ben ik ook niet vroeg me alleen af hoe MaJo dat bedacht heeftquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ik dacht juist dat we net besloten hadden dattie gee kloon was
Klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ik dacht juist dat we net besloten hadden dattie geen kloon was
En velen met uquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd hoe MaJo op dat idee komt?
Nou we hadden ijsbeertje, en jayhawk met 10 klonenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komen hier sowieso weinig "buitenstaanders". Laat staan klonen.
ik heb vorige week ook even zwarte piet gespeeld, wel vermoeiend inderdaad!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog stoute kindertjes?
Ben weer thuis en ook kapot.
Heb mogen jumpen, limbodansen, dansen op de muziek van K3, de Pietendans gedaan en heb armpje gedrukt met de juf.
Vanavond nog een paar uur Zwarte Piet zijn bij vrienden, maar mijn schmink heeft een iets andere kleur (donkerbruin) dan wat ze er vanmorgen op gesmeerd hebben (bijna pikzwart). Zo dus eerst alles er af boenen en dan mijn eigen kleurtje er weer opsmeren...
Die kleintjes gaan nog wel, maar bij groep 7 en 8 kregen we de pepernoten net zo hard weer geretourneerd. En dan mag je niet uit je slof schieten zoals ik graag had gedaan...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik heb vorige week ook even zwarte piet gespeeld, wel vermoeiend inderdaad!
maar wel grappig om te zien hoe verlegen die kindjes zijn als ze heel lief om pepernoten komen vragen
ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en zeggen "shit ontmaskerd"quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat het een kloon van nem isDie per ongeluk nog ingelogd was
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent. Ik heb nog nooit eNGine10 hier zien posten dus dat zou een beetje vreemde reactie zijn. Dus vandaar,
nem
Ja als je dequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en zeggen "shit ontmaskerd"
ik vroeg dus eigenlijk of dat je nu ook al een macbook hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat het een kloon van nem isDie per ongeluk nog ingelogd was
Waarom? Het gebruik van desmiley die wij vooral gebruiken en omdat hij zegt "jij ook al aan de macbook", wat erop duidt dat hij me kent. Ik heb nog nooit eNGine10 hier zien posten dus dat zou een beetje vreemde reactie zijn. Dus vandaar,
nem
ohja enquote:heb je nu ook al een macbook? ik heb er ook even over zitten denken om er eentje te kopen maar kon het geld niet bij elkaar krijgen
Mehe en de laatste post niet op reagerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vroeg dus eigenlijk of dat je nu ook al een macbook hebt![]()
[..]
ohja endie smiley gebruikte ik omdat ik mezelf pauper voelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |