wifi is gewoon gratis als je het bij je thuis gebruiktquote:Op maandag 22 december 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik mag nu nog even geen gebruik maken van 3G omdat mijn oude abonnement nog niet is afgelopen. Heb wel al de iPhone meegekregen waarin ik mijn "oude" simkaart heb gestopt.
Even een blonde vraag, maar het is toch zo dat ik geen kosten betaal als ik gebruik maak van het WiFi-netwerk van thuis (of any other place)? Ik zou nu toch alleen moeten betalen (extra) als ik van GPRS gebruik maak?
Sms'en naar betaalde nummers, infolijnen bellen etcquote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef bodylotion het volgende:
weet iemand waardoor je 'overige kosten' maakt bij t-mobile?
ik heb het nu op ¤0,08 staan
okquote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef Slein83 het volgende:
[..]
wifi is gewoon gratis als je het bij je thuis gebruikt
Als je geen extra kosten wilt maken moet je de dataroaming en 3g gewoon uitzetten. Dan gaat er geen ongemerkt dataverkeer en kom je niet voor hoge kosten te staan waar je niks vanaf weet.
Edit: volgende keer me browser refreshen lol
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.quote:Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sms'en naar betaalde nummers, infolijnen bellen etc
Als het 0,08 cent is dan is dat volgens mij precies de kosten van een sms. Dus misschien ben je al buiten je bundel aan het smsen?quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.
Wat boeit die 8 cent nouquote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en wat nog meer? heb naar mijn weten alleen nog maar gebelt en gesmst.
Het gaat toch ook niet om die 8 cent... Ik heb nog 150 smsjes en heb ook geen servicenummers gebelt, dus ben benieuwd wat het is.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat boeit die 8 cent nou
Ik ga er meestal ok 6 euro overheen, over het algemeen is het idd bellen naar servicenummers.
Vind ik dus ookquote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ een mod en users:
Zou het misschien handig zijn om tóch een apart topic te maken voor iPhone applicaties (apps)? Dit is eerder gedaan en toen werd naar dit topic verwezen. Maar omdat er zoveel te vinden is en er dagelijks nieuwe bij komen, is een eigen topic misschien overzichtelijker? Nu is het zo ontzettend zoeken in deze topics!
Wil er graag een openen maar wil niet dat ie meteen wordt dichtgegooid
Lijkt me ook een goed plan, ik zie door het bomen het bos niet meer !quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
@ een mod en users:
Zou het misschien handig zijn om tóch een apart topic te maken voor iPhone applicaties (apps)? Dit is eerder gedaan en toen werd naar dit topic verwezen. Maar omdat er zoveel te vinden is en er dagelijks nieuwe bij komen, is een eigen topic misschien overzichtelijker? Nu is het zo ontzettend zoeken in deze topics!
Wil er graag een openen maar wil niet dat ie meteen wordt dichtgegooid
Samequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind ik dus ook
Gewoon een apart topic voor de apps
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:23 schreef NanKing het volgende:
Met een mooie OP die goed bijgehouden wordt. Dat lijkt mij ook wel wat.
Meer een apart topic voor handige iPhone apps.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef portier het volgende:
De eerste post in dit topic is van 5 december, toch niet nodig om 2 topics ervan te maken? Zo hard gaat het nou ook weer niet.
Een SMS kost geen 0,08 cent, dat is ¤ 0, 0008quote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als het 0,08 cent is dan is dat volgens mij precies de kosten van een sms. Dus misschien ben je al buiten je bundel aan het smsen?
en ik ben nog steeds benieuwd waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een SMS kost geen 0,08 cent, dat is ¤ 0, 0008
Dat is wel heel erg goedkoop.
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt natuurlijk de hamvraag, wie gaat dat doen
Vrijwilligers?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Huldequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee dus ik voel me wel geroepen hoor
Ik ga er eentje maken
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mijn abonnement bij Vodafone loopt ergens in maart 2009 af en ik wil graag een iPhone 3G
Maar ik wil eigenlijk wel verder met Vodafone en niet overstappen naar T-Mobile. Vodafone zelf kan geen iPhone leveren, maar men kan wel via webshops aan een iPhone 3G komen met een Vodafone abonnement. Kan ik met nummerbehoud een verlenging via een webshop aanvragen + nog wat toeters en bellen als onbeperkt mobiel internet?
Of is nummerbehoud niet mogelijk omdat het via een derde partij (webwinkel) gaat?
ik heb de 8gb voor 172 euro incl. 22,50 abo voor 18 euro en de eerste 12 mnd 2,50 voor i-netquote:Op donderdag 25 december 2008 20:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
hoeveel betaalde je voor die iphone na verlenging van abbo?
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat kan ik heb zelf via een webwinkel (2call) mijn abo verlengt met nummerbehoud en daarbij een iphone genomen.
Zodra er goede software is wel jaquote:
Het is een italiaans toestel, ik had geen problemen met het upgraden naar de laatste firmwarequote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws!
En de iPhone 3G die 2Call levert, is het gewoon een legale (buitenlandse) simlockvrije toestel of gekraakt?
Jup, XGps, cydia.xwaves.net. Dat programma heeft alleen nog geen gesproken navigatie. Komt er wel aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |