Gewoon elke nacht opladen geen probleem dan toch of op je werk/school aan de usb hangen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben een beetje bezorgd want de iphone gebruikt natuurlijk een veelvoud van wat door andere telefoons gemiddeld wordt gebruikt
Klopt en ik hoop het. Ik ga morgen even informeren in de winkel, eindelijkquote:Op maandag 15 december 2008 18:33 schreef portier het volgende:
Hij bedoelt het internetgebruik stelletje Einsteins. En ik neem aan dat dat aan de hand van de andere Super SIMS gaat.
Heb ik ook soms. Als ik iets heb van nu hoort de batterij hoort 2 streepjes minder te zijn, maar het niet aangeeft zet ik 'm even uit en weer aan. Dan doet 'ie 't weer.quote:Op maandag 15 december 2008 10:31 schreef donderopman het volgende:
mijn batterij indicator werkt niet altijd even goed. Hij staat dan de hele dag vol en dan 's avonds begint hij te klagen dat hij nog maar 20% heeft. Had al wel ff gegoolged en het schijnt wel eens voor te komen maar dan moet het na het opladen weer over zijn. En dat is het bij mij dus niet....
Heeft iemand hier verder nog last van? of laat ik mijn batterij verkeerd op?
Dat is het punt ook slimbo.quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Stinosss het volgende:
Wat heeft het voor zin om je iphone te rebooten? Je accuduur wordt er echt niet langer van hoor. Alleen je indicator veranderd.
Ja, keihard onbeperkt :pquote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef newyorkcity het volgende:
Dit was toch en vraag![]()
Nog een vraag dan maar....
Dat abonnement van T-mobile voor 30 euro per maand, zit daar ook internet bij in?
Thanx het gebeurd nu ook niet meerquote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is het punt ook slimbo.
Z'n batterij status doet het niet goed, en als de batterij opeens leeg is krijg je daar melding van.
Ik heb dat 2x keer eerder gehad. Als ik m'n telefoon opnieuw aan gezet had zag ik dat de batterij wel degelijk niet vol zat maar halverwege was.
quote:iPhone 3G finally unlocked by the Dev-Team!
Well this has been a long time coming. It seems that the iPhone Dev-Team has finally done the impossible -- they've gone and unlocked the iPhone 3G. The hack isn't out yet (the team says they're shooting for a December 31st release), and it requires that you've got a baseband of 2.11.07 or earlier, but when it drops, the crew seems fairly confident it will result in freedom from carrier oppression. The team is packaging the app -- formerly codenamed "yellowsn0w" -- into a user-friendly app a la PwnageTool and QuickPwn. Of course, you know how this cat and mouse game goes by now, so don't be surprised when Jobs and company come calling with an update that adds toast making to the official menu, but breaks your breaks all over again.
Ligt aan de kernel, is alweer op te lossen, zie dev team blogquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ert-iphone-dfu-mode/
Kort gezegd: 10.5.6 blokkeert Jailbreak functie...
Denk eens na...quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Stinosss het volgende:
Wat heeft het voor zin om je iphone te rebooten? Je accuduur wordt er echt niet langer van hoor. Alleen je indicator veranderd.
Hoezo komen er steeds meer achtergrond processenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denk eens na...
Als je je iphone een tijdje achter elkaar gebruikt komen er steeds meer achtergrond processen, als je reboot zijn deze dus weg waardoor je processor minder word belast en je batterij dus langer mee gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |