mij ook. wie wil er wedden dat ik een kloon ben? misschien kan ik er nog wat geld mee verdienen.quote:
Kerst is ook zo heidens als wat maarjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doen we ook nietgewoon een goed excuus om gezellig met wat familie te zijn. Idem voor kerstmis, het is dat ik verplicht vrij ben, maar anders zou ik gewoon naar m'n kantoortje gaan
Dat ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Kerst is ook zo heidens als wat maarja
Clone Wars!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mij ook. wie wil er wedden dat ik een kloon ben? misschien kan ik er nog wat geld mee verdienen.
MaJo blijkbaar. Die heeft een clownkloonobsessie ontwikkeldquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Oh, en heel deze discussie over of eNGine10 een kloon is of niet:
WHO GIVES A FLYING F*CK
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:55 schreef iamredleader het volgende:
AKQ SC # 278 Doet ze het? Of doet ze het niet?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hey LB, ga jij nog meedoen aan Korenslag?
gohquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Breaking News: De Balk zegt dat we op een recessie afstevenen.
Frapant, geen reactie maar wel 2 posts erna gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant, geen reactie maar wel 2 posts erna gemaakt.
##vote Etcetera
wat is een slap excuusquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar kloons maar ik vind het een slap excuus.
* iamredleader zwengelt Internet Bankieren aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Etcetera het volgende:
als ik m'n rekeningnummer hier neer zet, gaan jullie dan massaal geld storten![]()
Dat het zo snel gaatquote:
quote:als ik m'n rekeningnummer hier neer zet, gaan jullie dan massaal geld storten![]()
Nee, dat zijn dikke mensen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Klonen zijn sowieso zielig
je hebt een pmquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader zwengelt Internet Bankieren aan*
ik heb 2 kloons geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat het zo snel gaat
Trouwens...het ligt ook behoorlijk in de mogelijkheden dat jij gewoon zelf Jacque bent want daar vertelde je ooit over dat 'ie vaak op de afdeling stond
[..]
Zeg tegen Sinterklaas dat je dit jaar liever het geld hebt ipv de cadeautjes. Die ouwe stinkerd heeft toch geld zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |