Nee. Wat jij quote zijn de mogelijke bestemmingen. Het dobbelsteenavontuur is geen mogelijkheid. Het is een zekerheid.quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?
Goed punt op zich.quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.
Uhhh, waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.
Omdat Oslo al sinds 1945 een partnerstad is van Rotterdam, krijgen we ieder jaar een kerstboom uit Noorwegenquote:
Ach de Noorse Kerstliedjes die ze hier zong, waren beter dan de Finse kerstmuziek van een paar weken terugquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef Fogel het volgende:
OK, maar kan je Maria Mena niet ook de hele kerst daar houden en de 6e ritueel verbranden?
Namibië kan ik niets over zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.
Niets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel moest jij dokken om weer de cel uit te mogen?
25 soles is voor een serrano iets meer dan een weekloon....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Fogel het volgende:
Toch netjes.
Hoe veel is 25¤ waard daar eigenlijk? Vergelijkbaar met een weekloon ofzo? Krijg er hier net een 6-pack bier voor in de supermarkt
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.quote:
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.
Het antwoord is "ja" overigens.
Kom naar Noorwegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Hik het volgende:
Wij zouden zaterdag naar Keulen gaan om winkelen, maar de trein zit vol!![]()
Zal wel vanwege de kerstmarkt zijn ofzo...
Andere jaren gingen we meestal een dagje naar Antwerpen, maar we wilden eens wat anders. Is Gent wat?
Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?
Kayak of cheaptickets.com Maar meestal is het goedkoper om een open jaw ticket te kopen en tussen de andere steden met de trein of een low-cost maatschappij te reizen. Ligt er dus maar net aan waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Fogel het volgende:
Welke bookings-engine gebruiken jullie over het algemeen als je een vliegreis met meerdere bestemmingen wil maken? (De bedoeling is om 2 a 3 dagen in 1 stad te zijn en vervolgens naar de volgende stad te vliegen en daar 2 a 3 dagen verblijven en vanaf daar naar huis en dat dan als 1 ticket boeken).
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: til het toetsenbord op, draai het om en tik er twee keer mee op tafel
Sollyquote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw! Ieuw! Ieuw!
Gatverdamme DutchTrain!
Bewijzen, linkjes, foto'squote:Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Halcon het volgende:
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....
En wie zijn Martijn en Annemarie?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:04 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de Oost-Europa tips.
[..]
En wie zijn Martijn en Annemarie?
Yepz, en het was helemaal niet eng!quote:
Hmm. Verdachtquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!
Echt waar! Zelf gezien!
Als je een beetje goede stalker bent, heeft hij er niks van gemerkt en kan er dus niks van vindenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yepz, en het was helemaal niet eng!
vond ik dan, ik weet natuurlijk niet wat K_man vond!
Je had toch wel appeltaart meegenomen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
Als je het goed doet, dan ziet hij je niet natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |