Tja, leuk wonen in Trondheimquote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Fogel het volgende:
De voorlopige schade is 2900 NOK, komt nog vervoer van en naar de vliegvelden bij, eten/drinken en een cadeau.
Leuk, zo'n petekind.
Global warming zeg ik jequote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef Fogel het volgende:
Het weer: nu zo'n -12, zaterdag wordt het -16 en zondag.... +2!
Waarom denk je dat wij maken dat we wegkomen?!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Fogel het volgende:
Vanaf zondag hebben we hier een winterse 'hittegolf' (rond de 0 graden), warm genoeg voor mij! Moet er niet aan denken om nu in een warm land te zitten.
Kerstvoorbereidplezier?! Kan dat?
Ja, vind ik ook. Er zijn alleen wat issues met Afrika.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Hik het volgende:
k_man, zag je lijstje in het hoeveel-landen-topic... Wordt het niet eens hoog tijd dat jij naar Afrika gaat?!
Goed punt. Zelfs warmte is beter dan al het kerstgezeik!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij maken dat we wegkomen?!!
Hier heb je vaak bij plaatsen waar veel mensen moeten wachten (vliegvelden etc), een bandje (bijvoorbeeld voor het plaatselijke blindeninstituut) die liedjes zingen om geld in te zamelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]Wat een prachtig beeld!
Toevallig had ik het gisteren net met een collega over hoe raar het altijd is om in deze tijd in een van "onze" landen te zijn. Ik stond vorige week nog in 30 graden in Ecuador, met overal "Jingle bells" ("jungle bells", dacht ik nog) en van die platic sneeuwmannen... Echt idioot!
Ik praat ook alleen maar na wat me verteld is. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Het is wel generaliserend, maar je kunt volgens mij best in algemene zin iets zeggen over de bevolking van een land. Dus zoals Japanners over het algemeen een stuk beleefder zijn dan Chinezen kan ik me voorstellen dat de bevolking van Tanzania vriendelijker is dan die van Kenia. Of andersom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Hik het volgende:
"Kenia schijnt geen aangename bevolking te hebben"![]()
(en alle Hollanders hangen continue in de coffeeshop)
Floortje is er vanavond in 3opReisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Hik het volgende:
Trouwens: Ethiopië?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef k_man het volgende:
Wat zou je zeggen dat het beste jaargetijde is om Afrika te bezoeken?
Namibië of Tanzania dus.quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Hik het volgende:
Kortom: heb iéts meer richting nodig voor ik die vraag kan beantwoorden...
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.quote:Op maandag 15 december 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik werk nog tot het einde van het jaar in jouw dorp. Nog afspreken voor die tijd?
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Fogel het volgende:
Waarom willen jullie allemaal niet naar Noorwegen? Moet ik eerst een Viking travel reisbureau gaan openen en alles hier vol gaan spammen ofzo
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Fogel het volgende:
Waarom willen jullie allemaal niet naar Noorwegen?
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?quote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Wilde hier net plaatsen dat Madagascar hoog op mijn lijstje voor mogelijke bestemmingen van 2009 staat.
Net als trouwens een trip door Noord Duitsland, Denemarken en Zuid Zweden. En het rondje Iberisch schiereiland (eventueel met oversteek naar Marokko). En Japan. En een trip Corsica - Sardinië - Sicilië. Of zal ik toch maar eens die Argentinië rondreis maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |