Ik kan zelf uiteraard geen foto's maken maar ik verwacht wel wat ouders die dat zullen doen en via de school krijg ik ze dan hopelijk wel...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Superleuk. Een rollator-piet.Wel voor foto's zorgen he.
Ik hoef niks, tenzij jij mijn studieschuld en lening wil afbetalen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:41 schreef Soempie het volgende:
Alleen als we jou ook een cadeautje mogen geven natuurlijk.
Thanks, ik vind sneeuw mooi, maar ik doe niet mee aan actie-, wedstrijd- en seizoensavatarfratsen.quote:
Warhammer Onlinequote:Op donderdag 4 december 2008 22:45 schreef Soempie het volgende:
Wat is WAR?
Ik heb net Roller Coaster Tycoon gespeeld met Sven, maar dat is samen niet zo'n succes.
Prima, het was een cadeautje en jij mag zelf bepalen of en zo ja, wanneer je het openmaakt...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
Thanks, ik vind sneeuw mooi, maar ik doe niet mee aan actie-, wedstrijd- en seizoensavatarfratsen.
Kom op met die avatar dan...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel genoeg aan m'n eigen studieschuld.
ik denk dat jouw instellingen staan op fok-usericon eerst, ipv webicon?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier niet, ik zie nog steeds deze: http://i.fokzine.net/usericons/30252/hartjes93.jpg
Ook na Ctrl-F5 (pagina opnieuw laden, niet uit cache...)
2de tab, weergave, onderaanquote:voorkeur voor usericons omkeren?
» standaard geniet het uploadicon de voorkeur
Ik zal 'm koesteren en in de vitrine zetten.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Prima, het was een cadeautje en jij mag zelf bepalen of en zo ja, wanneer je het openmaakt...
Zweefcursus slogan...
spannend!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgende week selectie voor de hotelschool.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik wel, ik moest mijn instellingen wijzigen zoals Etc. zei.
Wist niet eens dat ik dat aan kon geven...![]()
Maar goed, je sneeuw-avatar kan ik nu ook zien...
ik heb het wel vaker gelezen op FOK!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik wel, ik moest mijn instellingen wijzigen zoals Etc. zei.
Wist niet eens dat ik dat aan kon geven...![]()
Maar goed, je sneeuw-avatar kan ik nu ook zien...
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het ook al eens gehad hoor
ik ga ook zo slapen. denk ik
2 Keer dezelfde post, maar dan net even anders?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb het wel vaker gelezen op FOK!![]()
en slaap lekkerik ga ook zo denk ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
2 Keer dezelfde post, maar dan net even anders?
Zo had ik die van mij inderdaad ook geopenbaard.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef Supersheep het volgende:
Soemp, vrijwel iedereen die de baggerlayout aan heeft staan en niet heeft aangepast ziet volgens mij je geüploade usericon. Als je al je uploads verwijdert (zorg dan dus wel dat je ze op je pc nog hebt staan) ziet als het goed is iedereen je nieuwe usericon.
Je hoeft alleen die ene te doen en je kan hem daarna meteen weer uploaden waarbij je dan niet aangeeft dat je hem wilt gebruiken als avatar...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Soempie het volgende:
Ik was al begonnen, maar het zijn er nogal veel.
Dat is helemaal handigquote:Op donderdag 4 december 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft alleen die ene te doen en je kan hem daarna meteen weer uploaden waarbij je dan niet aangeeft dat je hem wilt gebruiken als avatar...
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:![]()
ik heb 2 dagen vrijmorgen hoef ik alleen naar de dokter en dan 's avonds sinterklaas
en zaterdag nieuwe macbook kopen![]()
Nemquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
Welke hotelschool? Leeuwarden?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgende week selectie voor de hotelschool.
quote:
quote:
my thoughtsquote:
Dan zit ze er toch flink naastquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij bedoelt ze kloon
Er komen hier sowieso weinig "buitenstaanders". Laat staan klonen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Etcetera het volgende:
kloons maken zich hier meestal een stuk opvallender bekend heb ik het ideeof ze zijn niet zo subtiel qua namen
dus als ik het goed begrijp zou ik een kloon zijn?quote:
Als ik het goed begrijp, begrijp jij het goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp zou ik een kloon zijn?
ben ik ook niet vroeg me alleen af hoe MaJo dat bedacht heeftquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ik dacht juist dat we net besloten hadden dattie gee kloon was
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ik dacht juist dat we net besloten hadden dattie geen kloon was
En velen met uquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd hoe MaJo op dat idee komt?
Nou we hadden ijsbeertje, en jayhawk met 10 klonenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komen hier sowieso weinig "buitenstaanders". Laat staan klonen.
ik heb vorige week ook even zwarte piet gespeeld, wel vermoeiend inderdaad!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog stoute kindertjes?
Ben weer thuis en ook kapot.
Heb mogen jumpen, limbodansen, dansen op de muziek van K3, de Pietendans gedaan en heb armpje gedrukt met de juf.
Vanavond nog een paar uur Zwarte Piet zijn bij vrienden, maar mijn schmink heeft een iets andere kleur (donkerbruin) dan wat ze er vanmorgen op gesmeerd hebben (bijna pikzwart). Zo dus eerst alles er af boenen en dan mijn eigen kleurtje er weer opsmeren...
Die kleintjes gaan nog wel, maar bij groep 7 en 8 kregen we de pepernoten net zo hard weer geretourneerd. En dan mag je niet uit je slof schieten zoals ik graag had gedaan...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik heb vorige week ook even zwarte piet gespeeld, wel vermoeiend inderdaad!
maar wel grappig om te zien hoe verlegen die kindjes zijn als ze heel lief om pepernoten komen vragen
ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en zeggen "shit ontmaskerd"quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat het een kloon van nem isDie per ongeluk nog ingelogd was
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent. Ik heb nog nooit eNGine10 hier zien posten dus dat zou een beetje vreemde reactie zijn. Dus vandaar,
nem
Ja als je dequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en zeggen "shit ontmaskerd"
ik vroeg dus eigenlijk of dat je nu ook al een macbook hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat het een kloon van nem isDie per ongeluk nog ingelogd was
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent. Ik heb nog nooit eNGine10 hier zien posten dus dat zou een beetje vreemde reactie zijn. Dus vandaar,
nem
ohja enquote:heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
Mehe en de laatste post niet op reagerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vroeg dus eigenlijk of dat je nu ook al een macbook hebt![]()
[..]
ohja endie smiley gebruikte ik omdat ik mezelf pauper voelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |