Waarom is iedereen daar toch zo bang voor? Als je 10.5.5 installeert ben je toch ook niet alles kwijt? Of SP3.. Bovendien heb je als het goed is altijd nog je backup van iTunes waarmee je alles terug kan zetten als het fout gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens nog een vraagje, ik zit nu op firmware 2.1 als de nieuwe firmware 2.2 erop gooi ben ik dan al m'n muziek en Apps die op m'n iPod Touch kwijt? Zou vervelend zijn kan ik weer 20 GB aan media er opnieuw handmatig opzetten..
Dat is précies hetzelfde als www.bestskinsever.com, alleen kost BSE 8 euro. BSE heb ik voor mijn touch gebruikt en ook voor mijn 3G besteld nu, dat is echt geniaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds gister in het bezit van eeniPhone
. Wat een geniaal en mooi apparaat
.
Hoe heb ik ooit zonder gekund.
Nu wil ik hem graag zolang mogelijk mooi houden. Ik heb vandaag een hoesje gekocht maar ik wil eigenlijk deze kopen. Iemand ervaring mee? Ziet er namelijk ideaal uit.
portier bedoelt: 'nee, je bent niet alles kwijt'.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:46 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar toch zo bang voor? Als je 10.5.5 installeert ben je toch ook niet alles kwijt? Of SP3.. Bovendien heb je als het goed is altijd nog je backup van iTunes waarmee je alles terug kan zetten als het fout gaat.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
portier bedoelt: 'nee, je bent niet alles kwijt'.
Nou de Nokia N95 doet dat wel....quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:46 schreef portier het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar toch zo bang voor? Als je 10.5.5 installeert ben je toch ook niet alles kwijt? Of SP3.. Bovendien heb je als het goed is altijd nog je backup van iTunes waarmee je alles terug kan zetten als het fout gaat.
was het plan, ware het niet dat dat tyfusserige t-mobile niet meeging in mijn lost and stolen plannen....kuthoer achter de balie !quote:
Huh ?!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Tovaho het volgende:
[..]
was het plan, ware het niet dat dat tyfusserige t-mobile niet meeging in mijn lost and stolen plannen....kuthoer achter de balie !
Ik heb hem, werkt perfect. Alleen soms gaat ie achter een beetje los hangen....maar dat ligt denk ik aan mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds gister in het bezit van eeniPhone
. Wat een geniaal en mooi apparaat
.
Hoe heb ik ooit zonder gekund.
Nu wil ik hem graag zolang mogelijk mooi houden. Ik heb vandaag een hoesje gekocht maar ik wil eigenlijk deze kopen. Iemand ervaring mee? Ziet er namelijk ideaal uit.
Weet je zeker dat het niet softwarematig is? (Al een verse firmware eropgegooid bijvoorbeeld). iPodservice scheen wel goed te zijn las ik.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:47 schreef Flepke het volgende:
Pff, touchscreen van mijn iphone (2G) is er van de week mee gekapt, klote zooi, duur grapje, heb gvd serieuze afkickverschijnselen
![]()
Dan maar geen vuurwerk dit jaar![]()
Maar wat is er betrouwbaar en goedkoop?
Bij ipod-service is het 181,5 (inc heen en weer verzenden?)
iPhone scherm complete unit (touch-gedeelte en lcd) 159,00 + Inbouwkosten 22,50
Ik kan wel zaken vinder die het voor minder doen maar zijn die betrouwbaar?
Doet de lokale telefoon turk ook iphones?(2G!)
Jup, eerst natuurlijk harde reset, werkte niet toen gerestored werkte ook niet....quote:Op zondag 7 december 2008 00:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet softwarematig is? (Al een verse firmware eropgegooid bijvoorbeeld). iPodservice scheen wel goed te zijn las ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |