De blauwequote:Op zondag 14 december 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welke kleur?![]()
Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal schitterend.
Ik ben benieuwd hoe die bevalt zodra je hem binnen hebtquote:
Ja die kruisjes worden bij mij dus niet getoond. Heel raar.quote:
En als je nou de "instellingen" knop ingedrukt houdt?quote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja die kruisjes worden bij mij dus niet getoond. Heel raar.
Nee werkt ook niet. Ik vind het echt een heel raar verhaalquote:Op zondag 14 december 2008 22:22 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
En als je nou de "instellingen" knop ingedrukt houdt?
Doe eens opnieuw opstarten en dan nog een keer proberen. Het zou wel raar zijn als zo'n basale functie bij jou niet werkt.quote:Op zondag 14 december 2008 22:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Nee werkt ook niet. Ik vind het echt een heel raar verhaal
Ik heb mijn iPhone nog maar net, maar je kan toch ook alleen maar de dingen weghalen die je er zelf bij hebt gezet. Ik heb bijvoorbeeld een paar spelletjes erop staan, daar komt bij mij wel een kruisje te staan, maar bij die andere standaard-zaken inderdaad niet.quote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja die kruisjes worden bij mij dus niet getoond. Heel raar.
Dat dus!quote:Op maandag 15 december 2008 01:04 schreef -Lian- het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone nog maar net, maar je kan toch ook alleen maar de dingen weghalen die je er zelf bij hebt gezet. Ik heb bijvoorbeeld een paar spelletjes erop staan, daar komt bij mij wel een kruisje te staan, maar bij die andere standaard-zaken inderdaad niet.
Correct, de standaard apple software (Notities e.d.) kan je niet verwijderen.quote:Op maandag 15 december 2008 01:04 schreef -Lian- het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone nog maar net, maar je kan toch ook alleen maar de dingen weghalen die je er zelf bij hebt gezet. Ik heb bijvoorbeeld een paar spelletjes erop staan, daar komt bij mij wel een kruisje te staan, maar bij die andere standaard-zaken inderdaad niet.
Cap op gebruik internet?quote:Op zondag 14 december 2008 20:25 schreef EvilMarc het volgende:
Iemand ervaring met het Vodafone super sim abonnement?
Dingen waar ik speciaal op moet letten voordat ik hier aan begin?
Ik heb een abbo afgesloten bij Vodafone. Alleen gaat het pas in maart in. Op internet zal wel een fair use policy zitten en nummerbehoud is altijd mogelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 08:08 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Cap op gebruik internet?
Nummerbehoud mogelijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |