College vanochtendquote:
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
College vanochtendik vond 2 dagen om half 7 opstaan wel genoeg
Ik heb 9 uur geslapen maar voel me vet gaarquote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.Nu lekker uitgeslapen?
Daar is niets mis meequote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
Kom natuurlijk weer midden in het seizoen terecht dus dat word maar downloaden waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is niets mis meeecht jammer dat ze het gecancelled hebben
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
HIhihi ik lees net even een beetje terug, ik had ook een thesis-elfje moeten vragen!![]()
Het is hier natte sneeuw en daar word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
niks mis met een serieverslavingquote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik krijg trouwens een lichte verslaving aan veronica mars
nou koud was het weldegelijk zonet op de fietsquote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon hier verkeerdhoezo het hoge koude noorden?
na sinterklaas zet ik weer een kerstmuts opquote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Soempie het volgende:
Je avatar.![]()
Ik had er aan gedacht om die van mij op te geven in dat avataraanpastopic, maar toch maar niet gedaan. Zo met sneeuw is wel heel leuk.
quote:
oh, maar dat zou ik dan ook niet meer doenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag zou een groepsgenootje haar paper sturen, omdat ik het na moest kijken. Vandaag is de paper er nog niet en morgen moet hij ingeleverd worden. Ik geef haar nog een half uur en daarna bekijkt ze het maar. Echt niet dat ik vanavond een paper ga zitten nakijken.
quote:
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:chaotische dag op werk, gevoelsmatig niet veel gedaan maar eigenlijk is er enorm veel basiswerk voorbereid voor een hoop zaken. Morgen dan hopelijk een hoop zaken doorsturen/indienen/versturen/enz
Dan weet je net zoveel als ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
ik weet alleen dat die op tv komt vanavond
grappig spelletje moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Etcetera het volgende:
*WARNING* *WARNING* *WARNING*
Verslavend spelletje gevonden![]()
http://zilch.playr.co.uk/zilch.php
hey nieuwequote:Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
grappig spelletje moet ik zeggenik ga alleen te lang door iedere keer
maar dat komt nog wel...
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Soempie het volgende:
Dat spel is leuk! Snel weer weggeklikt.
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschilquote:
heyquote:
heb het eerste potje van de computer gewonnenquote:dat had ik verwacht
het is echt verslavend
Ik ben iets meer een gokker dan jij.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu 3 spelletjes gedaan, 1x verloren (met 5000 punten verschil) en 2x gewonnen.
Ik kijk hoeveel dices ik nog heb liggen voor ik besluit of ik verder ga: 2 of minder, dan bank ik, als het kan natuurlijjk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |