De gewone standaard klok-app die standaard op de iPhone staat. Werkt prima. Hoef persoonlijk niet zo nodig voor alles een speciaal app-je als het ook al standaard op de iPhone staat.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
Welke app gebruiken jullie als wekker ?
Gewoon de wekker van iPhonequote:Op woensdag 10 december 2008 22:13 schreef mrbox het volgende:
Welke app gebruiken jullie als wekker ?
Yep, heb vandaag de Easy EN medium uitgespeeld achter elkaar.. als je het doorhebt is het gauw klaarquote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het spel eenmaal doorhebt, is het makkelijk te halen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tussendoor per ongeluk een magic tower verkocht..
Best irritant in het begin omdat ik telkens rond de levels 30 - 31 doodging. Belangrijk is dat je eerst minimaal tweemaal de interest rate gaat researchen. Storm en earthquake heb je niet eens nodig,. Oh, en veel ice towers.
Netjes! En het internet heb je dan gewoon continu aan staan?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
Moet wel zeggen dat sinds de supdate ik 1,5 dag langer met een acculading doe.
Dat is inclusief interneppen, muziek luisteren naast het bellen en smsen.
Waar worden de liedjes en programma's dan opgeslagen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je kunt met Total Commander hem als externe HD gebruiken. Maar het kan standaard niet omdat er geen HD inzit.
Mits ze niet voelbaar zijn: ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Skv het volgende:
Godverdomme. Mijn 2e iPhone begint nu ook haarscheurtjes te krijgen.
Opsturen dan maar weer..
Weet iemand of het nog steeds zo is dat je dan een nieuwe krijgt?
En hoe doe ik dat precies?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef EvilMarc het volgende:
Blijft hij traag moet je gewoon apps gaan deïnstalleren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:25 schreef Intocable het volgende:
De homeknop Op een app drukken en vasthouden totdat je apps gaan trillen. Bij elke app. staat een kruisje. Als je daar op drukt, krijg je de melding of je de app wilt verwijderen.
WiFi? Alleen als ik thuis ben, als ik weg ga zet ik WiFi uit. Onderweg gewoon via het T-mobile netwerk.quote:Op donderdag 11 december 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes! En het internet heb je dan gewoon continu aan staan?
Nee, sinds 2.0. Ziequote:Op zondag 14 december 2008 14:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ik krijg geen kruisjes te zien. Is dit iets dat sinds 2.2 is ingevoerd?
Wauw!quote:Op zondag 14 december 2008 14:42 schreef DaMook het volgende:
http://www.more-concepts.com/fashion/noel.php
De eerste case (de blauwe en zilveren) en screenprotector die ik wel wat vind hebben. Jammer dat ie niet voor de oude iphone is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |