niks mis met een serieverslavingquote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
nou koud was het weldegelijk zonet op de fietsquote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
na sinterklaas zet ik weer een kerstmuts opquote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Je avatar.![]()
Ik had er aan gedacht om die van mij op te geven in dat avataraanpastopic, maar toch maar niet gedaan. Zo met sneeuw is wel heel leuk.
quote:
oh, maar dat zou ik dan ook niet meer doenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag zou een groepsgenootje haar paper sturen, omdat ik het na moest kijken. Vandaag is de paper er nog niet en morgen moet hij ingeleverd worden. Ik geef haar nog een half uur en daarna bekijkt ze het maar. Echt niet dat ik vanavond een paper ga zitten nakijken.
quote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:chaotische dag op werk, gevoelsmatig niet veel gedaan maar eigenlijk is er enorm veel basiswerk voorbereid voor een hoop zaken. Morgen dan hopelijk een hoop zaken doorsturen/indienen/versturen/enz
Dan weet je net zoveel als ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
ik weet alleen dat die op tv komt vanavond
grappig spelletje moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:
*WARNING* *WARNING* *WARNING*
Verslavend spelletje gevonden![]()
http://zilch.playr.co.uk/zilch.php
hey nieuwequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
grappig spelletje moet ik zeggenik ga alleen te lang door iedere keer
maar dat komt nog wel...
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Dat spel is leuk! Snel weer weggeklikt.
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschilquote:
heyquote:
heb het eerste potje van de computer gewonnenquote:dat had ik verwacht
het is echt verslavend
Ik ben iets meer een gokker dan jij.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschil) en 2x gewonnen.
Ik kijk hoeveel dices ik nog heb liggen voor ik besluit of ik verder ga: 2 of minder, dan bank ik, als het kan natuurlijjk
weer verlorenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben iets meer een gokker dan jij.
daar is het toch een vrije avond voorquote:
achgossiequote:Op donderdag 4 december 2008 19:46 schreef Soempie het volgende:
En Reckless heeft vaak in 1 worp al alle dobbelstenen opgepunterd!
Nou, morgen misschienquote:Op donderdag 4 december 2008 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pashad je er niet ook nog een lachende mond van kunnen maken? Dan was het echt
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik noem jou naam tegen Vito, hij kwispelt, gaat op zoek naar zijn touw en gaat bij de verwarming van de deur liggen om je te verwelkomen. Weet je het zeker nem?Nou?
Dat heb ik je al eerder uitgelegd: oververmoeidheid slaap je niet weg in 1 dag. Ook niet in 2 dagen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanks
ik zag het toch even niet zitten om om 7 uur van huis te vertrekken om vervolgens weer om 23 uur thuis te komenalleen het stomme is dat ik door het lange slapen me nog gaarder voel dan gister en eergister
Ik moet meer posten dus, straks haalt Bertje me in.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 posters in MEN all-time
Prima filmquote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef Soempie het volgende:
Iemand hier kiss kiss bang bang gezien? Is het wat?
Danke volgens mij ben je de eerste die er iets over zegtquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Yurithemaster (Redactie Frontpage)
Gefeli [ afbeelding ]
Ja ik lees dat nooit. Want het staat op dezelfde plek als de abbo-houders en dat vind ik niet interessantquote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke volgens mij ben je de eerste die er iets over zegt
Hier wat voorbeeldberichten voor je:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke volgens mij ben je de eerste die er iets over zegt
Al drie wekenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik lees dat nooit. Want het staat op dezelfde plek als de abbo-houders en dat vind ik niet interessant
Hoe lang ben je dat al?
Ja, feli!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Supersheep het volgende:
Yurithemaster (Redactie Frontpage)
Gefeli [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moet meer posten dus, straks haalt Bertje me in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verveelt je ook, aangezien je hier weer post?quote:
Als je die van jou besneeuwd wilt hebben dan zeg je het maar...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Je avatar.![]()
Ik had er aan gedacht om die van mij op te geven in dat avataraanpastopic, maar toch maar niet gedaan. Zo met sneeuw is wel heel leuk.
Graag.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die van jou besneeuwd wilt hebben dan zeg je het maar...
Gewoon, zo.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Graag.![]()
Ik wist niet hoe ik het moest vragen.
Mwoah, het was meer dat ik een post van Yuri in het statstopic zag, dus even kijken of iedereen hier nog steeds zo actief posttequote:Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij verveelt je ook, aangezien je hier weer post?
Superleuk. Een rollator-piet.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Zo mijn sik afscheren, want morgen is het weer Zwarte Piet spelen geblazen.
Moet om 6.45 uur al aanwezig zijn om te schminken en om te kleden en dat vind ik eigenlijk toch wel wat vroeg.![]()
Maar we zullen die kinderen morgen even te grazen nemen, we hebben zelfs een grijsgeworden rollator-Piet.
Ben zelf ook benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
't Is ook al half 11. Moet je echt nog studeren?quote:
Kleiner maken lukt niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:31 schreef Soempie het volgende:
Ik weet geen andere manier van invoeren. Dacht dat er wel een andere manier was, maar blijkbaar niet?
Kun je hem kleiner maken voor me, MM?
Half elf is voor mij een normale tijd voor zoiets. Het probleem is dat ik al heel lang geen zin heb.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef Soempie het volgende:
't Is ook al half 11. Moet je echt nog studeren?
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Nesle het volgende:
zo dan soemp?
http://i34.tinypic.com/mw4gw9.gif
Haha je vet idee!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zullen we allemaal Soempie's avatar gebruiken?
Alleen als we jou ook een cadeautje mogen geven natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Half elf is voor mij een normale tijd voor zoiets. Het probleem is dat ik al heel lang geen zin heb.
Ik ga wel zondag de hele dag in de bieb zitten. Dan doe ik voor nu niks meer. Ik moet weer even opladen, denk ik. Heb nu ook veel onderwijs op de uni en ik werk misschien wat te veel. En dan maak ik van morgenmiddag ook een vrije middag om leuke dingen te doen. Hè, echt jammer dat ik geen Sinterklaas meer vier, ik heb zin om cadeautjes te shoppen.
Ideetje: wil iemand een Sint-cadeautje van mij krijgen (die dan wel te laat aankomt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |