Hallo Travellers! Mijn eerste post hier op dit forum, nadat ik al weken stiekem aan het lezen ben, hihi

Ik ben van plan om mijn studie (geneeskunde) een jaartje te onderbreken om van het leven te genieten. Ik heb iets te lang met mijn neus in de boeken gezeten en net een lange relatie achter de rug, dus ik moet er gewoon even tussenuit! Daarom wil ik over een maand of 2 een mooie reis maken naar Vietnam en Laos. Het probleem is dat ik, als meisje van 24, dit niet alleen wil ondernemen. Wellicht dat er hier nog leuke jongeren zijn die mee willen? Ik wil ergens halverwege februari vertrekken.
Ik ben zoals gezegd 24, hou van een mix van cultuur en party, strand en stad. Ik ben makkelijk in de omgang en vind het leuk om met mensen om te gaan. Jong of oud, man of vrouw, dat maakt me allemaal niet uit, als het klikt dan klikt het! Ik stel dan ook voor om eerst een keertje iets te gaan drinken om elkaar te leren kennen en als we beiden het idee hebben dat het goed zit, kunnen we onze reisplannen bekijken.
Het is wel handig om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, dus bij deze alvast een foto van mezelf:
Edit: Toch maar weggehaald om nog meer vervelende reacties te voorkomen...
Hopelijk krijg ik reakties en heb ik straks een leuke reisgenoot/genote om eens lekker los te gaan
[ Bericht 3% gewijzigd door Flipsebel op 09-12-2008 17:28:16 ]