Ik vind de knuffelfactor van Willow toch wel iets groter hoorquote:
Jij doelt op het openen of niet? Ik op of ik naar college ga of nietquote:Op donderdag 4 december 2008 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
ik zat het me echt af te vragen...doet ze het of doet ze het niet
Ja maar Vito kun je op schoot nemenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de knuffelfactor van Willow toch wel iets groter hoor
Ik doelde op het openen jaquote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij doelt op het openen of niet? Ik op of ik naar college ga of nietMaar is inderdaad wel een tweeledige TT
Dacht even dat je don vito bedoeldequote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar Vito kun je op schoot nemen
Die weegt 40 kiloquote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doelde op het openen ja
Willow kan ook op schoot hoor
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht even dat je don vito bedoelde
[ afbeelding ]
kan ook maar dan wel als ie stilstaatquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of deze, de Volkswagen Vito
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die weegt 40 kiloMaar soms doet ie het wel, hij wil het sowieso graag
En hij is zeker heeeel knuffelbaar
Maar onderschat de schattigheid van Vito ook niet
Iehquote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geen ruften laat.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ook maar dan wel als ie stilstaat
Hij is heul geen Jack Russellquote:Op donderdag 4 december 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een Jack Mormel is 'ie niet eens zo erg als je zou verwachten inderdaad
Je begrijpt natuurlijk wel dat 'ie na de grote ontsnapping niet goed in mijn boekje meer staat
Nou dan heb je een goeie aan Willowquote:
Dat zeg ik: Jack Mormelquote:Op donderdag 4 december 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is heul geen Jack Russell![]()
Gemengd met Fox Terriër
quote:Je snapt toch wel dat hij dit deed om je te testen en dat je nu jammerlijk in zijn aanzien gedaald bent?
Ik vind mormel niet liev klinkenquote:
ja ik zou ook zo kijken als ik jou was, met Vito kun je beter geen ruzie hebbenquote:
Zal wel lachen zijn als één van zijn rivalen hem opzoekt in de gevangenis.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh...is dat het?quote:
Pfff, ik lust 'm rauw.quote:ja ik zou ook zo kijken als ik jou was, met Vito kun je beter geen ruzie hebben
Daar ben ik zoveel mogelijk mee gestopt te eten. Echt enorm lekker maar vétquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren voor het eerst een kapsalon gegeten (alleen de bekende restaurantjes van een vrij eenzijdig genre waren nog open).
Nu ben ik voor de rest van mn leven verpest denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren voor het eerst een kapsalon gegeten (alleen de bekende restaurantjes van een vrij eenzijdig genre waren nog open).
Nu ben ik voor de rest van mn leven verpest denk ik
Nog nooit van gehoord...quote:Regionale varianten
Een kapsalon is een aluminium bakje met daarin shoarma, patat, kaas, salade en saus in laagjes en is vooral in de regio Rotterdam populair. De naam komt van een lokale kapperszaak die steevast een gerecht met de combinatie van deze ingrediënten bestelde.
Klopt. Rotterdam en Den Haag.quote:
De plaats delict gisteren was Leiden.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Rotterdam en Den Haag.
Alhoewel het nu aan het overwaaien is naar die ex-havenstad.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of deze, de Volkswagen Mercedes-Benz Vito
[ afbeelding ]
En ik dacht afgelopen zaterdag in Amsterdam ook een toko gezien te hebben die dat groot op de ruit had staan (maar geen kapsalon was)quote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De plaats delict gisteren was Leiden.
Gezien de omschrijving loop ik nog niet echt warm voor een kapsalon...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik dacht afgelopen zaterdag in Amsterdam ook een toko gezien te hebben die dat groot op de ruit had staan (maar geen kapsalon was)
Dat idee had ik ook van te voren, maar goed, op aanraden van iemand anders toch maar geprobeerd. En het bleek toch wel verdomd lekker.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de omschrijving loop ik nog niet echt warm voor een kapsalon...
Het zou wel voor het eerst sinds jaren zijn dat ik weer iets met een kapsalon van doen zou hebben...
Het lijkt mij wel smakelijk, maar ook enorrum vet. Mits er niet van die melige friet gebruikt wordtquote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook van te voren, maar goed, op aanraden van iemand anders toch maar geprobeerd. En het bleek toch wel verdomd lekker.
quote:
Hij wordt inderdaad vaak verward met Cynix ©.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister Cynix ® ontmoet, maar ik had zelf niet door dat het Cynix ® was.
Ik zie deze nu pasquote:
Ik noem jou naam tegen Vito, hij kwispelt, gaat op zoek naar zijn touw en gaat bij de verwarming van de deur liggen om je te verwelkomen. Weet je het zeker nem?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...is dat het?
/sarcasme
[..]
Pfff, ik lust 'm rauw.
thanksquote:
College vanochtendquote:
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
College vanochtendik vond 2 dagen om half 7 opstaan wel genoeg
Ik heb 9 uur geslapen maar voel me vet gaarquote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.Nu lekker uitgeslapen?
Daar is niets mis meequote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
Kom natuurlijk weer midden in het seizoen terecht dus dat word maar downloaden waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is niets mis meeecht jammer dat ze het gecancelled hebben
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
HIhihi ik lees net even een beetje terug, ik had ook een thesis-elfje moeten vragen!![]()
Het is hier natte sneeuw en daar word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
niks mis met een serieverslavingquote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
nou koud was het weldegelijk zonet op de fietsquote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
na sinterklaas zet ik weer een kerstmuts opquote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Je avatar.![]()
Ik had er aan gedacht om die van mij op te geven in dat avataraanpastopic, maar toch maar niet gedaan. Zo met sneeuw is wel heel leuk.
quote:
oh, maar dat zou ik dan ook niet meer doenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag zou een groepsgenootje haar paper sturen, omdat ik het na moest kijken. Vandaag is de paper er nog niet en morgen moet hij ingeleverd worden. Ik geef haar nog een half uur en daarna bekijkt ze het maar. Echt niet dat ik vanavond een paper ga zitten nakijken.
quote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:chaotische dag op werk, gevoelsmatig niet veel gedaan maar eigenlijk is er enorm veel basiswerk voorbereid voor een hoop zaken. Morgen dan hopelijk een hoop zaken doorsturen/indienen/versturen/enz
Dan weet je net zoveel als ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
ik weet alleen dat die op tv komt vanavond
grappig spelletje moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:
*WARNING* *WARNING* *WARNING*
Verslavend spelletje gevonden![]()
http://zilch.playr.co.uk/zilch.php
hey nieuwequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
grappig spelletje moet ik zeggenik ga alleen te lang door iedere keer
maar dat komt nog wel...
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Dat spel is leuk! Snel weer weggeklikt.
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschilquote:
heyquote:
heb het eerste potje van de computer gewonnenquote:dat had ik verwacht
het is echt verslavend
Ik ben iets meer een gokker dan jij.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschil) en 2x gewonnen.
Ik kijk hoeveel dices ik nog heb liggen voor ik besluit of ik verder ga: 2 of minder, dan bank ik, als het kan natuurlijjk
weer verlorenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben iets meer een gokker dan jij.
daar is het toch een vrije avond voorquote:
achgossiequote:Op donderdag 4 december 2008 19:46 schreef Soempie het volgende:
En Reckless heeft vaak in 1 worp al alle dobbelstenen opgepunterd!
Nou, morgen misschienquote:Op donderdag 4 december 2008 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pashad je er niet ook nog een lachende mond van kunnen maken? Dan was het echt
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik noem jou naam tegen Vito, hij kwispelt, gaat op zoek naar zijn touw en gaat bij de verwarming van de deur liggen om je te verwelkomen. Weet je het zeker nem?Nou?
Dat heb ik je al eerder uitgelegd: oververmoeidheid slaap je niet weg in 1 dag. Ook niet in 2 dagen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanks
ik zag het toch even niet zitten om om 7 uur van huis te vertrekken om vervolgens weer om 23 uur thuis te komenalleen het stomme is dat ik door het lange slapen me nog gaarder voel dan gister en eergister
Ik moet meer posten dus, straks haalt Bertje me in.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 posters in MEN all-time
Prima filmquote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Soempie het volgende:
Iemand hier kiss kiss bang bang gezien? Is het wat?
Danke volgens mij ben je de eerste die er iets over zegtquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Yurithemaster (Redactie Frontpage)
Gefeli [ afbeelding ]
Ja ik lees dat nooit. Want het staat op dezelfde plek als de abbo-houders en dat vind ik niet interessantquote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke volgens mij ben je de eerste die er iets over zegt
Hier wat voorbeeldberichten voor je:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke volgens mij ben je de eerste die er iets over zegt
Al drie wekenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik lees dat nooit. Want het staat op dezelfde plek als de abbo-houders en dat vind ik niet interessant
Hoe lang ben je dat al?
Ja, feli!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Yurithemaster (Redactie Frontpage)
Gefeli [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moet meer posten dus, straks haalt Bertje me in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verveelt je ook, aangezien je hier weer post?quote:
Als je die van jou besneeuwd wilt hebben dan zeg je het maar...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Je avatar.![]()
Ik had er aan gedacht om die van mij op te geven in dat avataraanpastopic, maar toch maar niet gedaan. Zo met sneeuw is wel heel leuk.
Graag.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die van jou besneeuwd wilt hebben dan zeg je het maar...
Gewoon, zo.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Graag.![]()
Ik wist niet hoe ik het moest vragen.
Mwoah, het was meer dat ik een post van Yuri in het statstopic zag, dus even kijken of iedereen hier nog steeds zo actief posttequote:Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij verveelt je ook, aangezien je hier weer post?
Superleuk. Een rollator-piet.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Zo mijn sik afscheren, want morgen is het weer Zwarte Piet spelen geblazen.
Moet om 6.45 uur al aanwezig zijn om te schminken en om te kleden en dat vind ik eigenlijk toch wel wat vroeg.![]()
Maar we zullen die kinderen morgen even te grazen nemen, we hebben zelfs een grijsgeworden rollator-Piet.
Ben zelf ook benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
't Is ook al half 11. Moet je echt nog studeren?quote:
Kleiner maken lukt niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:31 schreef Soempie het volgende:
Ik weet geen andere manier van invoeren. Dacht dat er wel een andere manier was, maar blijkbaar niet?
Kun je hem kleiner maken voor me, MM?
Half elf is voor mij een normale tijd voor zoiets. Het probleem is dat ik al heel lang geen zin heb.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef Soempie het volgende:
't Is ook al half 11. Moet je echt nog studeren?
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Nesle het volgende:
zo dan soemp?
http://i34.tinypic.com/mw4gw9.gif
Haha je vet idee!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zullen we allemaal Soempie's avatar gebruiken?
Alleen als we jou ook een cadeautje mogen geven natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Half elf is voor mij een normale tijd voor zoiets. Het probleem is dat ik al heel lang geen zin heb.
Ik ga wel zondag de hele dag in de bieb zitten. Dan doe ik voor nu niks meer. Ik moet weer even opladen, denk ik. Heb nu ook veel onderwijs op de uni en ik werk misschien wat te veel. En dan maak ik van morgenmiddag ook een vrije middag om leuke dingen te doen. Hè, echt jammer dat ik geen Sinterklaas meer vier, ik heb zin om cadeautjes te shoppen.
Ideetje: wil iemand een Sint-cadeautje van mij krijgen (die dan wel te laat aankomt)?
Ik kan zelf uiteraard geen foto's maken maar ik verwacht wel wat ouders die dat zullen doen en via de school krijg ik ze dan hopelijk wel...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Superleuk. Een rollator-piet.Wel voor foto's zorgen he.
Ik hoef niks, tenzij jij mijn studieschuld en lening wil afbetalen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
Alleen als we jou ook een cadeautje mogen geven natuurlijk.
Thanks, ik vind sneeuw mooi, maar ik doe niet mee aan actie-, wedstrijd- en seizoensavatarfratsen.quote:
Warhammer Onlinequote:Op donderdag 4 december 2008 22:45 schreef Soempie het volgende:
Wat is WAR?
Ik heb net Roller Coaster Tycoon gespeeld met Sven, maar dat is samen niet zo'n succes.
Prima, het was een cadeautje en jij mag zelf bepalen of en zo ja, wanneer je het openmaakt...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
Thanks, ik vind sneeuw mooi, maar ik doe niet mee aan actie-, wedstrijd- en seizoensavatarfratsen.
Kom op met die avatar dan...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel genoeg aan m'n eigen studieschuld.
ik denk dat jouw instellingen staan op fok-usericon eerst, ipv webicon?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier niet, ik zie nog steeds deze: http://i.fokzine.net/usericons/30252/hartjes93.jpg
Ook na Ctrl-F5 (pagina opnieuw laden, niet uit cache...)
2de tab, weergave, onderaanquote:voorkeur voor usericons omkeren?
» standaard geniet het uploadicon de voorkeur
Ik zal 'm koesteren en in de vitrine zetten.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Prima, het was een cadeautje en jij mag zelf bepalen of en zo ja, wanneer je het openmaakt...
Zweefcursus slogan...
spannend!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgende week selectie voor de hotelschool.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik wel, ik moest mijn instellingen wijzigen zoals Etc. zei.
Wist niet eens dat ik dat aan kon geven...![]()
Maar goed, je sneeuw-avatar kan ik nu ook zien...
ik heb het wel vaker gelezen op FOK!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik wel, ik moest mijn instellingen wijzigen zoals Etc. zei.
Wist niet eens dat ik dat aan kon geven...![]()
Maar goed, je sneeuw-avatar kan ik nu ook zien...
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het ook al eens gehad hoor
ik ga ook zo slapen. denk ik
2 Keer dezelfde post, maar dan net even anders?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het wel vaker gelezen op FOK!![]()
en slaap lekkerik ga ook zo denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
2 Keer dezelfde post, maar dan net even anders?
Zo had ik die van mij inderdaad ook geopenbaard.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef Supersheep het volgende:
Soemp, vrijwel iedereen die de baggerlayout aan heeft staan en niet heeft aangepast ziet volgens mij je geüploade usericon. Als je al je uploads verwijdert (zorg dan dus wel dat je ze op je pc nog hebt staan) ziet als het goed is iedereen je nieuwe usericon.
Je hoeft alleen die ene te doen en je kan hem daarna meteen weer uploaden waarbij je dan niet aangeeft dat je hem wilt gebruiken als avatar...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Soempie het volgende:
Ik was al begonnen, maar het zijn er nogal veel.
Dat is helemaal handigquote:Op donderdag 4 december 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft alleen die ene te doen en je kan hem daarna meteen weer uploaden waarbij je dan niet aangeeft dat je hem wilt gebruiken als avatar...
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:![]()
ik heb 2 dagen vrijmorgen hoef ik alleen naar de dokter en dan 's avonds sinterklaas
en zaterdag nieuwe macbook kopen![]()
Nemquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
Welke hotelschool? Leeuwarden?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgende week selectie voor de hotelschool.
quote:
quote:
my thoughtsquote:
Dan zit ze er toch flink naastquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij bedoelt ze kloon
Er komen hier sowieso weinig "buitenstaanders". Laat staan klonen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Etcetera het volgende:
kloons maken zich hier meestal een stuk opvallender bekend heb ik het ideeof ze zijn niet zo subtiel qua namen
dus als ik het goed begrijp zou ik een kloon zijn?quote:
Als ik het goed begrijp, begrijp jij het goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp zou ik een kloon zijn?
ben ik ook niet vroeg me alleen af hoe MaJo dat bedacht heeftquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ik dacht juist dat we net besloten hadden dattie gee kloon was
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ik dacht juist dat we net besloten hadden dattie geen kloon was
En velen met uquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd hoe MaJo op dat idee komt?
Nou we hadden ijsbeertje, en jayhawk met 10 klonenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komen hier sowieso weinig "buitenstaanders". Laat staan klonen.
ik heb vorige week ook even zwarte piet gespeeld, wel vermoeiend inderdaad!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog stoute kindertjes?
Ben weer thuis en ook kapot.
Heb mogen jumpen, limbodansen, dansen op de muziek van K3, de Pietendans gedaan en heb armpje gedrukt met de juf.
Vanavond nog een paar uur Zwarte Piet zijn bij vrienden, maar mijn schmink heeft een iets andere kleur (donkerbruin) dan wat ze er vanmorgen op gesmeerd hebben (bijna pikzwart). Zo dus eerst alles er af boenen en dan mijn eigen kleurtje er weer opsmeren...
Die kleintjes gaan nog wel, maar bij groep 7 en 8 kregen we de pepernoten net zo hard weer geretourneerd. En dan mag je niet uit je slof schieten zoals ik graag had gedaan...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik heb vorige week ook even zwarte piet gespeeld, wel vermoeiend inderdaad!
maar wel grappig om te zien hoe verlegen die kindjes zijn als ze heel lief om pepernoten komen vragen
ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en zeggen "shit ontmaskerd"quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat het een kloon van nem isDie per ongeluk nog ingelogd was
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent. Ik heb nog nooit eNGine10 hier zien posten dus dat zou een beetje vreemde reactie zijn. Dus vandaar,
nem
Ja als je dequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en zeggen "shit ontmaskerd"
ik vroeg dus eigenlijk of dat je nu ook al een macbook hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat het een kloon van nem isDie per ongeluk nog ingelogd was
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent. Ik heb nog nooit eNGine10 hier zien posten dus dat zou een beetje vreemde reactie zijn. Dus vandaar,
nem
ohja enquote:heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
Mehe en de laatste post niet op reagerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vroeg dus eigenlijk of dat je nu ook al een macbook hebt![]()
[..]
ohja endie smiley gebruikte ik omdat ik mezelf pauper voelde...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:09 schreef Etcetera het volgende:
ja dat wilde ik ook net zeggenwel veel in KLB en ONZ though, maar ja dat zegt ook niet zoveel natuurlijk
als het een kloon is: hoi
als het geen kloon is: hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Kijk ik inderdaad wel eens, maar soms is het echt suuupersaai en ik haak ik snel af. Blijf er niet voor thuis ofzo maar als ik er voorbij zap kijk ik zekerquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:36 schreef wyccie het volgende:
Ben benieuwd of Nesle ook dat Hotelprogramma op tv bekijkt. Ik vind het soms wel leuk om te zien 's ochtends bij het ontbijten/aankleden. Eén keer liet een jongen zien hoe erg het spookte in hun hotel, er gingen lichten aan en uit.
Guilty!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
Wie begon er gister over dat Zilch? ik heb net voor de eerste keer van die medium cpu gewonnen
jij hebt heerlijk goede ideeenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:34 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even lekker in badDaarna nieuwste aflevering Grey's Anatomy kijken en dan Sinterklaas
Was je niet al helemaal bij met NCIS? Vette ep van Grey's trouwens. Baal alleen dat ik weer een week moet wachten nuquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij hebt heerlijk goede ideeen
* Etcetera zet NCIS aan
jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je niet al helemaal bij met NCIS?
badsequote:Vette ep van Grey's trouwens. Baal alleen dat ik weer een week moet wachten nuNadeel van helemaal bij zijn met Amerika
Ik kon trouwens niet meer wachten met Grey's dus die heb ik eerst gekeken en ik ga nu in bad
Je zit er wel eens naast maar nu zit je er echt zo keihard ver naast dat het gewoon eng wordtquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
nem
Kijk,daar ga je de mist in. Hij zegt:quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
ja maar hij geeft wel toe een kloon te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja:![]()
![]()
![]()
Overigens dat ik net dat het een kloon van jezelf was. Want je beweert een kloon te hebben waarvan niemand weet welke het is en dat het nog een verrassing zou zijn.
Dus dat zou best kunnen..
Trouwens..een voetbalavatar?
Maar dat betekent niet dat het mijn kloon is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar hij geeft wel toe een kloon te zijn
Mogen jullie dat wel een christelijke heilige vereren/vierenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:36 schreef iamredleader het volgende:zo, thuis, voor de sinterklaasvierders alvast een hele fijne avond, voor iedereen anders: een hele fijne en rustige avond
M'n vrouw komt zo thuis, vanavond eten m'n broer en zijn vriendin mee, en later komt m'n jongste broertje ook langs, gezellig
dat kun je zo zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat het mijn kloon is.
Ik heb er welgeteld 2 en die zijn vrij inactief.
jaquote:
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kun je zo zeggen natuurlijk
volgens mij moeten we eens een modje gaan vragen. of een admin
Doen we ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mogen jullie dat wel een christelijke heilige vereren/vieren
mij ook. wie wil er wedden dat ik een kloon ben? misschien kan ik er nog wat geld mee verdienen.quote:
Kerst is ook zo heidens als wat maarjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doen we ook nietgewoon een goed excuus om gezellig met wat familie te zijn. Idem voor kerstmis, het is dat ik verplicht vrij ben, maar anders zou ik gewoon naar m'n kantoortje gaan
Dat ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Kerst is ook zo heidens als wat maarja
Clone Wars!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mij ook. wie wil er wedden dat ik een kloon ben? misschien kan ik er nog wat geld mee verdienen.
MaJo blijkbaar. Die heeft een clownkloonobsessie ontwikkeldquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en heel deze discussie over of eNGine10 een kloon is of niet:
WHO GIVES A FLYING F*CK
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
AKQ SC # 278 Doet ze het? Of doet ze het niet?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hey LB, ga jij nog meedoen aan Korenslag?
gohquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Breaking News: De Balk zegt dat we op een recessie afstevenen.
Frapant, geen reactie maar wel 2 posts erna gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant, geen reactie maar wel 2 posts erna gemaakt.
##vote Etcetera
wat is een slap excuusquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar kloons maar ik vind het een slap excuus.
* iamredleader zwengelt Internet Bankieren aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Etcetera het volgende:
als ik m'n rekeningnummer hier neer zet, gaan jullie dan massaal geld storten![]()
Dat het zo snel gaatquote:
quote:als ik m'n rekeningnummer hier neer zet, gaan jullie dan massaal geld storten![]()
Nee, dat zijn dikke mensen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Klonen zijn sowieso zielig
je hebt een pmquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader zwengelt Internet Bankieren aan*
ik heb 2 kloons geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat het zo snel gaat
Trouwens...het ligt ook behoorlijk in de mogelijkheden dat jij gewoon zelf Jacque bent want daar vertelde je ooit over dat 'ie vaak op de afdeling stond
[..]
Zeg tegen Sinterklaas dat je dit jaar liever het geld hebt ipv de cadeautjes. Die ouwe stinkerd heeft toch geld zat
Dus joran en nathalie zijn van jou?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 2 kloons geloof iken geen Jacques
wel een Joran
quote:
Yuri zei zielig.quote:
wtfquote:
alleen Joranquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus joran en nathalie zijn van jou?
en terugquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hey LB, ga jij nog meedoen aan Korenslag?
Dan moet ik iets verzinnen zodat ik net zoveel van de crisis profiteer als de bloedhonden van Fortis.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Breaking News: De Balk zegt dat we op een recessie afstevenen.
Dan kun je alsnog in het café je verdriet wegdrinken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in Sinterklaas, het is nationale TM-bash dag hier in huis
Aaaaaahh.... een dikke knuffel en kusje (op de wang) van mij. Helpt het een beetje?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer in Sinterklaas, het is nationale TM-bash dag hier in huis
Dat gaat vanavond niet gebeuren denk ik, maar morgen pinterklaas vieren met het voetbalteam, dus dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog in het café je verdriet wegdrinken.
Nee, maar ik waardeer het wel hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aaaaaahh.... een dikke knuffel en kusje (op de wang) van mij. Helpt het een beetje?
Ik vier ook geen sinterklaasquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef wyccie het volgende:
Post je het gedichtje daarna nog hier?
Ben ik verdorie nou echt de enige hier die geen Sinterklaas viert vanavond?
En dan krijg je een van voor spammen en ziet niemand hemquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:19 schreef Soempie het volgende:
Ik had het plan in zo veel mogelijk topics te posten, zodat iedereen m'n avatar kan bewonderen.
Ja, dat wil ik best doen, ik heb zelfs ABAB rijmschemaquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef wyccie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef wyccie het volgende:
Ben ik verdorie nou echt de enige hier die geen Sinterklaas viert vanavond?
Je krijgt toch geen ban als je overal heel normaal reageert?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan krijg je een van voor spammen en ziet niemand hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |