volgen ?
Gewoon QuickPwn gebruiken. Ik heb iTunes volgens mij altijd aan. Als het werkt dan werkt het en als het niet werkt dan werkt het niet, maar als het niet werkt is dat zonder gevolgen.
  maandag 1 december 2008 @ 20:30:07 #266
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_63677707
quote:
Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef ChRoNiC het volgende:
Kon vannacht niet slapen omdat ik ziek was.., heb ik 2 uur zitten pokeren op mn iPhone . Wel flink wat $jes verdiend!
Que? Met welke app kun je voor echt geld pokeren dan?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_63678366
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Que? Met welke app kun je voor echt geld pokeren dan?
Waarschijnlijk bedoelt-ie gewoon de Hold 'Em app van Apple
pi_63680333
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gewoon QuickPwn gebruiken. Ik heb iTunes volgens mij altijd aan. Als het werkt dan werkt het en als het niet werkt dan werkt het niet, maar als het niet werkt is dat zonder gevolgen.
Ik moet me er tegen die tijd dan maar es in gaan verdiepen. Het zag er op die youtube filpmjes nogal tricky uit zeg maar.
pi_63680777
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef dottinator het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoelt-ie gewoon de Hold 'Em app van Apple
Live Poker denk ik.
pi_63681744
Even een vraagje, met hopelijk een simpel antwoord :

Hoe leeg je de iPhone, ik bedoel : heb een iPhone die ik wil verkopen en daarop staat inmiddels de agenda, contacts, ringtones, muziek, enz. Is er een mogelijkheid om het toestel, zonder dat je verbinding hebt met iTunes, te legen zodat hij min of meer naar de fabrieksinstellingen terug wordt gezet en de nieuwe gebruiker er zonder problemen mee aan de slag kan ?

Oeps : http://www.iphoneclub.nl/1000/tip-voer-een-iphone-reset-uit/
pi_63685598
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef WebbySP het volgende:
Even een vraagje, met hopelijk een simpel antwoord :

Hoe leeg je de iPhone, ik bedoel : heb een iPhone die ik wil verkopen en daarop staat inmiddels de agenda, contacts, ringtones, muziek, enz. Is er een mogelijkheid om het toestel, zonder dat je verbinding hebt met iTunes, te legen zodat hij min of meer naar de fabrieksinstellingen terug wordt gezet en de nieuwe gebruiker er zonder problemen mee aan de slag kan ?

Oeps : http://www.iphoneclub.nl/1000/tip-voer-een-iphone-reset-uit/
yup...

instellingen-> algemeen ->stel opnieuw in->wis alle inhoud en instellingen.

Daarna moet de nieuwe gebruiker hem gewoon weer aansluiten aan itunes om in te stellen.
In de ban van de mods.
  dinsdag 2 december 2008 @ 05:26:38 #272
11697 Junkie
pi_63687355
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef rihago het volgende:
iemand al dvds op de iphone gezet?

zoja... waarmee?
DVD rippen met DVD Decrypter (Mode: File) of MacTheRipper (Full disc extraction)
En dan encoderen met HandBrake.

iPod High-Rez preset samples:
Flirt : 01h26m57s = 1,00 GB (1.078.009.856 bytes) 640x352

Prima tool
pi_63688134
@junkie: Ziet er goed uit!

Dvd's niet, divxjes al wel op m'n iPhone staan. Deze heb ik geconverteerd mbv Total Video Converter, erg handig tooltje.
pi_63688744
Zijn er ook native tv gids apps voor de iPhone waar je wat in NL aan hebt? Heb gisteren al een rondje App Store gedaan maar kon zo snel niks vinden. Ik heb nu de Veronica iPhone TV Gids op m'n homescreen als webapp staan, die is best aardig maar ik vroeg me af of ik iets over het hoofd zag...
pi_63690474
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 05:26 schreef Junkie het volgende:

[..]

DVD rippen met DVD Decrypter (Mode: File) of MacTheRipper (Full disc extraction)
En dan encoderen met HandBrake.

iPod High-Rez preset samples:
Flirt : 01h26m57s = 1,00 GB (1.078.009.856 bytes) 640x352

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Prima tool
Ziet er goed uit!

thnx... ik ga het even uit proberen....
In de ban van de mods.
pi_63691247
Zijn er hier misschien mensen geinteresseerd in mijn Senacases Walletbook voor de 3G? Hij is gloednieuw, ik had 'm meebesteld met m'n Ultraslim Pouch maar hij ligt al tijden ongebruikt in de kast... Het gaat om deze:

Kleur brown dus. Op de website van Senacases(.com) zie je meer plaatjes...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2008 @ 14:42:42 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63696206
Is er al een jailbreak voor de 3G?
pi_63696220
Uiteraard. Maar nog geen (SIM) unlock.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 december 2008 @ 15:02:01 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63696662
Laat maar het was een unlockte
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:24:34 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_63697269
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vrijdag krijg ik mijn iphone 3g 8gig
Morgen komt ie al
pi_63702597
Er komt deze week een Hyves-app voor de iPhone uit. Genaamd: yPhone!

Joehoeeeee.. Klik
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:22:55 #282
11697 Junkie
pi_63710348
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Er komt deze week een Hyves-app voor de iPhone uit. Genaamd: yPhone!

Joehoeeeee.. Klik
Dat ziet er heel erg hetzelfde uit als FaceBook app.
Maarja, bijna alle functies van Hyves zijn ook van FaceBook gekloond.
pi_63712787
Goed nieuws die Hyves app. Zat ik toch wel beetje op te wachten eerlijk gezegd.
pi_63724703
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:15 schreef Jarno het volgende:
Zijn er hier misschien mensen geinteresseerd in mijn Senacases Walletbook voor de 3G? Hij is gloednieuw, ik had 'm meebesteld met m'n Ultraslim Pouch maar hij ligt al tijden ongebruikt in de kast... Het gaat om deze:

[ afbeelding ]

Kleur brown dus. Op de website van Senacases(.com) zie je meer plaatjes...
Blaaskaas (mocht je meelezen), check je PM even ajb!
pi_63725042
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Jarno het volgende:
Zijn er ook native tv gids apps voor de iPhone waar je wat in NL aan hebt? Heb gisteren al een rondje App Store gedaan maar kon zo snel niks vinden. Ik heb nu de Veronica iPhone TV Gids op m'n homescreen als webapp staan, die is best aardig maar ik vroeg me af of ik iets over het hoofd zag...
MovieMeter, maar die geeft alleen films weer, geen series e.d.
Ook films in de bios en nieuw in de videotheek.
pi_63733085
Hoeveel data verbruiken jullie per maand ongeveer ? Wil namelijk een keuze maken of een vodafone (on)beperkt internet abo zou voldoen met een Iphone.

[ Bericht 49% gewijzigd door mrbox op 03-12-2008 20:09:55 ]
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_63736256
Ongeveer 700 á 800 MB denk ik. Vooral als je wel eens online streaming filmpjes kijkt enzo.
Zit op 2,8 GB ofzo na 3 maanden.
pi_63736268
TapDefense is een aanrader overigens: gratis Towerdefense game!
pi_63737413
Aurora Feint is ook erg verslavend! het schijnt dat deel 2 (wel betaald) neit echt de moeite waard is als je al ver betn met deel 1, heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
pi_63737452
Daar vond ik echt geen zak aan, alleen maar slepen met blokjes.
pi_63749679
er is geen uitzending gemist voor de iphone toch??
In de ban van de mods.
  donderdag 4 december 2008 @ 11:03:32 #292
170462 Stinosss
pi_63749783
Mobinews . Soort van.
pi_63754140
Wat heeft die meer te bieden dan de webversie?
  donderdag 4 december 2008 @ 14:03:24 #295
170462 Stinosss
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:11:34 #296
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_63779848
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef mrbox het volgende:
Hoeveel data verbruiken jullie per maand ongeveer ? Wil namelijk een keuze maken of een vodafone (on)beperkt internet abo zou voldoen met een Iphone.
Aan de telefoon wisten ze mij te vertellen dat het gemiddelde gebruik 75MB per maand is, dus mag je zo'n 750MB gebruiken. Lijkt me meer dan genoeg over 3G. Ik heb hem dan ook besteld icm Vodafone. Simlockvrije 16GB, 200 min / 400 sms, 31 nog iets per maand en 80 euro bijbetalen.

Chauffeur is onderweg 05-12-2008 Goirle-Nieuwkerksedk, pakkettendistributie
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_63780004
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Skv het volgende:
TapDefense is een aanrader overigens: gratis Towerdefense game!
Klopt!
Heb hem laatst ook gedownload en ben er constant mee bezig! Maar wel achterlijk moeilijk zo rond level 30 Verder kom ik dan ook niet!
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:07:28 #298
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_63781271
Die yphone van hyves is egt kut, je hebt er niks aan. Gewoon bladwijzer hyves. Zelfs dat is sneller. Zucht.
Klap eens in je handjes.
pi_63781345
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef Knoflook het volgende:
Die yphone van hyves is egt kut, je hebt er niks aan. Gewoon bladwijzer hyves. Zelfs dat is sneller. Zucht.
Hele Hyves is kut dus
pi_63781726
--

[ Bericht 100% gewijzigd door ChRoNiC op 05-12-2008 13:27:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')