Oh...is dat het?quote:
Pfff, ik lust 'm rauw.quote:ja ik zou ook zo kijken als ik jou was, met Vito kun je beter geen ruzie hebben
Daar ben ik zoveel mogelijk mee gestopt te eten. Echt enorm lekker maar vétquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren voor het eerst een kapsalon gegeten (alleen de bekende restaurantjes van een vrij eenzijdig genre waren nog open).
Nu ben ik voor de rest van mn leven verpest denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren voor het eerst een kapsalon gegeten (alleen de bekende restaurantjes van een vrij eenzijdig genre waren nog open).
Nu ben ik voor de rest van mn leven verpest denk ik
Nog nooit van gehoord...quote:Regionale varianten
Een kapsalon is een aluminium bakje met daarin shoarma, patat, kaas, salade en saus in laagjes en is vooral in de regio Rotterdam populair. De naam komt van een lokale kapperszaak die steevast een gerecht met de combinatie van deze ingrediënten bestelde.
Klopt. Rotterdam en Den Haag.quote:
De plaats delict gisteren was Leiden.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Rotterdam en Den Haag.
Alhoewel het nu aan het overwaaien is naar die ex-havenstad.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of deze, de Volkswagen Mercedes-Benz Vito
[ afbeelding ]
En ik dacht afgelopen zaterdag in Amsterdam ook een toko gezien te hebben die dat groot op de ruit had staan (maar geen kapsalon was)quote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De plaats delict gisteren was Leiden.
Gezien de omschrijving loop ik nog niet echt warm voor een kapsalon...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik dacht afgelopen zaterdag in Amsterdam ook een toko gezien te hebben die dat groot op de ruit had staan (maar geen kapsalon was)
Dat idee had ik ook van te voren, maar goed, op aanraden van iemand anders toch maar geprobeerd. En het bleek toch wel verdomd lekker.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de omschrijving loop ik nog niet echt warm voor een kapsalon...
Het zou wel voor het eerst sinds jaren zijn dat ik weer iets met een kapsalon van doen zou hebben...
Het lijkt mij wel smakelijk, maar ook enorrum vet. Mits er niet van die melige friet gebruikt wordtquote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook van te voren, maar goed, op aanraden van iemand anders toch maar geprobeerd. En het bleek toch wel verdomd lekker.
quote:
Hij wordt inderdaad vaak verward met Cynix ©.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister Cynix ® ontmoet, maar ik had zelf niet door dat het Cynix ® was.
Ik zie deze nu pasquote:
Ik noem jou naam tegen Vito, hij kwispelt, gaat op zoek naar zijn touw en gaat bij de verwarming van de deur liggen om je te verwelkomen. Weet je het zeker nem?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...is dat het?
/sarcasme
[..]
Pfff, ik lust 'm rauw.
thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |