Zo had ik die van mij inderdaad ook geopenbaard.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef Supersheep het volgende:
Soemp, vrijwel iedereen die de baggerlayout aan heeft staan en niet heeft aangepast ziet volgens mij je geüploade usericon. Als je al je uploads verwijdert (zorg dan dus wel dat je ze op je pc nog hebt staan) ziet als het goed is iedereen je nieuwe usericon.
Je hoeft alleen die ene te doen en je kan hem daarna meteen weer uploaden waarbij je dan niet aangeeft dat je hem wilt gebruiken als avatar...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Soempie het volgende:
Ik was al begonnen, maar het zijn er nogal veel.
Dat is helemaal handigquote:Op donderdag 4 december 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft alleen die ene te doen en je kan hem daarna meteen weer uploaden waarbij je dan niet aangeeft dat je hem wilt gebruiken als avatar...
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:![]()
ik heb 2 dagen vrijmorgen hoef ik alleen naar de dokter en dan 's avonds sinterklaas
en zaterdag nieuwe macbook kopen![]()
Nemquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
Welke hotelschool? Leeuwarden?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgende week selectie voor de hotelschool.
quote:
quote:
my thoughtsquote:
Dan zit ze er toch flink naastquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij bedoelt ze kloon
Er komen hier sowieso weinig "buitenstaanders". Laat staan klonen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Etcetera het volgende:
kloons maken zich hier meestal een stuk opvallender bekend heb ik het ideeof ze zijn niet zo subtiel qua namen
dus als ik het goed begrijp zou ik een kloon zijn?quote:
Als ik het goed begrijp, begrijp jij het goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp zou ik een kloon zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |