Ik vind de knuffelfactor van Willow toch wel iets groter hoorquote:
Jij doelt op het openen of niet? Ik op of ik naar college ga of nietquote:Op donderdag 4 december 2008 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
ik zat het me echt af te vragen...doet ze het of doet ze het niet
Ja maar Vito kun je op schoot nemenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de knuffelfactor van Willow toch wel iets groter hoor
Ik doelde op het openen jaquote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij doelt op het openen of niet? Ik op of ik naar college ga of nietMaar is inderdaad wel een tweeledige TT
Dacht even dat je don vito bedoeldequote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar Vito kun je op schoot nemen
Die weegt 40 kiloquote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doelde op het openen ja
Willow kan ook op schoot hoor
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht even dat je don vito bedoelde
[ afbeelding ]
kan ook maar dan wel als ie stilstaatquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of deze, de Volkswagen Vito
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die weegt 40 kiloMaar soms doet ie het wel, hij wil het sowieso graag
En hij is zeker heeeel knuffelbaar
Maar onderschat de schattigheid van Vito ook niet
Iehquote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geen ruften laat.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ook maar dan wel als ie stilstaat
Hij is heul geen Jack Russellquote:Op donderdag 4 december 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor een Jack Mormel is 'ie niet eens zo erg als je zou verwachten inderdaad
Je begrijpt natuurlijk wel dat 'ie na de grote ontsnapping niet goed in mijn boekje meer staat
Nou dan heb je een goeie aan Willowquote:
Dat zeg ik: Jack Mormelquote:Op donderdag 4 december 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is heul geen Jack Russell![]()
Gemengd met Fox Terriër
quote:Je snapt toch wel dat hij dit deed om je te testen en dat je nu jammerlijk in zijn aanzien gedaald bent?
Ik vind mormel niet liev klinkenquote:
ja ik zou ook zo kijken als ik jou was, met Vito kun je beter geen ruzie hebbenquote:
Zal wel lachen zijn als één van zijn rivalen hem opzoekt in de gevangenis.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh...is dat het?quote:
Pfff, ik lust 'm rauw.quote:ja ik zou ook zo kijken als ik jou was, met Vito kun je beter geen ruzie hebben
Daar ben ik zoveel mogelijk mee gestopt te eten. Echt enorm lekker maar vétquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren voor het eerst een kapsalon gegeten (alleen de bekende restaurantjes van een vrij eenzijdig genre waren nog open).
Nu ben ik voor de rest van mn leven verpest denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren voor het eerst een kapsalon gegeten (alleen de bekende restaurantjes van een vrij eenzijdig genre waren nog open).
Nu ben ik voor de rest van mn leven verpest denk ik
Nog nooit van gehoord...quote:Regionale varianten
Een kapsalon is een aluminium bakje met daarin shoarma, patat, kaas, salade en saus in laagjes en is vooral in de regio Rotterdam populair. De naam komt van een lokale kapperszaak die steevast een gerecht met de combinatie van deze ingrediënten bestelde.
Klopt. Rotterdam en Den Haag.quote:
De plaats delict gisteren was Leiden.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Rotterdam en Den Haag.
Alhoewel het nu aan het overwaaien is naar die ex-havenstad.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of deze, de Volkswagen Mercedes-Benz Vito
[ afbeelding ]
En ik dacht afgelopen zaterdag in Amsterdam ook een toko gezien te hebben die dat groot op de ruit had staan (maar geen kapsalon was)quote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De plaats delict gisteren was Leiden.
Gezien de omschrijving loop ik nog niet echt warm voor een kapsalon...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik dacht afgelopen zaterdag in Amsterdam ook een toko gezien te hebben die dat groot op de ruit had staan (maar geen kapsalon was)
Dat idee had ik ook van te voren, maar goed, op aanraden van iemand anders toch maar geprobeerd. En het bleek toch wel verdomd lekker.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de omschrijving loop ik nog niet echt warm voor een kapsalon...
Het zou wel voor het eerst sinds jaren zijn dat ik weer iets met een kapsalon van doen zou hebben...
Het lijkt mij wel smakelijk, maar ook enorrum vet. Mits er niet van die melige friet gebruikt wordtquote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook van te voren, maar goed, op aanraden van iemand anders toch maar geprobeerd. En het bleek toch wel verdomd lekker.
quote:
Hij wordt inderdaad vaak verward met Cynix ©.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister Cynix ® ontmoet, maar ik had zelf niet door dat het Cynix ® was.
Ik zie deze nu pasquote:
Ik noem jou naam tegen Vito, hij kwispelt, gaat op zoek naar zijn touw en gaat bij de verwarming van de deur liggen om je te verwelkomen. Weet je het zeker nem?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...is dat het?
/sarcasme
[..]
Pfff, ik lust 'm rauw.
thanksquote:
College vanochtendquote:
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
College vanochtendik vond 2 dagen om half 7 opstaan wel genoeg
Ik heb 9 uur geslapen maar voel me vet gaarquote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.Nu lekker uitgeslapen?
Daar is niets mis meequote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
Kom natuurlijk weer midden in het seizoen terecht dus dat word maar downloaden waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is niets mis meeecht jammer dat ze het gecancelled hebben
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
HIhihi ik lees net even een beetje terug, ik had ook een thesis-elfje moeten vragen!![]()
Het is hier natte sneeuw en daar word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
niks mis met een serieverslavingquote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
nou koud was het weldegelijk zonet op de fietsquote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
na sinterklaas zet ik weer een kerstmuts opquote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Je avatar.![]()
Ik had er aan gedacht om die van mij op te geven in dat avataraanpastopic, maar toch maar niet gedaan. Zo met sneeuw is wel heel leuk.
quote:
oh, maar dat zou ik dan ook niet meer doenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag zou een groepsgenootje haar paper sturen, omdat ik het na moest kijken. Vandaag is de paper er nog niet en morgen moet hij ingeleverd worden. Ik geef haar nog een half uur en daarna bekijkt ze het maar. Echt niet dat ik vanavond een paper ga zitten nakijken.
quote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:chaotische dag op werk, gevoelsmatig niet veel gedaan maar eigenlijk is er enorm veel basiswerk voorbereid voor een hoop zaken. Morgen dan hopelijk een hoop zaken doorsturen/indienen/versturen/enz
Dan weet je net zoveel als ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
ik weet alleen dat die op tv komt vanavond
grappig spelletje moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:
*WARNING* *WARNING* *WARNING*
Verslavend spelletje gevonden![]()
http://zilch.playr.co.uk/zilch.php
hey nieuwequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
grappig spelletje moet ik zeggenik ga alleen te lang door iedere keer
maar dat komt nog wel...
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Dat spel is leuk! Snel weer weggeklikt.
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschilquote:
heyquote:
heb het eerste potje van de computer gewonnenquote:dat had ik verwacht
het is echt verslavend
Ik ben iets meer een gokker dan jij.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschil) en 2x gewonnen.
Ik kijk hoeveel dices ik nog heb liggen voor ik besluit of ik verder ga: 2 of minder, dan bank ik, als het kan natuurlijjk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |