Dan wordt m'n balkon een aanlegsteiger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
Wees er maar blij mee. Als we Al Gore moeten geloven staat straks heel Holland onder water.
Al Gorequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
Wees er maar blij mee. Als we Al Gore moeten geloven staat straks heel Holland onder water.
Helaas niet de jure afvallig. Het monument van degene die dat heeft voorkomen staat achter meerdere hekken en rollen prikkeldraad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in een afvallige provincie van het koninkrijk
Het topic - de bits en bytes - komen toch echt uit Hollandquote:Op woensdag 3 december 2008 01:17 schreef flipsen het volgende:
Belachelijke TT, nu mogen een heleboel mensen van het kliekje niet posten omdat ze niet in Holland zitten
Naar Cambodja/Laos?quote:
Jah, alle foto's weer opnieuw maken!quote:
Wat leuk dat je dat speciaal gaat doen zeg!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:01 schreef Fogel het volgende:
De reis gaat helemaal naar Nederland deze keer, ga met twee van de kinderen sinterklaas vieren.
Ik wilde al terug naar Venetië, om foto's te nemen met het Aqua alta (hoogwater); lijkt me gaaf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik doe mijn laarzen vast aan voor als het water stijgt
[ afbeelding ]
Je kon er zelfs wakeboarden gisterenquote:Op donderdag 4 december 2008 03:57 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik wilde al terug naar Venetië, om foto's te nemen met het Aqua alta (hoogwater); lijkt me gaaf.
Hmmm... dat klinkt niet rot!quote:Op donderdag 4 december 2008 03:51 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik ga volgende week lekker wat zonneschijn halen in de Caraïben. Leuk ontspannend all inclusive cruise-je op de kop getikt vandaag.
Tortola, Guadeloupe, Martinique, Ste Lucie, Dominicaanse Republiek en Sint Maarten: we kennen er al 3 van, maar dat mag de pret niet drukken! Ik heb er écht zin in, zo net even voor de kerst!![]()
Oh lachuh!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Thetallguy het volgende:
Je kon er zelfs wakeboarden gisteren
[ afbeelding ]
Dit klinkt wel zooo schattig!quote:Ik was net nog op Schiphol maar geen Fogel en de Fogeltjes gezien, wel een sneeuwbui die zijn komst aankondigde
Fijn joh!quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef flipsen het volgende:
Same here... het is leuk dat de zaken bijzonder goed gaan, maar ben erg toe aan de 2e helft van januari, als bijna alle klanten weer in Holanda zijn.
En inmiddels al een aardig stapeltje mogelijke klanten voor het winterseizoen, alwéér boven verwachting
Hihi, wat bedoel je met "echt zo'n Loveboat"? Zo'n kast van een schip?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Hik het volgende:
Hmmm... dat klinkt niet rot!
Hoe zit zo'n cruise in elkaar? Kom je dan ook nog veel op die eilanden of is het vooral aan boord? En is het echt zo'n Loveboat-boot?
Grappig zeg, dat Argentinië zo groeit als toeristenbestemming. Ik hoor het ook overal om me heen, dat mensen die kant op gaan. Vind het altijd fascinerend hoe dat ineens ontstaat zo'n en masse gevoel van "dáár gaan we naartoe" (net zoiets als dat iedereen ineens in dezelfde kroeg staat, en 6 maanden later ineens met z'n allen ergens anders).quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef flipsen het volgende:
En inmiddels al een aardig stapeltje mogelijke klanten voor het winterseizoen, alwéér boven verwachting
1. Buenos Aires is véél leuker dan Santiagoquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef k_man het volgende:
Wat vind je dan het voordeel van Argentinië boven Chili?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:17 schreef Gaoxing het volgende:
Zo klinkt het nog beter Bora! Wow!
quote:Wij hebben deze man weer jullie kant op gestuurd hoor. Heerlijk toch, dat tijdsverschil
[ afbeelding ]
Ik zag aardig wat aanbiedingen op de travelsites in Frankrijk ja! Lekker goedkoop!quote:Thailand is nu trouwens the place to go: ik hoorde net wat de bezettingsgraad is van de grote hotels: ongelooflijk (degene die ik sprak had 10 kamers bezet). Volgens mij kun je zo ongeveer je eigen roomrate vaststellen nu.
Heeft dat niet vooral te maken met het feit dat bepaalde (toonaangevende) reisorganisatoren die bepaalde bestemmingen opeens volop aanbieden? Ook al maak je dan geen gebruik van een georganiseerde reis ofzo, je komt er wel door op ideeën. Of vrienden/kennissen/fokkersquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Hik het volgende:
Grappig zeg, dat Argentinië zo groeit als toeristenbestemming. Ik hoor het ook overal om me heen, dat mensen die kant op gaan. Vind het altijd fascinerend hoe dat ineens ontstaat zo'n en masse gevoel van "dáár gaan we naartoe" (net zoiets als dat iedereen ineens in dezelfde kroeg staat, en 6 maanden later ineens met z'n allen ergens anders).
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenquote:
Goed idee =>quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:21 schreef flipsen het volgende:
Over 2 jaar bieden we meer bestemmingen aan in Zuid en wellicht ook Midden Amerika
quote:Een munt en paspoort voor Centraal-Amerika
SAN PEDRO SULA - De leiders van de Centraal-Amerikaanse landen zijn het vrijdag tijdens een top in Honduras eens geworden over een gemeenschappelijke munteenheid en eenzelfde paspoort. Dit zijn enkele van de maatregelen om de regionale identiteit te versterken en de wereldwijde financiële crisis het hoofd te bieden.
Ook willen de landen minder afhankelijk zijn van landen buiten Midden-Amerika en de voedselproductie en handel in het gebied stimuleren. Daarnaast willen ze enkele wetten op het gebied van immigratie, onderwijst en veiligheid standaardiseren. Het gaat om de landen Belize, El Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama en de Dominicaanse Republiek.
(ANP)
Volgens het hippe reisburo hier, zijn komend jaar de Seychellen, Reunion en Belize 'the places to go'. Met daarbij de gebruikelijke argumenten dat het nog 'onontdekt is door de toeristenmassa' en je 'in contact kan komen met de locals'quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:39 schreef Bora-Bora het volgende:
Dit najaar kom ik veel Malle-dievengangers tegen, hier in FR; als je dan de websites afgaat, zie je dat ze de bestemming bijna allemaal aanbieden, opeens. En dan tegen een net iets acceptabeler prijs dan voorgaande jaren.
Wat betreft Argentinië denk ik zeker dat het "Maxima-syndroom" meespeelt; in Frankrijk zie je bijv. maar bar weinig mensen die warmlopen voor die bestemming. (En persoonlijk wilde ik er al naartoe voordat Maxima überhaupt geboren werd....-ohnee, dat nou ook weer niet...![]()
)
Klinkt een beetje als de Frogertjesquote:
Ik mag af en toe graag een lemming plaatsen in KLBquote:
We hadden het net willen vertalen en aan je verloofde willen sturenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef flipsen het volgende:
Ik mag af en toe graag een lemming plaatsen in KLB
Ik was 13u nog in het vliegtuig.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Je kon er zelfs wakeboarden gisteren
[ afbeelding ]
Ik was net nog op Schiphol maar geen Fogel en de Fogeltjes gezien, wel een sneeuwbui die zijn komst aankondigde
Oh want dat hoort allemaal bij de ambassade?!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenZ'n aankomst was wat minder spectaculair en wat minder snel, maar wel erg schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Nederlandse ambassade is wel een van de mooiste in BKK (zoniet DE mooiste, zeker nu de Britse z'n park kwijt is).
Dat is zooo waar! Je kunt er gewoon geen kant meer op!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was 13u nog in het vliegtuig.
We hebben er bijna 4 uur over gedaan om van Schiphol richting het oosten van het land (omgeving Nijmegen) te komenwelkom op de parkeerplek die Nederland heet.
Ik moest lachen...!quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:25 schreef DutchTrain het volgende:
Klinkt een beetje als de Frogertjes![]()
door-associërend kom ik op UIO AMS en de A'dammertjes, Hik en de Hikjes, k_man en de k_mennekes, TheTallGuy en de lange mannetjes, Bora-Bora en de MiniBoraatjes, ...
Zonder meer!quote:Op zondag 7 december 2008 09:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Bestaat er een wet die het mogelijk maakt om je bovenbuurvrouw neer te slaan als ze weer eens straalbezopen om 5 uur thuis komt en met alle deuren slaat?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Hik het volgende:
De Douane heeft een nieuwe reclame over dat je nu tot 430 euro gratis mag invoeren. In die advertentie staan vlaggetjes van allerlei landen met daaronder die 430 euro in de valuta van dat land. Voor Ecuador staat er "13 miljoen-zoveel Sucre"
Alleen jammer dat de Sucre in Ecuador pas 5 jaar is afgeschaft...![]()
Wat een sukkels, die reclamemakers...
(Wilde er de douane over mailen, maar daar doen ze niet aan)
Ik wist dat hier discussie over zou ontstaan en het is ook geen voldongen feit natuurlijk. Inderdaad heeft Chili sommige dingen op een kleiner oppervlak en het heeft woestijn, wat Argentinië niet heeft. Maar: Argentinië heeft Iguazú en Esteros del Este. Dat laatste deel ken ik zelf niet, maar wordt vaak vergeleken met de Pantanal in Brazilië. Hoewel ik Atacames in Chili erg bijzonder vond, hebben die prachtige groene stukken toch echt meer te bieden dan. (Dan gaan we er even vanuit dat Hooglanden en Patagonië in beide landen aanwezig zijn). Nog een pluspunt van Argentinië: hoewel het land groter is, is in elk geval het busvervoer een stuk beter (wellicht is dat inmiddels ook veranderd?)quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef k_man het volgende:
In Chili heb je ook heel veel variatie in landschappen, en bovendien dichter bij elkaar. Van kust naar bergen is in Chili heel wat korter dan in Argentinië.
Erg leuk!quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhuh. NIet helemaal scherp: ik had verwacht dat ze voor de bocht wel een beetje zouden afremmen, maar de tuktukchauffeur nam de gelegenheid te baat om eens even flink te patsenZ'n aankomst was wat minder spectaculair en wat minder snel, maar wel erg schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wachten is alleen nog op het moment dat je een vrouwenfoto van jezelf plaatst, jezelf flipsebel noemt en mannelijke fokkers en masse verliefd op je worden...quote:
Ik heb nog steeds geen idee. Voor mij duurt het atijd weer een week voordat ik een beetje normaal in m'n vel zit. Gisteren de hele dag dansworkshops, 7 uur opgestaan, dus ik dacht dat het allemaal wel prima ging. Maar heb het feest moeten laten zitten en ben doodmoe naar bed gegaan... pfff...quote:
Na een weekend weekend met veel pre-verhuis opruimen, een zeer bijzonder muziekfestival en 36 rondjes op de kartbaan, kan ik morgen gelukkig weer aan het werkquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Het wachten is alleen nog op het moment dat je een vrouwenfoto van jezelf plaatst, jezelf flipsebel noemt en mannelijke fokkers en masse verliefd op je worden...
quote:
Damn! If I say jump you do say how high!quote:
Psst, zeg eens eerlijk... ben je al een beetje verliefd op me?quote:Op maandag 8 december 2008 17:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Oe, een nieuw lekker ding hier in HTL.
en nu nog draaierig van die rondjes zekerquote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Na een weekend weekend met veel pre-verhuis opruimen, een zeer bijzonder muziekfestival en 36 rondjes op de kartbaan, kan ik morgen gelukkig weer aan het werk
Volgens mij is het een vent.quote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef Flipsebel het volgende:
[..]
Psst, zeg eens eerlijk... ben je al een beetje verliefd op me?
Gewoon nu nog eens kijken. Wanhopige Fokkers genoeg...quote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Had hier ook niet met Flipsebel moeten posten natuurlijk, nu is het topic dood
Tssss... dat zeg je toch van Lucille ook niet!quote:
Ga het geen tweede keer opruimenquote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Die boeken van Playtrade zijn gewoon nieuwe boeken die als tweedehands worden verkocht.quote:Op maandag 8 december 2008 19:46 schreef Thetallguy het volgende:
Lonely Planet Blue List 2006 & 2007 + LP Best of Beijing voor het mooie bedrag van ¤11.67
Nu hopen dat tweedehands boeken op Play een beetje netjes zijn
En waarom wil iemand een nieuw boek als tweedehands verkopen? Oude druk misschien?quote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die boeken van Playtrade zijn gewoon nieuwe boeken die als tweedehands worden verkocht.
Om daarmee te voorkomen dat de uitgever de originele boeken niet meer verkoopt tegen de normale prijs, verkoop je ze onder de naam van 'tweedehands' tegen inkoopprijs. Net zoals auto's, TV's en wasmachines ook goedkoper met een ander merkje erop worden verkocht om van de voorraad (van de onderdelen) af te komen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Fogel het volgende:
En waarom wil iemand een nieuw boek als tweedehands verkopen? Oude druk misschien?
Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een stageplek voor februari-juni
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heb je dan mooi uitzicht over de 18R en 18C. Of kijk je net over de parkeergarage.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:03 schreef Thetallguy het volgende:
Kantoor, 4 hoog geloof ik dus een beetje in de lucht
Tsss... ze houdt niet eens van massages...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe wending aan het topic...
Misschien heeft k_man dan toch gelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Hik het volgende:
Tsss... ze houdt niet eens van massages...
Edit: wat ben ik toch ook een domme mutsquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien heeft k_man dan toch gelijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Flipsebel het volgende:
Edit: wat ben ik toch ook een domme muts![]()
Waarom niet gewoon een ordinair neukhotel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef flipsen het volgende:
Ze houdt niet van klamme handjes. Ik denk dat Neute en Tommie elkaar over een maand of 2 elkaar gaan uitwonen in Vietnam en dat MLI toe gaat kijken
Jammer dat ze niet naar Argentinië wil, had me leuk geleken om voor haar en UIO een romantisch hotelletje te boeken
quote:
Ik heb hem al even een pm gestuurdquote:Op woensdag 10 december 2008 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik verwacht nu ongeveer toch wel een FB topic... zeker omdat Static erin gepost heeft...
19u52, om precies te zijn....quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
Wat een lol weer op de vroege ochtend
O nee, het is al middag
Sinterklaas is een enge man, maar werd gedoogd omdat hij cadeaus bij zich hadquote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
En Fogel vonden je kids Sinterklaas leuk?
quote:Trouwens, het is Vogel. Allochtoon.
Ik geloof het wel. Ik heb -heel dwars, na al die weken van moeten- al dagen geen krant gelezen. Ook dankzij een beste griep trouwens. Jee, die kwam hard aan....quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
Gaoxing hoe is het nu in Bangkok? Alles rustiger daar?
quote:Op donderdag 11 december 2008 02:24 schreef Gaoxing het volgende:
Dat is trouwens echt iets wat ik mis van Guam: de aankomst van Santa. Dat was altijd op een zondagmiddag, op een klif naast het Hilton Hotel met een fantanstisch uitzicht. Iedereen nam een picknick mee (er was zelfs een picknickwedstrijd), en dan werden er kerstliedjes gespeeld door het Guam Symphonie-orkest en verschillende andere orkesten/bands/koren. En dan kwam Santa, rijdend op een waterbuffel (of soms in een karretje achter twee buffels).
Tja, leuk wonen in Trondheimquote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Fogel het volgende:
De voorlopige schade is 2900 NOK, komt nog vervoer van en naar de vliegvelden bij, eten/drinken en een cadeau.
Leuk, zo'n petekind.
Global warming zeg ik jequote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef Fogel het volgende:
Het weer: nu zo'n -12, zaterdag wordt het -16 en zondag.... +2!
Waarom denk je dat wij maken dat we wegkomen?!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Fogel het volgende:
Vanaf zondag hebben we hier een winterse 'hittegolf' (rond de 0 graden), warm genoeg voor mij! Moet er niet aan denken om nu in een warm land te zitten.
Kerstvoorbereidplezier?! Kan dat?
Ja, vind ik ook. Er zijn alleen wat issues met Afrika.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Hik het volgende:
k_man, zag je lijstje in het hoeveel-landen-topic... Wordt het niet eens hoog tijd dat jij naar Afrika gaat?!
Goed punt. Zelfs warmte is beter dan al het kerstgezeik!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij maken dat we wegkomen?!!
Hier heb je vaak bij plaatsen waar veel mensen moeten wachten (vliegvelden etc), een bandje (bijvoorbeeld voor het plaatselijke blindeninstituut) die liedjes zingen om geld in te zamelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]Wat een prachtig beeld!
Toevallig had ik het gisteren net met een collega over hoe raar het altijd is om in deze tijd in een van "onze" landen te zijn. Ik stond vorige week nog in 30 graden in Ecuador, met overal "Jingle bells" ("jungle bells", dacht ik nog) en van die platic sneeuwmannen... Echt idioot!
Ik praat ook alleen maar na wat me verteld is. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Het is wel generaliserend, maar je kunt volgens mij best in algemene zin iets zeggen over de bevolking van een land. Dus zoals Japanners over het algemeen een stuk beleefder zijn dan Chinezen kan ik me voorstellen dat de bevolking van Tanzania vriendelijker is dan die van Kenia. Of andersom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Hik het volgende:
"Kenia schijnt geen aangename bevolking te hebben"![]()
(en alle Hollanders hangen continue in de coffeeshop)
Floortje is er vanavond in 3opReisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Hik het volgende:
Trouwens: Ethiopië?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef k_man het volgende:
Wat zou je zeggen dat het beste jaargetijde is om Afrika te bezoeken?
Namibië of Tanzania dus.quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Hik het volgende:
Kortom: heb iéts meer richting nodig voor ik die vraag kan beantwoorden...
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.quote:Op maandag 15 december 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik werk nog tot het einde van het jaar in jouw dorp. Nog afspreken voor die tijd?
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Fogel het volgende:
Waarom willen jullie allemaal niet naar Noorwegen? Moet ik eerst een Viking travel reisbureau gaan openen en alles hier vol gaan spammen ofzo
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Fogel het volgende:
Waarom willen jullie allemaal niet naar Noorwegen?
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?quote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Wilde hier net plaatsen dat Madagascar hoog op mijn lijstje voor mogelijke bestemmingen van 2009 staat.
Net als trouwens een trip door Noord Duitsland, Denemarken en Zuid Zweden. En het rondje Iberisch schiereiland (eventueel met oversteek naar Marokko). En Japan. En een trip Corsica - Sardinië - Sicilië. Of zal ik toch maar eens die Argentinië rondreis maken?
Nee. Wat jij quote zijn de mogelijke bestemmingen. Het dobbelsteenavontuur is geen mogelijkheid. Het is een zekerheid.quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?
Goed punt op zich.quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.
Uhhh, waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.
Omdat Oslo al sinds 1945 een partnerstad is van Rotterdam, krijgen we ieder jaar een kerstboom uit Noorwegenquote:
Ach de Noorse Kerstliedjes die ze hier zong, waren beter dan de Finse kerstmuziek van een paar weken terugquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef Fogel het volgende:
OK, maar kan je Maria Mena niet ook de hele kerst daar houden en de 6e ritueel verbranden?
Namibië kan ik niets over zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.
Niets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel moest jij dokken om weer de cel uit te mogen?
25 soles is voor een serrano iets meer dan een weekloon....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Fogel het volgende:
Toch netjes.
Hoe veel is 25¤ waard daar eigenlijk? Vergelijkbaar met een weekloon ofzo? Krijg er hier net een 6-pack bier voor in de supermarkt
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.quote:
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.
Het antwoord is "ja" overigens.
Kom naar Noorwegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Hik het volgende:
Wij zouden zaterdag naar Keulen gaan om winkelen, maar de trein zit vol!![]()
Zal wel vanwege de kerstmarkt zijn ofzo...
Andere jaren gingen we meestal een dagje naar Antwerpen, maar we wilden eens wat anders. Is Gent wat?
Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?
Kayak of cheaptickets.com Maar meestal is het goedkoper om een open jaw ticket te kopen en tussen de andere steden met de trein of een low-cost maatschappij te reizen. Ligt er dus maar net aan waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Fogel het volgende:
Welke bookings-engine gebruiken jullie over het algemeen als je een vliegreis met meerdere bestemmingen wil maken? (De bedoeling is om 2 a 3 dagen in 1 stad te zijn en vervolgens naar de volgende stad te vliegen en daar 2 a 3 dagen verblijven en vanaf daar naar huis en dat dan als 1 ticket boeken).
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: til het toetsenbord op, draai het om en tik er twee keer mee op tafel
Sollyquote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw! Ieuw! Ieuw!
Gatverdamme DutchTrain!
Bewijzen, linkjes, foto'squote:Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Halcon het volgende:
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....
En wie zijn Martijn en Annemarie?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:04 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de Oost-Europa tips.
[..]
En wie zijn Martijn en Annemarie?
Yepz, en het was helemaal niet eng!quote:
Hmm. Verdachtquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!
Echt waar! Zelf gezien!
Als je een beetje goede stalker bent, heeft hij er niks van gemerkt en kan er dus niks van vindenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yepz, en het was helemaal niet eng!
vond ik dan, ik weet natuurlijk niet wat K_man vond!
Je had toch wel appeltaart meegenomen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
Als je het goed doet, dan ziet hij je niet natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, dan gaan de views van dat topic helemaal snel omhoog... prachtig topic wat heel veel aangeklikt wordt, maar waar niemand in reageert. Dat itt topics met een vrouwelijke TS....quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef Fogel het volgende:
Hee flipsebel, iemand zoekt een reisgenoot: Help ik wil op vakantie, maar hoe?
Volgens mij ging die toch met UIO op stap? Misschien toch wel naar Buenos Aires als ik UIO´s reisplannen voor 2009 zag? Maken we er gelijk een meet van. Met stroopwafels graag (niet voor mij, voor mijn aanstaande)quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef Fogel het volgende:
Hee flipsebel, iemand zoekt een reisgenoot: Help ik wil op vakantie, maar hoe?
Wat een prutser zeg.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom dit topic nu pas tegen: 5 minuten
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef k_man het volgende:
Nu we het toch over Afrika hebben; ik denk dat zoiets me wel wat lijkt;
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een kwestie van prioriteiten UIO. En keuzes. En soms is het best moeilijk om te kiezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nou het probleem hè. Zo veel te zien. Zo veel mogelijkheden.
Dobbelen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten UIO. En keuzes. En soms is het best moeilijk om te kiezen.
Dat ga ik wel weer eens doen als ik me echt ga vervelen. Of als safarikleding weer in de mode komt / bij m'n leeftijd gaat passen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Over vijf minuten ga ik van huisquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Fogel het volgende:
Nog drie kwartier en dan ga ik naar huis
Ja maar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een kwestie van prioriteiten UIO. En keuzes. En soms is het best moeilijk om te kiezen.
Oh, dus je hebt in Zuid Afrika ook andere dingen gedaan dan game drives? Waarom ga je er dan van uit dat een reis door Zuidelijk Afrika enkel zou bestaan uit een paar weken lang game drives?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
OK, eerlijk gezegd vond ik de game drives in Zuid Afrika wel heel erg leuk, maar dan wel voor een paar dagen, niet een paar weken. Ontspannend is het wel.
In de route op het plaatje zie ik geen (grote) steden en vooral woestijn, strand en een stukje bergen... dus wat zou je anders moeten doen dan rondrijden in safaritrucks, eten, drinken en slapen ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
Oh, dus je hebt in Zuid Afrika ook andere dingen gedaan dan game drives? Waarom ga je er dan van uit dat een reis door Zuidelijk Afrika enkel zou bestaan uit een paar weken lang game drives?
Deze reis - trouwens puur als voorbeeld bedoeld - begint met een paar dagen Kaapstad. Verderop inderdaad Swakopmund, dorpjes van lokale stammen en verder vooral natuur. Natuur is echter niet per definitie rondrijden in een wildpark, op zoek naar beestjes. Dat zou voor mij ook te eentonig zijn, denk ik. Daarom kies ik ook geen reis van een paar weken naar Kenia of zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In de route op het plaatje zie ik geen (grote) steden en vooral woestijn, strand en een stukje bergen... dus wat zou je anders moeten doen dan rondrijden in safaritrucks, eten, drinken en slapen ?
Of kun je ook nog raften, surfen en abseilen?
Swakopmund lijkt me wel weer een bijzondere plek om eens gezien te hebben
Kerstcadeaus koop je dan ook gedurende het hele jaar, niet op de laatst mogelijke zaterdagquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:00 schreef Fogel het volgende:
Ik leef nog maar morgen weer terug de chaos in
Missie niet geslaagd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:00 schreef Fogel het volgende:
Ik leef nog maar morgen weer terug de chaos in
Als dat allemaal in het programma zit of mogelijk is, dan trekt dat natuurlijk ook een ander publiek dan de safarireizigers. Zijn de groepen van Koning Aap zo avontuurlijk? Want de groep lijkt mij wel erg belangrijk als je zo'n reis maakt, waarbij je niet even de stad in kan lopen om wat anders te gaan doen dan de rest van de groep.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:13 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat in dit stukje Afrika de natuur afwisselen genoeg is om een paar weken boeiend te blijven: kliffen aan zee, diepe canyons, woestijn, rode zandduinen, zoutpannen, strand, cheetah reservaat, watervallen, wildparken, deltalandschap, baobab bomen, etc. Qua activiteiten bijv: tochten per kano, sandboarden, quad rijden, paragliden, ballonvaren, skydiven, raften, bungee jumps, etc.
Wat mij betreft helemaal niet...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kerstcadeaus koop je dan ook gedurende het hele jaar, niet op de laatst mogelijke zaterdag
En anders www.bol.com , www.play.com en www.bartsmit.com etc.
Blijkbaar niet. Ik vind dat we onderhand al genoeg hebben, maar er zo ontiegelijk veel neefjes en nichtjes en weet ik veel wat waar mijn vrouw dingen voor wil kopen.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik vind dat we onderhand al genoeg hebben, maar er zo ontiegelijk veel neefjes en nichtjes en weet ik veel wat waar mijn vrouw dingen voor wil kopen.
Dankquote:Op zondag 21 december 2008 08:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Sterkte met je moeder, LT.
Als je persé wild wilt zien weet ik niet of Zuid-Afrika de allerbeste plek is. Heb verschillende parken daar gezien en verschillende in Tanzania en Tanzania vond ik mooier, minder druk, indrukwekkender qua dieren (zowel in aantal als soorten). Toegegeven, ik heb natuurlijk geen maanden rondgereisd en Tanzania was wel duurder, omdat ik daar niet zelf heb gereden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt in Zuid Afrika ook andere dingen gedaan dan game drives? Waarom ga je er dan van uit dat een reis door Zuidelijk Afrika enkel zou bestaan uit een paar weken lang game drives?
quote:
Het wild in de reis die ik even als voorbeeld gepost had, bevindt zich niet in Zuid Afrika, maar vooral in Namibië en Botswana (Etosha NP, Okavango delta). En ik wil wel wild zien, maar niet alleen maar wild. Als ik de reizen naar Tanzania bekijk draaien die voor een groot deel daarom, terwijl ik het idee heb dat Namibië afwisselender is - vooral qua landschappen. Hoewel ik me kan voorstellen dat er reizen zijn waarin de balans nog wat beter is.quote:Op maandag 22 december 2008 11:53 schreef Hik het volgende:
Als je persé wild wilt zien weet ik niet of Zuid-Afrika de allerbeste plek is.
Ja, gezien.quote:Zag je overigens gisteren Ethiopië nog op Llink, k_man? Niet eenvoudig reizen, hoor je van iedereen maar lijkt me ook zeer bijzonder!
Ik weet niet wat ik erger vindquote:Op maandag 22 december 2008 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
Rendierauto's... en ik dacht dat bezorgberen al gek genoeg waren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
Trouwens update'tje vanuit Cancun; mijn knappe Peruaanse huisgenootje is zwanger.... van de Spanjaard (denk ik). Ze is 10 weken zwanger en ze kennen elkaar 4 maanden nuZij is dolblij, want nu gaan ze trouwen. Hij is nu in Spanje om het uit te maken met zijn vriendin die hij al 4 jaar heeft daar. Tot zover de update
Leuke telenovela...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind![]()
Trouwens update'tje vanuit Cancun; mijn knappe Peruaanse huisgenootje is zwanger.... van de Spanjaard (denk ik). Ze is 10 weken zwanger en ze kennen elkaar 4 maanden nuZij is dolblij, want nu gaan ze trouwen. Hij is nu in Spanje om het uit te maken met zijn vriendin die hij al 4 jaar heeft daar. Tot zover de update
O ja, dat was ik even vergeten. Wij vertrokken uit en keerden terug naar Maastricht. Dan is het best te doen in een dagje op en neer..quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Luxemburg is wel aardig, maar behoorlijk ver weg voor een dagje lijkt mij.
Allemaal pensionados uit de VS.quote:Ow, en de kosten om binnen Mexico te reizen vond ik bijzonder meevallen een paar jaar geleden. Costa Rica is, voor zover ik heb begrepen, behoorlijk gericht op amerikanen met bijbehorend prijsniveau.
Die zien we nooit meer... terug!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
Hij is nu in Spanje om het uit te maken met zijn vriendin die hij al 4 jaar heeft daar. Tot zover de update
Het is ook gezellig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef Vogue het volgende:
Klinkt gezellig daarzo Halcon... Eerst een brutale roofoverval, daarna een schietpartij tijdens een feestje, en steekpartijen met glas. Je zal er maar zitten....
Hilarisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind![]()
Nee, het wordt waarschijnlijk wel Jordanië hoor. Syrië wil ik nog wel een keer terug om de rest te zien, ik ken nu alleen Damascus en dat was geweldig, maar pas kort geleden.quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef k_man het volgende:
Ik heb het ook niet makkelijk hoor; Autosleutel verpest hele avond
Aantal leuke dames op je werk.quote:Op zondag 28 december 2008 08:51 schreef Vogue het volgende:
Heb vandaag gisteren 2,5 uur in de sportschool doorgebracht om de schade van kerst enigszins weg te werken (ik heb me behoorlijk ingehouden al zeg ik het zelf). Score tot nu toe: -17 kilo sinds ik in Mexico woon. Nog 5 te gaan en Vogue is meer dan tevreden
Mijn kerstcadeau's: 8 wijnglazen, 3 gewone glazen, 4 tequilaglazen, appel-scrub achtig iets voor in de douche, 4 verschillende soorten groene thee, een zeepje in de vorm van een beer, en een sleutelhangerWe hebben cadeautjes geruild met het team (contractafdeling) van mijn werk en ik heb met wat vrienden op kerstavond een dobbelspel gedaan
Hier trouwens een (wazig) fotootje van het team van mijn werk. Zoek Vogue (met mijn donkere haar val ik nauwelijks nog op).
[ afbeelding ]
Lijkt me een mooi land voor UIO en aanhang om op voorverkenning naar toe te gaanquote:Op maandag 29 december 2008 12:47 schreef k_man het volgende:
Gisteren geen 3-op-reis, maar wel vijf kwartier de TopGear Special in Vietnam. Zag er aanlokkelijk uit.
Het is wel raak de laatste tijd in KLB. Laatst ook al met die prutser die naar het verkeerde vliegveld was gereden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
Voor het geval je het nou nog niet begrijpt
=> Mensen die op zuipvakantie gaan buiten hoogseizoen.
Ja oef!! Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef Thetallguy het volgende:
Tis weer over
Willie ons nie' meer kennen?quote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hier niet. Zag 'm wel ergens in een ander topic.
Leeuuuuuuukkk!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:52 schreef Hik het volgende:
Hey Bora, hoe was je cruise?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |