Ik ben jaloersquote:Op donderdag 18 december 2008 00:51 schreef NanKing het volgende:
Eerste post vanaf mijn kersverse iPhone 14.gif
Hij maakt tot nu mijn verwachtingen waarquote:Op donderdag 18 december 2008 00:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben jaloerswil die ook
En bevalt het ?
zGquote:
Nee, ik heb de baggerlayout ingesteld ik vind die oranje layout echt heel onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:01 schreef zarGon het volgende:
Je gebruikt de mobiele lay-out niet? Die werkt net even wat fijner, maar mist wel een paar functies.
Op hoeveel posts per pagina's heb jij ingesteld? Onoverzichtelijk, maar wel heel erg snel. En het went wel, uiteindelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
zG
[..]
Nee, ik heb de baggerlayout ingesteld ik vind die oranje layout echt heel onoverzichtelijk.
Dat unlocken updaten ed is tegenwoordig zo geebeurd, maar daarna alle programma;s weer op het plekje zetten waar ik ze wil (6,5 pagina's (exc cydia apps) met apps die door elkaar staan nu en wat minstens 15 minuten kost om alles weer te krijgen zoals ik wil) .quote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ben ook erg blij met mijn T-mobile iPhone. Ik moest vandaag weer iPhone jailbreaken en unlocken voor iemand maar het is nog niet gelukt
Kate, maar is ook betaald.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef Inspi het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik op mijn lockscreen te zien krijg of ik afspraken heb.
Heb intelliscreen al geprobeerd maar heb geen zin om te betalen ervoor.
had nog een andere app (naam is me ontschoten) en dat werkte ook niet.
Iemand een idee toevallig?
Hoop dat je nu ook krabbels kan verwijderen..quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er is ook een nieuwe versie van Hyves te vinden in de updates.
Werkt steadycam nou een beetje?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Shazam, Photoswap, TapDefense, Wikipanion, NOS teletekst, NU applicatie, Hyves, Facebook, Cameraman ( find it spelletje), Steadycam, Remote, Buienradar, iReversi, WiFinder, Lux Touch (het spel Risk).
Ik kijk altijd in de App Store naar meest popularie e.d. om te kijken of er nog wat leuks is.
Luxtouch net gedownloadquote:Op donderdag 18 december 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werkt steadycam nou een beetje?
En LuxTouch klinkt leuk
quote:iPhone-dief valt door de mand dankzij MobileMe
donderdag, 18 december 2008 (11:09) (meer info)
MobileMe iPhone-bezitter Rob is een van de weinige mensen die in de kroeg een succesverhaal over MobileMe kan vertellen. Rob’s iPhone werd gestolen in de stomerij en omdat hij er vanuit ging dat hij het toestel toch niet weer terug zou krijgen kocht hij meteen een nieuwe. Een dag later verschenen onbekende nieuwe contactpersonen in de iPhone. De dief bleek eigen namen en telefoonnummers van vrienden aan het adresboek te hebben toegevoegd en realiseerde zich niet dat de informatie via MobileMe met allerlei andere apparaten (waaronder de nieuwe iPhone) wordt gesynchroniseerd.
Na wat rondbellen achterhaalde Rob de naam en het telefoonnummer van de dief, zodat de politie alle informatie had om de iPhone terug te halen. De iPhone zelf staat nu te koop - samen met het verhaal - op eBay. En levert zo’n goed verhaal ook nog iets op? Er is momenteel één bieder die er $399 voor over heeft.
geen idee. de korting is alleen op de maandelijkse kosten, dus dat kan vast nog wel veranderd worden. scheelt toch bijna 6 euro per maand.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
FUCK, dat wist ik niet. Zou dat nu nog kunnen? heb al drie of vier maanden het i300 abonnement.
is het de kosten waard?quote:
Ik heb mijn iphone bij gsmtrack besteld begin deze maand. Het is een Italiaanse iphone.quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef voidmage het volgende:
weet iemand hoe het zit met een ipod halen bij gsmtrack.nl ?
Apple iPhone 3G 16GB Black. Voor de specificaties klik hier !
voor maar ¤ 49,00 !
Vodafone Basis 35,00 voor 24 maanden. Voor de specificaties klik hier !
Nu met Life-Time korting, dus elke maand voordeel
Geen aansluitkosten
Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een Vodafone Basis 35.00 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement ¤ 28,00 per maand plus het eerste jaar ¤ 2.50 per maand voor de BloX Zorgeloos Internet.
U betaalt dus slechts ¤ 30.50 per maand.
U krijgt van Vodafone iedere maand opnieuw 300 min of 600 sms en onbeperkt gebruik van mobiel internet.
U krijgt van GSMtrack.nl de Apple iPhone 3G 16GB in de kleur zwart of wit voor maar ¤ 49,00 !
Extra
U betaalt ¤ 9,50 verzendkosten.
klinkt heel goed,
zijn dit geimporteerde iphone's?
zit er garantie op en kan je ze verzekeren?
en iemand al hier zijn iphone gehaald?
okay en er zit gewoon garantie en engelse taal op?quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb mijn iphone bij gsmtrack besteld begin deze maand. Het is een Italiaanse iphone.
Je kunt de taal gewoon kiezen. Nederlands, Engels etc.quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef voidmage het volgende:
[..]
okay en er zit gewoon garantie en engelse taal op?
Ja, wilde ik ook doen, maar dacht misschien weet iemand het. 4 maanden van te voren is 24 december, en dan is het kerst.... Maar ik wil niet langer wachten!quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef NanKing het volgende:
Bel T-Mobile even op, je hebt kans dat ze je een leuke iPhone aanbieding doen. Mijn neefje zat ook een aantal bij orange (wat nu T-mobile is) en heeft een iPhone 16 GB met een abo van 30 euro p/m voor niets gehad.
Ik heb hetzelfde. Wil gaan verlengen bij t-mobile. Neem toch aan dat daar regelingen voor zijn? Of geven ze random een aanbieding als je erom vraagtquote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef NanKing het volgende:
Bel T-Mobile even op, je hebt kans dat ze je een leuke iPhone aanbieding doen. Mijn neefje zat ook een aantal bij orange (wat nu T-mobile is) en heeft een iPhone 16 GB met een abo van 30 euro p/m voor niets gehad.
gsm.nlquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef DuTank het volgende:
Wanneer kan ik hem bestellen bij Vodafone?
GSMTrack.nl is het goedkoopst.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef DuTank het volgende:
Wanneer kan ik hem bestellen bij Vodafone?
En Orange is geen T-mobile neem ik aan>?quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Foppema het volgende:
bij t-mobile winkel en telefoon is het 4 maanden...
bij bijvoorbeeld belcompany is het 3 maanden...
Dit geldt alleen bij verlengin van t-mobile naar t-mobile....
Ok, maar dat lukt zeker niet icm verlengen van mijn huidige abonnement?quote:Op maandag 22 december 2008 13:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
GSMTrack.nl is het goedkoopst.
wanneer moet je extra betalen ??quote:Op maandag 22 december 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik mag nu nog even geen gebruik maken van 3G omdat mijn oude abonnement nog niet is afgelopen. Heb wel al de iPhone meegekregen waarin ik mijn "oude" simkaart heb gestopt.
Even een blonde vraag, maar het is toch zo dat ik geen kosten betaal als ik gebruik maak van het WiFi-netwerk van thuis (of any other place)? Ik zou nu toch alleen moeten betalen (extra) als ik van GPRS gebruik maak?
Nou, het zit zo:quote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
wanneer moet je extra betalen ??
ja dat stuk snapte ik ook wel. geen idee of je iets moet betalen als je inlogt op wifi. lijkt me niet, omdat het iets anders is dan 3G.quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, het zit zo:
Ik heb nu bijna een jaar een Orange abonnement. Deze loopt in maart af. Ik wil echter de iPhone en ben dus vandaag naar de t-Mobile shop geweest. Dit kon: mijn Orangeabonnement loopt gewoon door tot maart maar tot die tijd moet ik wel gewoon mijn Orange simkaart gebruiken. En heb ik dus nog geen 3G.
In maart krijg ik mijn nieuwe simkaart. Dan gaat mijn t-Mobile iPhone abonnement in en heb ik dus de standaard 3G. Dan kan ik gebruik maken van het 3G internet. Tot die tijd moet ik dus, wil ik niet bij te hoeven betalen (hoop ik dus), gebruik maken van een WiFi-netwerk bij mij thuis. Zodoende heb ik toch snel internet.
Is het zo een beetje duidelijk?
Als je dataroaming uitzet dan ga je ook niet perongeluk via het niet-wifi netwerk surfen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, het zit zo:
Ik heb nu bijna een jaar een Orange abonnement. Deze loopt in maart af. Ik wil echter de iPhone en ben dus vandaag naar de t-Mobile shop geweest. Dit kon: mijn Orangeabonnement loopt gewoon door tot maart maar tot die tijd moet ik wel gewoon mijn Orange simkaart gebruiken. En heb ik dus nog geen 3G.
In maart krijg ik mijn nieuwe simkaart. Dan gaat mijn t-Mobile iPhone abonnement in en heb ik dus de standaard 3G. Dan kan ik gebruik maken van het 3G internet. Tot die tijd moet ik dus, wil ik niet bij te hoeven betalen (hoop ik dus), gebruik maken van een WiFi-netwerk bij mij thuis. Zodoende heb ik toch snel internet.
Is het zo een beetje duidelijk?
Ben ik ook heel benieuwd naar. Want als de iPhone straks vanaf januari of zo iets ook bij Vodafone te verkrijgen is, dan wacht ik nog even met wat nieuws halen.quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Agiath het volgende:
Is er al iets bekend over andere telecombedrijven die de iPhone gaan aanbieden.
KPN bijvoorbeeld?
wifi is gewoon gratis als je het bij je thuis gebruiktquote:Op maandag 22 december 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik mag nu nog even geen gebruik maken van 3G omdat mijn oude abonnement nog niet is afgelopen. Heb wel al de iPhone meegekregen waarin ik mijn "oude" simkaart heb gestopt.
Even een blonde vraag, maar het is toch zo dat ik geen kosten betaal als ik gebruik maak van het WiFi-netwerk van thuis (of any other place)? Ik zou nu toch alleen moeten betalen (extra) als ik van GPRS gebruik maak?
Sms'en naar betaalde nummers, infolijnen bellen etcquote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef bodylotion het volgende:
weet iemand waardoor je 'overige kosten' maakt bij t-mobile?
ik heb het nu op ¤0,08 staan
okquote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef Slein83 het volgende:
[..]
wifi is gewoon gratis als je het bij je thuis gebruikt
Als je geen extra kosten wilt maken moet je de dataroaming en 3g gewoon uitzetten. Dan gaat er geen ongemerkt dataverkeer en kom je niet voor hoge kosten te staan waar je niks vanaf weet.
Edit: volgende keer me browser refreshen lol
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.quote:Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sms'en naar betaalde nummers, infolijnen bellen etc
Als het 0,08 cent is dan is dat volgens mij precies de kosten van een sms. Dus misschien ben je al buiten je bundel aan het smsen?quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.
Wat boeit die 8 cent nouquote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.
Het gaat toch ook niet om die 8 cent... Ik heb nog 150 smsjes en heb ook geen servicenummers gebelt, dus ben benieuwd wat het is.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat boeit die 8 cent nou
Ik ga er meestal ok 6 euro overheen, over het algemeen is het idd bellen naar servicenummers.
Vind ik dus ookquote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ een mod en users:
Zou het misschien handig zijn om tóch een apart topic te maken voor iPhone applicaties (apps)? Dit is eerder gedaan en toen werd naar dit topic verwezen. Maar omdat er zoveel te vinden is en er dagelijks nieuwe bij komen, is een eigen topic misschien overzichtelijker? Nu is het zo ontzettend zoeken in deze topics!
Wil er graag een openen maar wil niet dat ie meteen wordt dichtgegooid
Lijkt me ook een goed plan, ik zie door het bomen het bos niet meer !quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ een mod en users:
Zou het misschien handig zijn om tóch een apart topic te maken voor iPhone applicaties (apps)? Dit is eerder gedaan en toen werd naar dit topic verwezen. Maar omdat er zoveel te vinden is en er dagelijks nieuwe bij komen, is een eigen topic misschien overzichtelijker? Nu is het zo ontzettend zoeken in deze topics!
Wil er graag een openen maar wil niet dat ie meteen wordt dichtgegooid
Samequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind ik dus ook
Gewoon een apart topic voor de apps
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:23 schreef NanKing het volgende:
Met een mooie OP die goed bijgehouden wordt. Dat lijkt mij ook wel wat.
Meer een apart topic voor handige iPhone apps.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef portier het volgende:
De eerste post in dit topic is van 5 december, toch niet nodig om 2 topics ervan te maken? Zo hard gaat het nou ook weer niet.
Een SMS kost geen 0,08 cent, dat is ¤ 0, 0008quote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als het 0,08 cent is dan is dat volgens mij precies de kosten van een sms. Dus misschien ben je al buiten je bundel aan het smsen?
en ik ben nog steeds benieuwd waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een SMS kost geen 0,08 cent, dat is ¤ 0, 0008
Dat is wel heel erg goedkoop.
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doen
Vrijwilligers?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Huldequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mijn abonnement bij Vodafone loopt ergens in maart 2009 af en ik wil graag een iPhone 3G
Maar ik wil eigenlijk wel verder met Vodafone en niet overstappen naar T-Mobile. Vodafone zelf kan geen iPhone leveren, maar men kan wel via webshops aan een iPhone 3G komen met een Vodafone abonnement. Kan ik met nummerbehoud een verlenging via een webshop aanvragen + nog wat toeters en bellen als onbeperkt mobiel internet?
Of is nummerbehoud niet mogelijk omdat het via een derde partij (webwinkel) gaat?
ik heb de 8gb voor 172 euro incl. 22,50 abo voor 18 euro en de eerste 12 mnd 2,50 voor i-netquote:Op donderdag 25 december 2008 20:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hoeveel betaalde je voor die iphone na verlenging van abbo?
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.
Zodra er goede software is wel jaquote:
Het is een italiaans toestel, ik had geen problemen met het upgraden naar de laatste firmwarequote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws!
En de iPhone 3G die 2Call levert, is het gewoon een legale (buitenlandse) simlockvrije toestel of gekraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |