quote:Op maandag 8 december 2008 16:40 schreef RacerDKB het volgende:
YEAH FUCKING RIGHT.
Dan word ik 18!quote:Ik wil ergens halverwege februari vertrekken.
Ligt er een beetje aan wat je wil gaan doen en bekijken enzo?quote:Op maandag 8 december 2008 16:49 schreef Flipsebel het volgende:
Serieuze reakties zijn lastig voor de pubers onder ons geloof ik? baNEEL, Thailand is eventueel een optie, maar ik denk dat Vietnam en Laos wat interessanter zijn que cultuur? Correct me if I´m wrong, ik kan altijd mijn plannen nog wijzigen
Twee maanden? wat ga je daar doen? op het strand liggen?quote:Op maandag 8 december 2008 16:44 schreef baNEEL het volgende:
[..]!
Serieuze reactie: Ik ga in februari twee maanden naar Thailand, vind je dat ook goed?
Chillen met Joran.quote:Op maandag 8 december 2008 16:56 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Twee maanden? wat ga je daar doen? op het strand liggen?
Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee! Maar van vrienden die in Vietnam geweest zijn hoor ik erg mooie verhalen over het reizen daar en ik heb een ver familielid wonen in Laos, dus dat zou ook wel handig zijn. Vandaar mijn keuzes. Thailand asocieer ik meer met een zon, zee en strandvakantiequote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil gaan doen en bekijken enzo?
Eerst volwassen worden lijkt me voor jou een betere optie, mocht je kans willen maken op een leuke vakantie met mij.quote:Op maandag 8 december 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eerst proefneuken en maart komt me beter uit.
Huh? Ik heb gewoon kleren aan op deze foto hoor... Nou ja, een bikini, maar dat zie je toch niet?quote:Op maandag 8 december 2008 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je volwassen reacties wilt hebben moet je misschien een foto van jezelf plaatsen met kleren aan. Daarmee wordt je zelf over het algemeen ook iets serieuzer genomen.
Ai, dat is wel een goede tip Marq! Daar had ik eerlijk gezegd niet aan gedachtquote:Op maandag 8 december 2008 18:40 schreef marq het volgende:
grapjas!
afijn, als je maar uit de buurt blijft van de vele gebieden die nog vol liggen met oud (en soms niet ontploft) oorlogsmateriaal. het opruimen schijnt niet echt te op te schieten.
Hej, het lijkt mij erg leuk om samen moet jou Azië te gaan 'beleven'quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef Flipsebel het volgende:
Hallo Travellers! Mijn eerste post hier op dit forum, nadat ik al weken stiekem aan het lezen ben, hihi
Ik ben van plan om mijn studie (geneeskunde) een jaartje te onderbreken om van het leven te genieten. Ik heb iets te lang met mijn neus in de boeken gezeten en net een lange relatie achter de rug, dus ik moet er gewoon even tussenuit! Daarom wil ik over een maand of 2 een mooie reis maken naar Vietnam en Laos. Het probleem is dat ik, als meisje van 24, dit niet alleen wil ondernemen. Wellicht dat er hier nog leuke jongeren zijn die mee willen? Ik wil ergens halverwege februari vertrekken.
Ik ben zoals gezegd 24, hou van een mix van cultuur en party, strand en stad. Ik ben makkelijk in de omgang en vind het leuk om met mensen om te gaan. Jong of oud, man of vrouw, dat maakt me allemaal niet uit, als het klikt dan klikt het! Ik stel dan ook voor om eerst een keertje iets te gaan drinken om elkaar te leren kennen en als we beiden het idee hebben dat het goed zit, kunnen we onze reisplannen bekijken.
Het is wel handig om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, dus bij deze alvast een foto van mezelf:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijg ik reakties en heb ik straks een leuke reisgenoot/genote om eens lekker los te gaan
Ik ook!quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed topic. Interessante landen. Wil ik ook nog eens heen.
Dan leer je elkaar veel minder goed kennen dan wanneer je 1-op-1 reist met iemand. En het lijkt mij dat Phileine juist iemand wil om een goede vriendschap mee op te bouwen en wellicht later nog eens mee op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Pietjuh het volgende:
Ga anders met een groepsreis mee!
ga met mij mee naar argentinië.quote:Op maandag 8 december 2008 16:49 schreef Flipsebel het volgende:
Serieuze reakties zijn lastig voor de pubers onder ons geloof ik? baNEEL, Thailand is eventueel een optie, maar ik denk dat Vietnam en Laos wat interessanter zijn que cultuur? Correct me if I´m wrong, ik kan altijd mijn plannen nog wijzigen
Inderdaad sterk gegeneraliseerd. Je hoort wel eens dat mensen elkaar weer opnieuw tegenkomen maar echt niet elke week. De LonelyPlanet kun je thuislaten natuurlijk. Maar hey, als jij de reis van je leven wil laten bepalen door één of andere fokker die jou liever uitwoont op basis van je foto, dan een degelijke indruk van een land op te doen, be my guest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:40 schreef Flipsebel het volgende:
Maar ik ben een beetje anti-backpacker. Ik generaliseer hoor, maar dat zijn allemaal van die zogenaamde alternatieve jongelui die zichzelf en hun reis-avontuur geweldig vinden, maar uiteindelijk komen ze elkaar iedere week wel weer in een ander hostal tegen. Uiteraard door dezelfde LonelyPlanet voorgekauwd.
En Zuid Amerika trekt me niet zo, sorry Uio dinges en Flipsen
We hebben hier iemand rondlopen die daar een hotelletje runt als ik me niet vergis. Staat ergens in KAA. Lijkt me handig om eerste eens contact met hem/haar op te nemen.quote:Op maandag 8 december 2008 16:39 schreef Flipsebel het volgende:
en Laos.
Toe maar... Heb je een probleem met mij ofzo? Ik wil op vakantie met een reisgenoot. Als ik ´uitgewoond´ wil worden dan kan ik net zo goed de eerste de beste kroeg instappen en me flink laten nemen door de eerste de beste studentenbal op de pleequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:50 schreef MLI het volgende:
Inderdaad sterk gegeneraliseerd. Je hoort wel eens dat mensen elkaar weer opnieuw tegenkomen maar echt niet elke week. De LonelyPlanet kun je thuislaten natuurlijk. Maar hey, als jij de reis van je leven wil laten bepalen door één of andere fokker die jou liever uitwoont op basis van je foto, dan een degelijke indruk van een land op te doen, be my guest.
Zoals ik hierboven al zei, ik zoek een reisgenoot. Geen hitsige hijgers met opgepompte borstkas die met hun klamme handjes mij een massage willen geven. En me daarna willen uitwonen als ik MLI mag geloven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:11 schreef Hi_tsig het volgende:
Sooo Flipsebel! Ik ga wel mee hoor!
Genoeg borstkas om je te beschermen van opdringerige Aziaten, en genoeg doekoe om er een comfortabele reis van te maken...
Hou je van massages?
Nee, ik heb geen probleem met jou. Maar op jouw oproep in deze context op dit forum, kun je amper serieuze reacties verwachten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:24 schreef Flipsebel het volgende:
[..]
Toe maar... Heb je een probleem met mij ofzo? Ik wil op vakantie met een reisgenoot. Als ik ´uitgewoond´ wil worden dan kan ik net zo goed de eerste de beste kroeg instappen en me flink laten nemen door de eerste de beste studentenbal op de plee
Ik dacht dat het Travel-gedeelte redelijk serieus was. Maar goed, voor de zekerheid heb ik mijn foto weggehaald, wellicht helpt ditquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen probleem met jou. Maar op jouw oproep in deze context op dit forum, kun je amper serieuze reacties verwachten.
Tommie, ik keek kennelijk over je post heen. Leuke site heb je en mooie foto´s! Je bent aardig bereisd, dat spreekt me aan. Ik denk dat je de eerste serieuze kandidaat bent om met mij op reis te gaanquote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef tommie88 het volgende:
[..]
Hej, het lijkt mij erg leuk om samen moet jou Azië te gaan 'beleven'
Ik ben Tim 20 jaar en heb al best veel gereisd. (www.timhanssen.com) veel van mijn vakantie foto's staan hier online.
Ah, deze is ook serieus en interessant. Mijn inbox werkt niet? Ik heb geen idee hoe ik die kan activeren, sorry! Maar anders mag je me ook wel emailen hoor...quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef NEUTE het volgende:
Goed... Ik een heel verhaal getypt naar flipse. is je inbox niet beschikbaar![]()
Iig, ik heb dus ongeveer de zelfde plannen. Laat maar wat van je horen, kunnen we even kletsen
Misschien kunnen we een x afspreken, stuur mij als je wilt maar een mailtje, adres staat op mijn sitequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:00 schreef Flipsebel het volgende:
[..]
Tommie, ik keek kennelijk over je post heen. Leuke site heb je en mooie foto´s! Je bent aardig bereisd, dat spreekt me aan. Ik denk dat je de eerste serieuze kandidaat bent om met mij op reis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |